- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak já nevím, co udělal Alstom špatně. Postavil v Polsku špatné tratě? Jak chtějí vyhrožovat výrobci za svůj vlastní bordel?
Polské vlaky mají příliš dlouhý čumák... ty francouzské zas příliš velkou šířku... ... chyby se holt stávají i ve velkých projektech!
... u nás zase padají podepřené mostní konstrukce!
Jo, taky mam problém s tim velkym nosem...ale na trat se zatím vzdyky vesel...
A co dveře od auta? ... Tam všechno OK?
myslim ze by ste mali zalozit webove stranky http://www.zatackynazeleznicnitratineexistuji.cz
Vy z toho máte docela mindrák, ale věřte mi, že 90% lidí je absolutně šumák jestli se na železnici říká oblouk a kolejím říká železniční svršek. Prostě to má většina lidí u lidského spodku .
teda nevim koho chteji v Polsku predehnat. Jejich zeme je x krat vetsi nez CR, tomu odpovida i vetsi objem obednanych kusu. NAvis u nas Pendolina jezdi uz asi 8 let a nyni se nasadily RailJety, Elefanty, RegioNovy atd. O tom se jaksi Polakum ani nezda. Me by spise zajimalo na jake trasy chcou ty jejich zihadla nasadit.
Prioritně tady http://cs.wikipedia.org/wiki/CMK
Jinak tady je více http://www.rynek-kolejowy.pl/52944/11_par_pociagow_pendolino_do_krakowa_10_do_trojmiasta.htm
Titulek je nesmyslný, protože "terminus technikus" Pendolino (kyvadlo) se vžil jako označení vozidel s naklápěcí skříní, tato souprava se ovšem "naklápět" nemůže ... Polské roviny s oblouky velkých poloměrů to prostě nepotřebují ....
Myslím, že se to vžilo jen pro název rychlovlaků tohoto italského výrobce? Tak pak každý ví, že když se řekne pendolíno bez naklápění o co se jedná.
To nechápu taky, že by byly ve Varšavě tak ostré zatáčky, že nos by byl mimo trať.
tak já začnu .... to se může stát jen u nás
ten text v ramecku je myslen vazne nebo ma slouzit k rozdmychani nejakych vasni? opravdu si polaci objednali tyto soupravy aby meli lepsi vlaky nez cesi?