Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

YouTube nabídne 4K rozlišení s kodekem od Googlu, Sony domácí 4K kameru

Koupě televizoru se 4K rozlišením možná začne mít brzy smysl. Pro distribuci superkvalitního videa do domácností jsou připraveny nové úsporné kodeky H.265 a VP9. Poprvé se na obrazovky televizorů dostanou na veletrhu CES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E76d82a 91D97r95á67b70e62k 7549932643837

"4K má rozlišení 3 840 x 2 160"... Ach ti televizáci, jestli tohle 3840 == 4K tak FullHD == 2K. Nemůžou tomu říkat normálně QuadHD, protože to je fkat 4xHD? Skutečné 4K je 2x2K. Jinak tu brzo budou termíny jako 4K Ready (3840) a Full4K (4096), o 8K nemluvě, tam to bude mizerných 7680 pixlů a tam sice ja 8čka, ale na úplně jiném místě než by měla. A bude hůř a hůř ;-D

0/0
8.1.2014 11:55

P64a47v35e52l 32O32d63r17a14z98i17l 6914699627140

Nejlepší je koupit si dvoumetrovou telku, repráčky a zesák tak za dvětstě tisíc a pár filmíků v 4k a pak si vychutnávat zážitek, kterej se dá koupit v kině za tisícinu nákladů.

0/0
7.1.2014 10:33

E46d37a 25D40r30á66b12e50k 7219932393937

sem zrovna všera utahanej z práce zapadl ze sprchy v županu rovnou do kinosálu a manželka mi k tomu dala zmrzlinu, myslím že ty prachy za "lístek" za to stály ;-D

0/0
8.1.2014 11:58


P96a94v73e71l 13D43e54u25t53s88c25h 8872879431169

Co se týče YT, tak ať si 4K strčí klidně za klobouk, stačilo by mi, kdyby byla možnost vynutit vždy alespoň 720p, pokud je k dispozici. Zejména pokud už je změna rozlišení jak u blbých vždy minimálně na 2 kliknutí a YT si poslední volbu nepamatuje.

+3/−1
6.1.2014 11:57

K20r76y74š98t37o43f 63T34u34r38n62o43v26s62k95ý 1237589929374

Co já vím, tak to co vyžadujete už YT umožňuje. Jděte do Account settings a tam Playback. Zde už jen zvolíte něco ve smyslu vždy přehrávat video v HD rozlišení. Jo a pozor je možné ,že pokud nemáte dost rychlí internet, pošle Vás to k čertu a hodí to tam zase nějakou tu adekvátní kvalitu. Tohle zažívám pravidelně v práci, kde máme o dost pomalejší net, než doma, kde to krásně funguje.

+2/0
6.1.2014 17:37

P66a22v40e36l 14D58e25u46t59s57c22h 8372519861609

Ano, tohle nastavení tam je už drahnou dobu. Bohužel to u většiny videí nefunguje, standardně se nastaví 360p nebo 480p. Připojením to není, počítačem taky, oboje je mnohem výkonnější, než YT potřebuje. Navíc je to známý problém, na x různých fórech se to řeší opakovaně. ;-€

0/0
6.1.2014 19:23

O90n72d45r93e12j 60K42a70l48m43a49n 1980376624562

Umě to funguje když vypnu adblock ;)

0/0
7.1.2014 11:38

Z74b66y94n60ě76k 93B79í50l70ý 1507220951135

takze rastr nastavime na 4k ale obrazova kvalita bude porad na prd,to je vyvoj :)

+2/−1
6.1.2014 10:45

J76o22z11e20f 56K65o71s33t76e63l89a76n33s51k90ý 8925632599866

Ja sa na 4K teším. Nie kvôli hraným filmom - tie sledujem len výnimočne. Ale kvôli dokumentom. Nedávno som si stiahol doku seriál Africa (na CSFD mal 90 %) vo Full HD, a tie zábery sú úchvatné. A to mám len 32-palcový TV.

Takže pri 42- alebo 50- palcovej TV dáva 4K veľmi dobrý význam. Ešte na začiatku 90.rokov bol štandardom 21-palcová TV (55 cm). Dnes je štandardom, alebo skôr už iba základom 32-palcová TV. A určite to ešte o nejaký ten palec porastie...

+1/0
6.1.2014 10:43

J83a12n 81P54a41v90e19l66k20a 3327741534881

Čili, abychom to shrnuli, dá se líp zoomovat péčko.

0/0
6.1.2014 12:59

J63o39z92e36f 41K38o51s71t89e33l97a12n14s82k53ý 8525882569166

Zoomovaním sa "divácky zážitok" z péčka nezvyšuje, skôr naopak. Zoomovaním sa totiž divák dostáva z péčka niekam do gynekológie. ;-D A detailný makrozáber už nevyzerá tak zaujímavo ako záber celku... :-)

Aspoň ja to tak vnímam. Ale proti gustu žiaden dišputát.

+5/0
6.1.2014 16:43

T89o34m22a10š 93P66o68k29o47r98n61ý 6108125202113

Paradoxně porno průmysl FullHD rozlišení v oblibě moc nemá. Důvodem je to, že pak uvidíte jak ta žena vypadá v reálu nedokonale. ;-)

0/0
6.1.2014 18:38

E22d93a 57D63r60á35b17e25k 7939772833527

možná pro ženy, když ho má malýho ;-D

0/0
8.1.2014 12:01

O37n17d64r24e30j 74K67a62l63m51a38n 1980696724192

Já jsem pro H.265 všema deseti. I pro Full-hd videa je to supr. Nebudou zabírat tolik místa a kvalita obrazu bude na slušné úrovni a streaming snad půjde i na salbších přípojkách. Z googlích kodeků mám trochu strach. Od jisté aktualizace youtube v mobilu mám příšerně kostičkovanej obraz i ve vysoké kvalitě. Nevím jestli to je tím jejich kodekem, nebo jestli to video zmrvili i do h.264

0/0
6.1.2014 10:33
Foto

M14a72r38t33i94n 90G12r69o59c93h35o95l 7806828196271

typická ukázka tvůrčí impotence ... zbytečně vylepšovat něco, jehož předchůdce ještě není v běžném životě ... sice mám 16 kanálů na DVB-T z vysílače 16 km vzdáleného, ale stále ve kvalitě DVD ... vývoj musí pokračovat, ale novinkami, 4K nebo klidně 32M není správná cesta sice uvidíme do detailu i poslední chlupy na ksichtu herečky nebo že během natáčení stehlíka obecného se v dáli někdo vych*al, ale proč, na co?

+5/−6
6.1.2014 8:48

R32a20d23i41m 21K81a83l40a35s 2440566472701

Nezlobte se, ale s vámi je asi poměrně obtížná diskuze. Neznám parametry techniky, kterou v domácím AV používáte, ale neměl by být problém chytat DVB-T v HD rozlišení alespoň u základních kanálů. Pokud tedy máte patřičnou TV. A pokud byste měl, tak byste, myslím si, tento příspěvek nenapsal... Osobně mám doma TV ve full HD o uhlopříčce cca 125cm a rozdíl mezi full HD a SD (DVD) je hodně viditelný... Na velké zobracovače je zkrátka obraz z klasického DVD málo...

A pokud vnímáte trendy z posledních let, tak vývoj je jasný... Televize budou větší a větší, tím ale samozřejmě neříkám, že se nebudou dělat i malé uhlopříčky. - Do kuchyně si asi každý nedá velkou projekční stěnu. Nicméně za 10 let bude mít řada lidí doma televizi s uhlopříčkou okolo dvou metrů a na takovou plochu bude i full HD málo, proto 4K... Konečná fáze pak bude konkurence kinosálům (ne velikostí plátna - zobrazovače), ale kombinací domácího pohodlí, rozlišení a velkého obrazu.

+2/−1
6.1.2014 9:34

Z64d57e93n87ě26k 12W52e65r54n87h60a34r46t 6157295942788

No, to je sice hezké a možná máte v určitém smyslu i pravdu, ale zkrátka mi uniká smysl - a nejspíš nejen mě, jak to sleduji. Zkrátka budeme mít giga rozlišení, ale co z toho? Zlepší se "sledovatelnost" pořadu, přinese to nějakou novou hodnotu, vylepšení toho pořadu? Přinese to něco nového? Podle mě ne. Ten film bude stejně hloupý, jen uvidíme ty chlupy na ksichtu, nic víc. V čem bude vyšší hodnota poskakující zpěvačky, když bude ve vysokém rozlišení?

+2/−3
6.1.2014 9:56

R85a79d53i33m 16K88a55l41a97s 2320876962971

Podobnou diskuzi vedu s kamarádem, který se X let díval na TV i na cokoliv jiného na PC CRT monitoru a jako ozvučení používal dvě plastové bedničky v ceně cca 200Kč:-).

Troufám si tvrdit, že kdo neviděl a neslyšel, nepochopí... To není o tom sledovat na dvoumetrové uhlopříčce Ordinaci v růžové zahradě (pokud to ještě běží), ale udělat si čas, vybrat si dobrý film (nespoléhám rozhodně na TV stanice) otevřít si klidně i víno a dopřát si relax a fajn zážitek.

A nemáte pravdu i průměrný film je v kině zhruba o 10-20% lepší, než když se na něj dívate doma na běžné obrazovce.

+6/0
6.1.2014 10:04

R60a43d64i98m 93K46a40l18a64s 2790666612761

Nehledě na to, že i na některé špičkové filmy typu Gravitace nemá zatím doma moc smysl koukat...

0/0
6.1.2014 10:09

Z31d61e16n73ě75k 64W44e56r57n76h92a47r58t 6687485562288

Co je na něm špičkového? Napadá mě jen cena a zvláštní efekty. 

Ono mi to vše připadá jen jako honba za nějakým wov efektem. Je to úžasné, oni tam běhají dinosauři, je to fantastické, v džungli běhají modří domorodci, je to špičkové, vznáší se tam Sandra Bullock. No, žádnou myšlenku to sice nemá, ale je to ve 3D, 4K a já nevím, v čem ještě, takže to je určitě perfektní... No, nevím, jestli  není lepší třeba starý Forrest Gump, který žádné efekty nemá, ale zato má nápad, vtip a myšlenku a dá se na něj podívat i podruhé nebo potřetí...

+2/−1
6.1.2014 10:17

R79a64d67i56m 37K27a68l47a20s 2820646692311

Evidentně pro vás tenhle svět není:-). Ano, Gravitace nemá děj, ale i tak je to napínavé a z hlediska věrnsoti zobrazení dosud neviděné. A špičkový film to je - na tom se shoduje kritika a fanoušci, že vám se nelíbí, na tom nic nezmění.

Ale dobrá, zůstaneme u minulého roku a dobrých filmů, např. Nejvyšší nabídka, Kapitán Phillips. Phillips mnoho děje také nenabízí, ale co dělat, když je to narozdíl od (pravda skvělého Gumpa) film podle skutečné události;-)

+1/0
6.1.2014 10:26

E98d86a 70D38r66á92b34e33k 7569322623517

Podívejte, na duševně obohacující zážitek vám stačí knížka, kde vám vizuální vjem zprostředkovají černá písmena na bílém papíře. To o čem je 4K na 2m obrazovce je QoE, kvalita zážitku, abyste to prožil "jako kdybyste v tom vesmíru byl vy sám". To (jen) někteří dokážou pouhým čtením knihy, a věřím že i těm to něco přinese. Podobně jako opravdový let vesmírem. Můžete ho prožít čtením knihy či sledováním DVD na počítači, ale když vás pak posadí do kokpitu a poletíte, bude QoE jiná. Stejně tak u té televize s UHD rozlišením to bude jiné než u SD DVD.

0/0
8.1.2014 12:06

Z12d66e71n61ě45k 76W91e61r46n10h12a93r30t 6927445462358

Mám doma velkou TV 50" FullHD,  mám dokonce i projekci, s přiměřeným zdrojem signálu. V praxi se ale na drtivou většinu filmů - o TV ani nemluvě - dívám "jedním okem" na malém 20" monitoru vedle počítače. Na mizivou informační hodnotu, kterou drtivá většina filmů nebo pořadů předvádí, je to naprosto dostatečné. Na velké TV je většinou mladý s herní konzolí...

0/0
6.1.2014 10:10

R64a81d79i85m 35K77a15l75a29s 2120546312931

Ještě je možné, že nejste filmový fanoušek:-). Ne, ale teď vážně... Já klasické TV stanice moc nesleduji, protože si nevyberu, ale třeba sport jednoznačně v HD kvalitě. Na takto velké TV je to nutnost... A neříkejte mi, že ani sport vás nebere;-).

A pak, já netvrdím, že je lehké si vybrat, ale vybrat si lze a jsou velmi dobré filmy, které stojí za to vidět, a které vám mohou něco dát. Tak proč si je kazit nízkým rozlišením? Vždyť je to až prznění toho filmu.

+2/0
6.1.2014 10:15

Z33d41e14n14ě34k 60W96e85r74n15h71a18r84t 6977845752188

vidíte, já se za filmového fanouška považuji. Ale fandím filmům, nikoliv demosnímkům ukazujícím možnosti nejnovější technologie.

+2/−2
6.1.2014 10:20

R73a57d86i96m 90K49a82l64a75s 2870656842251

I dobré klasické filmy se stále točí, jen je k nim horší přístup. A filmový fanoušek nejste;-). Já se za něj totiž také považuji, ale mám pochopení jak pro modernu tak pro klasiku.

+2/0
6.1.2014 10:29

Z74d46e39n51ě76k 69W89e25r67n83h49a49r89t 6757175762508

S termínem "moderna" opatrně, to je totiž přesně definovaný termín a s tím současné filmy nijak nesouvisí. 

Nicméně já mám taky rád nové filmy, ale holt mi vadí, když se zcela ignoruje obsah a hodnotí jen vnější forma.

0/0
6.1.2014 17:31

R78i30c10h21a37r96d 44M95i41k90u31l49e57n71k41a 1119587407344

Promiňte, ale pořád jen remcáte a přitom mícháte jabka s hruškama - jak souvisí technický vývoj s uměleckými (obchodními) ambicemi režiséra, potažmo studia???? Vás nebaví současné filmy, tak se dívejte na např. ČT 2 HD - např na sérii Bonda 007 kterou tam dávají nyní je krásný pohled. Sport, dokumenty, cestování, divadlo, koncerty, opera - pořád nic???? Takových jako vy je tady tedy většina, nejste v tom sám... Pokud se považuji za filmového fanouška (vy ano) tak si přece dovedu zajistit kvalitní obsah, ne???8-o

Souhlasím s panem Kalasem.

+1/0
7.1.2014 16:22

T78o42m31a24š 85P91o15k72o47r57n11ý 6738745872353

Televize budou pochopitelně větší a větší, ale obsah bude stále horší a horší. A upřímně mám doma 50" panáka (plazmu) a rozdím mezi FullHD a SD poznám, ale co z toho? Raději se podívám na filmy Brdečka-Lipský na DVD než na Růžovku ze satelitu ve FullHD (jako, že takové blobosti nesleduji).

+1/−1
6.1.2014 10:16

R19a44d83i14m 46K49a93l55a44s 2770676752201

Ale to je základní problém... Když budou větší a větší TV, bude na nich za chvíli klasický Brdečka-Lipský na DVD nesledovatelný...:-) Bráníte se něčemu, co nutně nesouvisí s kvalitou filmu. Na 50" už je to tak na hraně a upscaling všechno nezachrání

0/0
6.1.2014 10:33

E22d18a 48D40r45á81b96e17k 7579152233287

se upscaling vypne a bude zase sledovatelný

0/0
8.1.2014 12:09

T32o33m96a47š 40P27o55k60o32r61n95ý 6268545932843

Pochopitelně, ale vídím dva rozměry tohoto problému. První: obsah. Je celkem jedno jestli má televize FullHD nebo 4K když se na ty nové filmy nedá dívat. A kvalita starších filmů je bohužel poplatná době a mnohdy to nezachrání ani sebelepší digitalizace. Druhý: co z toho, že výrobci blbnou z 4k když zahazují dobré technologie. Typickým příkladem je plazma. AMOLED je jak vidno problém, když už se od něj začínají výrobci znovu odvracet a TN nebo lépe IPS je tragédie sama o sobě. Takže co dál?

+2/0
6.1.2014 10:10

R83a86d85i46m 27K26a94l59a39s 2190696382911

Jsou nové filmy, na které se dívat dá;-). I starý film full HD vypadá lépe než v SD, samozřejmě záleží případ od případu, ale to není problém technologie jako spíš člověka, který má převod na starosti. I kvalita obrazu u některých nových filmů ve full HD je děsivá.

Plasmu jsem také "obrečel", ale zase říkám, že nástup nové technologie znamená velmi často jeden krok zpět. Výrobci a trh rozhodli, že to bude OLED, nezbývá přežít 5-7 let než se dostaneme na parametry a užitné vlastnosti lepší než u současných špičkových ale zanikajících technologií. Ostatně když kdysi přišly plasmy, tak také nenabízely špičkový obraz tak, jak ho známe dnes.

0/0
6.1.2014 10:21

T89o27m61a39š 70P84o23k25o96r17n14ý 6598225242863

Já s Full HD problém nemám, ale 4K je podle mě zatím zbytečnost. Co se týče OLED tak tam to vypadá na konečnou. Sony a Panasonic odpískal OLED tak je jasné, že s tou životností to bude všelijaké. A otázka jak se k tomu postaví ostatní výrobci. Je docela možné, že se najde pár nadšenců, ale ti nestáhnou cenu dolů, takže pro většinu tady zůstane LCD. A je mi celkem jedno jestli bude 4K nebo FullHD.

+1/0
6.1.2014 10:29

R59a21d31i84m 50K96a23l30a70s 2680956122371

Ale to je úplně stejné, jako když před lety přišlo full HD... Také se vedla diskuze na co a proč? Byla možná o něco menší, protože to bylo první zásadnější (z hlediska rozlišení) vylepšení obrazu po letech, ale byla to nutnost. A tak to bude pokračovat za 20 let (nechci se hádat o čase) tady bude 8K.

Panasonic a Sony s OLED nekončí, pouze zrušili vzájemnou spolupráci.

+1/−2
6.1.2014 10:40

T72o67m38a69š 88P62o70k15o10r66n55ý 6688795682863

http://goo.gl/C6f1VV

0/0
6.1.2014 10:53

R78a81d85i15m 11K17a10l27a86s 2830866932761

To jste nemusel chodit do zahraničí...

http://technet.idnes.cz/panasonic-a-sony-ukonci-spolecny-vyvoj-oled-televizoru-pj8-/tec_video.aspx?c=A131227_104657_tec_video_nyv

Poslední dva řádky.

Oficiálně nikdo nic nevyhlásil.

0/0
6.1.2014 11:04

R95a89d69i73m 82K85a51l39a78s 2430696582531

A snad ještě doplněk k plasmám. Plasmy končí, protože se nevyplatilo je vyrábět... Většina lidí si bohužel kupovala LCD. Takže za koncem plasmy stojí titíž lidé, kteří se "brání" větší kvalitě a jsou to dle mého z části ti samí, kteří bojkotovali fullHD, budou bojkovat 4K...atd.

+1/0
6.1.2014 11:46

J81a59k54u75b 26W69e38b35e51r 9886815904108

Taky záleží na lokalitě, u nás je to trošku opožděný vývoj oproti USA, Japonsku atd. my až teď máme většinu programu ve FULLHD, jelikož jsme se pořídili IPTV od nejmenované společnosti, na DVB-T byl snad výběr FULLHD kanálu možný spočítat na prstech jedné ruky.

+2/0
6.1.2014 9:58

J29o72z49e50f 84K12o68s92t18e19l95a80n85s93k26ý 8575102489266

Každá technológia má svoje teoretické maximum a praktické, najbežnejšie používané optimum či medián. Žiadny technologický medián nie je nikdy na úrovni teoretického maxima. Ale tým, že sa výrazne zvýši teoretické maximum, zvýši aj aj praktický medián.

Keď bola ISDN technológia, tak teoretické maximum 64 kb/s nedosahoval nikto. Bežná rýchlosť bola niečo cez 50 kb/s - v tom lepšom prípade. Vtedy sa tiež mohlo hovoriť - načo nám je ADSL, keď sa ešte nevyčerpal potenciál ISDN? Ale aj to najpomalšie ISDN malo 256 kb/s, a to bez problémov dokázalo fachčiť 200 kb/s.

Väčšie rozlíšenie bude klásť vyššie nároky napr. na rýchlosti na netu. 20 Mbitov (čo je teraz pri ADSL2 asi maximum) sa stane nevyhnutným minimom. Takže aj to zdanlivo nezmyselné 4K na YouTube by malo mať prínos aj pre tých, čo YouTube nikdy nepozerajú...

A nie je to len o internetovom pripojení. Je to aj napr. o kábloch, o veľkosti a rýchlosti harddiskov, kapacite pamäťových kariet a ďalších PC komponentoch. Ak sa 4K stane štandardom (tak ako je ním teraz Full HD), tak sa tomu bude musieť prispôsobiť všetko ostatné.

0/0
6.1.2014 17:00

J55a56n 34J50a71n21e67č26e64k 9500543110876

Babovřesky 2 ve 4K :-P

+3/0
6.1.2014 8:35

J82a81k65u78b 88W37e57b67e89r 9596735494588

A já myslel že už min. nějaký ten rok YouTube podporuje 4K videa, rozdíl bude jen v kodeku? http://www.youtube.com/watch?v=bMUxpTb_wWc

0/−1
6.1.2014 7:51
Foto

V93á39c75l22a77v 50N49ý65v44l53t

Jak píšeme v článku, 4K videa YouTube podporuje, ale díky "starému" kodeku je pro dosažení přijatelného datového toku musí silně komprimovat, takže výsledná kvalita zdaleka neodpovídá tomu, jak by 4k video mělo vypadat. To by se nyní mělo změnit. Navíc, 4K obsah nebyl zatím přístupný v aplikacích a chytrých televizorech.

+1/0
6.1.2014 8:14

Z93b32y76n39ě27k 84Š13a51f62a18r17č97í13k 5387478675714

"VP9 si vzali za svý" 8-o

0/0
6.1.2014 7:16

Z90d57e65n95ě60k 11W23e26r38n50h52a72r14t 6617315482388

Blbý film zůstává blbý, v libovolném rozlišení. A dobrých je málo, taky v libovolném rozlišení. Spíše než růst rozlišení bych uvítal, kdyby rostl počet dobrých filmů.

+3/−4
6.1.2014 6:11

V70o55j21t97ě40c81h 85S17t20r40n50a95d 4354471742195

Mám amatérskou (ale kvalitní) Full HD kameru za 20 táců. A vím jedno. 4K bych na kameře asi hned vypnul. Neprofesionální kamery nemají tak kvalitní obraz, aby potřebovaly vyšší rozlišení.

+1/0
6.1.2014 2:13

R77a58d17i77m 56Z43a31t63o22p88e44k 9592785582567

No tak z hlediska kvality obrazu by 4K i u amaterskych kamer pomohlo. Prece jenom ty 2Mpix co ma Full HD neni zadna slava a na vetsich obrazovkach uz je to videt. Ale ja bych to vypnul hlavne z duvodu vyrazne vyssi narocnosti na HW pri zpracovani obrazu. Uz Full HD v 50p je celkem opruz zpracovavat na nejakem prumernem PC a nedokazu si predstavit zpracovavat 4x vyssi rozliseni. Nehlede na to, ze vetsina prodavanych PC nema GPU s HW akceleraci pouziteho kodeku, takze to bude muset tahat CPU.

+1/0
6.1.2014 10:28
Foto

J85a58k74u66b 90S56p73i59r75o78c88h 3507693729299

asi uz to na ten bluray nacpali zejo... http://www.filmyzastovku.cz/4k-filmy/?radit_podle=od_nejdrazsiho&pouze_skladem=1&blu_ray=1&bezne_produkty=1&action=filtr&slovo_hledej=&pismeno=

0/0
6.1.2014 0:19
Foto

V12á13c77l62a35v 12N24ý69v80l37t

Na těchto discích je video ve Full HD. Více jsme o nich psali zde: http://technet.idnes.cz/blu-ray-disky-pro-4k-uhd-075-/tec_video.aspx?c=A130709_163507_tec_video_nyv

+1/0
6.1.2014 6:51

R33a57d85i50m 46Z36a38t60o83p64e46k 9602795822627

To je presne priklad kreativniho marketingu. Napiseme na to Mastered in 4k a spousta lidi si mysli ze to je ve 4K, dalsi si mysli, ze ten 4K mastering necemu nejak zasadne pomuze a jen mala cast vi, ze to je jen fake na lidi, aby si ten film koupili znova.

+1/0
6.1.2014 10:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.