Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Počítačové firmy se nám dostaly do obýváků i na tělo. Teď míří do aut

Automobily se na největším světovém veletrhu spotřební elektroniky CES 2014 poprvé dostaly do centra pozornosti. Byť se tu v minulosti objevovaly některé novinky, byly až na výjimky odkázány na vedlejší kolej. I když veletrh již skončil, my s přísunem informací z něj ještě ne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V67r93a42t89i94s76l57a72v 54K51a78l12i70c88h 3916535645151

Bude to sila, az budou cinani na dalku hackovat evropska auta.. Neberte to jako projev rasismu prosim.

0/0
23.1.2014 17:52

P37a48v84e31l 89H38e15k 8297196983311

super, už se nemúžu dočkat, až budu vyndavat auto baterku

0/0
18.1.2014 20:16

L81u25k18á31š 40V70a75ň35u12r97a 1125424723523

Nejhorší je, že řidiči moderních aut prošpikovaných elektronikou (která pomáhá brzdit, rozjíždět, bránit klouzání z kopce, držet směr apod) můžou jezdit jako prasata a elektronika je zachrání. Ale ona funguje do mezních hodnot a pak auto letí nekontrolovatelně a nečitelné někam do příkopu či protisměru.

+3/0
18.1.2014 14:38


L68u38k56á81š 23V15a26ň75u64r32a 1355134763413

Jeden můj klient dříve dělal ředitele v továrně v ČR, která dělá elektroniku do aut. A vyrábí se tam elektronika přes celé spektrum aut. Pro německé, italské, korejské, francouzské. Stejná linka, stejný vnitřek, jen jiný panel. V podstatě jsou to dnes unifikované desky, které se propojí podle potřeby na funkce a doplní se panel pro konkrétní auto.

+1/0
18.1.2014 14:31

J91a29r43o42s42l37a31v 60Z76a44h55r41a88d45n34í44č35e15k 7215770304101

Do mého auta nikdy se nic takového nedostane.

0/0
18.1.2014 8:36

J57a46n 95P93a14v16e60l85k94a 3377931444431

No potěšbůh.

+2/0
17.1.2014 15:54

V82i64k69t10o45r 30R17u60c21k36y 2812259790510

Ale hlavně stabilita>funkce

0/0
17.1.2014 14:01

J20a91n 70F95o45ř48t 8323251102901

Na obrázku jede dle navigace vozidlo po Kurt-Schumacher Stra3e!!8-o!! To je mi ale náhodička...

0/0
17.1.2014 13:33

J48a28n 47F54o12ř50t 8793641152751

Prosil bych plus. Děkuji.

+4/0
17.1.2014 16:31

J23a48n 46J20a24n77e33č64e41k 9870743450946

Pokrok sice nezastavíš, ale v tomto případě z toho moc velkou radost nemám :-/

+2/0
17.1.2014 11:41

J34a50k21u67b 33C60i22g15l17e69r 9725177435708

Pokrok se dá alespoň zpomalit, třeba politikou ;-)

0/0
17.1.2014 14:18

J77i10ř49í 41K24o24c50u96r53e34k 6855314705978

Dokonce zvrátit, Stalinovi na Ukrajině, Polpotovi v Kambodži - těm se to podařilo. Nevýhodu to mělo, cca 20% populace ten experiment nepřežilo.

+1/0
17.1.2014 15:55

L60u67k12á72š 81V52a29ň61u39r21a 1405544633513

Už jsem zažil u Forda, že se palubka během jízdy restartovala a u Volva, že se restartovalo celé a včetně toho, že na chvíli zhasly světla. Teď už jen dát do všech aut GPS a reportovat velkému bratru. Ale zase se snadno bude dělat silniční daň.

0/−3
17.1.2014 11:24

V16a78c73l12a79v 17M55e63d91e56k 5601312535375

I u Renaultu jsem zažil umrtvení celé palubovky. Ale co si budeme povídat, to vše jsou začky, pro které je závada jejich druhým jménem. Jsem si jistý, že Němci a Japonci si s tím poradí nesrovnatelně líp.

+3/−2
17.1.2014 11:46

J96a85n 81J12a88n24e54č48e66k 9980353900506

Panebože, to jsou zase zaujatý kecy plný předsudků... :-P

+3/−1
17.1.2014 11:53

P25e69t38r 10N68i60v98n89i73c60k82ý 3502634515957

Co je předsudek? Že Renault dlouhodově zaostává ve spolehlivosti? Já osobně bych si ho nikdy nekoupil.

+2/−1
17.1.2014 13:02

J75a55n 21J59a97n91e64č53e38k 9380643490966

Předsudek jsou ty kecy, že u Fordu, Volva či Renaultu je to tak nějak normální, zatímco Němcům a Japoncům se to nestává :-P

+1/−2
17.1.2014 13:29

P66e22t73r 76N88i65v40n93i62c55k91ý 3702544465327

Podívej se do statistik, třeba německých a uvidíš.

+1/−1
17.1.2014 15:04

J34a97n 60J35a71n57e71č21e86k 9740923570606

blá blá blá :-P

0/−2
17.1.2014 15:12

J25a98n 71J13a20n11e32č61e85k 9160613960216

Nějakej názor, Švarc? Samozřejmě že ne ;-D

0/0
17.1.2014 18:11

P11e22t98r 29P88e53t55r 9421285393779

myslíš ty z STK?, jak se do takových statistik dostane třeba zadřený motor, nebo zmíněná umrtvená palubka? to by jaksi to auto s takovými závadami na to STK vůbec nedojelo.

+2/0
17.1.2014 15:19

L38u77k49á94š 10V86a12ň94u17r78a 1775634833873

Dělal jsem pro Renault a od roku 2000 byla elektronika šílená. Oni Francouzi to prostě neumějí udělat.

+1/0
17.1.2014 17:25

L59u52k23á69š 47V91a97ň38u59r55a 1585214663843

A já myslel, že Ford je německý. ;-D Jinak ty problémy jsou i u Mercedesů, Audi nebo BMW. Tomu se prostě nedá moc zabránit, hlavně když se stále snižují výrobní náklady. Ono pak autorádio s Androidem z Číny za 7tis. bude fungovat stejně jako značkový systém za 60tis (vyráběný také v Číně).

+2/−1
17.1.2014 16:57

V49o12j28t96ě68c92h 73R42ů61ž37e60k 9989132650898

Ano jistě, jakýkoliv pokrok je snaha o ovládání lidí, co?

+2/0
17.1.2014 14:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.