Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Počítačové firmy se nám dostaly do obýváků i na tělo. Teď míří do aut

Automobily se na největším světovém veletrhu spotřební elektroniky CES 2014 poprvé dostaly do centra pozornosti. Byť se tu v minulosti objevovaly některé novinky, byly až na výjimky odkázány na vedlejší kolej. I když veletrh již skončil, my s přísunem informací z něj ještě ne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V25r87a47t28i79s97l33a41v 30K53a59l45i42c98h 3496585425341

Bude to sila, az budou cinani na dalku hackovat evropska auta.. Neberte to jako projev rasismu prosim.

0/0
23.1.2014 17:52

P58a79v29e80l 37H83e71k 8367646493531

super, už se nemúžu dočkat, až budu vyndavat auto baterku

0/0
18.1.2014 20:16

L70u19k24á57š 97V66a74ň19u92r39a 1595724423653

Nejhorší je, že řidiči moderních aut prošpikovaných elektronikou (která pomáhá brzdit, rozjíždět, bránit klouzání z kopce, držet směr apod) můžou jezdit jako prasata a elektronika je zachrání. Ale ona funguje do mezních hodnot a pak auto letí nekontrolovatelně a nečitelné někam do příkopu či protisměru.

+3/0
18.1.2014 14:38

L72u98k92á26š 54V92a26ň91u69r83a 1175134433603

Jeden můj klient dříve dělal ředitele v továrně v ČR, která dělá elektroniku do aut. A vyrábí se tam elektronika přes celé spektrum aut. Pro německé, italské, korejské, francouzské. Stejná linka, stejný vnitřek, jen jiný panel. V podstatě jsou to dnes unifikované desky, které se propojí podle potřeby na funkce a doplní se panel pro konkrétní auto.

+1/0
18.1.2014 14:31

J62a55r52o43s83l86a59v 44Z45a86h43r41a73d48n49í93č98e17k 7855240634841

Do mého auta nikdy se nic takového nedostane.

0/0
18.1.2014 8:36

J77a20n 20P56a37v77e48l39k49a 3947331244561

No potěšbůh.

+2/0
17.1.2014 15:54

V46i86k26t88o54r 16R38u62c16k81y 2222299760520

Ale hlavně stabilita>funkce

0/0
17.1.2014 14:01

J74a84n 10F26o29ř95t 8773771422321

Na obrázku jede dle navigace vozidlo po Kurt-Schumacher Stra3e!!8-o!! To je mi ale náhodička...

0/0
17.1.2014 13:33

J37a59n 80F94o16ř46t 8483181582911

Prosil bych plus. Děkuji.

+4/0
17.1.2014 16:31

J13a17n 82J27a41n17e35č31e71k 9380973360596

Pokrok sice nezastavíš, ale v tomto případě z toho moc velkou radost nemám :-/

+2/0
17.1.2014 11:41

J34a73k53u48b 77C14i28g77l67e53r 9925607935358

Pokrok se dá alespoň zpomalit, třeba politikou ;-)

0/0
17.1.2014 14:18

J42i56ř68í 42K13o69c84u49r66e12k 6815844215698

Dokonce zvrátit, Stalinovi na Ukrajině, Polpotovi v Kambodži - těm se to podařilo. Nevýhodu to mělo, cca 20% populace ten experiment nepřežilo.

+1/0
17.1.2014 15:55

L56u16k14á34š 10V10a55ň31u62r96a 1695144393233

Už jsem zažil u Forda, že se palubka během jízdy restartovala a u Volva, že se restartovalo celé a včetně toho, že na chvíli zhasly světla. Teď už jen dát do všech aut GPS a reportovat velkému bratru. Ale zase se snadno bude dělat silniční daň.

0/−3
17.1.2014 11:24

V44a62c89l65a47v 81M92e73d13e94k 5931662735845

I u Renaultu jsem zažil umrtvení celé palubovky. Ale co si budeme povídat, to vše jsou začky, pro které je závada jejich druhým jménem. Jsem si jistý, že Němci a Japonci si s tím poradí nesrovnatelně líp.

+3/−2
17.1.2014 11:46

J16a51n 66J92a91n58e31č61e49k 9670603920786

Panebože, to jsou zase zaujatý kecy plný předsudků... :-P

+3/−1
17.1.2014 11:53

P21e93t70r 72N98i40v70n15i14c22k26ý 3472384755817

Co je předsudek? Že Renault dlouhodově zaostává ve spolehlivosti? Já osobně bych si ho nikdy nekoupil.

+2/−1
17.1.2014 13:02

J18a39n 42J36a70n24e20č40e76k 9220793910816

Předsudek jsou ty kecy, že u Fordu, Volva či Renaultu je to tak nějak normální, zatímco Němcům a Japoncům se to nestává :-P

+1/−2
17.1.2014 13:29

P22e31t15r 53N13i81v79n41i32c94k36ý 3132784125397

Podívej se do statistik, třeba německých a uvidíš.

+1/−1
17.1.2014 15:04

J49a55n 62J81a49n58e41č38e27k 9660173950826

blá blá blá :-P

0/−2
17.1.2014 15:12

J39a94n 85J59a78n32e90č90e20k 9920353930116

Nějakej názor, Švarc? Samozřejmě že ne ;-D

0/0
17.1.2014 18:11

P70e85t43r 16P32e90t22r 9801895303589

myslíš ty z STK?, jak se do takových statistik dostane třeba zadřený motor, nebo zmíněná umrtvená palubka? to by jaksi to auto s takovými závadami na to STK vůbec nedojelo.

+2/0
17.1.2014 15:19

L97u51k33á80š 91V86a86ň95u84r96a 1125364183763

Dělal jsem pro Renault a od roku 2000 byla elektronika šílená. Oni Francouzi to prostě neumějí udělat.

+1/0
17.1.2014 17:25

L34u56k21á48š 39V62a37ň87u47r87a 1545934213443

A já myslel, že Ford je německý. ;-D Jinak ty problémy jsou i u Mercedesů, Audi nebo BMW. Tomu se prostě nedá moc zabránit, hlavně když se stále snižují výrobní náklady. Ono pak autorádio s Androidem z Číny za 7tis. bude fungovat stejně jako značkový systém za 60tis (vyráběný také v Číně).

+2/−1
17.1.2014 16:57

V25o83j12t48ě73c37h 61R36ů98ž19e97k 9339162380188

Ano jistě, jakýkoliv pokrok je snaha o ovládání lidí, co?

+2/0
17.1.2014 14:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.