Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejnavštěvovanější stránka internetu podporuje homosexuály v Soči

Google dnes spustil speciální logo k zahájení zimních olympijských her v Soči. Citací z Olympijské charty se staví proti ruskému homofobnímu zákonu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M87a74r41e96k 22K96r94o44l51l 5151982340730

Dnes google naopak svým logem propaguje heterosexuály. Zřejmě bojuje proti homosexualitě v Soči a podporuje Putina. Evidentně pochopil, že homosexuálové mu žádné další zákazníky vytvořit nedokáží :-)

0/0
14.2.2014 20:05

V72l26a77d57i66m25í10r 53V42e91t69e92š96k70a 2431935225312

Další důkaz, že svět jde do sbohemdukáty.........

+6/−3
9.2.2014 2:29

J94a16n 60S79m32e88t36a33n52a 2705442565254

Ve skutecnosti neslo uplne o tenhle pripad. Vysvetleni barev vam porad Rainbow Dash: http://bit.ly/1fTCRrk

0/0
8.2.2014 23:06


M32a72r82t20i71n 61N84o12v55á22k 8387542822712

Ach ta naše nevyvážená postkomunistická mentalita. Na jedné straně chceme co nejvíc svobody, na druhé straně nám vadí každý, kdo vybočuje z řady... a běda, když se za to sám nestydí!

Sám jsem velkým zastáncem svobody, podle mě by se měla omezovat co nejméně - jen v případě, že omezuje svobodu druhého, případně mu působí křivdu. Komu může způsobit křivdu, když někde zahlédne projevy náklonnosti gayů? Co to musí být za psychopata? Že je to nechutné? A co tak třeba... tlustí lidé v legínách, s odhaleným pupkem, zadkem vyčuhujícím z kalhot, zpocení, s přehazovačkou, tlustými brýlemi... Taky je "zakážeme", protože se na ně někteří z nás nechtějí dívat? Nebo jim naopak dopřejeme svobodu, protože nikomu nepůsobí opravdovou křivdu? Je mezi těmito 2 skupinami nějaký rozdíl? Jaký??

+4/−4
8.2.2014 20:29

M13a25r36t61i50n 38N83o13v28á23k 8917932882302

A co se týká termínu "propagace homosexuality" - který Rus (čti: blb) zase vymyslel tohle? Jakože gayové doteď přemlouvali ostatní, aby změnili orientaci. A tak úspěšně, že se tomu musí zabránit? Jakože... být teplý je prostě tak super a cool a in, až by se lidé, co to zjistí, mohli hromadně a dobrovolně (nějakým záhadným způsobem) stávat homosexuály?

V této souvislosti mě napadá: Proč třeba nezakážeme jakékoli veřejné projevy lidí s nízkým IQ? Uvědomujeme si vůbec, jak destruktivní vliv na společnost někteří z nich mají? Jak ostatním pijí krev? A kolika problémům a hádkám bychom se tímto vyhnuli? ;-D;-D

+2/−4
8.2.2014 20:32
Foto

K42a71r38e18l 85S76e47i29d23l 8599705420368

Dole už to někdo zmínil - je rozdíl mezi homosexuální orientací a homosexuálním chováním. Myslíte, že v antickém Řecku a Římě bylo výrazně vyšší procento "genetických" homosexuálů? Já myslím, že ne, jen společenská morálka byla tak nastavená, že to bylo "cool" a "in".;-)

V jiných kulturách se tomu zase říká "zvrhlost". Takže by bylo dobré nastavit nějakou rovnováhu a mít trochu soudnosti - s věkem přibyly špeky, tak je v létě schovávám pod triko a nechodím do půl těla:-). Lidé s amputovanými končetinami je většinou mají v rukávech nebo nohavicích. Jen u některých lidí s jinou sexuální orientací vidím potřebu dávat to druhým na odiv - proč?

+5/−2
8.2.2014 23:12

J28a49n 92Š31k35r49a27b32á18n26e19k 7935270408282

Tak pane Saidl, zajděte si někdy na pláž v létě, opravdu tam mají všichni silnější lidé zahalené tělo? A díváte se na takovéto lidi stejně jako na homosexuály? 

:-)

+2/0
9.2.2014 7:14
Foto

K54a68r27e77l 71S63e68i82d83l 8299685160338

Bavíme se o pláži? A prozradím vám, že se v bazénu také nekoupu v tričku :-).

+1/0
9.2.2014 22:17

M83a11r75t90i18n 12N64o62v34á91k 8667532712972

V Řecku/Římě to bylo "in" např. protože: 1) Silný patriarchát, ženy byly považovány za slabé, méněcenné, mužské tělo bylo symbolem síly a moci, 2) Nedostupnost antikoncepce...

V dnešní době, vzhledem k tomu, že se situace v podstatě obrátila, jsou tyto argumenty již k smíchu, prostě úplně mimo. Čímž neříkám, že aktuálně neexistují další pádné důvody pro homosexualitu: především přelidnění planety. V některých místech jsou lidé jako sardinky, Země nezvládá obnovovat zdroje... V rámci zachování lidského druhu tedy bude homosexualita určitě přínosem.

Zvrhlost... bohužel ano. Za tento pokřivený moralistický pohled mohou abrahámovská náboženství, především křesťanství a islám. To však neznamená, že je tento pohled správný a měl by být jakkoli podporován. Naopak, mělo by se o něm mluvit, měl by být rozebírán, aby bylo vidět, že kromě náboženské iracionality na něm není nic, co by stálo za pozornost.

Takže ty vidíš dávat svou lásku najevo na veřejnosti jen homosexuály? Neříká se tomu náhodou "latentní homosexualita"? ;-D Já osobně jsem jich viděl tolik, že bych to spočítal na prstech jedné ruky. Ale u mužů s ženami to běžně k vidění je. A co? Má někoho pohoršovat, že se objímají, osahávají, strkají jazyky do pusy apod? Copak jsme pořád v křesťanském temném středověku, kdy byla sexualita považována za zlo? (Tím samozř. neříkám, že by si to měli lidi na ulici rovnou rozdávat.) Karle, vzpamatuj se, prosím. Nevypadáš zase jako úplný hlupák, tak co kdybys šel trochu do sebe?

0/0
9.2.2014 12:53
Foto

K34a55r29e24l 67S45e28i74d54l 8429915690728

Ad 2. odstavec: zajímavá myšlenka, bohužel degradovaná tím, že i homosexuálové touží po dětech a tak si platí nějakou ženu coby "inkubátor", resp. se lesby nechávají uměle oplodňovat. Ale v rámci lidské populace je tato otázka zcela marginální.

Ad 3. odstavec: tebou zmiňovaná náboženství v tomto naopak vycházejí z velice racionálního Starého zákona. Proto odlišují užitečné spojení muže a ženy a zcela neužitečné obcování 2 příslušníků stejného pohlaví. Zda je ten pohled správný či ne, to my tady nerozhodnem. Já věřím, že správný je.

Ad 4. odstavec: "...dávat svou lásku najevo..." není totéž, co "...dávat to druhým na odiv...". Neviděl jsem průvod mužů a žen, kteří by tak veřejně demonstrovali svou vzájemnou orientaci. Když vidím na ulici kluka a holku, jak si vyjadřují náklonnost, v duchu se usměju a zavzpomínám na mládí. Když jsem viděl 2 kluky, jak si vyjadřovali náklonnost, v duchu jsem si povzdechl a dál jsem to považoval za jejich problém, do kterého mi nic není. Ale různé "Pride" a "Parade", to je, oč tu běží.:-)

0/0
9.2.2014 22:53

M59a66r19t11i65n 42N92o48v16á49k 8277842252752

2) Nesmysl, marginální je naopak množství gayů platících si "inkubátory". 3) Pokud ti Starý zákon připadá racionální, je pro mě nejvyšší čas ukončit tuto diskuzi. 4) Na Youtube jsem narazil na zajímavý (a zasvěcený) názor, proč Gay Pride má smysl. Je to trochu delší, ale velmi trefné:

0/0
13.2.2014 13:49

M64a29r76t60i33n 10N64o44v36á63k 8157102702152

Jsem gay, není to lehké, ale smířil jsem se s tím, přestal jsem se za to stydět... a na to jsem po právu pyšný! Chci pochodovat, chci být viděn, chci podpořit všechny, kteří na tom jsou jako já kdysi. Chci pochodovat s dalšími homosexuály, ale i s heterosexuály, kteří souhlasí s tím, že na sebe můžu být pyšný, nebo že se alespoň nemusím stydět. Chci tímto i rozproudit diskuzi o homofobii, protože podobný typ nesnášenlivosti často vychází nejen ze špatné výchovy a asociálních sklonů, ale i nedostatku informací a dialogu. (A daří se, viz tato diskuze ;) )

Bohužel je mezi námi pořád dost homofobů (nejč. křesťanů, muslimů a podobně zmatených konzerv), kteří si myslí, že bych se za to měl stydět. Že nemám právo dávat to najevo na veřejnosti, že bych neměl mít možnost dávat na odiv své city k partnerovi, tak jako to dělají heterosexuálové. Že se s ním nemám držet za ruku, objímat ho, líbat... protože by nás mohl zahlédnout jiný homofob, čímž by mu vznikla újma (nějaká), protože on má přece svaté právo vidět lidi dělat to, co chce on sám. Myslí si, že jsem si to svobodně vybral a odmítám se změnit. Že je to nakažlivé, že bych byl schopen to "vnutit" (nějak) i ostatním lidem, a také jim samotným... a tím pádem z nich asi taky udělat homosexuály. Že je asi budu chtít přemlouvat, aby změnili orientaci. Že práva jsou (nějak) "omezena množstvím", takže když se "vyplýtvají" na homosexuály, nezbudou už pro ostatní. Že bezvýhradná tolerance a zrovnoprávnění menšinové sex. orientace (nějak) ohrozí tu většinovou, (nějak) znehodnotí význam "tradiční" heterosex. rodiny, čímž (nějak) ohrozí její existenci do budoucna, pro příští generace. Že být teplý je prostě tak super a cool a in, až by se lidé, co to zjistí, mohli hromadně a dobrovolně (nějak) stávat homosexuály, což ohrozí přírůstky populace, důsledkem čehož nastane brzký konec našeho krásného státu.

0/0
13.2.2014 13:51

M18a56r43t98i48n 38N15o95v25á90k 8107212782592

(A pro pořádek: Gay nejsem.)

0/−1
8.2.2014 20:36

M27a16r11t39i52n 69N63o54v76á80k 8677692172242

A klikač Pavel Horák opět nesouhlasí, případně se mu to nelíbí. Pavle, povíš nám k tomu něco?;-D

0/0
9.2.2014 12:36
Foto

K39a54r95e64l 71S86e39i59d15l 8289465850698

Ale ty si také rád klikneš, nebo ne?;-)

Jinak máš pravdu, všiml jsem si toho také. Beru to tak, že se mnou souhlasí a nemá potřebu k tomu něco dodávat.:-)

0/0
9.2.2014 22:59

M67a14r85t59i22n 31N15o26v30á61k 8747572102502

Karle, Karle... On s tebou souhlasí v tom, že jsem gay??8-o

0/0
13.2.2014 13:50

L63u78k62á40š 77F30r89i66d69r94i45c49h 8907291677106

ať má každý orientaci jakou chce, ale nemusejí to podbízet lidem a říkat že je to přirozené.

+6/−4
8.2.2014 17:06

M82a91r65t98i94n 50N90o30v55á48k 8117962182922

Přirozeně se to vyskytuje u lidí i zvířat, není to tak, že by to někdo vymyslel a pak to ostatním podbízel (to ani nejde), nebo je dokonce nutil. Tak jak to, že by to nemělo být přirozené?

+1/−1
8.2.2014 17:23

L30u17k70á46š 74F80r52i87d67r65i78c11h 8437901247726

myslel jsem  to  ve smyslu rozmnožovacího, nebo snad gay muže splodit se svým partnerem dítě

+2/0
8.2.2014 18:06

M39a84r58t29i78n 81N90o11v55á23k 8867412842392

Aha, takže podle tebe je přirozené, aby měl každý jedinec dítě? Myslíš, že po něm každý touží?

0/−2
8.2.2014 18:29

M28a92r57t76i73n 37N77o54v54á85k 8577932342102

Vida, Pavel Horák si to zřejmě opravdu myslí. Pavle, povíš nám k tomu něco?;-D

0/0
9.2.2014 11:27

A29l93e16š 10J16í81l18e26k 7481882236478

Kdysi to tak bylo.

+1/−1
10.2.2014 12:42
Foto

K26a69r89e61l 92S20e13i38d46l 8859525650268

Se zvířaty je to oblíbený argument. V přírodě se ovšem přírodní zákony starají o to, aby jedinec s genetickou poruchou nepředal své geny či chování dál, k pokračování druhu musí být samec + samička.

+2/−3
8.2.2014 19:04

J86a93n 84Š40k71r70a83b57á89n80e60k 7165850358122

v tom případě by homosexualita u zvířat už dávno neexistovala..

+4/−1
8.2.2014 19:36

M30a12r53t68i62n 36N20o17v63á92k 8927462902942

Přesně tak!! ;-D;-D

+1/−1
8.2.2014 19:43
Foto

K63a43r50e49l 83S29e86i32d84l 8759275390888

Genetické poruchy a mutace se vyskytují, aniž by musely být zděděny - jedna z teorií takto dokonce vysvětluje evoluční vývoj života a tomu snad přece odporovat nechcete :-)

Jiná věc je, že mutanti svou poruchu už nepředávají na potomstvo - ale to evoluční teorie zřejmě neřeší.;-)

+1/−2
8.2.2014 23:18

J35a88n 38Š54k17r84a10b17á43n41e83k 7135880758862

Pane Saidl, vy jste ten který se tu ohání tím že právě příroda zařídí aby  jedinec s poruchou nemohl předávat své geny dál, zde to praktikujete na homosexualitě. Pokud v dalším příspěvku tvrdíte že homosexualita není dědičná  nechápu proč jste proč jste psal svůj první příspěvek. :-)

+1/0
9.2.2014 7:11

M31a47r78t34i91n 62N36o47v20á66k 8127152242962

Přesně tak, Karel Seidl si tímto vstřelil gól do vlastní brány ;-D

0/0
9.2.2014 11:24
Foto

K26a77r51e33l 47S84e28i34d47l 8849615900868

1) Který příspěvek myslíte tím prvním?

2) Kdy si všimnete, že pan Saidl se na těchto diskuzích nevyskytuje?:-)

3) Pro Martina Nováka: v čem spočívá ten gól? Pro vás oba: asi chápeme napsaný text každý jinak.

0/0
9.2.2014 23:10

O29n11d65ř46e94j 52F10i11g47u95r92a 5469369988518

Prirozene se u lidi vyskytuji po narozeni i nemoci nebo poruchy. Spis nechapu, kdo rozhoduje, ze je neco normalni a neco ne.

0/0
8.2.2014 20:59

M28a87r15t78i85n 20N26o63v42á78k 8517902672952

Já zase nechápu, proč mají homofobové takovou potřebu řešit (ne)normálnost homosexuality. Jakoby to snad mělo mít jakýkoli vliv na práva takto orientovaných8-o

+1/0
8.2.2014 23:05

J98a92n 71M11e74r16t45a 3532290171628

Přesně tak. Kolikrát je to hra se slovíčky, označí homosexuály slovem v jednom významu, které si lze celkem obhájit, jenže pak ho použijí v jiném významu, aby tím argumentovali proti právům homosexuálů, což je argumentační klam a pěkná prasárna. Takže když se začne někdo hádat, jestli je homosexualita normální, v prvním případě ho to chce nechat nadefinovat, co myslí slovem normální. Pak je snažší případně připomenout, že změnil definici a tím pádem jsou jeho závěry nepodložené.

+1/0
9.2.2014 17:15

V23l95a78d80i57s86l21a84v 76A15d59a79m81e15c 2765128471338

Normální je pro každého to co vidí ve většině případů. Takže když se např 10 lidí sejde a řekne toto je normální nebo nenormální tak si to těch 10 lidí přebere a jde to dál. Takový lavinový efekt. To prostě nemusí někdo říkat to je v každém.

+1/0
8.2.2014 23:47

A66l52b61e42r14t 47V12l30a44c60h 8916151748672

Nývlt a Kasík jsou odborníci! Ruské homofobní zákony...:-/

+1/−3
8.2.2014 12:59

M97i26c71h23a47l 81S83e91d40m15í90k 3899495236891

Google by mohl znak olympiády alternovat s olympijskou Ruskou ruletou od aTea, ale to si asi netroufnou.

http://ateo.cz/f/images/r/russian-roullete.jpg

+1/−1
8.2.2014 11:58

P10e80t90r 41I78s37k51r59a 7921717403906

Co se týče přístupu k homosexuálům, tak to je asi jediná věc, s níž v Rusku souhlasím vč přístupu k muslimům

+5/−7
8.2.2014 11:33

P73a22v55e50l 23Š96k88v39r48n62a 5878162540164

Tak až se Vám narodí homosexuální dítě, tak k němu nezapomeňte přistupovat v podobném duchu. Pokud budete mít 2 děti, tak tu pravděpodobnost máte 1:12.

+3/−2
8.2.2014 11:57

P43e26t89r 32I15s13k56r50a 7791227293596

Je to v hlavě a v informacích a převzatých životních postojích. Stejně tak se nikdo nerodí jako muslim či křesťan

+1/−8
8.2.2014 12:00

P58a40v34e62l 44Š48k42v80r86n50a 5538392760444

Podívejte, o tom jestli pohlavní pud jako jeden z nejzákladnějších živočišných pudů, je nebo není vrozená záležitost, s Vámi skutečně nehodlám diskutovat, protože by to bylo asi jako diskutovat o tom, jestli Země je placatá nebo kulatá.

+4/−1
8.2.2014 12:04

P88e96t12r 96I15s64k85r84a 7471487523406

není o čem diskutovat, pud prostě vede tvora k podmíněnému jednání. Základním pudem je přežít, jíst a později i rozmnožovat se. 

Ano vyskytují se deviace, ale nikoliv vrozené, nýbrž podmíněně rozvinuté. Navíc v Rusku nejsou pronásledováni, nýbrž se jen nesmějí propagovat a oslavovat svou deviaci a nehodlají jim očividně ustoupit v nesmyslech jako registrované partnerství a adopce dětí

+2/−4
8.2.2014 12:13

P58a61v91e33l 42Š43k31v63r47n57a 5158842280484

Dovolte abych Vám ve zkratce vysvětlil, co je to homosexuální orientace - zatímco vy jako Petr Iskra jste se narodil jako muž (nemohl jste ovlivnit) a vzrušují vás ženy a nikoli muži (nemohl jste ovlivnit), tak dejmetomu taková Petra Iskrová je lesbou proto, že se narodila s tou samou orientací na ženy jako vy (nemohla ovlivnit), ovšem nikoli jako muž, ale jako žena (nemohla ovlivnit). Pokud by se chtěla stát heterosexuálem, nezbývalo by jí nic jiného, než aby změnila pohlaví a stala se též Petrem Iskrou, kterého též přitahují ženy a nikoli muži. Toť podstata o které evidentně víte kulové.

+3/−1
8.2.2014 12:20

A73l72b28e92r71t 59V54l70a23c58h 8476811178642

Ach jo... :-/

Hezká propaganda homosexualismu...

+4/−6
8.2.2014 13:00

P72a73v92e85l 20Š13k88v79r87n63a 5188192170234

Pokud tomu nevěříte, tak je to bohužel to samé, jako kdybyste nevěřil tomu, že Země je kulatá, protože vrozenost sexuální orientace a nemožnost její změny silou vůle byla již dávno lékařsky a vědecky dokázána. Pouze ještě není zcela jisté, co přesně ji v prenatálním období vývoje plodu "nastavuje". Ale já vím, ty studie prováděli homosexualisté, viďte? ;-D

+3/−2
8.2.2014 13:05
Foto

K95a41r91e27l 78S66e89i23d65l 8549755910858

Názor přímo od zdroje:

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Homosexualita-je-nemoc-a-otroctvi-gayove-siri-AIDS-a-jsou-vice-promiskuitni-rika-byvaly-gay-302448

0/−3
8.2.2014 14:58

M87a48r43t84i59n 36N66o90v72á64k 8287732242582

;-D;-D

0/0
8.2.2014 17:24

M92i84c63h84a62l 51M41a73j80e65r29č13í50k 6733596174482

parlamentnilisty.cz .. To je novodobá obdoba časopisu Hron, že.. Čtení pro lidi s iq pod 80.

0/0
11.2.2014 1:18

M19i28c27h11a41l 54T77e57s82a50ř 4328322760721

Zajímalo by mě, jak si vysvětlujete to přebírání životních postojů, když homosexuální děti se v drtivé většině rodí heterosexuálním párům. A to mluvíme jen o relativně liberálním dnešku. Předcházející století byla homosexualita jednoduše tabu a stejně nevymizela. To mi hlava nebere.

+1/0
8.2.2014 18:02

V52l63a17d96i37s12l69a23v 49A54d23a66m76e64c 2565858921408

Tak homosexuální je daný člověku od narození. Ale nic není 100 procentní, takže spousta lidí má toto v různé míře, takže je převážná většina bisexuálů. No a u těchto je výchovou možné, aby měli rodiny a děti. Vzhledem že společnost pokračuje přes novou generaci je dobré pro tu společnost, aby ti co jsou tzv pod obojí se přitáhli k rodině. Takže když je někdo homosexuál jak Brno, tak má určitě právo na život ve společnosti,  ale proč by měli strhávat ty co jsou schopní být i třeba jen po dobu vychování potomka, na svoji stranu. Prostě z toho nedělat módu.

+1/0
8.2.2014 23:57

I65g26o18r 55F95o57s 9612403854361

Tady v tom chce zas někdo vidět politiku a nějakému citátu vnucovat myšlenky které s tím nejspíš vůbec nijak nesouvysí.

Když se nad tím bude chtít rozšoupnout satanista tak si taky najde že to ggogle použil aby poukázal na to že církev je postavená na farářích, kněžích, kostelnících a ženskou kazatelku abys pohledal možná někde v banánových republikách a kdo ví jestli vůbec tam.

0/−4
8.2.2014 3:44
Foto

K79a11r18e51l 14S92e76i48d42l 8769315150778

Osobně jsem se před pár lety setkal s farářkou u evangelíků v Levicích, jsou i u husitů. :-)

0/0
8.2.2014 10:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.