Diskuze

Zapomenutá námořní tragédie: Zbabělý kapitán poslal na smrt 448 lidí

Jako jedna z prvních lodí na světě byla Cimbria vybavena bezpečnostními vodotěsnými dveřmi. Měly zabránit rychlému zaplavení v případě havárie. Nezabránily. Ve čtvrtek 18. ledna 1883 šla ke dnu i s většinou cestujících a posádky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Celkom fajn článok, akurát že prvá polovica úplne zbytočný balast, už ma to prestávalo baviť...

0 0
možnosti
Foto

Vyborny clanek. jen ten nadpis. Na Technetu se clanky prodavaji jinak, nejen podle bulvarnosti. Piste dal, namorni plavba mozna neni tak vdecne tema, jako letectvi, ale dejiny jsou zajimavejsi - a hlavne delsi.

0 1
možnosti

A63d64a57m 13R40y92c18h78l26ý

20. 2. 2014 23:23

Skvělý článek, možná lepší příběh pro film než Titanic....

4 1
možnosti

I ja se musim pripojit s podekovanim za zajimave cteni.

1 1
možnosti

Díky za super článek, zapomenutá tragédie,

8 1
možnosti

Dobrý článek, špatný titulek.

18 1
možnosti
Foto

Na iDnesu musí psát titulky někdo jiný než články. A popravdě, toho člověka by měli vyhodit:-/ Jinak článek R^

3 0
možnosti

Dobré počteníčko. Díky

2 1
možnosti

Mimochodem autore, proč není v článku uvedeno, jak se tedy projevil zbabělý kapitán Cimbrie, když už se to vešlo do titulku?

2 1
možnosti
Foto

Taky jsem to hledal, ale jestli to nakonec nebude tak, že se v titulku jedná o kapitána lodi Sultan. Pochybuju, že za těch 10 minut se kapitán Cimbrie mohl nějak zbaběle či nezbaběle zachovat ...

11 0
možnosti

R82e61n69é 58C79v13r31k75a52l

20. 2. 2014 10:33

Děkuji. Zajímavý článek o události, kterou jsem neznal a přitom vrhá dost jiný pohled na vzájemné anglo-německé vztahy na moři...

4 1
možnosti

Moc ne, popis rozepří mezi oběma loďmi je tendenční, Admiralita věc vyšetřovala vcelku důkladně a na straně Cimbrie byla celá řada pochybení, včetně toho, že vůbec nevyužili systémy, které měli k záchraně lodi...

4 0
možnosti