- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Video k ničemu. Škoda. Zrychlená tma v tunelu. Nic není vidět.
Přesně tak, když už si s tím dali takovou práci, tak to video mohlo za něco stát..
Dekuji za hezky clanek, vzdycky premyslim co je uvnitr, pod a za:)) skoda ze detaily z tunelu zanikly pri kompresi- tohle tema by bylo na hodinovy dokumentarni porad nebo dva
Ohledně té odbočky na Pražského povstání nám při projížďkou EČS říkali, že to původně měla být odbočka až k televizi na Kavčáky. Je to pravda?
Závislácká hra minimetro: http://dinopoloclub.com/minimetro/
Na tramvaj lidi taky nenastupujou bez rozmyslu, tak si zvyknou i na metru. V jiných velkoměstech je to běžné.
jezdil jsem v NY a Washingtonu metrem, kde člověk musí sledovat, jaká linka metra přijíždí, a nebyl v tom sebemenší problém...
Akorát je škoda, že to video je tak mizerné. Stanice, kde je obraz zpomalený, zná každý, ale vidět tunel za pořádného osvětlení i s jeho odbočkami, kde to normální člověk nemá šanci vidět, to by byla jiná. Kapánek promrhaná příležitost něco ukázat.
Bohužel, detaily z tunelu (nějaké v té tmě opravdu byly) zanikly při kompresi videa. V současnosti nemáme k dispozici technologii, která by umožnila vyšší obrazovou kvalitu. Také nás to mrzí.
Úplně senzačně udělaný video a zajímavý článek našlapaný informacemi. Díky.
Taky tu máme vidět pořádně kabely v chráničkách, co jsou mezi kolejnicemi. Pamatujete jak se tu řešilo, který z nich může zabít a jestli vůbec?
Kabely snad nijak, napájecí kolejnice ano. Na A a B je ale schovaná vzadu pod žlutým krytem, takže není tak snadné se jí dotknout. Na C je (nekrytá?) uprostřed mezi kolejnicemi, tam to asi bude horší.
No tak se lidi naučí, že soupravy můžou mít dvě různé konečné, to se toho stane... Aspoň budou věnovat pozornost tomu, co se děje... A určitě by bylo hlášení v soupravě, kam ten vlak jede...
vždyť i dnes některé soupravy končí dřív než na konci, třeba už na Kačerově. Prostě si musí vystoupit a počkat na další. A v mnoha městech si lidé musí hlídat trasu třeba u autobusů, kdy některé spoje na stejné lince jezdívají jinudy.
Objektivní článek. Pochopitelně jiná doba, jiná disponibilní technika, jiná "vedlejší" zadání, ale přednost dotávalo vždy nejlepší dosažitelné technické řešení. Dnes bohužel často rozhodují jen peníze a tak se stanice dělají sice hypermoderní, ale s nulovými rezervami /prosadilo si město Praha/ v délce stanic atd. do budoucnosti. Obávám se, že za dalších 40 let se toto o nejnovějších stanicích nebude dát říci.
Zjevne bylo potreba objektivni clanek doplnit o neobjektivni komentar, plny domnenek, nabytych v bulvarnich mediich.
Do roku 1978 byla Florenc konečnou Jenže Vltavská byla otevřená 3.listopadu 1984.... V roce 1978 se začalo s ražbou, proto zmizela zeď.