Diskuze

Evropa chce změnit černé skříňky v letadlech. Nahrají více, vydrží déle

Jako reakci na neštěstí letu MH370 připravují evropské úřady změny pravidel v oblasti černých skříněk. Nově mají nahrávat až 20 hodin dění v kabině, pod vodou by měly vysílat až 90 dní.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ale černá skříňka měsíc pod vodou = 0 přeživších....

0 0
možnosti

Černá skříňka se hledá i kvůli buudoucím letům.

0 0
možnosti

EU mi připomíná Sovětský svaz, který taky musel mít všechno lepší, větší, delší a vyšší atd. atd. - i když k tomu nebyl žádný důvod. A stejně tak i v tomto případě...

Na základě jednoho neštěstí, které se notabene odehrálo v končinách pověstných svojí spolehlivostí, ať už jde o cokoli, zavádět takové opatření je úplně zbytečné.

1 6
možnosti

J24i12ř26í 54Z43ý47k69a

8. 5. 2014 15:11

zbytečné je to leda pro ty mrtvé, ale pro ostatní lidi je to přínosem. Z každé nehody se dá nějak poučit a zavést opatření, aby se dále nestávaly.

0 0
možnosti
Foto

21 století a nic rozumného. Asi do teď nechtěli EURvEURv

0 0
možnosti

Jojo, moje rec. 21. stoleti a furt jak blbci letadlem, zadnej Warp ani teleportace. Asi to do ted nechteli...:-P

0 0
možnosti

já mám trochu jiný nápad - co takhle umístit něco jako černou skříňku, resp. jen malý vysílač signálu někam na horní část letadla, někde třeba u ocasu, která bude plovoucí a oddělí se automaticky v okamžiku, kdy se letadlo potopí, narazí do vody atp. (umístění u ocasu atp. zajistí, že mechanismus nebude mechanicky poškozen nárazem na vodu). Takový vysílač signálu spolehlivě ukáže, kde letadlo je.

0 0
možnosti

P16e75t11r 93T38y31č77k53a

6. 5. 2014 22:33

A jak zajistíš aby to neuplavalo?

0 0
možnosti

Nejsem si jist jestli 90 dnu pomuze proti strele zeme vzduch:-)

1 7
možnosti

J90a26n 15K76ř74í40ž

6. 5. 2014 22:55

...natož při zásahu atomovou bombou!;-D

0 0
možnosti

A čo tak čierne skrinky, ktoré budú po náraze na hladinu vystrelené ako airbag (aj s tým balónom), budú plávať na hladine a tam pípať a blikať?

0 0
možnosti

Něco podobného používá u některých svých letadel US Navy. Není to sice airbag, ale účel to splní :-)

0 0
možnosti

To je im ale trvalo objaviť Ameriku. Teda, že určité frekvencie sa šíria pod vodou lepšie. 

Nejde mi do hlavy ale jedna vec. Amíci majú systém podmorského sledovania, ktorý dokáže lokalizovať akúkoľvek loď či ponorku akéhokoľvek štátu a presne určiť jej polohu kdekoľvek na svete. A to dokonca i supertiché ponorky.

Ako je možné, že nevedia zachytiť jasné pípanie na jasne stanovej frekvencii? Konšpiračné teórie moc rád nemám, ale to, že to, že tú vecičku nemôžu nájsť, je zvláštne...

0 0
možnosti

Pod vodou se nešíří žádné radiové frekvence, kromě ULF a níž (= obtížné, anténa se nevejde ani na atomovou ponorku). Z akustických se nejlépe šíří frekvence mezi 35 a 40 kHz (vyšší frekvence by měly vyšší útlum a nižší frekvence by zase byly víc maskovány šumem). A překvapení -- maják, který mají černé skříňky pracuje na 37.5 kHz :-)

7 0
možnosti

J49a19n 22B11a84b53j93a66k

6. 5. 2014 18:36

Nebylo by lepší černé skříňky zrušit úplně a data online streamovat někam na pevninu?

0 0
možnosti

bolo. ale viete si predstavit to mnozstvo ukladanych dat///

1 2
možnosti

My jsme si zvykli taky na kontroly na letištích. Piloti si holt budou muset zvyknout dávat pozor na to, co říkají - jakou letušku piglují a tak ...

3 0
možnosti

Navíc, pokud se nic nestane, tak se ta skříňka snad nerozebírá, ne? Nechápu, s čím mají problém! ;-€

1 0
možnosti