Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Máte otevřeno moc stránek? Konečně máme řešení otravného hledání okna

Rozšíření prohlížeče Chrome vám udělá pořádek v otevřených tabech (kartách). I mezi stovkou otevřených stránek najdete tu pravou. Vyhledávání funguje i přes klávesnici. Podívejte se, jak si rozdělanou práci uložit a později se k ní vrátit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M33a24r96t38i65n 62S35t46e90r20n 3282874204114

Přitom Firefox tohle umí už nějakou dobu v základu bez jakýchkoliv rozšíření. Když píšete název stránky, tak vám v historii přednostně nabízí přepnutí na panel, ve kterém už je ta stránka otevřená ;-)

0/0
12.6.2014 17:35
Foto

K56a80r60e10l 32S25e60i27d65l 8469455700718

"...v průměru uživatelé Firefoxu otevírají více tabů než uživatelé ostatních prohlížečů..."

To bude asi tím, že Firefox neudržuje všechny taby aktuální, ale stará se jen o tu jednu kartu, která je zrovna navrchu. Chrome mi při 20 - 30 kartách prakticky zablokuje počítač.:-/

Což je škoda, protože na rozdíl od Firefoxu mi Chrome nepadá a asi nejvíc mi vyhovuje (nebo jsem na něj zvyklý). Jako řešení používám vytváření zástupců, které pak "sypu" do jedné složky a tam se k nim podle času a potřeby vracím.

0/0
6.6.2014 17:34

J54i33ř57í 57K19a56č80í51r33e52k 5230926176

Já mám vyzkoušeno, že nepomůže ani přídavný monitor, je prostě třeba udržovat pořádek :-) a největší finta na okna je stejně linuxový správce ploch, na jedné ploše mám práci, ja druhé třeba facebook a youtube atd. atd.

+1/0
6.6.2014 0:27


Foto

T61o65m81á31š 63C72h45a47b71e23r73a 8225141449692

No mit otevreno vic jak 10 tabu, tak me slehne ;-D Nechapu jak muze mit nekdo treba 80 :D Klobouk dolu R^

+1/0
5.6.2014 15:44

J98a54n 48M55o42h86y53l33a 6462699989561

Tak je to poměrně specifické, ale jde to hned. Stačí si ověřovat informace z nějakého článku - jeden článek = 5 hesel k ověření -> 5 zdrojů ke každému (na internetu není 5 zdrojů k ověření jiného zas tolik) a když si budu chtít ověřit každému ze zdrojů další jedno heslo -> zase krát 5 a najednou je otevřeno až 125 tabů najednou, jen to fikne. Když hledám něco třeba pro univerzitní práci, kde si musím být jistý a mít všechno ověřené, pak to není takový problém.

+2/0
5.6.2014 21:00

J33a37n 47P17a25v18e71l64k10a 3647231164971

Nekecejte. Na péčku se vám načítají pomalu obrázky, tak jich otevřete 80 a za 10 minut si je prohlídnete.

0/0
6.6.2014 10:20
Foto

K18a84r84e44l 44S43e75i17d62l 8529675530608

Jednoduše. Něco mě zaujme, hodím si to do záložky, že se k tomu vrátím, až bude během dne čas. Vyhledávání - výsledky, které vypadají relevantně, vytáhnu zase do nových záložek a postupně je odbourávám... A rázem jsem na 20 - 30 záložkách za den.

0/0
6.6.2014 18:02

L72u12d17v41í44k 61G64a26j22d19o34š16í58k 2145423784692

Nechápu.

Komplikovaný nástroj na hledání v kartách jehož výhody se velkolepě prezentují na 80 otevřených kartách, když ze statistiky zveřejněné ve stejném článku plyne, že uživatelé mají průměrně otevřeno maximálně 15 karet.

0/0
5.6.2014 13:24
Foto

P44a40v42e57l 33K11a68s88í12k36, 32T49e70c84h78n62e63t44.68c57z

Neřekl bych, že je ta utilitka komplikovaná, spíš naopak. A dozvěděl jsem se díky ní, že si pro každé rozšíření můžu nastavit zkratku na jednom místě, to jsem předtím nevěděl. Jinak máte pravdu, že většina lidí tuto utilitku nevyužije. I proto jsem tam dal ten průzkum, který by pro někoho mohl být zajímavý, že se porovná s tím, jak jsou na tom ostatní. Přiznávám, že jsem byl překvapen, jak málo tabů lidé o sobě nahlásili. Ale aspoň vím, že používám prohlížeč jinak, než většina. Což vyplývá i z náplně práce - nemůžu dost dobře fungovat v pár oknech, když hledám denně v desítkách zdrojů, pracuji na více tématech, sleduji nějaké aktuality - a k tomu všemu se občas podívám do diskuze na Technet :-)

0/0
5.6.2014 13:41

L67u29d61v50í81k 95G74a60j38d85o38š43í37k 2915183364202

To je možná daleko zajímavější téma než to o utilitě v článku. :-)

Chápu že každý pracuje jinak. Já osobně se snažím nepoužívat víc karet než se vejde rozumě do okna tak aby bylo ještě na první pohled jasné co v nich je.

Každá funkce má svoje limity a pokud máte potřebu mít po ruce 80 webů, tak se na to jistě najdete efektivnější řešení než v zásadě k tomuto účelu nešikovné karty, které se dodatečně snažíte "vylepšit".

Pak je to možná i otázka špatných návyků vedoucích k neefektivním postupům. Většina uživatelů internetu jsou vlastně v jeho používání "samorosti". :-)

+1/0
5.6.2014 13:59

M13i48c11h48a52l 42K35r42e75j50č34í 1546520931683

Jak píše kolega pode mnou, Firefox má to vertikální drop down menu už dávno.

Doporučuji ho vylepšit doplňkem All Tabs Helper

https://addons.mozilla.org/cs/firefox/addon/all-tabs-helper/

+2/0
5.6.2014 12:55

J72a31n 12P24a78v90e74l37k35a 3177601254961

Na hodně otevřených tabů jsem si napsal vlastní aplikaci, která si udržuje hierarchii, nastavuje velikost oken, zavírá vyskakovací, umí zavírat celé větve, schovávat strom a funguje pro IE, Firefox i Chrome.

0/0
5.6.2014 12:54
Foto

J22i77ř76í 51K51r60á95k67o18r25a 9859353

Já když mám tabů moc, prostě zavřu okno prohlížeče a znovu ho otevřu. Jako homepage mám stránku about:last, kde mám všechny naposledy otevřené stránky pěkně seřazené pod sebou. Může je znovu otevřít, anebo je můžu zlikvidovat. Většinou zjistím, že jich minimálně polovinu už nepotřebuji.

+3/0
5.6.2014 12:44
Foto

K18a15r54e50l 15P84l90a69c70h16ý 6896926574289

Nez Chrome, tak raději nějaký prohlizec.

+5/−8
5.6.2014 11:43

J37a21n 74M40o90h26y38l53a 6632729579131

aneb co se říká, to je pravda...;-D

0/0
5.6.2014 21:01

M10i42r72o14s22l85a37v 52Š82m68í81d 8840121747340

Just a tip:  Jestli máte oevřeno moc tabů, používejte The Great Suspender, hlavně u slabších počítačů je to znát.

0/0
5.6.2014 10:35
Foto

P36a27v16e86l 82K93a32s33í83k92, 77T33e69c96h64n51e81t91.12c84z

Díky, do článku jsem doplnil. U pomalejších počítačů přijde vhod.

0/0
5.6.2014 11:49
Foto

K57a96r65e92l 13S64e14i45d67l 8389895380268

Zrovna ho zkouším. Vypadá dobře, díky vám oběma za tip.

0/0
6.6.2014 18:04

P91a11v35e57l 84V73a18n76č19á87k 8215445619675

No, já už nějaký pátek používám TooManyTabs for Chrome a spokojenost, umí i odložit stránky "na později", vyhledávat v otevřených i napříč okny. Jinak v průměru mám kolem 90 otevřených záložek v jediném okně. Nakumulují se při čtení článků a otevíráním odkazů na potom a pak z nedostatku času zůstávají nějakou dobu nepřečteny, pak to zase zredukuju ke třiceti apod.

+3/0
5.6.2014 10:34
Foto

P55a27v27e10l 91K98a89s75í39k61, 22T83e27c89h86n64e54t13.48c17z

Ano, TooManyTabs jsem taky zkoušel. Doplním to tam, i když u mne nevyhrál.

0/0
5.6.2014 11:50

L76u94d39v92í95k 27G92a18j48d18o53š58í50k 2965573274502

Možná by stálo zato se zamyslet nad tím, jak vlastně používáte internet a jestli tohle je nejlepší způsob. :-)

0/0
5.6.2014 13:26

L38u96k38á36š 26Š71m72a45h11e56l 2287884532424

Já mám občas otevřenejch 7 excelů a 5 wordů... ale okýnek v prohlížeči nikdy tolik ne. Ale to je asi stylem práce.:-)

+2/0
5.6.2014 10:18

M18a94r54t90i59n 87N33o13v73a16k 2810370307178

a pro operu nic... aha ona uz to ma v sobe staci drzet prave tlacitko a rolovat koleckem... 

pro technet, priste muzete napsat clanek o gestech....

0/0
5.6.2014 9:43

M63i42c30h41a68l 24P26a15v19l80á60t 9333653574949

Tohle funguje ve FF taky. A vetsina uzivatelu, kteri si libuji ve velkem mnozstvi tabu, tohle davno vi. Autor clanku patrne bude vyjimkou.

0/0
5.6.2014 10:19

D70a 73Š28e93b75e45s62t95a 3160975388260

Opera

0/0
5.6.2014 9:40

J34a32n 32K53u87b51a64l80e68k 4359860303396

;-D;-D;-D No jo, uz na na technetu nevysla dlouho kravina..

0/0
5.6.2014 8:22

J97i91ř81í 86D36r71a80h10o75t35a 1440865969646

Sebereflexe se cení. ;-)  Jinak, toto je skutečně kravina, protože počet otevřených stránek je čistě individuální . A upřimně, neznám mnoho lidí, kteří by měli kdy otevřene najednou vice, než tři okna....

0/−6
5.6.2014 9:33
Foto

P59a42v77e33l 75K71a16s50í25k29, 90T89e55c96h92n80e32t21.53c89z

A to je právě to zajímavé, co se tady snažím sdělit: to, že je neznáte vy, neznamená, že neexistují. Je naprosto přirozené, že se lépe znáte s lidmi, kteří mají podobné názory a zvyky, jako vy. Proto jsem taky dělal ten průzkum, abych zjistil, že většina lidí má 20 tabů a méně. Ale jsou takoví, kteří jich mají otevřeno více (což průzkum také potvrdil) a pro ně je toto rozšíření. Sám říkáte, že je to individuální, tak nechte individua se rozhodnout, jestli je pro ně doporučení užitečné. A třeba ten Session Buddy se vyplatí i při otevřených pěti tabech, než aby je člověk obnovoval znovu, otevře je ze zálohy.

+4/0
5.6.2014 9:42

J41i33ř29í 97Ř45e67h53o31ř 9988818676538

běžně mám pracovně otevřených cca 15 tabů ve více než jednom druhu prohlížeče. Všichni kolegové jsou na tom podobně. Někteří mají neustále cca 50 různých stránek. Dle mého je to běžný stav pro práci v IT. I když rozumím že pro soukromého uživatele je větší počet než tři zbytečný.

+2/0
5.6.2014 9:52

V65r77a93t38i32s22l47a70v 33K56a75l62i94c46h 3266835175941

Ted jsem to chtel napsat. Pracuji jako helpdesk.

+1/0
5.6.2014 10:02

J12i32ř43í 17Ř32e35h22o78ř 9868188276838

jasně, helpdeskové a  další webové aplikace v několika tabech, monitoringy, manuály atd. R^

0/0
5.6.2014 10:11

P51e42t61r47a 34N76o12v63á58k20o72v81á 7658836564668

I při nepracování jako helpdesk dokážu mít otevřených 60 tabů. Protože prostě zajímavosti. Teď to třeba nepotřebuju, ale jak si z toho udělám i blbou záložku, tak to zapomenu. Potřebuju to mít na očích.

0/0
5.6.2014 10:58

M13a98r50t69i24n 14S79e44d19l57á54č67e25k 9529348391532

Nechápu tu potřebu mít otevřených tolik stránek najednou. Desítky, nebo nedejbože stovky. Proboha proč? U lidí s pomalým internetem ještě budiž, než si přečtou jednu stránku, tak se jich dalších 20 pomalu načte a nemusí pak na ně čekat. Ale při normálním používání, jaký to má smysl? Než se proklikám přes všechny stránky, většina z nich přestane být aktuální a musím je stejně refreshovat. Tak na co mi ty stránky mají zbytečně strašit v paměti a zpomalovat prohlížeč?

+6/−2
5.6.2014 7:46

J48a15k43u11b 57Ř21í48h81a 4525459912591

Tak zaprvé. Otázka paměti je dnes už docela zbytečná. V době, kdy člověk má v PC běžně 4GB a dost často 6, 8GB, prohlížeč si vezme řádově stovky MB. Když mám ve svém prohlížeči otevřeno třeba 30 záložek (poněvadž jsem je třeba zapoměl zavřít), tak to z paměti sežere max tak 500MB. V naprosté většině případů to ničemu nevadí.

Otázka proč mít otevřeno tolik záložek. Alespoň u mne to nejčastěji vzniká tak, že si čtu nějaký článek. Něco v něm mne zaujme, tak si tu věc vyhledám v novém panelu. Čtu dál, opět mne něco zaujme a mám další panel. Typicky třeba na wiki. Otevřít si stránku wikipedie je pro mne mor. Bo pak se tam seknu klidně i na hodinu, dvě, a pořád otevírám nové a nové stránky co mne zaujaly.

Ale asi potřebnější je, když pracuji a něco vyhledávám na internetu. Podklady pro projekt, dodavatele apod. Když už pracně nějakou stránku najdu, tak dokud na daném projektu pracuju tu stránku otevřenou, abych ji nemusel opět hledat. Zaprvé to hledání přes google (nebo na stránkách dodavatele) je někdy na hezkých pár minut, a zadruhé se někdy člověk k výsledku pátrání dopracuje tak složitou cestou, že podruhé už by ji nemusel zopakovat. No a pak se stává, že v době zpracování projektu mám otevřeno třeba 10, 15 panelů k tomuto projektu.

+4/0
5.6.2014 8:31

J61a51r48o78s55l75a86v 66K57a69d47l62e26c 2373763321435

To je hlavou, za to prohlížeč nemůže...;-D;-D;-D

+2/−1
5.6.2014 8:42
Foto

P48a15v84e43l 38K26a77s23í65k54, 87T12e87c70h67n87e84t57.16c16z

Záleží na tom, k čemu počítač používáte. Pokud například vyvíjíte webové stránky, je logické, že je budete počítač používat jinak, než běžný uživatel. Hodně tabů mívají spuštěných lidé, kteří musejí informace vyhledávat ve více zdrojích (studenti, novináři, výzkumníci) a lidé, kteří dělají na více úkolech naráz (typicky výběr zboží online, čtení zpráv, práce s online dokumenty, práce s mailem). Tím chci říci: to, že takto nepoužíváte prohlížeč vy, neznamená, že je to nesmysl.

+3/0
5.6.2014 9:14

P88e69t76r47a 71N94o78v67á79k83o29v44á 7268476144398

Jsem běžný uživatel. Ale mám neustále otevřený e-mail, nějaké diskusáky, noviny, věci ke studiu a spoustu zajímavostí, na které narazím, teď se mi úplně nutně nemusí hodit, ale jak to zavřu, tak zapomenu, že to existuje (i když si z toho udělám záložky nebo tak). Takže tonechávám otevřené a když to konečně potřebuju, je to tam. (Pokud mezitím nespadl prohlížeč a mně se nechce projíždět historii, co bylo otevřené ;))

Ale zase za sebe říkám, že poměrně dobře vím, co mám otevřené, takže není takový problém se v tom orientovat.

+2/0
5.6.2014 11:02

M16i25l32a34n 69Č65e88r30n98i64l 4691977782745

21. století a lidé pořád soudí věci dle zpátečnického: "K čemu to je? Já to nepotřebuji." S takovým přístupem bychom neměli ani oheň!! V kanceláři jsme dva vývojáři a já se držím na cca 30-50 záložkách, kolega i kolem 100. Spousta lidí v mém profesním okolí je na tom stejně. Je to, jako když máte podklady k práci na stole a po šuplících. Navíc - kde je poptávka, tam je i nabídka. Zapněte lidi tu hlavu, než budete psát

+3/0
5.6.2014 11:08

P40e79t69r25a 53N77o38v47á70k42o47v20á 7428816344528

Ad posledníí věta: dle zkušeností si říkám, jestli toho nechcete po lidech příliš...

+1/0
5.6.2014 14:40

J84u49r66a38j 80B68e34n80a45k 7339797568481

Toto ma FF vyriesene uz davno - ked sa lista zaplni, automaticky sa tam zobrazi drop down ponuka a mozem pozriet. Pripadne zacne pisat nazov stranky a mozem sa prepnut do aktualneho okna.

Alebo najlepsia je posledna moznost, ktoru bohuzial musim casto pouzivat - vypnutie prehliadaca kedze vsetky tie flashove videa ktore pozeram FF spomali ana tolko, ze to je jedin amoznost.

0/0
5.6.2014 0:43

M17a35r79t88i15n 52K49l73u10v92á35n11e68k 9542898863583

Ano.

Plus pluginy ako sessionmanager

0/0
5.6.2014 7:53

J32a17n 94K55u79b29a41l50e92k 4719540883786

A nebo vertikalni usporadani oken - je to o moc lepsi :)...

0/0
5.6.2014 8:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.