- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Moc pěkné letadlo, až na toho ráčkujícího komentátora.
Jistě, konkurenci mít bude. Nicméně nelze srovnávat jednomotorový stroj s dvojmotorovým, neznáte provozní a pořizovací náklady. To je jako tvrdit, proboha proč prodávat fabii, když máme octavii a pro srandu uvést výkon motorů, nebo obsah kufru. Aero bude cílit na ty zákazníky, kteří potřebují levné stroje. Nízkou cenu letové hodiny. A toho nedosáhnou ani instalací dvou motorů, ani tahem rovnajícím se vlastní hmotnosti. L39 potenciál má, otázkou ale je, zda se to zase nepohnojí špatnou obchodní strategií.
Pokud vím, tak pokus o modernizaci L-39 už byl, vzniklo cosi ve smyslu L-39M později označené jako L-59 a po další modernizaci jako L-159), nicméně L-39M skončilo snad u pěti prototypů a šlo k ledu.
Co je teď jinak?
Neprudím, neznám detaily, jen se ptám...
Je to pouze projekt na papíru. Není připraveno vůbec nic. Už samo o sobě prohlásit že se zahájí vývoj až se najde zákazník je zhovadilost prvního stupně. Neumím si představit zákazníka který se na základě "obrázku" rozhodne do toho projektu napumpovat peníze.
Asi si vzali příklad z českých bytových developerů
Tohle je spravny krok. My nemuzeme vyrabet konkurenci k F22, nebo F35. Naopak vycvikovy dvoumistny stroj je velmi perspektivni volba. Vetsi armad cvici svoje piloty na starsich strojich, jejiz udrzba je ovsem velmi nakladna.
Přesně tak. hrozěn se mi líbí představy místních leteckých "expertů". Kteří mají za to , že výcvik pilotů probíhá od počátku na dvoumístných variantách F18 ; 35 a jejich ekvivalentech.
Letadlo nádherné, ale ten komentář drmolícího a rrrráčkujícího zástupce firmy Aero, to je dost děs ! Takhle si skutečně propagační video nepředstavuji...
Bylo by to super, nicméně v opačném případe doufám, ze konečné zkrachuji a nebudeme to zase platit my - danovi poplatnici
Myslím, ze ještě levnější by byl albatros D III
Jaké má oproti konkurenci výhody?