Diskuze

Česká motoběžka vytáhne do kopce i tlouštíka, papíry na ni nepotřebujete

Nepotřebujete na ni řidičský průkaz, s maličkým motorkem dokáže uhánět až čtyřicítkou, díky variátoru nemusíte řadit a na strmý kopec vytáhne i tlouštíka. Vyzkoušeli jsme českou motorovou koloběžku Crosco. Jezdí pěkně, ale koloběžit se s ní nedá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J56o76s58e53f 41B32l66á33h86a

11. 8. 2014 13:57

Vážení,

testovací model je osazen motorem Honda GX35, hydraulickými brzdami Shimano SLX, plášti Schwalbe Marathon GreenGuard... Proto je cena tohoto modelu k 30.000,- Kč. Samozřejmě se tato koloběžka v základním provedení s mechanickými brzdami a čínským motorem dá pořídit za 20.650,- Kč. 

 

Zmíněná spotřeba 3 litry benzínu na 80 km by se dala nazvat spotřebou v extrémních podmínkách, při běžném provozu se spotřeba pohybuje od 1,5 do 2,0 litrů benzínu na 100 km. 

Při nastavení variátoru a řetězové sady na maximální rychlost 25 km/h motorové nástavby CROSCO splňují podmínky vyhlášky Ministerstva dopravy č.341/2002 Sb. (příloha č. 13) a jsou tak považovány za nemotorová silniční vozidla - jízdní kola. Dle legislativy nejsou nástavby CROSCO ( motorizovaná jízdní kola ) brána jako kategorie MOTOKOLO nebo MOPED, ale jako jízdní kolo nebo koloběžka s pomocným motorem.

Brzdy jsou obráceně z toho důvodu, že se jedná o "motorovou" koloběžku (motoběžku) a stejně jak tomu je na skútrech či motorkách - pravá brzda je vždy přední. Je na každém uživateli, zda si bzdy přehodí, technicky to možné je.

Pro všechny pochybovače, kteří si myslí, že elektro ve stejné cenové kategorii je lepší, tak u CROSCa po 100 km v terénu dolijete nádrž benzínem (což zabere ani ne 1/2 minuty) a jedete klidně dalších 100 km bez čekání, než se Vám (za několik hodin) dobijí baterie ;-)

A ty, kteří si myslí, že skládací Nitro Scooter, jelikož je levnější a skladnější, je zároveň i lepší, nechám při tom, ať se přesvědčí sami ... :-P

Více informací naleznete na: http://www.pepasport.eu

Přeji krásný den :-)

0 0
možnosti

P37e94t63r 23L23a54n14d44a

9. 7. 2014 15:12

Drahé, neskladné, nepraktické, neefektivní a elegantní už vůbec ne. Ta česká elektrokoloběžka díky třífázovému motoru v kole je zajímavá, ale tohle je šeredný paskvil. Na trhu je spousta motorových koloběžek za poloviční cenu s mnohem lepšími parametry a hlavně jsou krásně skládací. Tuhle českou do kufru nedáte a na střechu taky ne, opravdu by byla jen na krátké přejezdy okolo bydliště, ale s těmito parametry určitě ne do silničního provozu, takže k ničemu. Jediné plus je variátor a čtyřtaktní motor, zbytek je opravdu katastrofa.

0 2
možnosti

30 000 je moc...sorry:-/:-/

1 1
možnosti

Tak někdo si v garáži dal na koloběžku motor ze sekačky a jakýsi výrobce se toho chytl. Vzhledem k tomu, že sekačku koupíte za 5000kč tak výrobní cena koloběžky bude tak nějakých 7000Kč. Kdyby stála tak deset, byl by to možná hit. Pokud by stála 30 000kč, koupil bych si za tu cenu raději skůtra.

4 2
možnosti

J83a21n 12F89r52o11l98í35k

27. 6. 2014 14:17

Jsem zvyklý na levé ruce míst spojku a na pravé přední brzdu. V případě nouzovky bych takto reagoval a šel na hubu přes řidítka.:-P

0 1
možnosti

Mě se to líbí. Jen kdyby ta cena byla tak do 12 litrů. 

On opravdu ne každý má fyzičkou či zdravotně na pár kilometrů (až desítek kilometrů) na kole ale s partou by si rád vyrazil. Elektry představují hlavně zoufalé hledání - kde dobít a zdržování party, než se dobije.

0 0
možnosti

S37e72i40d87l 80P72e20t87r

27. 6. 2014 0:04

Věčný dík pane redachtore, že jste nám  přepočítal  37 cm3  na 0,037 litru :-) Umřeli bychom úplně blbý ...;-D

1 0
možnosti

S35e13i98d61l 97P46e14t90r

27. 6. 2014 0:08

Jo a mmch. taková ta  nádoba na rezervní palivo se v českém pravopise píše odjakživa "kanistr", ju?;-D

1 2
možnosti
Foto

Je to docela zajímavý nápad i když ne neznýmí.Koloběžka s motorem se vyráběla už před druhou světovou-populární Štístko.I po revoluci zde pár podobných výrobků bylo.Tohle zajímavé v použití 4taktu a velkých kol.Ve snaze zachovat funkčnost koloběžky a tím naplnit legislativu však vzniklo dost neskladné monstrum s nízko umístěnou podlážkou.Do terénu se to hodit nebude,na spoustě polních cest to nebude mít šanci.Na cyklostezku bych se s tím bál abych se s někým nesrazil a do normálního provozu je to zase moc pomalé.Dovedl bych si však představit tento motor jako přídavný na běžné kolo.Jen nádrž integrovat přímo na něj a ovládání volit spíše elektrické než mechanické.Byl by i větší komfort jízdy a účel by to plnilo stejný.Věřím,že se najde dost zájemců i o verzi koloběžky.Jen ta cena je hodně velká.Tak o deset méně a šlo by to i přes tyu nevýhody na dračku.

3 0
možnosti
Foto

D26a26n 83R31u87b94í59n

26. 6. 2014 17:57

Cykloteroristi z Automatu vám to stejně zatrhnou. Silnice jsou jejich. R^

8 1
možnosti