Diskuze

OBRAZEM: Uvnitř vozu, který Ferdinanda d´Este „odmítl“ svézt do Sarajeva

Před cestou do Sarajeva "varovala" Františka Ferdinanda d´Este železniční technika hned dvakrát. Luxusnímu salonnímu vozu se nejprve zadřelo ložisko a synovec Františka Josefa musel jet "jen" první třídou. Po sto letech, v sobotu 28. června 2014, ukončil salonní vůz slavnostní vzpomínkovou jízdu v Brně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LS

Má zase zaujala věta o dostupnosti kvalitní teplé stravy. Jaké to nelichotivé srovnání s dneškem :(.

0 0
možnosti
Foto

krásné a těch popelníčků co tam mají, pan prezident by byl určitě spokojen

2 0
možnosti
SS

Je to docela paradoxní, že rakouská říše udělala z české zemi průmyslově-strojírenskou velmoc....Dobře si pamatuji co říkala babička, že v té době zase tak špatně úplně nebylo...Fungovaly české spolky atd atd. škoda, že Karel už nedostal šanci na federalizaci mocnářství...

4 0
možnosti
PV

P84a24v21e46l 92V67l45a14s

28. 6. 2014 21:25

Karel prošvihl šanci, měl po nástupu dát rozkaz k zastavení palby, na generály a Němce se vykašlat. Patrně by ještě zachránil říši.

0 0
možnosti
DK

no... jeden atentat a zmeni cely rad dejin.. nebyt atentatu, zadna 1WW, zadny Deutschland, Hitler by to k moci nemel zdaleka tak jednoduchy... jo kdyby... Jinak vagon nadhernej.

0 0
možnosti
ZW

To je odvážná teorie. V Evropě se k válce schylovalo, kdyby nebylo Sarajevo, byl by nějaký jiný impuls. Možná by se to vyvinulo trochu jinak, ale pochybuji, že by to byl velký rozdíl.

4 0
možnosti