Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kdo bude vyšetřovat sestřelení letadla? Rusko do toho nemá co mluvit

Na místo nehody malajsijského boeingu míří vyšetřovatelé. Podle mezinárodních předpisů ICAO by vyšetřování měla vést Ukrajina ve spolupráci s Malajsií a USA. Naopak Rusko by do vyšetřování zasahovat nemělo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L76u76k41á11š 68P25a45v78l72á49s40e49k 8411559209751

Z trojice Rusko-UA-USA (hlavní protagonisté celého toho bordelu) by tam měli být všichni nebo nikdo!

0/−1
24.7.2014 22:39

M27i95c68h70a77l 88M71i93l15l38e48r 9636762729642

ve vysetrovaci komisi letecke havarie jsou obvykle zastupci aerolinky a statu (zde Malajasie), kde je registrovana a forensicti specialiste/ zastupci IATA a ICAO, vyrobce letadla (Boeing), statu, kde let zacal/mel koncit  (Nizozemi a Maljasie), statu, kde se nestesti prihodilo (Ukrajina) a statu, ktere mely nejvic obeti (Nizozemi Maljasko, Australie).

ZADNE z kriterii se netyka Ruska a rusaci tam nemaji vubec co pohledavat!!!

 Ledaze...by se priznali, ze na tom nesou vinu a v tom pripade tam sli jako zastupci statu-vyrobce a dodavatele rakety, ktera letadlo sestrelila, te vozrale bande "domobrany".

0/0
1.8.2014 6:56

M51i78c98h28a27l 88M98i64l44l78e87r 9926482599132

oprava: Malajsie

0/0
1.8.2014 6:56


M35i88c32h24a67l 33M71i60l86l87e15r 9466952399762

PS. IATA a ICAO u havarek pozaduji pritomnost zastupce vyrobce letadla, protoze nikdo jiny neni s technikou obeznamen lepe, nez vyrobce.

0/0
1.8.2014 7:13

J81a11n 10F83i87e69d42l36e92r 3853274407336

At to vysetruji Nemci a Japonci tem se da jako jedinym verit zbytek je stejna sebranka co lze a krade. At je to ten nebo ten.

0/−1
23.7.2014 3:43

M90i88c94h33a43e11l 13F59l40e61n15d40r 2790284219402

Němci a Japonci .. to vás napadlo podle toho, že si myslíte že neasnášej amíky?

0/0
23.7.2014 12:50

M22i51r13o35s67l96a86v 92Z63i71k42m92u61n39d 7389493924473

Co takhle Severní Korea, ta je nezávislá na všech ...

0/0
31.7.2014 16:33

J69a96n 92F80i13e93d36l27e50r 3483944537186

V USA je v tom uz jasno vsechny titulni stranky rikaji ze to sestrelil Putin. To by jste teprve cumeli co se tu deje uz od soci za tiatr neco podobneho tu bezelo pred Irakem. Komousi hadr s propagandou si rozhodne US nezada z tezkou totalitou.

+1/−4
23.7.2014 3:42

M51i30c95h79a43l 24M14i65l92l12e12r 9686712689192

cesky proletar na pomocnych pracich v USA:-P

0/0
1.8.2014 6:58
Foto

P96a11v33e64l 46H41e57j23n46ý 1414485182989

pokud má být vyšetřování nezávislé musí u toho být všichni!!!!

+1/0
22.7.2014 21:05

M50i55c47h96a20l 62M90i71l64l59e93r 9346872819752

ano, viz podle prijateho standau pri takovych prilezitostech vysetruji havarii a jeji misto (v zavorce konkretni pripad):

zastupci aerolinky a statu (zde Malajsie), kde je registrovana a forensicti specialiste/ zastupci IATA a ICAO, vyrobce letadla (Boeing), statu, kde let zacal/mel koncit  (Nizozemi a Malajsie), statu, kde se nestesti prihodilo (Ukrajina) a statu, ktere mely nejvic obeti (Nizozemi, Malajsie, Australie).

Na tom neni nic tezkeho k pochopeni.

0/0
1.8.2014 7:02

S94t90a21n41i35s26l29a49v 24V40a16l76e92n16t59a 6480948165156

Pani Burjankova jak se dívate na sestřelení ruskeho letadla ukrajinskou armadou, podle Vás to je v pořádku. Je pravda,že viník tohoto ůtoku by měl být vypátrán. Vyšetřovat by měly státy kteří občané v tomto letu zahynuli plus malajské aerolinie a mezinárodní vyšetřovací tým. Žádné Rusko , USA nebo Ukrajina

0/0
22.7.2014 20:48

M25i46c63h14a58l 18M77i47l42l51e39r 9396582599812

Ukrajina ano- protoze to bylo na jejim uzemi, ale rozhodne ne USA jako takove, ani Rusko.

Zato ale IATA a ICAO pozaduje pritomnost technickych odborniku firmy vyrobce. Ti tam MUSI byt protoze nikdo jiny letadlo nezna lepe nez oni. V danem pripade tedy specialiste od firmy BOEING, ktera je americka.

Stat, kde je aerolinka registrovana ma HLAVNI slovo a predseda vysetrovani, ale muze to predat jinemu statu, ktery je zemepisne blizsi nebo ma vyssi expertizu. V danem pripade Malajsijci predali vedouci roli Holandanum.

0/0
1.8.2014 7:11

I28v55a29n 17M81a82r31e16k 6324668132

!!!! Kdyby na konci té druhé věty v nadpisu byl otazník tak bych to bral spíš  ! ! !

A propos pro zdejší "kádrováky" >>>nebyl jsem komár a nejsem ani Putnovec, Rusofil či vámi oblíbený výraz hraničící s psychiatrickou úchylkou tzv."Kremlolog" 8-o Rv !! !!

+3/0
22.7.2014 19:56

I85v96a64n 15M20a98r28e81k 6664388412

oprava . . . . . . . Putinovec . . . . . R^

0/0
22.7.2014 19:57

J85á62n 32L57o77s85k97o84t 7105579265218

Tereza Šírová:

"Kdo bude vyšetřovat sestřelení letadla? Rusko do toho nemá co mluvit "

v poriadku, ale nech do toho nekecajú ani ukrajinskí teroristi

+7/−6
22.7.2014 13:22

L87u13k29á86š 33S32l92á40n40s46k55ý 4311793817376

A další. Přečtěte si článek.

Rusko není zainteresovanou zemí, na území Ukrajiny k incidentu došlo.

+5/−1
22.7.2014 13:56

J40a40n 21P75r92i52c86h68y65s83t34a14l 8441188473

Misto dopadu je ale na uzemi DLR.

0/0
4.8.2014 1:46

I66v55a68n 85M75a11r90e21k 6934598722

R^ R^ R^

0/0
22.7.2014 19:59

L96e10o48š 17S10m76u95t58n66ý 2547879805332

Usa a Rusko bych každopádně vyřadil ,pro zaujatost,vyšetřování by měli vést nizozemci(mají nejvíc obětí)+ malajsie.

+2/−8
22.7.2014 11:34

L67u11k44á62š 12S98l28á58n32s92k79ý 4981623937156

Další, kdo si nepřečetl článek.

ICAO pravidla fungují již dlouhé desítky let a standardními postupy byli vyšetřeno mnoho incidentů, někdy i politicky citlivějších než tento.

+6/0
22.7.2014 11:50

L35e48o29š 26S25m30u54t86n30ý 2587839565172

já to chápu a máte pravdu,jen pokud se toho výšetřování učastní USA tak to ve mně nebudí důvěru.

+1/−4
22.7.2014 12:37

M85a50r92t77i73n 44F27r74a66n37t18i93š41e23k 7745160683175

chápete i to, že ten Boeing vyrobily?

+6/0
22.7.2014 13:50

L47u82k89á32š 27S35l70á65n13s23k24ý 4231143287526

Které státy by měly být vyloučené, jaká pro toto vyloučení budou pravidla? Měly by to být vždy USA, protože se jejich politika některým nelíbí? Nebo třeba Pobřeží slonoviny, protože mají v názvu slony?

Pravidla jsou prostě taková jaká jsou, fungují a nikdo si na ně nestěžuje, a to ani teď. Tedy pokud pominu některé internetové trolly.

+2/−1
22.7.2014 13:54

M20i72c81h10a12l 35M27i76l40l68e21r 9206322839162

Zastupci Boeingu se vysetrovani zucastnit musi, protoze letadlo vyrobili. Je nutne si pamatovat, ze Boeing jako soukroma firma se nerovna vlada USA.

0/0
1.8.2014 9:23

S79t79a61n50i45s72l27a62v 32M67a16r18e41k 5145602

ZMIZELO ODTUD:

Že Rusko ne, chápu, ale Ukrajina je křišťážlově čistá?

+2/0
22.7.2014 10:54

L52u33d88ě50k 31N50o92v16ý 2651819293161

Je tak složité pochopit ta jednoduchá pravidla? Je úplně jedno kdo má máslo na hlavě. Ukrajina je stát, na jehož území letadlo spadlo, proto tam prostě musí mít zastoupení. Jednoduché.

+1/0
23.7.2014 8:33

J59a63r16o24s48l80a96v 42N44á61p62r81s79t91e20k 6585416

"...by vyšetřování měla vést Ukrajina ve spolupráci s Malajsií a USA. Naopak Rusko by do vyšetřování zasahovat nemělo. "

Chápu, že vyšetřování je především záležitostí Ukrajiny, kde k neštěstí došlo a Malajsie jako státu, kde bylo letadlo registrováno.

Ale proč USA?  A když USA, Proč tedy ne Rusko?

+3/−12
22.7.2014 9:41

L94u27k85á72š 78S25l86á30n80s62k65ý 4861723947686

Přečtete si článek.

+11/0
22.7.2014 9:54

K25a66r67e97l 25H52a66t36v43a70n26i 2894697166700

Je smutne ze zbrane hromadneho niceni se dostavaji do rukou lidi kterym by do rukou nepatril ani kuchynsky nuz, z duvodu jednak inteligence a i moralky. Je jenom otazkou casu kdy nekde vybuchnou nejake atomy v rukou silencu...?

+2/−2
22.7.2014 2:33
Foto

J38i40r43k74a 69V64a43n42o79u47r29e92k 6677284418550

A komu podle vas patri takove zbrane??? :-P

0/0
22.7.2014 20:12

K71a66r93e65l 22H34a21t43v87a38n89i 2514127626350

Nejlepe nikomu (jak zabranit lidskemu rozumu bezet rychleji nez lidska moralka je problem ktery jde s nami uz od opic)!!! Kdyz uz ale jsou, maji byt pod zamkem a pod administraci demokratickych statu, kde je aspon nejaka zaruka kolektivniho rozhodovani. Bohuzel, dnes uz treba i osobni auto narvane podomackymi vybusninami je vhodne na hromadne niceni, Narodove se zapletaji do osidel ktere samy polekly...

0/0
23.7.2014 0:07

D27a24n19i33e34l 52K96o34č14i81c33a 4865608956592

Vždycky jsem si myslel že my Češi pokud máme nějakou kladnou vlastnost tak je to "čich na hajzly z venčí". A tady v diskuzi to vypadá, že nějak tápeme a navzájem si nadáváme. Viníkem této tragédie může být v tuto chvíli prakticky kdokoliv. Podezřelé mediální sucho napovídá že to bude větší ryba než partička separatistů.

+5/−2
21.7.2014 22:27

Š98t17ě12p24á54n 32F75r50a58n14c28l 8104859414730

Podezřelé mediální sucho? Co to podle vás proboha je? Třeba to, že je tam spousta novinářů, kterým bylo terorusy zpočátku bráněno ve vstupu k místu nehody? Nebo "zcela suchá informace" o tom, jak separáti slíbili vyšetřovatelům a pozorovatelům bezpečí a pak po nich stříleli? A taky ten suchý vtip o tom, jak mrtvolám vybírali kapsy? A co takhle ty oslavné zprávy separátů o tom, jak mají systém BUK a těší se na to, až ho použijí, nebo oslavné zprávy o tom, že sestřelili letadlo? Přesně ty, co pak horlivě (ale nedostatečně) mazali?

Informací o nehodě je poměrně dost - a všechny ukazují na terorusy...

+9/−3
22.7.2014 7:44

J90a40r27o22s11l78a57v 93N16á13p73r42s89t83e88k 6465606

Přiznám se vám, ještě minulý týden jsem neměl ani nejmenší představu o tom, co by mohl být systém BUK. Kdyby se mě někdo zeptal, asi bych se domníval, že hovoří o nějakém nábytku či plovoucích podlahách.  Věřím, že většina lidí je na tom podobně jako já a jsem tedy udiven, kde se najednou vzalo tolik vám podobných odborníků, kteří znají podrobně parametry BUKu, je jim jasné, kdo jej může ovládat a vědí přesně, kdo jich kolik má.

+1/0
22.7.2014 9:46

Š46t38ě38p82á49n 86F18r12a51n73c60l 8294169524210

I kdybyste o tom nic nevěděl, bylo za poslední týden o systému BUK zveřejněno tolik informací, že byste alespoň základní přehled mít mohl. Kdo je má, kolik kusů, kde jsou dislokované, že obsluha není něco co se naučíte za týden, jaký je dostřel a podobné základní věci jsou bez problémů dostupné z veřejných zdrojů.

Když si k tomu pak připojíte informaci o tom, že se separáti chlubili umístěním systému BUK u Luhansku a po sestřelení tvrdili, že to musela udělat Ukrajinská armáda, která měla nejbližší BUK 70 km od místa zásahu (BUK má dostřel max. 42 km), je asi celkem jasné, kdo vystřelil...

+1/−1
22.7.2014 17:40

M92a39r89t91i69n 47Š93a80f51á22ř 8946218804897

Stokrát opakovaná lež se nakonec stane pravdou. Zase jeden z "vyvážených" skvostů zdejších presstitutek. Bravo tleskám. Tolik novinářského hnusu jsem naposled četl před 89. Jedna sprostá propaganda vystřídala druhou. Jak tady koukám na některé, tak ty výkaly spousta lidí lačně hltá a hlasitě přitom mlaská. Člověk by to čekal u prasat, ale tady se tím ládují ovce. Jak žalostný stav téhle parodie na demokratickou společnost. Jak si můžou beztrestně dovolit tak trapně a sprostě lidem lhát? To jste lidi opravdu v tom 89. takhle chtěli? Jestli ne, tak proboha proč si to necháte líbit? Proč?

+5/−19
21.7.2014 21:56

L84u65k68á66š 67S62l57á12n90s51k53ý 4191203597156

Co v tomto článku je dle vás lež?

ICAO regule jsou prostě takové, jak je zde psáno. Jen pro některá individua je to nepochopitelné.

+14/−1
21.7.2014 22:11

Š95t74ě10p59á61n 48F59r92a95n76c22l 8514569864690

Od kdy prosím vás ruské přicmrndávače zajímalo něco tak podivného jako je pravda?

+9/−1
22.7.2014 7:47

Š53t75ě36p21á65n 17F90r62a47n89c63l 8894489474480

Ano, také mi vadí ruská propaganda a plně s vámi souhlasím - je to hnus co dělají a měli by toho nechat. A kdyby v Kremlu seděl chlap a ne zakomplexovanej trpaslík, tak by přiznali že to letadlo omylem sestřelili, zaplatili by odškodný a svět by se s tím nějak srovnal. Jenže k tomu nedojde, protože Putler chyby nikdy nepřizná.

+7/−5
22.7.2014 7:46

R59o37b44i75n 54Ž47i94ž60k28a 2518354726726

Nemyslím si, že by ten stroj sundali Rusové. Byla to ruská technika, Rusové nejspíš pomohli vyškolit obsluhu ale prst na spoušti bych hádal na separatistický. Rusům stávající salámová taktika vyhovuje, nepotřebují velká gesta

+3/−2
22.7.2014 7:59

Š89t54ě20p10á25n 31F97r76a81n97c93l 8964149224610

Když o "nehodě" mluví např. vůdce separatistů Borodaj, opakovaně rozlišuje mezi separatisty a vládou v Kyjevě slovy "my" a "Ukrajinci". Pokud si přečtete celé jeho prohlášení (např. při předávání černých skříněk Malajsijcům), uvidíte jak to tluče do očí - on se za Ukrajince nepovažuje ani náhodou...

+1/0
22.7.2014 8:04

R69o97b58i21n 54Ž57i26ž84k17a 2808414316576

Je to separatista, jasně že nechce mít nic společného se zemí, ze které se trhá. Abych to upřesnil : Nemyslím si, že je sestřel úmyslným ani přímým byť neúmyslným činem ruské vlády.

0/0
22.7.2014 8:32

Š24t18ě69p40á44n 28F71r92a78n62c73l 8274499714770

P.S.: Nemluvě o tom, že tohle vlákno je spíš o propagandě okolo sestřelu, nikoli o sestřelu jako takovém. A tu mají Rusové na velmi vysoké úrovni...

0/−1
22.7.2014 8:05

R38o49b77i49n 35Ž42i90ž30k91a 2238274246726

Rusové mají skvělou cenzurou podporovanou propagandu směrem dovnitř, kdy dokáží sjednotit národ proti vnějšímu nepříteli. Na Západě jim to až na pár komančů nikdo nežere, tady si stejně všichni od začátku lámou hlavu s tím jak Putina plácnout přes prsty tak, aby do Evropy nepřestala jít ropa nebo nepřijely tanky. 

Ti osvícenější pak tuší, že ukrajinci jsou v lecčems verbež úplně stejná a mají s tím krom problémů praktických i trable morální...:-)

+9/0
22.7.2014 8:37

V69á12c29l82a98v 49Š61k73o38d62a 2621847494

Tohle už je fakt diagnóza, nepřečíst si článek a šup do diskuze zpráskat autora... Nechte se léčit...Rv

0/0
22.7.2014 10:54

E68v89a 44K84a92š15p85á48r55k66o12v90á 7940241339862

Tak jste se trefil, tolik mínusu se jen tak nevidí8-o Kádrováci mají opět zelenouRv

0/0
22.7.2014 22:07

J76i26r27k14a 98A33n75d43r89ý27s98e19k 3145983861

Zajímalo by mě jak dlouho budou Rusové ničit , plenit , mlžit a podplácet aby jim nikdo nic nedokázal :D Nedej bože aby někdo sestřelil letadlo jim :-/

+4/−4
21.7.2014 20:50

E25v63a 85K73a10š85p17á29r22k38o34v23á 7450261919132

Uktrajinci už jim letadlo sestřelili v roce 2001 a dodnes to popírají, přitom důkazy o tom jsou http://video.aktualne.cz/dvtv/dvtv-21-7-2014-faltynek-stech-sedivy-fuka/r~a6288f8a10ee11e4973a0025900fea04/

0/0
22.7.2014 22:14

K34a38r85e60l 46E45n80d49l45e24r 3103930750155

U.S. intelligence agencies do have detailed satellite images of the likely missile battery that launched the fateful missile, but the battery appears to have been under the control of Ukrainian government troops dressed in what look like Ukrainian uniforms.

The source said CIA analysts were still not ruling out the possibility that the troops were actually eastern Ukrainian rebels in similar uniforms but the initial assessment was that the troops were Ukrainian soldiers. There also was the suggestion that the soldiers involved were undisciplined and possibly drunk, since the imagery showed what looked like beer bottles scattered around the site, the source said.

0/−9
21.7.2014 19:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.