- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nedávno jsem se dověděl, že k výrobě pohonných hmot je potřeba přibližně stejné množství elektrické energie, jako k dobití elektromobilu při ujetí stejné vzdálenosti. Znamená to, že jak bude postupně klesat produkce tekutých pohonných hmot, bude dost energie do elektromobilů. Při větším rozšíření mohou hrát elektromobily významnou roli při regulaci a stabilizaci sítě.
Měli jsme příležitost vyzkoušet. Více se podívejte, pokud máte Facebook, na: https://www.facebook.com/420902581365315/photos/pcb.534607849994787/534607549994817/?type=1&theater
Pro většinu z vás, co nedisponuje finanční částkou potřebnou pro zaplacení Tesly bych doporočil dvoukolku Ninebot. http://www.iqenergy.cz/e-shop/elektrodoprava/dvoukolky-ninebot/#p=1&o=final_price&a=1
Co třeba si jako všichni ostatní zaplatit reklamu a nelepit ji do diskusí?
Jen pro představu jaká je to obrovská ůložná kapacita: když pojedou všechny naše jaderné bloky v Dukovanech i Temelíně, tak tu roční produkci akumulátorů pro elektromobily budou nabíjet 12hodin.
Bude to podobné jako s fotovoltaikou ( už to je podobné): nejprve se tomu obhájci klasické a jederné energie smějí a najednou (protože je to modulární, žádné pohyblivé součástky, je to částí bouřlivého ale zákonitého rozvoje elektronického průmyslu) to tu je, ceny padají dolů, kapacita roste i ve srovnání se současnými MW i GW zdroji.....
Tohle už nikdo nezastaví, viz počítače, mobily, LCD displeje, LED osvětlení, fotovoltaika....
Je fakt, ze to co se děje s fotovoltaikou, je spíš k pláči než k smíchu. Nicméně s elektromobilitou to má docela dost společného - obojí se rozvíjí díky masivním dotacím a úlevám.
Ale co? blbec občan to všechno rád zaplatí...
Při výrobě se vychází z rudy spodumenu, který se zahřívá na 1 100 °C, aby došlo ke změně modifikace, která má menší hustotu. Ta se promývá kyselinou sírovou při 250 °C a z výluhu se získává síran lithný. Ten reaguje s uhličitanem sodným a kyselinou chlorovodíkovou za vzniku nerozpustného uhličitanu lithného a rozpustného chloridu lithného. Uhličitan lithný se kompletně převede na chlorid.EKOLOGIE?????????? Proč se zpracovává v Číně?
lidé jsou neskonale zlí, co budou dělat Arabské státy a náš přítel nejvěrnější -- Rusko???--- když jim znemožníte prodávat ropu ?? To nutně povede k poslední válce, už dnes nemají flek na uskladnění pro stále modernější samonaváděcí jaderné hlavice !!-- Jistě nevěříte, že ruský maršál se naučí lepit kachličky .....
Nebojte se o ne, velke casti vozidel se to stejne nedotkne a i elektrinu pro tyhle mazlicky budeme vyrabet z jejich plynu.
"Fosilním palivům už nutně musí odzvonit a podle mě to nebude trvat zas až tak dlouho."
Pokud je mi známo, tak toto se tvrdí již několik desítek let a zatím nic...
Fosilní paliva můžou zůstat v klidu, konečně dělá se z nich i elektřina a vzhledem k odporu veřejnosti k jaderné energetice ještě dlouho bude.
Najednou to nešlo, tak prostě postupně –přes hybridy po plně elektronická auta. Fosilním palivům už nutně musí odzvonit a podle mě to nebude trvat zas až tak dlouho. Se zvyšující se efektivitou akumulátorů, lepším využitím energie a s novými technologiemi v dobíjení (bezdrátové dobíjení, atd...) to nebude za "pár" let problém. A hned jak se začne sériová výroba, tak půjdou ceny dolů samozřejmě. Vemte si třebas telefony –taková nokie 3310, když začínala, tak stála nějakých 10000,- ...?!
Musíme si přece nechat nějaké ty dinosaury na cesty do Vesmíru...
Planeto, ještě chvíli vydrž!
A vy se jeďte podívat, co vozí vlaky do elektrárny.
Nejen pro ty, kdo víc píší, než přemýšlí, doporučuji tento dokument: http://www.csfd.cz/film/225582-kdo-zabil-elektromobil/
Víme kde bydlíte. Zůstaňte na místě dokud nepřiletí černé vrtulníky.
Tesla Model S 201485kWh Performance je k mání v áčkách za bratru 3,5 mega..
Kolik stojí nová Teslička???
No, ty velké automobilky mají rozum. Vědí, že pokud pro zákazníka nebude elektromobil výhodnější, koupí si ho jen pár nadšenců.
myslite si, ze je mercedes S classe vyhodnejs nez fabia 1,2htp? nebo treba takove porsche? zrejme neni, ze a presto se prodavaji docela slusne. Kazdy na svete totiz neni socka a ekonomicka vyhodnost neni u kazdeho na prvnim miste