- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Fakt skvělý, mě nevezmou na pilota kvůli mírné barvosleposti a v VB si lítaj s protézami.. prostě skvělý...
Mohlo to dopadnout hůř, kdyby byl v situaci, že by s plynem něco udělat musel. Ostatně proto se tyto incidenty vyšetřují, i když se vlastně nic nestalo.
Anglie má v tomhle dlouhou historii :-) http://cs.wikipedia.org/wiki/Douglas_Bader
Ostatně, nejsou tak dávné doby, kdy u nás nejdůležitějším kritériem pro spoustu funkcí (včetně pilota) bylo členství v KSČ.
Splňují britské aerolinky i kvóty pro slepé?
nevie niekdo, kedy bude toto ako dalsi diel v serii serialu Mayday ... Letecke katastrofy, ci Vysetrovani leteckych nehod ? ... aj ked nastastie to dopadlo dobre ...
"Toho dne šel hluchoslepý George na svůj první let..."
Spíš mě udivuje, že by bylo tak těžké huknout na druhého pilota "plyn" a ten, vida že ten první řídí pravou, by svou rukou ubíral. Možná by se taky nemusel trefit přesně do nastavení pro přistání, ale určitě by ubral o něco víc/lépe, než aby to bylo navalené natolik, kolik bylo.
tak ono dle popisu prostě přistál rychleji, tím vyplaval (odrazil se) a zase dosedl. takových přistání najdete spoustu i u lidí s normálníma rukama.
A jiný pilot jen tak na to v tu chvíli už sáhnout nemohl, protože ten si to nešteloval, nepřipravoval se na to přistání, takže nemůže vědět o kolik s tím pohnout a tak.. musí to jedině přebrat celé
(si to představte i u auta, i to se blbě řídí pokud vy šlapete na plyn a brzdu a někdo jiný by vám řídil volantem)
Může mi někdo z vás odpovědět co jsou ty rakety pod křídlem toho civilního letadla???
rakety? myslíte toto na spodcích křídel?
Ak som to dobre pochopil, pilota môže robiť aj človek, ktorý nemá ani nohy, ani ruky.
Len sa obávam, aby raz v kabíne nesedela len pilotova hlava...
Ach, ta čeština.
"Letadlo má tedy o páku navíc"?
Nikoli. letadlo má o páku víc nebo letadlo má páku navíc