Diskuze

Letouny, co vydrží ve vzduchu až do roztrhání těla, konkurují družicím

Solární letadla, která mají ve vzduchu vydržet roky bez přistání, mohou sloužit jako šiřitelé telekomunikačních služeb místo satelitů nebo snímací družice. Internetovým firmám nyní konkuruje společnost přímo z oboru. Airbus úspěšně otestoval bezpilotní stroj Zephyr 7.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Čekal jsem, že se v článku dozvíme více podrobností o fungování letadla, pochopil jsem z něj, jen že  existuje :-(

0 0
možnosti
Foto

Zatím jsem neviděl akumulátory, které by vydržely více než stovky cyklů. Aby to vydrželo roky, pak to při denním cyklu musí používat akumulátory, které vydrží tisíce cyklů. Jsem rád, že už takové jsou.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Všechny ty věci, dříve či později, spadnou na zem (Zem). A v nějakém procentu neřízeně. Bude to řešeno nějak technicky (třeba že Google rozdá všem mobily, které budou v takovém případě varovat, kterým směrem uhnout), nebo jen pojistkou, jak je dnes obvyklé (a případně oběti budou jen odškodněny)?

Bezpečno před tím nebude ani na zemi (Zemi), ani ve vzduchu. I když to bude létat nad běžnými letovými hladinami, nejspíš se to tam nebude nějak tunelovat, ale po nějakou dobu to v běžné hladině bude překážet.

0 0
možnosti

J92a66n 45P59a27v68e98l87k47a

17. 9. 2014 16:46

Chodci budou mít povinné helmy.

3 0
možnosti

Loon nebo Loom? Čert to vem, nožička sem, nožička tam, ale aspoň byste to mohli v rámci jednoho článku sjednotit ;-D

0 0
možnosti

M60a22r10e16k 47V51o98k91á60l

17. 9. 2014 18:29

tak ted jste mi připomněl jednu úžasnou starou PC hru .. ;-DR^

0 0
možnosti

"Během posledního letu Airbusu Zephyr jsme úspěšně představili řadu vylepšení, jsou rozhodující pro to, abychom dosáhli připravenosti technologie pro provoz a které zvyšují jeho operační hodnotu pro naše zákazníky, --> tak znovu a lépe. Jednou dopište "která", podruhé přepište na "která".

2 0
možnosti

Viem si predstaviť fotografovanie krajiny s veľmi vysokým rozlíšením. Iné je robiť fotky z výšky 200 či 300 kilometrov, a iné z výške 20 kilometrov. Napr. pre potreby GPS, poľnohospodárov či projektantov diaľnic. Náklady proti družiciam musia byť pritom smiešne malé.

Len tá užitočná hmotnosť by sa musela zväčšiť.

0 0
možnosti

V době mobilů s vahou ~100 gramů fakt není potřeba nějak dramaticky navyšovat užitnou nosnost nad 5 kilogramů.

2 0
možnosti