Diskuze

První koloběžka na světě, které chybí půlka vidlice. Vyrobil ji Čech

Původně měla být z kovaného karbonu, materiálu budoucnosti, který také vzniká v Česku. Kvůli rychlosti vývoje je však zatím „jen“ z oceli. Je lehčí a má nižší nášlap než většina konkurence. Díky letmému zavěšení kol je výměna propíchnuté duše dílem okamžiku. Ryze česká koloběžka Sixteen.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

M64a65r56t10i59n 51J71a57h93n

21. 11. 2014 17:50

Michala Homolu znám, fandím mu, ale tohle si neodpustím:

http://kolobka.netstranky.cz/recenze-kolobek/kosmicka-kolobezka-m.html

jde o to, že autor článku má možná pravdu, první s letmo uchycenými koly na koloběžce byl třeba čech, ale jiný 8-o[>-]:-P

0 0
možnosti
MH

Kolobrndy nechápu, kolo je lepší.

0 0
možnosti
PG

P43e32t89r 76G54a78z79d30a

29. 9. 2014 8:32

S tímto mám problém ...... namontovat na koloběžku mechanické brzdy avid bb5 budiž na toto určení určitě dostačující volba. Nicméně koupit sety bez kotoučů od téže firmy kvůli úspoře pár korun a dát tam ty nejhorší kotouče co jsou na trhu snižují ůčinnost celého setu o 40 procent ..... fakt nechápu.

0 0
možnosti
MJ

Na blbnutí to určitě stačí, na delší tratě určitě ne a na veřejné komunikaci to taky nemá co dělat. Mám cestovní elektrokoloběžku Wildcat (ve stylu závodní koloběžky), konkrétně  http://www.tektoss.eu/index.php/tektoss-special/kolobezka-wildcat-elektrokolobezka  s plnou výbavou, která nemá problém ani s jízdou v terénu a má i nosič a vše co má přibližovadlo se kterým chcete jezdit i po veřejných komunikacích mít, čili je o některé prvky i dovybavena. Jezdí se na ní parádně a hlavně má pořádnou vidlici, takže i přes svou váhu není problém si na ní zaskákat přes překážky v terénu, protože má i možnost nastavení odpružené nebo pevné vidlice. Stojánek je nutnost u každého kola, stejně tak solidní koloběžky, pokud nechcete mít za chvíli dodřený lak od pokládání na zem nebo pokoutného opírání. Ať mě někdo ještě chvíli přesvědčuje, že 5 cm je dostatečných na přejezd přes obrubník. Jedině, že by jej přeletěl, nebo přeskočil a nebo někde mají pouze 3 cm obrubníky ;-D A ty chybějící blatníky uživatel ocení ihned, jakmile začne pršet a musí jet náhodou po nějaké horší cestě, než nalezne nějaký přístřešek. Takže z praktického hlediska je ta koloběžka dobrá leda tak na to blbnutí za hezkého suchého počasí, místo s tímto vyrazit někde dále, nebo dokonce do provozu, natož se na ní vracet někde po setmění a nejlépe ještě ve tmavém oblečení a věřte, že i tu zdrsněnou stupačku mnohokrát oceníte, zvláště za mokrého počasí ;-)

0 0
možnosti
PG

P89e97t39r 89G73a65z53d92a

29. 9. 2014 8:36

ta plná výbava značí ty nejlevnější komponenty?? no tak to si užíjte ten 15kg mor

0 0
možnosti
JH

J20a15n 78H75a76v63r10d31a

24. 9. 2014 6:16

Tak tento clanek je neskutecna perla. Autor dela ze ctenaru neskutecne hnupy. Nebo je jim sam. Valiva loziska maji vyrazne nizsi valivy odpor. Nez co? Treci loziska? A co to extempore s pneumatikami (maji mensi valivy odpor) a plastemi (ty dokonce mohou mit na boku reflexni pruh). A co potom kovany karbon. Da se vrtat a je presny na tisicinu mm. Ale pro kolobezku ma asi stejny vyznam jako penovy polystyren. Je velice lehky a ma uzasne dobre tepelne izolacni vlastnosti. Jako zasadni duvod pro pouziti kotoucovych brzd oproti veckovym je prehrivani rafku a praskani plastu. Debil by to nenapsal lepe.

A vyrobce? Ten planuje letos nultou serii, 30 -40 ks. Ale prekona se a vyrobu ponecha v Cesku, aby si vse zkontroloval. Kuzniku, jste asi velky recesista.

4 1
možnosti
VR

uprimne nechapu, co se vam nezda. teda krome toho, ze autor psal o prumyslovych (to je to co vyzdvyhoval) loziscich. O jakem extempore s pneumatikami a plasti mluvite? to ze vic nahustena pneumatika ma mensi valivy odpor je pravda ne? co vam vadi na reflexnim pruhu??? k pouziti kotoucu pripsal pravda, ze se neprehriva rafek (coz ja, ac trochu zbytecna, stale pravda), "zasadni vlastnost" jste z toho udelal vy. ty blaboly kolem karbonu uz fakt nechapu. Taktez vasi narazku na to, ze vyrobce chce udrzet vyrobu v CR. prijde mi, ze hledate problemy tam, kde nejsou (pripadne si je tam obratne dosadite svou interpretaci textu).

0 0
možnosti

Netušíte někdo proč je tak neskutečně těžká ?

0 0
možnosti
LN

L84u68k25a14s 72N14e91m30e70c

24. 9. 2014 15:06

Tomu taky nerozumim. V porovnani s lepsim horskym kolem by mela ta kolobrnda vazit tak max 4-5 kilo.

1 0
možnosti
TT

Pane Kužníku, redakce, nezlobte se na mě, ale článek jsem "dočetl" přesně jen do druhé věty, v níž XY "dováží ... do Česka". Tímto výrazem pro mě text pozbyl jakoukoliv kvalitu.

Abych jenom neprskal, zdůvodním: Tento odporný výraz začala používat televizní stanice Nova, aby našla, v očích svých diváků dostatečně vhodný, ekvivalent pro německý (nucený) novotvar "Tschechien". - Lingvistika je též věda, ba i exaktní. Proto si cobyžto lingvista dovoluji Vás upozornit na neúnosně nízkou úroveň textu, který obsahuje předmětný termín.

Děkuji předem za budoucí se nesetkávání s tímto výrazem ve Vašich článcích.

2 7
možnosti
DS

Česko vám vadí, ale Česko slovensko vám nevadilo?

Prostě Česko...no a??

4 0
možnosti
MK

M17a18r57e86k 13K51l30u90f92a

23. 9. 2014 21:33

Divil bych se, že by to Cannondale nebo ještě někdo dřív neměl patentované  :-/

0 0
možnosti

P65e54t26r 43Č49e81r40n66ý

23. 9. 2014 19:46

jistě zajímavé technicky, ale má to význam, když to jde vyrobit levně a jednoduše? A nebo autor článku pomáhá s reklamou ?

2 0
možnosti
LB

Pán objevil Ameriku. Tohle tu už bylo v r.1992 od konstruktéra Vl. Filipa z Kadaně. Na mistrovství ČR jezdil tehdy celý tým z Kadaně právě na tomto typu koloběžky. Titulek jako "první" nebo "poprvé" není na místě.

0 0
možnosti