- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Autor si s článkem vyhrál. Moc pěkné počtení. Plno informací a přítom velmi poutavě a lehce napsaných Dííík
Vynikajici clanek. O existenci teto jednotky jsem nemel tuseni, o to zajimavejsi cteni to bylo. Diky.
Díky za krásný článek Málokdy člověk cítí takovou pýchu, když si toto může přečíst o svém dědovi
SZV v článku není. SVZ - Slovenské vzdušné zbraně. Vojenské letectvo Slovenského štátu.
valka zabiji ty nejlepsi z nejlepsich :(
Díky za skvělý článek, Koho toto téma zajímá, doporučuju taky článek o bojovém nasazení ČS pilotů v Ostravsko-opavské operaci
S panem Fajtlem jsem měl možnost setkat osobně u příležitosti pojmenování naší základní školy jeho jménem. Velká škoda, že jsem v té době byl "neznalý a moc mladý". Dnes bych si jeho vyprávění a následnou diskuzi užil rozhodně více. Nemluvě o "chytřejších" otázkách :)
Technet stále dokola ukazuje, že patří k tomu nejlepšímu, co na Idnesu je a dozvěděl jsem se tu spoustu zajímavých věcí, o kterých jsem předtím neměl ani tušení, případně pouze okrajové znalosti .
Jen houšť! Více článků o lidech, na které můžeme být skutečně a bezvýhradně hrdí. Zaslouží si připomenout. Moc děkuji za článek! Technet jako obvykle nezklamal.
Drevena konstrukce hmotnost nezvysovala - viz.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Supermarine_Spitfire#Popis_konstrukce_verze_F_Mk.IX
http://cs.wikipedia.org/wiki/Lavočkin_La-5
prazdna hmotnost je shodna - cca 2 600kg, soucasne Lavockin mel o vyssi vykon 1580/1850 koni
Jinak napr. britska Mosquita, mozna nejlepsi rychle dvoumotorove bombardery a nocni stihacky, byla postavena podobne. Se spravnou technologii drevo vyubec nebylo spatnym materialem pro stavbu letadel.