Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V padesátých letech boj se škůdcem vyhrávaly, teď čelí úpadku. Příběh ČSA

Zlí jazykové tvrdí, že dnes jsou ČSA vlastně už jen větším aeroklubem. Přitom jde o společnost s unikátní historií, která v době své největší slávy patřila do světové špičky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J11i15ř38í 49D56u69f57e46k 1380826343560

proč za to Tvrdík nenesl žádnou zodpovědnost? takhle to posr....:-(

+3/0
22.10.2014 14:30

D15a54d22a80k 19P29e47t53r 7811980154488

Jen Tvrdík? Rozhodoval o všem sám a sám?

+1/0
26.10.2014 5:24

D63a83n54i67e12l 45B83a79ž52a61n82t 4709900985340

Takhle to dopadá, když firmu začne řídit politik, místo odborníka    :-/

+2/0
21.10.2014 7:44
Foto

O49l64d80ř89i78c22h 36V24y41k85y15d31a50l 1239821349124

A poučení? Pokud chcete podnik zlikvidovat, nominujte do vedení politika.

+5/0
7.10.2014 7:00

P10a89v84e72l 24N89o43v91o98t54n13y 8529712507893

Funebrák Tvrdík pohřbil nejen aerolinie. O tom žádná.

Mě víc zjímá na základě čeho, byl přidělen znak OK?

+4/0
7.10.2014 0:42

R20a93d96e87k 10F18o36l36p37r69e23c80h96t

Na základě radiových volacích znaků. Rozhodně jsme si ho nevybrali sami, historka s Otakarem Koudelkou patří do legend a bájí.

+1/0
7.10.2014 10:29

P23e43t66r 69K37u79č70e11r23a 4614347732469

Je to taky Bémova vizitka. Od té doby co ČSA poklonkuje politickým mafiím to jde s nimi skopce. Jak oni si to říkají? Političtí podnikatelé?

+1/0
6.10.2014 19:38

M96i78l66o33š 71Š68i44k25o21l55a 4253936347930

Tak už ty naše pravicové vlády prošustrovaly i ČSA. Co bude následovat dále? A zase Kalousek.

+2/−13
6.10.2014 18:37

J73a62n 57P13ě11c18h45a 9776659860

Miloši ty si v té své nenávisti nevidíš nos mezi očima. Všem je známo, že do nástupu Socana Tvrdíka byla ČSA celkem prosperující společnost. Za jeho působení šla do kytek. Takže bych to trošku opravil podle skutečnosti: Tak už ty naše socdem vlády prošustrovaly i ČSA. Co bude následovat dále ? Zase ten kluk Bohoušů.

+11/−1
6.10.2014 18:53

A43l25e91x79a88n96d42r 72K24o62s20t56k68a 8142968536464

Jenže pak 7 let vládl prakticky neomezeně diktátor Kalousek. A kupodivu, i za "nejlepšího ministra financí v EU" rozkrádačka akorát pokračovala.

+1/−7
6.10.2014 19:28

J81a12n 86P51ě75c12h85a 9966479640

Kdyby někteří lidé vašeho ražení neměli Kalouska, museli by si ho vymyslet. ;-(

+6/−1
7.10.2014 10:20

J58a33n 65P11ě29c23h79a 9886569760

Jinak Tvrdík v ČSA 2003 - 2006

Kalouse mf 2007-2009. Ty počty ti nějak nejdou

0/0
7.10.2014 10:27

M64i35c23h23a52l 79C70h82a26l92u53p15a 6568710639743

Ještě máme spoustu hradů, víc už se tu toho prodat asi nedá.

0/0
6.10.2014 19:33

B77o45h66u22s15l81a50v 41H83a48m57á61č90e42k 9881243500758

Ten, kdo začal pád ČSA se nazývá  Luftjarda ,proto bych v tom Kalouska neviděl.

+6/0
6.10.2014 23:59

I80r55e88n73a 98P94l41a13c79h54e21t52k75o92v46á 3534454440317

letectvi nema budoucnost ;-)

+1/0
6.10.2014 18:16
Foto

V43l70a81s84t80a 38C13o31u18f90a83l 7147399639805

Kolik jsi toho vypila?

0/−1
6.10.2014 22:35

I89v17o 85K14a46r71c79h 1120120957303

Zlí jazykové tvrdí, že dnes jsou ČSA vlastně už jen větším aeroklubem. Přitom jde o společnost s unikátní historií, která v době své největší slávy patřila do světové špičky.

Poděkujme hrobníkovi Tvrdíkovi!

+9/0
6.10.2014 17:58

M40i71l63a24n 47J95i54r91o16u14š97e70k 2174444949736

Zdejší diskutující zde označují za hlavního viníka úpadku ČSA Jaroslava Tvrdíka. V žádném případě ho nechci hájit, ale za firmu měly odpovědnost všechny vlády po roce 1989. Nezapomeňme na podivnou privatizaci ČSA Cargo neznámé firmě z paneláku v roce 2007. Z dostupných pramenů je zřejmé, že za touto akcí stál tehdejší ministr financí Miroslav Kalousek. Proč se prodalo Cargo, které je u všech aerolinek velice ziskové? ?!! Dále připomínám, že Kalousek v minulé Nečasově vládě vehementně prosazoval privatizaci pražského letiště, které je také ziskové.!!

+11/−3
6.10.2014 17:11

V32a21c94l50a80v 88W94a13n39d66e40r96e59r 8638686799882

Pane, na koho chcete svadet vyhozeni schopneho reditele od valu a dosazeni politickeho bafunare Tvrdika? CSSD znicila CSA. Pokud zlikvidujete management uspesne firmy kvuli korytu kamarada, tak jakekoli dalsi kroky Vaseho opobenta jsou proti tomu nevinou hrou.

+14/−2
6.10.2014 17:26
Foto

P60e97t41r 66J92. 53D86r58a47h57o75v90z46a78l 4690514965561

Cargo prodali jen proto, ze se zoufale snazili dostat do cernych cisel... Je to jen nasledek Tvrdikova hospodareni... Kalouska mam rad asi tak, jako vred na zadni casti tela, ale...

+7/−1
6.10.2014 17:54

M89i16c55h48a51l 75V60í84t79e65k 4565417527457

Luftjarda to pos...

+4/0
6.10.2014 17:03

P28a81t56r45i62k 17Z39i67m18a 2907437402297

Musíme se smířit s tím, že v ČR neprodukujeme tak kvalitní manažery, aby vyvedly ČSA z krize do růstu.

+3/0
6.10.2014 16:56

J21a91n 87S70e55m62i16k 4774737422219

Nevim zda spis problem nebude problem v tom ze majitel neni schopni nebo ochotni toho schopneho manazera hledat z ruznych duvodu. Ten majitel je stat, a duvody jsou politicke hratky a politicky dohled v CSA

+2/0
6.10.2014 17:54

J56a64n 15L17a73k31o12m15ý 7151395725644

Jenže ono je dostat z krize není jen tak. Nejde prásknout do stolu, pořídit širokotrupá letadla a začít lítat do USA, Kanady, karibiku a podobně. Nejde jen tak někde poslat i to co mají, když by s nima letěli ziskově tak 4 lidi a jinak by to bylo stejně prodělkové, protože by zase lítali pod cenou. Jim už ujel vlak, který nikdy nedohoní a je otázkou času, kdy při tom honu padnou (tedy definitivně skončí). A ač historie firmy je úžasná, současnost je tragická a Maďarsko zatím taky existuje, i když přišlo o Malev. 

A předpokládám, že brzké volby nám ukážou, že oranžová strana, co se na jich pohřbu podílela nejvíce, je stále u lidu velmi oblíbená a většina národa s jejich kroky sympatizuje.

+2/0
6.10.2014 18:03

M31i33c87h89a27l 32C97h64a15l20u56p49a 6928900939113

Minimálně do Kanady ČSA létaly, když ještě měly čím.

+1/0
6.10.2014 19:36

J77a45n 67L53a48k44o88m97ý 7111315935854

No tak ono někde sehnat nějakou B767 a klidně i A340 moc práce nedá, ale pak jí naplnit a neprodělat milion na jednom letu už je problém. A vracet se na jednou opuštěné trhy v době stále sílící konkurence není jen tak...

+5/0
6.10.2014 22:53

A88l37e35x 88B48a37s65t46i67n 5727878542754

Tak si říkám - že by se měl "Létající Jarda( Tvrdík)" trochu více snažit v tom svém novém chlívečku česko-čínského businessu a trochu více se snažit očistit své jméno a něco ČSA i vrátit - když už to tak domastil;-D;-D;-D;-D;-D

Na tuto kauzu by asi v Lidovém domě - rádi rychle zapomenuli, ale táhne se to za nimi jako ...., co s tím asi udělají - akce s Korejci jim moc  zatím nevychází. Na koho to asi hodí - socani dál - možná si s tím ANO poradí.;-)

0/0
6.10.2014 16:56

J77i16ř45í 18S65m24e81t37a10n37a 7685719282268

Tuto socanskou vládu aerolinie nepřežijí. První sekeru do nich zatnul Luftjarda Tvrdík.

+18/0
6.10.2014 16:33

J86i44ř89í 87H95o38r21á74k 6764834663116

První a zároveň definitivní.

+9/0
6.10.2014 16:51

A65l34e56x 43B15a56s22t77i69n 5387528882444

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/−1
6.10.2014 16:59

K17a21r58e87l 10W66a26t29z21k78o 9126767837916

Ano, bývali jsme ve spoustě věcí špičkou ve světě,  špičkou ve světě při budování socialismu. Dnes se hodně věcí které bez problémů fungovali zničilo. Neobhajuji tu socialismus, ale tak to prostě je. Hrabání pod sebe, ničení konkurenčních firem u nás v kapitalismu nezná mezí. ;-€

+3/−2
6.10.2014 16:31

P26e63t12r 39T61y50č64k57a 6575792669312

Co to je za nesmysly? Socialismus jel z podstaty. Když došla podstata tak zbankrotoval. Pokud u nás někdo něco zlikvidoval tak to byli komunisti. Polistopadový vývoj byl z velké části pouze důsledek činnosti komunistů.

+15/−3
6.10.2014 16:36

A21l59e50x55a58n90d10r 52K87o26s62t86k75a 8272498806544

To, že se takzvané demokratické vlády chovají snad ještě hůř, než samotní komunisté je důsledkem vlády komunistů?

0/−1
6.10.2014 17:34

V54l54a65d30i63m95í23r 66H97o90l48ý 8794581636777

Protože jsou plné komunistů, třeba.

+1/0
6.10.2014 23:11

M30i78c54h66a78l 64C30h21a76l40u14p98a 6118250639433

Podle mě se za komunistů tolik nekradlo, kvůli tomu že nikdo oficiálně nemohl mít žádný velký majetek, toho by si rychle všimli. Takže většinou si nahrabali tak na auto nebo chatu. Po revoluci se někteří jednotlivci nakradli snad i stamilióny a prošlo to, to by se dřív stát asi nemohlo.

0/0
6.10.2014 19:40

I10v82a13n 12B35u11b10l56a 3632365875594

No proto také režim tak hladce "padl". Mladá garda komunistů viděla jak jinde se bez problémů ve velkém krade a u nás to nejde. Tak holt se režim musel změnit - jak pravil jeho guru otec zakladatel. Nejen aerolinky se proměnily na peníze v něčí kapse.

0/0
15.10.2014 22:15

A98u60g72u39s62t 83F66o95r71m82á12n88e34k 6425879890596

Ono se to samo nezničilo.

0/0
6.10.2014 18:10

P95a22v51e44l 56S47v95r54č60i52n29a 1778971124517

Kdyby statni podniky nebyly trafiky vyslouzilych politiku, kteří ví priliz, nebyly by na tom takto.

+12/0
6.10.2014 16:08

R75a70d21e26k 67N73e45u26m57a66n71n 5262802248775

příliš - ole

0/0
6.10.2014 19:51
Foto

P91a23v20e95l 66M24a46k24o51v23e75c 8838115401

Opět v diskusi ten nejsnadnější terč: Tvrdík. Ale realita je trochu pestřejší:

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/429107/Jeste-jednou-CSA-prehlidka-prezidentu-generalnich-reditelu.html

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/427885/Fly-OK-fly-CSA-aneb-posledni-zhasne.html

+3/−2
6.10.2014 16:06

J47o28s73e79f 59H23u62m31m71e31l 9855606942920

Makovec

přesně, Tvrdík byl dobrej  a jak uměl držet deštníky , Klausovi

+8/−2
6.10.2014 16:28
Foto

P77a84v30e24l 40M82a60k15o67v11e45c 8378395551

Hummel? 5. pádem oslovujeme, voláme: Hummele!, na rozdíl od Vás nikde nepíši, že byl Tvrdík dobrej...:-)

+1/0
6.10.2014 17:03

J68o13s90e88f 43H85u20m48m96e45l 9315106242690

Makovec

to není oslovení, jenom aby se vědělo, komu píši, kromě toho, od dob PC a SMS nerozlišuji malá-velká písmena, i-y, stačí útržky vět atd. A teď k Tvrdíkovi : snad uznáte, že deštníky držel dobře

0/0
7.10.2014 8:34
Foto

P51a87v20e16l 28M52a46k66o91v60e53c 8288795411

Vzhledem ke struktuře příspěvků, je vždy jasné na koho reagujete ("stěrače stírají...to nemusíte hlásit...:-)). Nejsem expert na držení deštníků, ale jako manažer ČSA byl Tvrdík (mírně řečeno) mizerný...:-(

0/0
7.10.2014 9:14

J60o72s44e31f 82H16u62m68m39e95l 9265196812390

tak ještě jednou, ať byl Tvrdík kdekoliv, tak to šlo do hrobu. Ale deštíky politikům držel dobře, na to snad nemusí být expert. A to je činnost, za kterou by měl být vyznamenán, nebo dostat pomník : držitel deštníků

+1/0
7.10.2014 9:22
Foto

P87a83v92e39l 67M89a63k78o89v38e19c 8858195121

Podle mě i deštník se dá držet blbě...:-). Hodnotit to může pouze ten, nad kterým ten deštník držel...Nic Vám nebrání Tvrdíkovi příslušné vyznamenání navrhnou nebo vyhlásit sbírku na jeho pomník...případně ten pomník Tvrdíkovi zaplatit sám:-).

0/0
7.10.2014 9:32

J20o39s45e25f 16H78u87m34m11e98l 9275176172820

to určitě, na to jsem líný

+1/0
7.10.2014 12:04

J58i24ř88í 19J69i17r78o17u67d23e59k 8886769804814

Jednání o nákupu VC 10 i jeho předvedení bylo koncem šedesátých let. Jednání a předvedení Airbusu bylo již v letech 88-89. Ekvivalentem VC10 měly být právě Il62. Jejich kvalia a parametri nebyly s VC10 srovnatelné. Rovněž měla být na Ruzyńi servis základna, specializovaná na B707. To vše se srpnem 68 padlo.

+1/0
6.10.2014 13:43

J15i22ř95í 96J59i57r98o60u11d13e13k 8506629824924

oprava:;-( parametry nebyly:-/

+1/0
6.10.2014 13:48

Z22d59e82n80ě30k 75Q48u98a26r12d33a 1134716317643

Jen hlupák mohl vyrazit Miroslava Kůlu a místo něho jmenovat Jardu Tvrdíka. Pamatuji si, jak se řešila situace, kdy se ukázalo, že Tvrdík ani neumí anglicky ve své funkci. Ani to jinak bohužel dopadnout nemohlo :-/, je to škoda, zde se socani zachovali jako škodná a vlastizrádci, ani komunisti tuto firmu nepotopili za těch 41 let ;-(

+15/−2
6.10.2014 13:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.