Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V padesátých letech boj se škůdcem vyhrávaly, teď čelí úpadku. Příběh ČSA

Zlí jazykové tvrdí, že dnes jsou ČSA vlastně už jen větším aeroklubem. Přitom jde o společnost s unikátní historií, která v době své největší slávy patřila do světové špičky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J54i22ř59í 26D54u95f51e15k 1380476343820

proč za to Tvrdík nenesl žádnou zodpovědnost? takhle to posr....:-(

+3/0
22.10.2014 14:30

D75a57d60a98k 47P49e76t63r 7571210374698

Jen Tvrdík? Rozhodoval o všem sám a sám?

+1/0
26.10.2014 5:24

D62a44n64i26e24l 52B40a82ž30a30n94t 4839760355260

Takhle to dopadá, když firmu začne řídit politik, místo odborníka    :-/

+2/0
21.10.2014 7:44
Foto

O32l24d49ř11i52c10h 81V32y48k53y45d72a11l 1639261369904

A poučení? Pokud chcete podnik zlikvidovat, nominujte do vedení politika.

+5/0
7.10.2014 7:00

P64a47v87e84l 43N17o49v22o33t81n51y 8929372407143

Funebrák Tvrdík pohřbil nejen aerolinie. O tom žádná.

Mě víc zjímá na základě čeho, byl přidělen znak OK?

+4/0
7.10.2014 0:42

R63a71d51e46k 35F95o87l67p20r43e82c92h74t

Na základě radiových volacích znaků. Rozhodně jsme si ho nevybrali sami, historka s Otakarem Koudelkou patří do legend a bájí.

+1/0
7.10.2014 10:29

P20e29t66r 77K56u85č70e77r44a 4394167932129

Je to taky Bémova vizitka. Od té doby co ČSA poklonkuje politickým mafiím to jde s nimi skopce. Jak oni si to říkají? Političtí podnikatelé?

+1/0
6.10.2014 19:38

M82i56l81o17š 73Š35i16k84o80l68a 4893666817730

Tak už ty naše pravicové vlády prošustrovaly i ČSA. Co bude následovat dále? A zase Kalousek.

+2/−13
6.10.2014 18:37

J18a55n 34P52ě77c47h86a 9776329650

Miloši ty si v té své nenávisti nevidíš nos mezi očima. Všem je známo, že do nástupu Socana Tvrdíka byla ČSA celkem prosperující společnost. Za jeho působení šla do kytek. Takže bych to trošku opravil podle skutečnosti: Tak už ty naše socdem vlády prošustrovaly i ČSA. Co bude následovat dále ? Zase ten kluk Bohoušů.

+11/−1
6.10.2014 18:53

A34l71e42x40a36n44d23r 82K30o45s68t98k65a 8492778986674

Jenže pak 7 let vládl prakticky neomezeně diktátor Kalousek. A kupodivu, i za "nejlepšího ministra financí v EU" rozkrádačka akorát pokračovala.

+1/−7
6.10.2014 19:28

J69a93n 67P14ě83c48h83a 9276519240

Kdyby někteří lidé vašeho ražení neměli Kalouska, museli by si ho vymyslet. ;-(

+6/−1
7.10.2014 10:20

J26a42n 74P79ě45c69h13a 9846179110

Jinak Tvrdík v ČSA 2003 - 2006

Kalouse mf 2007-2009. Ty počty ti nějak nejdou

0/0
7.10.2014 10:27

M43i52c49h41a55l 53C97h53a71l85u34p85a 6388680869203

Ještě máme spoustu hradů, víc už se tu toho prodat asi nedá.

0/0
6.10.2014 19:33

B61o71h65u67s57l91a52v 26H70a68m13á13č93e29k 9301783730248

Ten, kdo začal pád ČSA se nazývá  Luftjarda ,proto bych v tom Kalouska neviděl.

+6/0
6.10.2014 23:59

I59r67e59n25a 63P51l91a40c29h97e51t40k17o87v50á 1756814926320

letectvi nema budoucnost ;-)

+1/0
6.10.2014 18:16
Foto

V45l75a94s56t88a 39C81o38u49f68a91l 7157659589945

Kolik jsi toho vypila?

0/−1
6.10.2014 22:35

I71v59o 93K22a50r13c15h 1980220967713

Zlí jazykové tvrdí, že dnes jsou ČSA vlastně už jen větším aeroklubem. Přitom jde o společnost s unikátní historií, která v době své největší slávy patřila do světové špičky.

Poděkujme hrobníkovi Tvrdíkovi!

+9/0
6.10.2014 17:58

M72i94l15a77n 54J96i80r91o24u32š82e30k 2164624629576

Zdejší diskutující zde označují za hlavního viníka úpadku ČSA Jaroslava Tvrdíka. V žádném případě ho nechci hájit, ale za firmu měly odpovědnost všechny vlády po roce 1989. Nezapomeňme na podivnou privatizaci ČSA Cargo neznámé firmě z paneláku v roce 2007. Z dostupných pramenů je zřejmé, že za touto akcí stál tehdejší ministr financí Miroslav Kalousek. Proč se prodalo Cargo, které je u všech aerolinek velice ziskové? ?!! Dále připomínám, že Kalousek v minulé Nečasově vládě vehementně prosazoval privatizaci pražského letiště, které je také ziskové.!!

+11/−3
6.10.2014 17:11

V58a82c48l12a32v 90W80a19n43d38e32r94e72r 8888576769422

Pane, na koho chcete svadet vyhozeni schopneho reditele od valu a dosazeni politickeho bafunare Tvrdika? CSSD znicila CSA. Pokud zlikvidujete management uspesne firmy kvuli korytu kamarada, tak jakekoli dalsi kroky Vaseho opobenta jsou proti tomu nevinou hrou.

+14/−2
6.10.2014 17:26
Foto

P19e21t76r 72J85. 36D21r61a23h79o44v70z39a30l 4950524465631

Cargo prodali jen proto, ze se zoufale snazili dostat do cernych cisel... Je to jen nasledek Tvrdikova hospodareni... Kalouska mam rad asi tak, jako vred na zadni casti tela, ale...

+7/−1
6.10.2014 17:54

M16i23c43h34a92l 82V86í73t86e46k 4625917377197

Luftjarda to pos...

+4/0
6.10.2014 17:03

P40a58t84r30i47k 77Z81i19m61a 2747217382667

Musíme se smířit s tím, že v ČR neprodukujeme tak kvalitní manažery, aby vyvedly ČSA z krize do růstu.

+3/0
6.10.2014 16:56

J39a97n 66S92e74m76i46k 4204237352959

Nevim zda spis problem nebude problem v tom ze majitel neni schopni nebo ochotni toho schopneho manazera hledat z ruznych duvodu. Ten majitel je stat, a duvody jsou politicke hratky a politicky dohled v CSA

+2/0
6.10.2014 17:54

J77a52n 78L13a49k47o74m75ý 7261525435294

Jenže ono je dostat z krize není jen tak. Nejde prásknout do stolu, pořídit širokotrupá letadla a začít lítat do USA, Kanady, karibiku a podobně. Nejde jen tak někde poslat i to co mají, když by s nima letěli ziskově tak 4 lidi a jinak by to bylo stejně prodělkové, protože by zase lítali pod cenou. Jim už ujel vlak, který nikdy nedohoní a je otázkou času, kdy při tom honu padnou (tedy definitivně skončí). A ač historie firmy je úžasná, současnost je tragická a Maďarsko zatím taky existuje, i když přišlo o Malev. 

A předpokládám, že brzké volby nám ukážou, že oranžová strana, co se na jich pohřbu podílela nejvíce, je stále u lidu velmi oblíbená a většina národa s jejich kroky sympatizuje.

+2/0
6.10.2014 18:03

M88i46c66h25a26l 37C41h33a71l27u70p57a 6168570489953

Minimálně do Kanady ČSA létaly, když ještě měly čím.

+1/0
6.10.2014 19:36

J98a61n 42L92a47k71o94m51ý 7101395405574

No tak ono někde sehnat nějakou B767 a klidně i A340 moc práce nedá, ale pak jí naplnit a neprodělat milion na jednom letu už je problém. A vracet se na jednou opuštěné trhy v době stále sílící konkurence není jen tak...

+5/0
6.10.2014 22:53

A35l73e63x 89B22a55s32t72i84n 5397788942964

Tak si říkám - že by se měl "Létající Jarda( Tvrdík)" trochu více snažit v tom svém novém chlívečku česko-čínského businessu a trochu více se snažit očistit své jméno a něco ČSA i vrátit - když už to tak domastil;-D;-D;-D;-D;-D

Na tuto kauzu by asi v Lidovém domě - rádi rychle zapomenuli, ale táhne se to za nimi jako ...., co s tím asi udělají - akce s Korejci jim moc  zatím nevychází. Na koho to asi hodí - socani dál - možná si s tím ANO poradí.;-)

0/0
6.10.2014 16:56

J96i63ř53í 79S61m41e90t40a27n37a 7305539802858

Tuto socanskou vládu aerolinie nepřežijí. První sekeru do nich zatnul Luftjarda Tvrdík.

+18/0
6.10.2014 16:33

J94i97ř94í 30H73o37r12á92k 6234914963936

První a zároveň definitivní.

+9/0
6.10.2014 16:51

A26l44e91x 72B35a76s12t24i52n 5747968862554

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/−1
6.10.2014 16:59

K58a78r26e43l 42W46a61t91z12k51o 9856887407826

Ano, bývali jsme ve spoustě věcí špičkou ve světě,  špičkou ve světě při budování socialismu. Dnes se hodně věcí které bez problémů fungovali zničilo. Neobhajuji tu socialismus, ale tak to prostě je. Hrabání pod sebe, ničení konkurenčních firem u nás v kapitalismu nezná mezí. ;-€

+3/−2
6.10.2014 16:31

P73e32t69r 61T60y65č68k44a 6965232819452

Co to je za nesmysly? Socialismus jel z podstaty. Když došla podstata tak zbankrotoval. Pokud u nás někdo něco zlikvidoval tak to byli komunisti. Polistopadový vývoj byl z velké části pouze důsledek činnosti komunistů.

+15/−3
6.10.2014 16:36

A56l27e14x83a80n55d30r 33K85o80s52t24k96a 8572638566634

To, že se takzvané demokratické vlády chovají snad ještě hůř, než samotní komunisté je důsledkem vlády komunistů?

0/−1
6.10.2014 17:34

V52l88a31d48i86m71í40r 77H51o37l35ý 8944911196807

Protože jsou plné komunistů, třeba.

+1/0
6.10.2014 23:11

M46i29c63h26a44l 83C47h12a18l84u62p50a 6458870189453

Podle mě se za komunistů tolik nekradlo, kvůli tomu že nikdo oficiálně nemohl mít žádný velký majetek, toho by si rychle všimli. Takže většinou si nahrabali tak na auto nebo chatu. Po revoluci se někteří jednotlivci nakradli snad i stamilióny a prošlo to, to by se dřív stát asi nemohlo.

0/0
6.10.2014 19:40

I68v21a79n 49B58u39b55l35a 3782265215494

No proto také režim tak hladce "padl". Mladá garda komunistů viděla jak jinde se bez problémů ve velkém krade a u nás to nejde. Tak holt se režim musel změnit - jak pravil jeho guru otec zakladatel. Nejen aerolinky se proměnily na peníze v něčí kapse.

0/0
15.10.2014 22:15

A76u77g94u59s85t 59F15o25r21m44á92n47e17k 6155829450786

Ono se to samo nezničilo.

0/0
6.10.2014 18:10

P85a77v37e15l 49S27v58r33č96i11n95a 1698331694187

Kdyby statni podniky nebyly trafiky vyslouzilych politiku, kteří ví priliz, nebyly by na tom takto.

+12/0
6.10.2014 16:08

R15a31d90e67k 17N83e54u84m11a57n40n 5532982458565

příliš - ole

0/0
6.10.2014 19:51
Foto

P21a32v50e52l 43M46a35k71o49v72e55c 8428365361

Opět v diskusi ten nejsnadnější terč: Tvrdík. Ale realita je trochu pestřejší:

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/429107/Jeste-jednou-CSA-prehlidka-prezidentu-generalnich-reditelu.html

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/427885/Fly-OK-fly-CSA-aneb-posledni-zhasne.html

+3/−2
6.10.2014 16:06

J17o24s25e74f 68H77u97m98m61e54l 9205776932810

Makovec

přesně, Tvrdík byl dobrej  a jak uměl držet deštníky , Klausovi

+8/−2
6.10.2014 16:28
Foto

P29a47v68e28l 78M97a65k49o58v11e29c 8658705831

Hummel? 5. pádem oslovujeme, voláme: Hummele!, na rozdíl od Vás nikde nepíši, že byl Tvrdík dobrej...:-)

+1/0
6.10.2014 17:03

J64o95s67e21f 98H52u74m30m32e39l 9835696862420

Makovec

to není oslovení, jenom aby se vědělo, komu píši, kromě toho, od dob PC a SMS nerozlišuji malá-velká písmena, i-y, stačí útržky vět atd. A teď k Tvrdíkovi : snad uznáte, že deštníky držel dobře

0/0
7.10.2014 8:34
Foto

P33a50v89e87l 35M56a77k66o52v17e73c 8178565191

Vzhledem ke struktuře příspěvků, je vždy jasné na koho reagujete ("stěrače stírají...to nemusíte hlásit...:-)). Nejsem expert na držení deštníků, ale jako manažer ČSA byl Tvrdík (mírně řečeno) mizerný...:-(

0/0
7.10.2014 9:14

J57o75s26e67f 58H42u37m76m88e24l 9205826812760

tak ještě jednou, ať byl Tvrdík kdekoliv, tak to šlo do hrobu. Ale deštíky politikům držel dobře, na to snad nemusí být expert. A to je činnost, za kterou by měl být vyznamenán, nebo dostat pomník : držitel deštníků

+1/0
7.10.2014 9:22
Foto

P71a47v94e49l 23M94a61k25o77v77e74c 8828585181

Podle mě i deštník se dá držet blbě...:-). Hodnotit to může pouze ten, nad kterým ten deštník držel...Nic Vám nebrání Tvrdíkovi příslušné vyznamenání navrhnou nebo vyhlásit sbírku na jeho pomník...případně ten pomník Tvrdíkovi zaplatit sám:-).

0/0
7.10.2014 9:32

J28o10s67e90f 77H66u72m23m80e18l 9535286832890

to určitě, na to jsem líný

+1/0
7.10.2014 12:04

J22i23ř98í 21J46i93r84o75u44d35e22k 8176949624234

Jednání o nákupu VC 10 i jeho předvedení bylo koncem šedesátých let. Jednání a předvedení Airbusu bylo již v letech 88-89. Ekvivalentem VC10 měly být právě Il62. Jejich kvalia a parametri nebyly s VC10 srovnatelné. Rovněž měla být na Ruzyńi servis základna, specializovaná na B707. To vše se srpnem 68 padlo.

+1/0
6.10.2014 13:43

J11i88ř79í 66J54i27r80o94u19d24e90k 8976159734804

oprava:;-( parametry nebyly:-/

+1/0
6.10.2014 13:48

Z68d14e50n43ě40k 86Q64u61a82r47d70a 1334256917553

Jen hlupák mohl vyrazit Miroslava Kůlu a místo něho jmenovat Jardu Tvrdíka. Pamatuji si, jak se řešila situace, kdy se ukázalo, že Tvrdík ani neumí anglicky ve své funkci. Ani to jinak bohužel dopadnout nemohlo :-/, je to škoda, zde se socani zachovali jako škodná a vlastizrádci, ani komunisti tuto firmu nepotopili za těch 41 let ;-(

+15/−2
6.10.2014 13:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.