Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V padesátých letech boj se škůdcem vyhrávaly, teď čelí úpadku. Příběh ČSA

Zlí jazykové tvrdí, že dnes jsou ČSA vlastně už jen větším aeroklubem. Přitom jde o společnost s unikátní historií, která v době své největší slávy patřila do světové špičky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J16i26ř82í 90D20u59f18e57k 1100876113690

proč za to Tvrdík nenesl žádnou zodpovědnost? takhle to posr....:-(

+3/0
22.10.2014 14:30

D11a28d96a48k 26P95e73t26r 7211880454738

Jen Tvrdík? Rozhodoval o všem sám a sám?

+1/0
26.10.2014 5:24

D46a47n32i30e53l 18B11a87ž21a26n37t 4519790455830

Takhle to dopadá, když firmu začne řídit politik, místo odborníka    :-/

+2/0
21.10.2014 7:44
Foto

O23l35d20ř11i64c19h 49V21y25k69y23d64a11l 1879641459694

A poučení? Pokud chcete podnik zlikvidovat, nominujte do vedení politika.

+5/0
7.10.2014 7:00

P78a60v70e65l 50N16o68v87o71t73n28y 8309822237343

Funebrák Tvrdík pohřbil nejen aerolinie. O tom žádná.

Mě víc zjímá na základě čeho, byl přidělen znak OK?

+4/0
7.10.2014 0:42

R90a85d71e61k 12F48o33l57p75r33e66c28h65t

Na základě radiových volacích znaků. Rozhodně jsme si ho nevybrali sami, historka s Otakarem Koudelkou patří do legend a bájí.

+1/0
7.10.2014 10:29

P53e65t28r 41K64u65č84e39r38a 4254347622459

Je to taky Bémova vizitka. Od té doby co ČSA poklonkuje politickým mafiím to jde s nimi skopce. Jak oni si to říkají? Političtí podnikatelé?

+1/0
6.10.2014 19:38

M82i43l35o36š 86Š34i83k51o13l98a 4483406867920

Tak už ty naše pravicové vlády prošustrovaly i ČSA. Co bude následovat dále? A zase Kalousek.

+2/−13
6.10.2014 18:37

J54a92n 51P10ě96c49h49a 9556169170

Miloši ty si v té své nenávisti nevidíš nos mezi očima. Všem je známo, že do nástupu Socana Tvrdíka byla ČSA celkem prosperující společnost. Za jeho působení šla do kytek. Takže bych to trošku opravil podle skutečnosti: Tak už ty naše socdem vlády prošustrovaly i ČSA. Co bude následovat dále ? Zase ten kluk Bohoušů.

+11/−1
6.10.2014 18:53

A42l90e53x97a98n37d49r 87K27o75s22t46k32a 8912818636294

Jenže pak 7 let vládl prakticky neomezeně diktátor Kalousek. A kupodivu, i za "nejlepšího ministra financí v EU" rozkrádačka akorát pokračovala.

+1/−7
6.10.2014 19:28

J26a22n 78P35ě86c71h24a 9846429880

Kdyby někteří lidé vašeho ražení neměli Kalouska, museli by si ho vymyslet. ;-(

+6/−1
7.10.2014 10:20

J74a77n 56P37ě50c51h81a 9386869960

Jinak Tvrdík v ČSA 2003 - 2006

Kalouse mf 2007-2009. Ty počty ti nějak nejdou

0/0
7.10.2014 10:27

M43i62c84h32a36l 92C63h11a72l39u31p83a 6838700249683

Ještě máme spoustu hradů, víc už se tu toho prodat asi nedá.

0/0
6.10.2014 19:33

B44o92h56u58s64l33a30v 79H21a47m75á93č82e59k 9351573290778

Ten, kdo začal pád ČSA se nazývá  Luftjarda ,proto bych v tom Kalouska neviděl.

+6/0
6.10.2014 23:59

I96r88e28n24a 34P23l42a91c10h57e27t59k19o22v44á 1926924276150

letectvi nema budoucnost ;-)

+1/0
6.10.2014 18:16
Foto

V65l26a31s25t19a 38C52o43u38f52a52l 7607349949645

Kolik jsi toho vypila?

0/−1
6.10.2014 22:35

I12v11o 55K10a46r72c21h 1670760537813

Zlí jazykové tvrdí, že dnes jsou ČSA vlastně už jen větším aeroklubem. Přitom jde o společnost s unikátní historií, která v době své největší slávy patřila do světové špičky.

Poděkujme hrobníkovi Tvrdíkovi!

+9/0
6.10.2014 17:58

M76i77l92a18n 35J14i68r67o45u84š85e80k 2694804669156

Zdejší diskutující zde označují za hlavního viníka úpadku ČSA Jaroslava Tvrdíka. V žádném případě ho nechci hájit, ale za firmu měly odpovědnost všechny vlády po roce 1989. Nezapomeňme na podivnou privatizaci ČSA Cargo neznámé firmě z paneláku v roce 2007. Z dostupných pramenů je zřejmé, že za touto akcí stál tehdejší ministr financí Miroslav Kalousek. Proč se prodalo Cargo, které je u všech aerolinek velice ziskové? ?!! Dále připomínám, že Kalousek v minulé Nečasově vládě vehementně prosazoval privatizaci pražského letiště, které je také ziskové.!!

+11/−3
6.10.2014 17:11

V92a70c69l62a20v 43W46a92n79d42e53r58e54r 8708376619742

Pane, na koho chcete svadet vyhozeni schopneho reditele od valu a dosazeni politickeho bafunare Tvrdika? CSSD znicila CSA. Pokud zlikvidujete management uspesne firmy kvuli korytu kamarada, tak jakekoli dalsi kroky Vaseho opobenta jsou proti tomu nevinou hrou.

+14/−2
6.10.2014 17:26
Foto

P49e29t27r 48J91. 66D58r79a69h18o84v30z43a49l 4160744125571

Cargo prodali jen proto, ze se zoufale snazili dostat do cernych cisel... Je to jen nasledek Tvrdikova hospodareni... Kalouska mam rad asi tak, jako vred na zadni casti tela, ale...

+7/−1
6.10.2014 17:54

M57i43c17h87a95l 45V48í59t79e42k 4405167707447

Luftjarda to pos...

+4/0
6.10.2014 17:03

P65a63t30r87i10k 56Z23i11m61a 2777887982957

Musíme se smířit s tím, že v ČR neprodukujeme tak kvalitní manažery, aby vyvedly ČSA z krize do růstu.

+3/0
6.10.2014 16:56

J85a14n 39S94e11m21i63k 4484647382119

Nevim zda spis problem nebude problem v tom ze majitel neni schopni nebo ochotni toho schopneho manazera hledat z ruznych duvodu. Ten majitel je stat, a duvody jsou politicke hratky a politicky dohled v CSA

+2/0
6.10.2014 17:54

J69a46n 16L61a59k86o44m13ý 7541635425424

Jenže ono je dostat z krize není jen tak. Nejde prásknout do stolu, pořídit širokotrupá letadla a začít lítat do USA, Kanady, karibiku a podobně. Nejde jen tak někde poslat i to co mají, když by s nima letěli ziskově tak 4 lidi a jinak by to bylo stejně prodělkové, protože by zase lítali pod cenou. Jim už ujel vlak, který nikdy nedohoní a je otázkou času, kdy při tom honu padnou (tedy definitivně skončí). A ač historie firmy je úžasná, současnost je tragická a Maďarsko zatím taky existuje, i když přišlo o Malev. 

A předpokládám, že brzké volby nám ukážou, že oranžová strana, co se na jich pohřbu podílela nejvíce, je stále u lidu velmi oblíbená a většina národa s jejich kroky sympatizuje.

+2/0
6.10.2014 18:03

M92i92c73h50a79l 67C43h20a12l91u15p52a 6578680789913

Minimálně do Kanady ČSA létaly, když ještě měly čím.

+1/0
6.10.2014 19:36

J51a42n 43L94a26k24o36m49ý 7691775965164

No tak ono někde sehnat nějakou B767 a klidně i A340 moc práce nedá, ale pak jí naplnit a neprodělat milion na jednom letu už je problém. A vracet se na jednou opuštěné trhy v době stále sílící konkurence není jen tak...

+5/0
6.10.2014 22:53

A24l56e65x 13B91a40s88t25i42n 5767538462714

Tak si říkám - že by se měl "Létající Jarda( Tvrdík)" trochu více snažit v tom svém novém chlívečku česko-čínského businessu a trochu více se snažit očistit své jméno a něco ČSA i vrátit - když už to tak domastil;-D;-D;-D;-D;-D

Na tuto kauzu by asi v Lidovém domě - rádi rychle zapomenuli, ale táhne se to za nimi jako ...., co s tím asi udělají - akce s Korejci jim moc  zatím nevychází. Na koho to asi hodí - socani dál - možná si s tím ANO poradí.;-)

0/0
6.10.2014 16:56

J22i76ř36í 68S18m54e11t17a37n48a 7155929332258

Tuto socanskou vládu aerolinie nepřežijí. První sekeru do nich zatnul Luftjarda Tvrdík.

+18/0
6.10.2014 16:33

J75i43ř65í 20H76o16r19á61k 6264374243906

První a zároveň definitivní.

+9/0
6.10.2014 16:51

A35l54e78x 19B85a82s49t87i66n 5417248762894

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/−1
6.10.2014 16:59

K78a74r51e72l 79W76a63t54z59k31o 9106467367206

Ano, bývali jsme ve spoustě věcí špičkou ve světě,  špičkou ve světě při budování socialismu. Dnes se hodně věcí které bez problémů fungovali zničilo. Neobhajuji tu socialismus, ale tak to prostě je. Hrabání pod sebe, ničení konkurenčních firem u nás v kapitalismu nezná mezí. ;-€

+3/−2
6.10.2014 16:31

P16e29t96r 84T11y24č39k44a 6255332879602

Co to je za nesmysly? Socialismus jel z podstaty. Když došla podstata tak zbankrotoval. Pokud u nás někdo něco zlikvidoval tak to byli komunisti. Polistopadový vývoj byl z velké části pouze důsledek činnosti komunistů.

+15/−3
6.10.2014 16:36

A47l60e18x48a85n63d89r 68K13o36s42t96k70a 8772918906874

To, že se takzvané demokratické vlády chovají snad ještě hůř, než samotní komunisté je důsledkem vlády komunistů?

0/−1
6.10.2014 17:34

V27l67a13d65i85m63í85r 52H12o79l60ý 8654901246137

Protože jsou plné komunistů, třeba.

+1/0
6.10.2014 23:11

M22i70c38h77a90l 68C62h95a19l93u22p44a 6518140939223

Podle mě se za komunistů tolik nekradlo, kvůli tomu že nikdo oficiálně nemohl mít žádný velký majetek, toho by si rychle všimli. Takže většinou si nahrabali tak na auto nebo chatu. Po revoluci se někteří jednotlivci nakradli snad i stamilióny a prošlo to, to by se dřív stát asi nemohlo.

0/0
6.10.2014 19:40

I95v70a41n 59B47u33b74l94a 3582385865294

No proto také režim tak hladce "padl". Mladá garda komunistů viděla jak jinde se bez problémů ve velkém krade a u nás to nejde. Tak holt se režim musel změnit - jak pravil jeho guru otec zakladatel. Nejen aerolinky se proměnily na peníze v něčí kapse.

0/0
15.10.2014 22:15

A72u75g65u90s65t 13F29o79r19m39á93n78e33k 6555679230806

Ono se to samo nezničilo.

0/0
6.10.2014 18:10

P69a72v55e40l 47S11v28r67č48i17n62a 1428511584277

Kdyby statni podniky nebyly trafiky vyslouzilych politiku, kteří ví priliz, nebyly by na tom takto.

+12/0
6.10.2014 16:08

R91a95d15e53k 90N92e64u42m74a98n43n 5722252728455

příliš - ole

0/0
6.10.2014 19:51
Foto

P65a62v11e48l 27M89a84k11o15v37e57c 8378325611

Opět v diskusi ten nejsnadnější terč: Tvrdík. Ale realita je trochu pestřejší:

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/429107/Jeste-jednou-CSA-prehlidka-prezidentu-generalnich-reditelu.html

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/427885/Fly-OK-fly-CSA-aneb-posledni-zhasne.html

+3/−2
6.10.2014 16:06

J69o61s27e43f 87H35u41m61m13e80l 9165706382820

Makovec

přesně, Tvrdík byl dobrej  a jak uměl držet deštníky , Klausovi

+8/−2
6.10.2014 16:28
Foto

P25a74v65e61l 14M46a68k44o51v66e56c 8228645471

Hummel? 5. pádem oslovujeme, voláme: Hummele!, na rozdíl od Vás nikde nepíši, že byl Tvrdík dobrej...:-)

+1/0
6.10.2014 17:03

J77o30s38e32f 12H25u40m20m18e40l 9625686632580

Makovec

to není oslovení, jenom aby se vědělo, komu píši, kromě toho, od dob PC a SMS nerozlišuji malá-velká písmena, i-y, stačí útržky vět atd. A teď k Tvrdíkovi : snad uznáte, že deštníky držel dobře

0/0
7.10.2014 8:34
Foto

P91a72v64e12l 24M28a48k10o89v88e91c 8798945231

Vzhledem ke struktuře příspěvků, je vždy jasné na koho reagujete ("stěrače stírají...to nemusíte hlásit...:-)). Nejsem expert na držení deštníků, ale jako manažer ČSA byl Tvrdík (mírně řečeno) mizerný...:-(

0/0
7.10.2014 9:14

J48o62s94e20f 14H13u38m10m65e74l 9595306522610

tak ještě jednou, ať byl Tvrdík kdekoliv, tak to šlo do hrobu. Ale deštíky politikům držel dobře, na to snad nemusí být expert. A to je činnost, za kterou by měl být vyznamenán, nebo dostat pomník : držitel deštníků

+1/0
7.10.2014 9:22
Foto

P16a11v12e21l 73M13a42k37o47v17e21c 8738575841

Podle mě i deštník se dá držet blbě...:-). Hodnotit to může pouze ten, nad kterým ten deštník držel...Nic Vám nebrání Tvrdíkovi příslušné vyznamenání navrhnou nebo vyhlásit sbírku na jeho pomník...případně ten pomník Tvrdíkovi zaplatit sám:-).

0/0
7.10.2014 9:32

J49o43s19e63f 61H45u10m13m37e33l 9675976822420

to určitě, na to jsem líný

+1/0
7.10.2014 12:04

J51i22ř49í 18J26i46r88o25u84d59e52k 8566159364874

Jednání o nákupu VC 10 i jeho předvedení bylo koncem šedesátých let. Jednání a předvedení Airbusu bylo již v letech 88-89. Ekvivalentem VC10 měly být právě Il62. Jejich kvalia a parametri nebyly s VC10 srovnatelné. Rovněž měla být na Ruzyńi servis základna, specializovaná na B707. To vše se srpnem 68 padlo.

+1/0
6.10.2014 13:43

J46i34ř64í 69J29i46r13o39u58d26e25k 8376479134284

oprava:;-( parametry nebyly:-/

+1/0
6.10.2014 13:48

Z78d32e89n91ě28k 31Q70u32a57r72d35a 1954856137363

Jen hlupák mohl vyrazit Miroslava Kůlu a místo něho jmenovat Jardu Tvrdíka. Pamatuji si, jak se řešila situace, kdy se ukázalo, že Tvrdík ani neumí anglicky ve své funkci. Ani to jinak bohužel dopadnout nemohlo :-/, je to škoda, zde se socani zachovali jako škodná a vlastizrádci, ani komunisti tuto firmu nepotopili za těch 41 let ;-(

+15/−2
6.10.2014 13:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.