Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V padesátých letech boj se škůdcem vyhrávaly, teď čelí úpadku. Příběh ČSA

Zlí jazykové tvrdí, že dnes jsou ČSA vlastně už jen větším aeroklubem. Přitom jde o společnost s unikátní historií, která v době své největší slávy patřila do světové špičky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J45i80ř12í 94D18u56f86e44k 1890406863960

proč za to Tvrdík nenesl žádnou zodpovědnost? takhle to posr....:-(

+3/0
22.10.2014 14:30

D65a32d83a98k 51P47e21t91r 7861330104318

Jen Tvrdík? Rozhodoval o všem sám a sám?

+1/0
26.10.2014 5:24

D67a42n35i19e61l 24B79a92ž47a92n91t 3815982290793

Takhle to dopadá, když firmu začne řídit politik, místo odborníka    :-/

+2/0
21.10.2014 7:44


Foto

O37l94d62ř72i66c22h 80V80y33k92y96d97a32l 1519881919404

A poučení? Pokud chcete podnik zlikvidovat, nominujte do vedení politika.

+5/0
7.10.2014 7:00

P43a61v66e84l 81N24o40v36o63t40n73y 8759392447493

Funebrák Tvrdík pohřbil nejen aerolinie. O tom žádná.

Mě víc zjímá na základě čeho, byl přidělen znak OK?

+4/0
7.10.2014 0:42

R39a17d77e43k 98F55o72l67p89r57e13c75h66t

Na základě radiových volacích znaků. Rozhodně jsme si ho nevybrali sami, historka s Otakarem Koudelkou patří do legend a bájí.

+1/0
7.10.2014 10:29

P56e41t62r 92K37u28č60e79r92a 4684837902139

Je to taky Bémova vizitka. Od té doby co ČSA poklonkuje politickým mafiím to jde s nimi skopce. Jak oni si to říkají? Političtí podnikatelé?

+1/0
6.10.2014 19:38

M74i67l81o55š 83Š24i63k58o64l29a 4963436567140

Tak už ty naše pravicové vlády prošustrovaly i ČSA. Co bude následovat dále? A zase Kalousek.

+2/−13
6.10.2014 18:37

J13a76n 13P25ě36c65h33a 9536169420

Miloši ty si v té své nenávisti nevidíš nos mezi očima. Všem je známo, že do nástupu Socana Tvrdíka byla ČSA celkem prosperující společnost. Za jeho působení šla do kytek. Takže bych to trošku opravil podle skutečnosti: Tak už ty naše socdem vlády prošustrovaly i ČSA. Co bude následovat dále ? Zase ten kluk Bohoušů.

+11/−1
6.10.2014 18:53

A59l37e12x75a22n38d38r 24K11o24s70t96k80a 8112108236704

Jenže pak 7 let vládl prakticky neomezeně diktátor Kalousek. A kupodivu, i za "nejlepšího ministra financí v EU" rozkrádačka akorát pokračovala.

+1/−7
6.10.2014 19:28

J79a23n 57P12ě88c53h56a 9346789310

Kdyby někteří lidé vašeho ražení neměli Kalouska, museli by si ho vymyslet. ;-(

+6/−1
7.10.2014 10:20

J49a95n 55P22ě86c46h35a 9906829420

Jinak Tvrdík v ČSA 2003 - 2006

Kalouse mf 2007-2009. Ty počty ti nějak nejdou

0/0
7.10.2014 10:27

M42i43c15h95a12l 24C23h94a81l61u93p76a 6118570879273

Ještě máme spoustu hradů, víc už se tu toho prodat asi nedá.

0/0
6.10.2014 19:33

B48o84h67u76s44l48a45v 40H14a54m10á82č14e65k 9311813250468

Ten, kdo začal pád ČSA se nazývá  Luftjarda ,proto bych v tom Kalouska neviděl.

+6/0
6.10.2014 23:59

I79r52e15n86a 38P43l38a96c69h66e72t94k96o33v68á 3364864150257

letectvi nema budoucnost ;-)

+1/0
6.10.2014 18:16
Foto

V60l25a89s96t87a 23C45o97u97f26a57l 7367349729335

Kolik jsi toho vypila?

0/−1
6.10.2014 22:35

I45v23o 10K11a47r79c83h 1530890927373

Zlí jazykové tvrdí, že dnes jsou ČSA vlastně už jen větším aeroklubem. Přitom jde o společnost s unikátní historií, která v době své největší slávy patřila do světové špičky.

Poděkujme hrobníkovi Tvrdíkovi!

+9/0
6.10.2014 17:58

M60i83l97a71n 53J43i13r20o75u54š42e25k 2664254739946

Zdejší diskutující zde označují za hlavního viníka úpadku ČSA Jaroslava Tvrdíka. V žádném případě ho nechci hájit, ale za firmu měly odpovědnost všechny vlády po roce 1989. Nezapomeňme na podivnou privatizaci ČSA Cargo neznámé firmě z paneláku v roce 2007. Z dostupných pramenů je zřejmé, že za touto akcí stál tehdejší ministr financí Miroslav Kalousek. Proč se prodalo Cargo, které je u všech aerolinek velice ziskové? ?!! Dále připomínám, že Kalousek v minulé Nečasově vládě vehementně prosazoval privatizaci pražského letiště, které je také ziskové.!!

+11/−3
6.10.2014 17:11

V95a53c32l33a87v 70W21a51n79d81e49r25e89r 8438536959392

Pane, na koho chcete svadet vyhozeni schopneho reditele od valu a dosazeni politickeho bafunare Tvrdika? CSSD znicila CSA. Pokud zlikvidujete management uspesne firmy kvuli korytu kamarada, tak jakekoli dalsi kroky Vaseho opobenta jsou proti tomu nevinou hrou.

+14/−2
6.10.2014 17:26

P67e52t68r 73J34. 79D19r59a65h97o31v16z45a13l 4190214735521

Cargo prodali jen proto, ze se zoufale snazili dostat do cernych cisel... Je to jen nasledek Tvrdikova hospodareni... Kalouska mam rad asi tak, jako vred na zadni casti tela, ale...

+7/−1
6.10.2014 17:54

M55i76c54h59a77l 19V44í45t65e97k 4875507207877

Luftjarda to pos...

+4/0
6.10.2014 17:03

P58a26t62r12i86k 49Z45i84m30a 2257817902307

Musíme se smířit s tím, že v ČR neprodukujeme tak kvalitní manažery, aby vyvedly ČSA z krize do růstu.

+3/0
6.10.2014 16:56

J75a66n 27S76e87m11i27k 4804407202639

Nevim zda spis problem nebude problem v tom ze majitel neni schopni nebo ochotni toho schopneho manazera hledat z ruznych duvodu. Ten majitel je stat, a duvody jsou politicke hratky a politicky dohled v CSA

+2/0
6.10.2014 17:54

J69a37n 62L84a28k93o56m40ý 7961355245494

Jenže ono je dostat z krize není jen tak. Nejde prásknout do stolu, pořídit širokotrupá letadla a začít lítat do USA, Kanady, karibiku a podobně. Nejde jen tak někde poslat i to co mají, když by s nima letěli ziskově tak 4 lidi a jinak by to bylo stejně prodělkové, protože by zase lítali pod cenou. Jim už ujel vlak, který nikdy nedohoní a je otázkou času, kdy při tom honu padnou (tedy definitivně skončí). A ač historie firmy je úžasná, současnost je tragická a Maďarsko zatím taky existuje, i když přišlo o Malev. 

A předpokládám, že brzké volby nám ukážou, že oranžová strana, co se na jich pohřbu podílela nejvíce, je stále u lidu velmi oblíbená a většina národa s jejich kroky sympatizuje.

+2/0
6.10.2014 18:03

M17i17c26h30a29l 55C55h50a84l84u34p90a 6838910299333

Minimálně do Kanady ČSA létaly, když ještě měly čím.

+1/0
6.10.2014 19:36

J34a96n 77L55a55k86o96m49ý 7941515375524

No tak ono někde sehnat nějakou B767 a klidně i A340 moc práce nedá, ale pak jí naplnit a neprodělat milion na jednom letu už je problém. A vracet se na jednou opuštěné trhy v době stále sílící konkurence není jen tak...

+5/0
6.10.2014 22:53

A57l32e48x 87B29a26s93t48i66n 5277648692304

Tak si říkám - že by se měl "Létající Jarda( Tvrdík)" trochu více snažit v tom svém novém chlívečku česko-čínského businessu a trochu více se snažit očistit své jméno a něco ČSA i vrátit - když už to tak domastil;-D;-D;-D;-D;-D

Na tuto kauzu by asi v Lidovém domě - rádi rychle zapomenuli, ale táhne se to za nimi jako ...., co s tím asi udělají - akce s Korejci jim moc  zatím nevychází. Na koho to asi hodí - socani dál - možná si s tím ANO poradí.;-)

0/0
6.10.2014 16:56

J20i75ř35í 77S27m12e89t76a33n41a 7575889872248

Tuto socanskou vládu aerolinie nepřežijí. První sekeru do nich zatnul Luftjarda Tvrdík.

+18/0
6.10.2014 16:33

J13i52ř60í 26H39o57r12á49k 6264554623186

První a zároveň definitivní.

+9/0
6.10.2014 16:51

A36l66e68x 93B75a77s34t83i92n 5537558672424

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/−1
6.10.2014 16:59

K23a17r17e33l 90W90a98t41z11k90o 9946157107346

Ano, bývali jsme ve spoustě věcí špičkou ve světě,  špičkou ve světě při budování socialismu. Dnes se hodně věcí které bez problémů fungovali zničilo. Neobhajuji tu socialismus, ale tak to prostě je. Hrabání pod sebe, ničení konkurenčních firem u nás v kapitalismu nezná mezí. ;-€

+3/−2
6.10.2014 16:31

P22e27t70r 58T79y24č19k75a 6325182389652

Co to je za nesmysly? Socialismus jel z podstaty. Když došla podstata tak zbankrotoval. Pokud u nás někdo něco zlikvidoval tak to byli komunisti. Polistopadový vývoj byl z velké části pouze důsledek činnosti komunistů.

+15/−3
6.10.2014 16:36

A78l64e13x31a58n96d92r 83K26o50s94t25k35a 8632638766344

To, že se takzvané demokratické vlády chovají snad ještě hůř, než samotní komunisté je důsledkem vlády komunistů?

0/−1
6.10.2014 17:34

V75l72a88d74i53m22í66r 32H93o74l53ý 8334461836987

Protože jsou plné komunistů, třeba.

+1/0
6.10.2014 23:11

M93i35c21h43a37l 79C41h97a22l26u18p70a 6328540339253

Podle mě se za komunistů tolik nekradlo, kvůli tomu že nikdo oficiálně nemohl mít žádný velký majetek, toho by si rychle všimli. Takže většinou si nahrabali tak na auto nebo chatu. Po revoluci se někteří jednotlivci nakradli snad i stamilióny a prošlo to, to by se dřív stát asi nemohlo.

0/0
6.10.2014 19:40

I59v42a50n 56B45u49b89l35a 3512465975644

No proto také režim tak hladce "padl". Mladá garda komunistů viděla jak jinde se bez problémů ve velkém krade a u nás to nejde. Tak holt se režim musel změnit - jak pravil jeho guru otec zakladatel. Nejen aerolinky se proměnily na peníze v něčí kapse.

0/0
15.10.2014 22:15

A31u48g59u78s65t 95F30o10r51m29á48n54e44k 6735759580456

Ono se to samo nezničilo.

0/0
6.10.2014 18:10

P50a44v76e70l 58S92v90r95č37i63n54a 1448851904907

Kdyby statni podniky nebyly trafiky vyslouzilych politiku, kteří ví priliz, nebyly by na tom takto.

+12/0
6.10.2014 16:08

R80a75d75e72k 65N38e15u35m34a32n73n 5402922958215

příliš - ole

0/0
6.10.2014 19:51
Foto

P70a72v40e89l 11M12a31k93o71v55e68c 8828375421

Opět v diskusi ten nejsnadnější terč: Tvrdík. Ale realita je trochu pestřejší:

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/429107/Jeste-jednou-CSA-prehlidka-prezidentu-generalnich-reditelu.html

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/427885/Fly-OK-fly-CSA-aneb-posledni-zhasne.html

+3/−2
6.10.2014 16:06

J75o64s64e37f 57H72u67m96m13e92l 9165456182520

Makovec

přesně, Tvrdík byl dobrej  a jak uměl držet deštníky , Klausovi

+8/−2
6.10.2014 16:28
Foto

P47a84v62e96l 98M26a91k80o13v95e89c 8888595811

Hummel? 5. pádem oslovujeme, voláme: Hummele!, na rozdíl od Vás nikde nepíši, že byl Tvrdík dobrej...:-)

+1/0
6.10.2014 17:03

J14o27s95e55f 76H92u57m67m18e12l 9455326532720

Makovec

to není oslovení, jenom aby se vědělo, komu píši, kromě toho, od dob PC a SMS nerozlišuji malá-velká písmena, i-y, stačí útržky vět atd. A teď k Tvrdíkovi : snad uznáte, že deštníky držel dobře

0/0
7.10.2014 8:34
Foto

P69a47v82e65l 93M77a55k86o91v71e82c 8218495941

Vzhledem ke struktuře příspěvků, je vždy jasné na koho reagujete ("stěrače stírají...to nemusíte hlásit...:-)). Nejsem expert na držení deštníků, ale jako manažer ČSA byl Tvrdík (mírně řečeno) mizerný...:-(

0/0
7.10.2014 9:14

J60o68s47e68f 23H84u92m84m95e59l 9675246932790

tak ještě jednou, ať byl Tvrdík kdekoliv, tak to šlo do hrobu. Ale deštíky politikům držel dobře, na to snad nemusí být expert. A to je činnost, za kterou by měl být vyznamenán, nebo dostat pomník : držitel deštníků

+1/0
7.10.2014 9:22
Foto

P76a60v60e75l 71M28a20k64o23v33e94c 8808365261

Podle mě i deštník se dá držet blbě...:-). Hodnotit to může pouze ten, nad kterým ten deštník držel...Nic Vám nebrání Tvrdíkovi příslušné vyznamenání navrhnou nebo vyhlásit sbírku na jeho pomník...případně ten pomník Tvrdíkovi zaplatit sám:-).

0/0
7.10.2014 9:32

J34o34s72e65f 52H62u16m48m63e76l 9195686792830

to určitě, na to jsem líný

+1/0
7.10.2014 12:04

J51i32ř97í 78J83i75r19o41u20d16e49k 8316839944554

Jednání o nákupu VC 10 i jeho předvedení bylo koncem šedesátých let. Jednání a předvedení Airbusu bylo již v letech 88-89. Ekvivalentem VC10 měly být právě Il62. Jejich kvalia a parametri nebyly s VC10 srovnatelné. Rovněž měla být na Ruzyńi servis základna, specializovaná na B707. To vše se srpnem 68 padlo.

+1/0
6.10.2014 13:43

J23i72ř41í 57J75i60r71o86u11d70e41k 8726379954834

oprava:;-( parametry nebyly:-/

+1/0
6.10.2014 13:48

Z66d13e48n35ě23k 89Q35u25a96r60d17a 1924236657263

Jen hlupák mohl vyrazit Miroslava Kůlu a místo něho jmenovat Jardu Tvrdíka. Pamatuji si, jak se řešila situace, kdy se ukázalo, že Tvrdík ani neumí anglicky ve své funkci. Ani to jinak bohužel dopadnout nemohlo :-/, je to škoda, zde se socani zachovali jako škodná a vlastizrádci, ani komunisti tuto firmu nepotopili za těch 41 let ;-(

+15/−2
6.10.2014 13:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.