Diskuze

Raketa Antares se při startu proměnila v ohnivou kouli a explodovala

Soukromá americká raketa Antares v úterý explodovala několik sekund po startu z komerčního kosmodromu na ostrově Wallops Island ve státě Virginie. Raketa bez posádky měla do vesmíru vynést nákladní loď Cygnus s téměř 2,3 tunami nákladu včetně vědeckého materiálu určeného pro Mezinárodní vesmírnou stanici ISS.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tady se to hemzi aparatchikama,rychle pryc.

0 0
možnosti

antares pouziva ruske motory ze 60. let. ne, ze byly pouze designovane v 60. letech, ale ony opravdu jsou vyrobene pred pul stoletim! to je jako kdyby vyloupili muzeum...

1 0
možnosti

J23a32n 80M60u10c78h97a

30. 10. 2014 10:17

je celkem fascinující, že při takové šlupce nejsou žádní zranění R^

0 0
možnosti

V odvětví je stále kladen velký důraz na bezpečnost - při návrhu bezpečnostních procedur se počítá i s podobnými eventualitami. V případech problémů jsou většinou rakety zničeny autodestrukčním systémem (pravděpodobně i tento případ), aby se zabránilo vychýlení z kurzu a ohrožení lidí.

0 0
možnosti

Poslouchal jsem včera ČT ale nebyl uveden žádný konkrétní datum té události jen se to hemžilo " výrazy" včera. Tak kdy se to skutečně stálo ?

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

aco maj yankeeové dělat když takové motory neumí vyrobit, ty dodá rus, elektroniku číňan

a pak to takhle dopadne ,no:-P

0 2
možnosti

Titulek je na facku. "Raketa Antares se při startu proměnila v ohnivou kouli a explodovala".

1 0
možnosti

Tak šup analýza, poučení z krizového vývoje a zvýšení bezpečnosti systému :-)R^

0 0
možnosti

Je škoda, že výstupy bude možné použít jen během nějakých pěti nebo šesti startů - Antares nejspíš čeká redesign a nové motory, protože AJ-26 je omezené množství a nové se nevyrábí.

Orbital se navíc chystá spojit s ATK, které vyrábé motory na pevná paliva, takže možná opraví rampu a budou ji po několika startech přestavovat pro upravený nosič.

0 0
možnosti

J82i77ř72í 74N74o74v97á91k

29. 10. 2014 19:16

Zásadní problém v motorech je tento:

Jak se spraví motor v USA a RF.

RF-mlátí se do toho kladivem dokud to nezačne fungovat

USA-udělá se odborná analýza, následně se najme agentura na audit a kontrolu analýzy, následně (i když netěsní šroub) začnou přeprogramovávat systémy rakety, dokud ten šroub nezkoroduje tak že se sám utěsní.

Typickým příkladem může být Mig-25, když ho USA získala a dali vědcům, nechápali jak to mohlo vzlétnout (a letět 3,4M, když všechny USA letouny létali kolem 2M).

Prostě když dáte amíkům motor rusáků nevědi co s nim, protože je prostě moc jednoduché a geniální (složitou věc vymyslí každý blbec, ale jednoduchou co zvládne to samé to chce trochu inteligence), co se týče havárií ty se stávají často a u těchto motorů se s tím počítá (stojí 1/4 toho co ty spolehlivé).

1 2
možnosti

Zpět do reality, nejvyšší dosažená rychlost s Migem-25 je Mach 3,2 s tím že po dosednutí letadla v Egyptě motory zhasly navždy.

Piloti se měli standartně držet do 2,6 s tím že je možné zrychlit na 2,8 na několik minut poté opět dojde k nenávratnému poškození motorů.

0 0
možnosti

Co se tyce hmotnosti nakladu, v mistni TV rikali neco o 4.89 tuny.

0 0
možnosti