Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kabelovou televizi UPC vezmete všude s sebou v tabletech i telefonech

Živé vysílání až 63 televizních stanic mohou od pondělí 3. listopadu bezplatně sledovat v tabletu, chytrém telefonu, nebo ve webovém prohlížeči všichni zákazníci kabelové televize UPC. Vyzkoušeli jsme službu Horizon Go a známe podrobnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M89a43r51i68a26n 31N53o86v13á47k 2621377751306

A kde jsou péčka ? To se neptám já ale soused ;-D;-D;-D;-D

0/0
25.11.2014 10:58

P14e95t45r 25M35i12h72u20l24a 2710172107609

WP: Bohužel, jako majitelé Windows Phone si musíme nechat zajít chuť.  Tuto skvělou odpověď jsem obdržel od UPC:

Vážený kliente,

službu můžeme spustit na takových platformách, kde máme dlouhodobě zkušenost s provozem, stabilitou a úpravou platformy, pokud je zapotřebí. S Windows Mobile jsou zkušenosti výrazně slabší, proto do produkčního prostředí s dnešním startem ani v nejbližších měsících nepůjdeme.

No a protože to nespustí, tak nebudou dlouhodobé zkušeností a protože nebudou dlouhodobé zkušeností, tak to nikdy nespustí. :-P

Ještě že mám domů i drát od O2, asi provedu změnu, ta WP podporuje..

0/0
4.11.2014 18:17

L42u97k57á64š 84V62a73ň52u15r87a 1955904373283

Tak jsem to vyzkoušel a jede to pomalu, kouše se to a padá. A navíc se to chová nestabilně. A aby toho nebylo málo, začala dnes vypadávat i digitální TV od UPC šířená po kabelu.

0/−2
3.11.2014 20:45

A45n93t53o72n31í44n 95B62a90b67á63č44e66k 3822798285781

tak to máte problém, Vaňuro, u vás. Nám funguje upc kabel normálně. Přes tablet jsem ještě nezkoušel.

+2/0
3.11.2014 20:51

J60a26n 69Z20b87o55ř81i77l 3739127779

To bych ještě musel mít možnost se k UPC vůbec připojit.  Není kabeláž, není UPC ;-D;-D

+2/0
2.11.2014 8:56

M97a18r48t34i97n 83R37u25z69i98c85k64a 1632798176887

Nevemu, appl. neni kompatibilni s LG D802...

0/0
2.11.2014 2:39
Foto

K11a50r95e89l 71P85l18a44c73h66ý 6176566484709

Pujde poustet teletext 888 (skryte titulky)? Zkusila to redakce? Nebo to je pro UPC i redakci podruzne?

+2/−3
1.11.2014 17:12

M94a56r42t28i63n 82K28r38č46i81l 6550638588799

neotravujte s nesmyslama

+3/−2
2.11.2014 8:26
Foto

K74a60r16e40l 80P65l80a36c76h21ý 6156226984149

Proc neslysly? Vypnete si na TV (naptiklad pri Udalostech na CT1) zvuk. Budete vedet, co rikaji? A budete to vedet, kdyz si pri tom zapnete teletext 888?

+1/0
2.11.2014 8:41

P59a40v75e79l 76K98a13f38k32a 8444253341705

popravdě jsem teď stáhnul aplikaci, a všechno funguje dobře, možnost zobrazení teletextu jsem tam ale nikde nenašel...

0/0
3.11.2014 14:56
Foto

K72a13r23e43l 18P37l38a69c23h60ý 6766746824899

Děkuji za otestování, je to tedy jako všechny ostatní programy pro mobilní zařízení týkajících se televize (např. programy stanic) osobám s postižením sluchu nepřístupné. :-(

0/0
3.11.2014 15:59

J67i79ř30í 22D51v82o24ř77á16k 5168743858590

Pamatuji si jak si můj spolužák někdy v roce 1988 koupil Sovětskou tv.Jmenovala se "Šílalis , to jméno jsem asi nenapsal dobře ". Obrazovka 13 x 9 cm.Třeba na hokej  nebo fotbal se nadalo dívat. Co uvidíte na mobilu ?

0/0
1.11.2014 12:15

K75a45r38e70l 24Š56o93u17m32a62l 1764963848

Já třeba na telefonu sleduju ČT Sport nebo NHL a dá se to. Fotbal v pohodě a u hokeje dneska nevidíš puk při střele ani na normální TV. Takže docela v pohodě ...

+1/0
1.11.2014 16:11

P70e43t46r 78H98u14b93á18č44e58k 8115320734506

Pamatuju, obraz spíš šedý než černobílý. To se fakt porovnávat nedá.

+1/0
1.11.2014 22:01

M55a93r96t17i68n 31K77r61č34i83l 6890618288879

Porovnavat kvalitu tv signalu v 1988 a 2014 muze opravdovy inteligent.....

+1/0
2.11.2014 8:29

J81i44ř26í 52D25v66o22ř79á41k 5368163698910

Asi nejsem inteligent .Ale porovnával jsem spíš velikost obrazovky.

0/0
2.11.2014 13:08

L50i40b85o37r 48T49r16u48x22a 6356551189743

Berte v úvahu i tehdejší snímací schopnosti kamer, používaný systém kódování obrazu (třeba PAL černobílý obraz malinko zhoršil) apod. 

Není to podle mne tak strašné a je to také subjektivní - každému vyhovuje něco jiného.

+1/0
4.11.2014 6:44
Foto

M16i18c19h61a87l 47K85o15u35r10e42k 5579162177381

Prekvapuje me, kolik lidi na UPC nadava. Ja jsem s UPC nyni hodne spokojeny. Zakaznicky pristup se konecne zlepsil, produktova nabidka je vazne skvela. Hodne HD programu, vsechny 3 HBO HD a oba Cinemaxy v HD ma snad jen UPC. Internet bez agregace je stabilni a rychly. Pri kombinaci sluzeb si sahnete na vyrazne slevy. Pouzivame HD nahravaci set top boxy a parada. Prislo i HBO GO, ted zacina dohanet UPC Horizonem GO timto produktem i konkurencni O2. A tresnickou na dortu je konecne zakopani valecne sekery mezi upc a novou a vratil se jak Novasport, tak vsechny HD kanaly Novy. Drzim UPC palce, jen tak dal. R^

+14/−2
1.11.2014 0:52

K74a62r69e10l 97N38o36v31o48t56n51ý 1214228495680

a vy se na to díváte :)?

+1/−2
2.11.2014 2:29

M19a69r43t50i59n 13R70u78z48i68c83k85a 1252408526787

UPC mi spustila bez meho vedomi pozastavene sluzby, programy na puvonich predvolbach byly neaktivni, tzn. nemel jsem sanci zjistit, ze byly sluzby spusteny... pak to nauctovali zpetne a to tak, ze nauctovali dluh i za mesice, kde jsem mel jasne na fakturach 0,-Kc - pozastaveno a se slovy: "to neznamena, ze kdyz sluzby neodebirate, ze za ne nebudete platit", ... a to jeste vam poslou fakturu nekoho jineho co ma lepsi sluzby se slevou a plati mene...

Nemluvim ani o tom, ze po zruseni sluzeb a vraceni stb, prijde dopis, ze jste nic nevratili a ze jim jej musite uhradit.

Ja se lidem nedivim, ze na UPC nadavaji, ... ani si nemyslim, ze nekdo nadava na siri poskytovanych sluzeb, ale na to jak tato spolecnost jedna s lidmi a lide take pokud maji moznost i casto voli horsi konkurenci nez UPC...

+1/−1
2.11.2014 2:50

M41a42r76t72i59n64a 54K20l45a79b86e70č15k46o35v73á 5658650

To je zvláštní. Neměl jste pozastavené služby z důvodu nedoplatku? Pak dle VOP samozřejmě jsou účtované nadále. Akorát mě překvapuje ta informace o předvolbách. S tím jsem se nikdy nesetkala. Ale je faktem, že já osobně předvolby nedoporučuji, často se pak seká zařízení.

Dále nechápu tu fakturu. Pokud jste měl pozastavené služby z důvodu nedoplatku, dochází po určité době k úplnému odpojení v rozvodně. Ještě mě napadlo, neměl se konat přepis nebo stěhování? To totiž může být důvod, proč vám přišla faktura na jiné jméno. Rozhodně to co popisujete není standardní případ a je potřeba znát více faktů, aby bylo jasné o co vlastně šlo. A jistě jste měl doklad o vrácení zařízení.

Proč volit horší konkurenci pokud vím, že je horší. Není to masochismus? :D

+1/−1
2.11.2014 9:35

T89o71m23a65s 57B34r14a82b31e40c 5236527213899

Konkurence vám nabídne stejné i lepší služby za nižší cenu a lepším jednáním se zákazníkem. Horší je pak když žádná obstojná konkurence není tak je asi pak lepší zvolit to menší zlo jako UPC.

0/0
2.11.2014 15:34

M94i77c19h78a44l 75M19a53l24a33t 6141781258102

Nebo si ty služby neobjednávat a máte klid : - )

0/0
2.11.2014 22:06

M73a11r43t20i30n 58R49u79z64i75c83k51a 1682758436247

Sluzby byly pozastaveny (na vlastni zadost) a jako takove nebyly na fakturach uctovany, v uvedenych mesicich bylo fakturovano 0,-, proc by meli byt fakturovane? Proc tedy chodi faktury na nulovou castku? I telefonicky primo u UPC overeno, ze za neodebirane sluzby UPC neuctuje a nemuze uctovat poplatky. Po 3 mesicich telefonatu a vyhrozovani z obou stran, nakonec chybu uznali.

Problem byl, ze po spusteni sluzeb o kterem neinformovali se v stb programy umistili az za puvodni nainstalovane pozastavene predvolby tj, vsechny programy byli v stb dvakrat - puvodni neaktivni a nove aktivni - vysvetleni bylo, ze prechazeji na jiny system a ze tedy musim zaplatit.

Komunikace s touto spolecnosti je desna a nektere vety jsou i protipravni, tehdy jsem sluzby jeste potreboval a pote co chybu uznali az po vyhruzkach dali slevu, ktera to kompenzovala.

Pokud mate v ruce faktury na 0,- pak nemuzete po 5 mesicich dostat fakturu, kde vam nauctuji cenu za 3 mesice, na ktere mate uz faktury za 0,-! Nedoplatek (byl tam jeden mesic, pozdeji uhrazen - ale mnohem pozdeji po spusteni sluzeb), tak jej ma spolecnost urgovat a pokud bych jej nedoplatil, tak treba i soudne, to ale nebylo nutne.

Podle smlouvy pokud vypovite sluzby, tak musite stb a modem zaslat na urcenou adresu, jediny doklad je listecek z posty, nebot dle upc pracovnici, nemaji opravneni odebirat zarizeni (externi firma), ale pouze jej instalovat nebo menit za jine. Takto poskozenych lidi je opravdu hodne a myslim, ze se vedl i nejaky soudni spor, psalo se o tom i v novinach, ja znam ve svem okoli dva takove pripady. Muzu dat ale radu tem, kdo by chtel takto vracet stb nebo modem a to zadat telefonicky nebo lepe pisemne o vyslani technika, ktery bude mit pravne dolozitelny doklad o prevzeti zarizeni, to funguje (protokol o prevzeti s razitkem a podpisem a zkontrolovat si vyr. c.).

Masochizmus to neni, kdo dnes potrebuje takovou rychlost internetu nebo stovky programu? Nemluvim o kvalite signalu, ta je u konkurecne srovnatelna.

0/0
9.11.2014 22:55

J95a92n 68Z96b74o36ř36i56l 3389887569

Taky bych využíval UPC kdybych měl možnost se připojit ale bohužel kabeláž mají jen ve městech a aktuálně asi další nebudují.

0/0
2.11.2014 8:58

A46n56t89o61n78í19n 13B19a30b96á13č31e61k 3492248235431

Já jim musel dát výpověd, aby mi dali slevu. Na staré zákazníky dlabou, napsal jsem jim, že nechápu, proč platím podstaně více, než moji známý za stejný balíček /nikoliv v akci/, slevili mi slavnostně 200 kč...tak jsem dal výpověď a zlevnili o 600. Takže rada všem "starým" klientům...

+1/0
3.11.2014 20:56

M93a92r17t42i19n10a 36K20l19a28b35e46č73k85o81v40á 5128130

tohle je ale všude, ani můj poskytovatel mi nesděluje akce a musím si o vše sama žádat :)

0/0
4.11.2014 8:15

M33a73r23t15i42n 65R66u23z26i92c70k16a 1562608236927

To samozrejme, dokonce po vas chteji i jmeno konkurence pokud se zminite, ze odchazite jinam. Budte rad, ze vam slevili dve ste. Me sdelili, ze mi slevu nemuzou dat, protoze je pouze pro nove zakazniky. A pozor, nekdy vam daji nabidku na tzv. slevu, pry jako vernemu zakaznikovi a ze neni pouze na rok, ale trvala, ale za tuto slevu si nauctuji 650,- a na fakture pak mate stejne uvedeno na 12 mesicu.

Jejich bchodnici muzou davat slevu az 50% na internet i na TV, ale to se musite sakra hadat.

0/0
9.11.2014 23:04

K61a45r81e23l 36U55r63b50a68n 2894774711559

Vy jste Maďar?

0/0
26.11.2014 15:41

P20a31v90e58l 46P90e48t29e87l59í51k 6758950834428

UPC to velmi brzo zruší , neboť si npr. Rodiče obednaji UPC tel. A já i bratr + ještě někdo si koupi minipc co se da do televize a jede na androidi si stáhnou aplikaci a budem koukat také. Proč platit potom televizi když ji potom chytnem také?

0/−7
31.10.2014 19:01

A48n13t71o73n33í80n 33T45h57u88n 7769762200725

Rodiče ji snad platit nebudou?

+1/0
31.10.2014 19:15

P46e52t86r 93H67u16b71á78č56e20k 8685730724736

Tak určitě. A sestra ať si koupí automatickou pračku a můžete všichni prát u ní. Nemluvě o lednici u babičky.

+7/0
31.10.2014 19:15

A84n40t46o39n71í30n 12S65e27b13e47r73a 7853848430699

No manželka se chce dívat na klasickou televizi a sedět v křesle a já se můžu dívat na něco jiného na notebooku a sedět vedle.  Notebook  mame jeden. Takže nebudu rušit TV a kupovat druhý notebook, to je nesmysl.

0/0
13.12.2014 17:56

V69a23c38l56a51v 17M63a80c38h 1766700686550

Ještě k projektu TV4YOU, který také není určen pro WP, ale pouze pro iOS a Android ... stojí za ním společnost SmartMedia Solutions, s.r.o., která patří ze 100% majiteli, kterým je: JIŘÍ JOHANA, dat. nar. 25. března 1976, Horní Jiřetín, Gen. Svobody 297, PSČ 43543, ale jako jednatel za ní vystupujeJOSEF NOUL, dat. nar. 3. prosince 1963 P. Bezruče 345, Mikovice, 278 01 Kralupy nadVltavou. (viz. veřejný obchodní rejstřík). Předpokládám proto, že bude mít se zapsaným spolkem dodavatelskou smlouvu o technickém zajištění platformy pro osobní streamování videa, takže z právního hlediska budou muset být případné žaloby směřovány proti z.s.

Jsem přitom celkem zvědav, jak tento projekt dopadne u soudu, protože pokud se jim podaří ustát právní argumentaci a reklamní obchodní model, tak to O2 a UPC mohou zavřít, nebo budou muset změnit svou cenovou politiku případně překopat vlastní obchodní model. To samé se týká jednotlivých TV stanic, které omezují sledování některých pořadů přes internet pouze na území ČR, atd.

+1/−1
31.10.2014 16:50

J61i14ř58í 17D59r60a27h51o46t14a 1880705809346

Už jste podal trestní oznámení ? Takové lidičky, jako vy , opravdu miluji. :-)

+1/−2
31.10.2014 18:43

T83o55m92á29š 85V45e86s49e54l45ý 2263313771751

Na televizi se nedíváš, takže se tě to netýká. Tak šupaj zase psát bláboly k Apple;)

0/0
31.10.2014 21:42

V64a11c94l58a42v 19M65a97c88h 1666360346260

Složité to není, spíše je to jednodušší, než pro Android, ale provozovatel aplikace musí mít odpovídající vývojáře na WP platformu a musí chtít.

Buď to však udělají co nejdříve sami, nebo se brzo najde někdo jiný (jako např. tv4you) a postará se o vývoj aplikace za ně. Jenom si je potřeba dát pozor na možné podvodníky, kteří budou chtít svalit (přenést) právní odpovědnost na uživatele služby. V případě obchodních všeobecných podmínek TV4YOU se veškeré odpovědnosti faktičtí provozovatelé zbavují a snaží se ji přenést na zapsaný spolek, jehož členem se jako fyzická osoba stanete, pokud akceptujete jejich obchodní podmínky.

0/0
31.10.2014 16:06

V27a32c19l48a85v 69M82a79c34h 1456570846330

http://www.tv4you.cz/podminky/ ... upozornil bych zejména na odstavec 4. Náhrada škody:

Náhrada škody

Poskytovatel neodpovídá uživateli za žádnou škodu vzniklou v souvislosti s užíváním Aplikace, vyjma případné škody způsobené úmyslně a škody způsobené z hrubé nedbalosti.

Uživatel odpovídá za škodu způsobenou Poskytovateli porušením těchto Podmínek či zákona, a to v plném rozsahu.

Uživatel souhlasí s tím, že odškodní Poskytovatele za jakoukoli újmu a jakékoli ztráty, nároky, včetně nároků třetích stran vyplývajících zejména z titulu porušení práv duševního vlastnictví, škody a závazky, jež může Poskytovatel utrpět či mohou proti němu být uplatněny a které souvisí s užíváním Aplikace, a nahradí Poskytovateli veškeré náklady (včetně poplatků a přiměřených nákladů na poradenské služby), které mu vzniknou v souvislosti s přezkoumáním, přípravou nebo obhajobou v jakémkoliv zahájeném či hrozícím řízení a/nebo sporu či jakékoli s tím související žaloby či jakéhokoli takového řízení.

0/0
31.10.2014 16:08

V67a21c58l22a90v 37M82a50c86h 1456190406370

Pokud tomu tedy správně rozumím, tak v případě, že někdo zažaluje Provozovatele, kterým je z.s. (zapsaný spolek) a jehož akceptováním podmínek se zároveň stane každý uživatel aplikace, tak potom v případě vzniku škody Poskytovateli, nebo v případě, že si Poskytovatel vezme poradce nebo právníka, tak členové z.s. budou stejnou měrou všichni zodpovídat za veškeré vzniklé náklady. To mi připadá s ohledem na připravovanou žalobu a možná nějaká ta trestní oznámení dosti problematické na to, abych do takové služby za těchto podmínek šel.

+3/0
31.10.2014 16:14

J70i67ř84í 66D36r92a61h29o68t27a 1450965399606

Nechoďte , není povinná. :-) A starosti o to, jak dalece to mají v O2 a v UPC právně ošetřeno , nechte na nich. Podejte trestní oznámení, pokud máte pocit, že je naplněný nějaký trestný čin. Máte na to nejenom právo ale je to dokonce vaše povinnost. Ale připravte se na to, že právníci bývají docela drazí a pokud to projedete, může vás to stát docela dost peněz. :-)

0/−2
31.10.2014 18:47

M93a95r39e64k 46T73u18r51n54o48v75e74c 7975512740406

Ehm, trestní oznámení a právníci? Na co? Trestní oznámení se pokud vím podává na policii. Policie prošetří a pokud shledá, že opravdu došlo k nějakému trestnému činu, předá záležitost státnímu zástupci a ten s tím pak může jít k soudu. Ale původního oznamovatele to nestojí nic.

Prachy na právníka potřebujete, když se chcete s někým rovnou kvůli něčemu soudit - ale to je obvykle v rovině občansko-právní.

Nebo mi něco uniká?

0/0
1.11.2014 20:33

T86o10m17á57š 98B25u93t67o19r64a 7331139972938

V té televizi je dnes bohužel velké kulové. Nevím, zda je to způsobeno krizí či kde je zakopaný pes, ale pořádné filmy se už snad dávno netočí. 

Buď se opakují "staré okoukané pecky", nebo nás krmí trapnými nesmysly typu: Doktoři z Počátků; Partička; Ordinace v růžové zahradě; Telebazar; Comeback; Obchoďák; atd., kde se diváci musí dívat na absolutně absurdní scény s podprůměrnými hereckými výkony. Když jsem občas z nudy přepnul na jednu z těch degradujících slátanin, tak mi bylo trapně za ty herce.. Tomu se tedy říká krize..!

Pokud UPC "čistě náhodou" bojuje s odlivem zákazníků (není se na co dívat a většinu českých kanálů člověk chytne přes multiplex - digitál), tak by měli buď snížit ceny, nebo nabídnout přidanou hodnotu navíc. Současný poměr cena/kvalita je z pohledu inteligentního zákazníka velmi nevyvážený..

+5/−4
31.10.2014 15:36

J23a25n 60K75r87a54l 2560791714666

Brblat bude cech snad vzdy. Ja na tom vidim naopak positivum, kdy nechci cumet na telku a pujdu s tabletem do postele. Pokud jim bude fungovat apka dobre, predci vsechny android aplikace na pusteni televiznich kanalu(padaji, nenactou atp)

Proc tedy nadavat....? nechapu....

+3/−1
31.10.2014 13:56

M29i29c23h46a89l 60P93a19v53l38á39t 9443883814619

Nadavat urcite ne, ta sluzba je "zdarma" fajn. Ale absence HD prece jen zamrzi.

0/0
31.10.2014 15:16

T78o11m71á55š 80V50e14s52e59l34ý 2603233311621

Takže když považuji UPC za firmu, kde bych už v životě nechtěl cokoliv mít společného kvůli tomu, co předvedla například u setoboxu, tak brblám? Já nevím, ale proč věčně UPC a spol. končí mezi neoblíbenými firmami. Kvůli službám to asi nebude. Ale kvůli tomu, jak si jedou svoje. Zdražují bez upozornění, mění nabídky bez upozornění atd.

+2/−5
31.10.2014 15:25

M30a82r16t37i50n38a 79K11l57a77b57e69č23k59o69v63á 5778350

UPC končí stejně tak, jako většina velkých společností zabývajících se poskytováním telekomunikačních služeb. Proč? Protože vždy se najdou ti, co s něčím nejsou spokojeni a náležitě to dají najevo. Jdete si stěžovat nebo brblat na fora, že zboží z akce v Kauflandu už první den nemají, protože to vykoupí důchodci a veitnamci? Ne. Stěžujete si na forech, že tramvaj jela o minutu dřív, ujela vám a kvůli tomu jste nestihl další spoj? Ne. Přestože nás v běžném životě vytočí hodně věcí, tak to pár lidí uvede ve svém blogu, pár si postěžuje na FB a tím to končí. Pokud vám velká společnost, a je jedno, jestli UPC, O2, T-Mobile, Vodafone udělá nevědomě jednu křivdu, nikdy na to nezapomenete, budete to ventilovat a ani vyřešení problému, omluva či kompenzace vás nepřesvědčí v tom, abyste ventiloval negativní zkušenost bez ohledu na to, kdy se stala, jak se stala, zda jste byl vinnen i vy nebo jen společnost a dokonce ani neuvedete, zda došlo k nápravě a kompenzaci. Navíc každý má možnost jít jinam, je volný trh. Takže pokud s něčím nesouhlasím, změním poskytovatele a nemám dál potřebu to ventilovat...

+1/−2
31.10.2014 15:38

V78a24c18l53a84v 34M89a25c24h 1756620216390

Nevidím nic špatného na tom veřejně ventilovat svou nespokojenost. Je to totiž jediná správná forma sebeobrany. Souhlasím s tím, že ten, kdo si stěžuje  a remcá, tak se na věc bude dívat pouze ze svého úhlu pohledu, ale potom je to na poskytovateli služby, aby byl schopen na takovou skutečnost reagovat a obhájit se, že v daném případě nic špatného neudělal.

+1/0
31.10.2014 16:18

M46a72r55t33i54n33a 17K47l53a81b77e52č93k96o21v36á 5548810

To já také ne. Ale problém je, že většina ventilovaných věcí je neoprávněná a jen poškozuje něčí jméno. Upřímně, docela se divím, a netýká se to jen UPC, že se společnost vůči některým nařčením nebrání. Ikdyž i špatná reklama je dobrá reklama :) A ono je těžké se bránit. Myslíte, že zaměstnanci UPC mají možnost a souhlas s tím, aby se tu nějak bránili? Dělám v bance a také bych nemohla reagovat na forech ve věcech, které se jí týkají. A pochybuji, že mluvčí se bude tímto zabývat. Přeci jenom, jsou to nepodložené spekulace.

0/0
31.10.2014 16:26

T95o56m34á44š 17V54e76s97e81l46ý 2343243131471

Jak se chceš bránit něčemu, co je pravda a je toho plný net? Jsi hodně jednoduchá osůbka. No kdo jiný by taky pro UPC mohl pracovat. Většina jejich "techniků" techniku studovala na nějakém internetovém kurzu a při prvním problému naprosto netuší která bije.

+1/−7
31.10.2014 16:30

M46a47r21t96i66n35a 24K40l70a86b34e42č40k10o90v36á 5788880

Proč bych se tomu měla bránit? Jenom jsem tu reagovala na pár nesmyslů. A čeho je plný net? NIKDE jsem nečetla článek na téma UPC ODMÍTÁ UKONČOVAT SMLOUVY apod., na což si tu lidi stěžovali. A jednoduchá? To jste vyčetl z čeho? :) A techniky myslíte na telefonu nebo ty, co vás v případě problému navštíví osobně?? Protože technikovi na telefonu vůbec nezávidím. Jednou mu zavolá IT znalec, který neví, že v případě výpadku internetu má zkusit restartovat modem, ale trvá na tom, že on to zná, protože je IT znalec. Podruhé zavolá stará dáma, která neumí naladit STB a technik se snaží 20 minut po základních krocích uživatele navést. Co na tomhle mají studovat? Max. kurzy sebeovládání při srážce s blbcem nebo staršími ročníky. Nic proti druhé skupině, ale komunikace je to opravdu více náročná. A co se týká techniků, co jezdí ke klientům, nejedná se o zaměstnance UPC...

+2/−1
31.10.2014 16:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.