- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dokud se to nelagne, tak to bude sranda...
Ja bych byl pro, ridit me nebavi a radeji bych si behem jizdy treba cetl nebo koukal na film (nebo spal). A to bez nevyhod hromadne dopravy, ktera nejede primo odkud chci kam chci a zbytecne si zajizdi zastavuje aby mohli nastoupit a vystoupit ostatni lidi.
Ale myslim ze je to podobna utopie jako komunismus, a nebude to fungovat ze stejnych duvodu jako nefunguje komunismus: Co clovek primo nevlastni, k tomu se jako k vlastnimu nechova. Takze pro vas prijede vozidlo a vnitrek bude poskozeny, znecisteny atd. To uz je problem i v soucasne hromadne doprave a zatim to nikdo nevyresil ani tam.
Jó jó. Všechno spolu bude komůnikovát..... a bude na to mít maximálně horních pár set lidí, pro ty ostatní budou na prodej tradičně šmejdy s líbivím šasím a softwarovým časovačem na 2 roky, tak jako u současných mikrovlnek, že? Děkuji, nechci.
Pro ty ostatní nebude nic, jelikož nebudou mít práci.
A co tu o Červené Karkulce ? Pár desítek let se motám kolem náklaďáků , a to co automobilky ukazovali před dvaceti lety jako blízkou budoucnost je nyní vzdálená budocnost.Hodně vzdálená.
google by si měl nejprv opravit sěsivé chyby a mezery v mapách, aby vůbec někam dojel!
a to nejen na komunistickém východě, ale i v západním německu.
od klávesnice nikdy realitu neuvidí s brejlema či bez nich.
Opravdu se těším, až auta budou řídit počítače. Google se svým najezdil více jak 1 mio mil bez nehody a Němci na audi a mercerdes ještě více. Nejvíce se těším na to, jak někteří lidé s poruchou osobnosti, kterou kompenzují za volantem, budou mít smůlu...
Myslím, že je to hudba daleké budoucnosti. Pár experimentálních vozidel pod neustálým dohledem neberu jako důkaz toho, že ta auta zvládnou jakoukoliv situaci bez zásahu člověka.
Prosím, kdyby to po dálnici odřídilo půlku cesty k moři, asi bych to uvítal a věřím, že by to nebyl zas až takový problém, ale každodenní provoz na běžných silnicích (i mimo ně), to asi ne.
Každopádně, stejně tam bude možnost manuálního ovládání ještě velice, velice dlouho.
Vždyť ani vlaky nejezdí bez strojvůdců a tam je provoz nesrovnatelně jednodušší a lépe předvídatelný než silniční provoz kde se neustále mění podmínky jak v dopravě, ve sjízdnosti tak například ve změně trasy v průběhu jízdy.
Zatím čirá utopie
Otázkou také je, zda to vůbec někdo chce, nechat svůj život jen napospas kusu křemíku s nožičkama
Zase delate z obycejnych deti, co se zajimaji o moderni technologie, "zazracne" deti. Taky kdyz jsem chodil do skoly, jsem si preprogramoval kalkulacku a paril na tom Prince of Persia. Staci aby to byla kalkulacka od Texas Instrument, staci mit zaklady jazyka C a patricne zdrojaky dany hry a par hodin casu (coz jako dite mate spoustu) to preklopit tak, aby to na te kalkulacce chodilo
Tak, rozběhat Prince na sedmisegmentovým LCD od kalkulačky, je docela majstrštyk...
Technika prima, ale psychologie nula. Že by si všichni ti niki laudové nechali vzít volant z ruky, už o tom se dá velmi silně pochybovat. Ale že by lidi jezdili, teda nechali se vozit, automobilem, který je veřejný, to už je z říše pohádek. My car - my castle!
Jistě je to silný argument, také velice rád řídím, ale o to tolik nejde. Silniční provoz je totiž tak specifický a složitý, že veškeré situace a jejich řešení prostě naprogramovat nejde...tedy zatím.
Nehledě na to, že bych asi odmítal nastoupit do auta ve kterém předtím jela banda ožralů z hospody