Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tip na skvělou sestavu: Přehraje vše, skvěle vypadá a velmi dobře hraje

Pokud na Vánoce plánujete vyměnit dosluhující hi-fi věž, máme pro vás inspiraci. Síťový receiver Denon přehraje hudbu z internetu i domácích zdrojů, maličké reprosoustavy Xavian překvapí zábavnou reprodukcí a dvanácti barevnými odstíny a síťový disk WD pojme celou vaši hudební sbírku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J70a29n 16L64i42t30o29m30i17s64k69ý 9707446435769

To máte určitě pravdu, za tuto spotřebku od Denonu by se lépe hodily nějaké objemnější, lépe basující soustavy od AQ ve stejné ceně.

+1/0
20.11.2014 8:04

J85a84k74u92b 82R93o84u97s 3713300294842

Připojovat Xaviany k přehrávači Denon je asi jako dát do sekačky motor z Ferrari.

0/0
19.11.2014 0:47
Foto

M59i22c74h26a86l 92K38o90u23r56e66k 5689222577891

Mel by prosim nekdo TIP na nejake stredne velke repro, co umeji bluetooth a treba opticky kabel. Neco co slusne hraje? Diky za tip. ;-)

0/0
18.11.2014 23:01


M32a45r32t45i29n 53P92e86c50i30n57a 4601403

Za cenu takových chrastítek máte kvalitní klasické bedny, zesilovač Technics z bazaru a nějakou tu "krabičku", která Vám přivede hudbu BT a optiky na vstup toho zesilovače.

+2/0
19.11.2014 7:55
Foto

M85a31r43e44k 23B44a68š18i41s48t82a 7773162513630

Mám staré dobré SONY recevier napojený na MMC a jsem spokojený .... bedny používám Samsung. Zvuk je přímo nádherný.

0/0
23.11.2014 18:43

J38a27r15o79m35í13r 61B62e48n83e98š 2403662346341

Když jsem uviděl nadpis, tak jsem myslel, že to bude článek o našich fotbalistech... ;-D

+2/0
18.11.2014 20:16

V94á39c42l96a15v 90F22i31e55d76l87e81r 7893968498666

Cena za jednotlivé komponenty mi přijde v pohodě , jen u repro bych zvolil konzervativnější design. Denon a Xavian jsem hrát spolu ještě neslyšel , ale věřím že výsledný zvuk bude odpovídat ceně.

0/0
18.11.2014 18:38

T23o11m38á57š 33S25k76á34l36a 6348677

A jednu praktickou poznámku.. WD My Cloud vlastním a co se poslechu hudby týče.. je strašně hlučný. A tím myslím víc než je zdrávo. Píská, vrčí, v denní místnosti s auty/dětmi se to ztratí. V tiché místnosti nebo v noci je to velmi nepříjemné. Když už vrčí víc než nezatížený počítač (odhlučněný), tak nesmí být v jedné místnosti se soustavou (což díky síti není takový problém, ale osobně bych si příště zkusil vybrat něco jiného). 

  A druhá vlastnost. Ten jeho "Cloud" je přeceňovaný. Resp. nefunkční. MUSÍTE mít veřejnou IP adresu (nemusí být statická a postačí asi i uPnP, ani jedno bohužel nemám). Cloud sice papírově nabízí, že pojede i bez toho, ale v praxi je to katastrofa. Data se tahají přes WD server, reálnou rychlostí okolo 250kb/s a navíc je to řešeno tak, že vy sice vidíte disk a soubory na něm. Ale při pokusu o libovolné otevření se odešle požadavek na WD server, ten se uloží do fronty, váš MyCloud začne uploadovat celý soubor a až skončí, tak vám WD server začne teprve nabízet soubor. V praxi, když si z internetu zkusím otevřít záznam, cca 1-8minut čekám "na nic" a pak teprve začne hrát a začne fungovat posouvání. Zhlédnout prvních 5s filmu se mi nepovedlo vůbec, protože po hodině "otevírání" nebo "kopírování" spoj prostě spadne. A ze záznamu se dozvíte, že disk na server odeslal kolem 400MB, ale na klienta jste samozřejmě nedostal ani byte. 

  Nevím jak hrozně na tom mohou být Seagate Cloudy. Ale já příště sáhnu už asi jen po Synology.

+2/0
18.11.2014 17:40

M93a59r24t13i11n 83P17e52c52i44n18a 4451713

Za 10 K se dají podle mne koupit lepší bedny, tedy pokud budu srovnávat ruční práci, českého výrobce hi-fi beden a použité komponenty:

http://www.aq.cz/obchod/aq-labrador-line-49/aq-labrador-29-mk-ii-241/

Nevím jak hrají bedny Bonbonus od Xavianu, ale tyto výše uvedené mám a hrají opravdu skvěle. Cenu beden Bonbonus bych dle provedení čekal někde kolem 6 K.

+4/0
18.11.2014 16:26

T26o94m59á13š 46S31k70á65l98a 6278847

přesně to jsem si říkal také. Technické parametry moc neodpovídají ceně :( A nevím jak by musely hrát, abych nedal přednost i třeba o něco větším za stejnou cenu.

0/0
18.11.2014 17:07

M39i37r75o10s79l61a17v 69Š80i32m27k71o 7415723852975

Gramofony a reprobedny jedině naše. Poměr cena/výkon je bezkonkurenční.

0/0
18.11.2014 18:07

V82á53c95l31a15v 64F66i41e37d65l73e87r 7153628128946

AQ labrador je slušná řada , ale s Xaviany se doopravdy porovnávat nedá.

0/0
18.11.2014 18:23

M42a38r73t73i17n 16P72e90c37i47n64a 4481973

Vezměte si k jakému účelu se budou v této konfiguraci ty bedny primárně využívat. I kdyby byly ty bedýnky od Xavianu o třídu lepší než mnou zmíněné AQ, čemuž nevěřím, tak při přehrávání mp3 z mobilu, internetového rádia a domácího mp3 archivu budou ty Labradory víc než dostačující. A vždy je lepší mít větší bedny, když to jde, fyzika obelstít nelze.

0/0
19.11.2014 7:37

L33u27b39o60š 32S87u21š12i94l 1798737706438

Dobrý den. Zařízení i nejlepší kvality nakrmené komprimovaným digitálním audiem bude hrát vždy mizerně. Například symfonický orchestr natočený analogovým řetězcem na starý dvoustopý Studer ze šedesátých let rychlostí 38 cm/sec je úplně o něčem jiném. A přehrávat to pak kvalitním lampovým zesilovačem do starých obřích kinosoustav nelze ničím nahradit. Takový zvuk žádné dnešní zařízení nedá.

0/−1
18.11.2014 15:24

A72l23e87x 29Š64t27a30j32n38e12r 7971224895753

Ale dá. Ale nekoupíte to v alze.

+1/0
18.11.2014 15:47

L79u15k93a66s 10P27r43i14k47r44y36l 9811745908928

jasan, obri kinoustavu, to si da do obyvaku kazdej

0/0
18.11.2014 15:50

T47o58m10á12š 72S43k58á13l18a 6828477

no jistě, v zimě zahřeje, v letě v vrhne stín

+5/0
18.11.2014 17:08

M28a75r93t24i40n 48N42e22r40m96u10t 9227737528109

Na druhou stranu, pokud kvalita záznamu a reprodukce splňuje jistou mez (pro mě dejme tomu mp3 192kbps + 20litrové bedny, militatní hifidelisté nechť  vynechají pohrdavé či nenávistné komentáře), skutková podstata příjemné reprodukce je naplněna a další "zvyšování kvality" mě nedojímá, už proto, že na živém koncertě jsou podmínky vždy horší (nevyváženost nástrojů, přeřvání, dozvuky). Navíc staré nahrávky jsou míchány s vědomím, že budou hrát na špatném zařízení, proto v porovnání s digitálními remast. jsou teplejší výraznější a barevnější.

0/0
20.11.2014 22:49

M67i75c53h91a81l 52T38o38m89i53n97s19k26ý 9411315127854

objem ničím nenahradíš....

....nebo snad ano ?

0/0
18.11.2014 13:42

L83u61d98ě66k 19N32o13v87ý 2491629593941

Ostatně se to píše asi dvakrát v článku :-)

0/0
18.11.2014 14:05

M46a46r36t59i71n 74N82e59r25m10u94t 9887467148709

Pokud posloucháte nebo občas zaslechnete (no skoro všude) populární hudbu posledních dejme tomu 10 let, zjistíte, že na malém rádiu nebo pc bedýnkách zní líp než na velké aparatuře. Na velkých bednách slyšíte buch-buch s jakýmsi šramotem v pozadí. Na malých se buch buch změní na přijatelné ťuk-ťuk

0/0
20.11.2014 22:55

J42o39s25e79f19f 93M24u37s21i52l 7439585536490

Není ta bedýnka na ty watty poněkud malá???

+1/0
18.11.2014 13:37

M13i42r88o78s43l53a16v 71S58t54a66n48ě52k 9703822664194

To je ta moderní doba, kdy se u instalovaného 5W reproduktoru na krabici dá štítek s pomalu kilowatty v PMPO  :-/

+1/−1
18.11.2014 15:20

T30o15m60á70š 58S33k81á49l11a 6328197

ne. Akorát když to dáte naplno bude to řvát a ne hrát. Tohle je jedna z věcí, u kterých prostě věřím, že nové technologie. Starou Teslu by to nenávratně zničilo. Nové to ustojí.

0/0
18.11.2014 17:21

M24i16r38o25s39l19a21v 67S15t19a13n60ě64k 9703792704234

Já osobně bych za receiver s dírou na střeše pro nějaký chytrý foun 13 klacků nedal a reprobedny za 10000 pořídím radši starší, ale za to mnohem kvalitnější. Nejsem trouba letící na slovo akce, ale byl jsem v minulosti nadšen z reprobeden značky Wharfedale, které koupil kamarád ve výprodeji za cca 6500,- (původní cena 28.000) a hrají mu dokonale už cca 16 let. Dokonce si myslím, že co se týče receiveru, nebo jen zesilovače, byl bych spokojenější i se starým dobrým Technicsem v AA třídě, který je po bazarech spousta. No a digitální rádio s bitrate 128kilo (a vyšším) mne nenadchne vůbec na žádné sestavě.

0/0
18.11.2014 12:50

A70l51e52x53a53n43d23r 53K91o78s54t18k16a 8382418306964

Poměrně známý fakt, že se ve výprodeji končícího modelu dá několik málo posledních kusů sehnat za úžasné peníze. Mám v počítači dnes již velmi obstarožní grafickou kartu (saphire 4870 toxic) kterou jsem kdysi sehnal za 3500 kč a dodnes v klidu stačí na prakticky cokoliv. (třeba zcela čerstvě vydaný datadisk Warlords of Draenor ve full hd s ultra detaily) A dnešní grafiky které jsou o několik generací novější se na ní z hlediska hrubého výkonu a propustnosti pamětí dívají s uctivým odstupem. (pravda, dnešní levnější)

+1/0
18.11.2014 14:26

T56o52m25á50š 19H42a58a24s 7611107262541

Vypadá to pěkně a nepřijde mi to přehnaně drahé, pokud to opravdu hraje, jako že tomu věřím. Jen - jak by řekl jeden můj bývalý zákazník - škoda, že už tam nedávají kazeťák.. :-)

0/0
18.11.2014 12:29

P95a10v77e62l 68K78u58č78e64r70a 9722255718469

Když si připojím svůj notebook k zesilovači 2x50 watů a pustím to do svých 30 litrových beden s reprákama od Tesly bude to hrát možná i líp a ze dara.

+2/0
18.11.2014 12:02

L40u65d59ě97k 79N70ě39m66e24c 5375541712614

Ale to se nevylučuje, pokud to jsou kvalitní vintage kousky (ale jejich cena, pokud jsou ve špičkovém stavu, může být kolem 10 tisíc, tedy ne zadara). Jenom bych byl opatrnej s výstupem z noťasu.

+2/0
18.11.2014 15:11

T19o93m38á90š 43S95k98á94l78a 6758547

na nb jsem digitální výstup asi ještě neviděl, snad jen s externím Blasterem. A analog z nb je příšerný až ještě horší. Tesly hrály krásně. Neřekl bych dobře, ale také jsem slyšel už jen staré kousky. Ale dnes.. i reproduktory stárnou. A nové technologie jsou přece jen dál.

+1/0
18.11.2014 17:58

P47a59v82e50l 42K84u78č10e77r71a 9112915648639

Tohle je spíš podle sloganu  "hodně peněz za trochu muziky".

Sestava za 27 000 by měla být někde jinde.

+7/0
18.11.2014 11:55
Foto

V29á55c24l39a85v 50N17ý95v26l48t

Nezlobte se, tohle je jen ničím nepodložený výkřik. Buďte konkrétní, jakou sestavu za 27k je považujete a lepší a proč.

0/0
18.11.2014 13:11

P84e35t78r 39S28t72r51a61k89a 9157607305863

Treba toto: http://www.sonos.com/shop/products/play1  Nabidne to same za mene penez. Koupite dva kousky a mate stereo.

0/−4
18.11.2014 13:30

P88e34t38r 57V54e93s89e17l11ý 2739378233506

Plasťák s vestavěným zesilovačem u zdrojem? To si děláte srandu?

+5/−1
18.11.2014 13:43

P83e65t92r 35S46t50r42a43k65a 9167167495803

Ne. Bavime se o spotrebnim audiu. Ta bedynka za 10k take neni zadne hi-fi a ten Denon zrovnatak. Play1 hraje solidne a konektivitu nabizi podstatne lepsi, nez-li Denon.

0/0
18.11.2014 14:09

P15e30t49r 12V59e13s97e67l35ý 2159568913626

Já se ale nebavím o zesilovačí, ale o bednách. Jákákoliv elektronika v bednách je vždy zdrojem šumu a rušení.

0/0
18.11.2014 16:37

P12e36t41r 82S60t50r25a77k87a 9847687645673

Neni, pokud je vse spravne konsktrukcne reseno.

0/−1
18.11.2014 16:46

T19o86m53á33š 27S31k18á73l87a 6688667

jestli víte jak to "konstrukčně" vyřešit, tak si založte výrobu :/ A jestli to dáte s tím impulsním zdrojem, který mají ty Play1, tak dostanete i Nobelovku. Bedny je problém konstrukčně vyřešit i bez podobných hloupostí uvnitř. Natož aby si nesly vlastní zdroje zkreslení.

+2/0
18.11.2014 18:02
Foto

J98a24n 34K25u82ž58n60í45k

Děláte si legraci? Přečetl jste si ten článek vůbec?

0/0
18.11.2014 14:24

P42e83t47r 16S12t81r54a64k33a 9127267445803

Precetl. Vidim levne vyrobene hranate bedynky, a Denon, ktery mi v soucasnosti lezi na stole k porovnavacim ucelum. Bedynky jsem neslysel, to je pravda. Dle vzhledu repraku mam na ne svuj nazor. Na Denon taktez, ale nebudu vam ho vnucovat. Ikdyz tady ho mam na zaklade porovnavacich testu. Kazdy necht si koupi dle libosti.

+2/0
18.11.2014 15:04

J47a90n 92S21t24i11f87t34e83r 5887239668733

Díky za zajímavý návrh. Zajímalo by mě, jestli se ten receiver musí připojit do internetu "drátem" nebo zda to jde i přes wifi. (Jsem laik.)

0/0
18.11.2014 10:45
Foto

V82á46c26l10a94v 38N33ý32v31l83t

Můžete si vybrat, já jel hlavně přes wi-fi.

0/0
18.11.2014 13:12

T71o80m50á50š 71R66e83k70t71o34r 1858614327409

Skvěle vypadá???? Tak jestli tak skvěle hraje jak skvěle vypadá tak potěš koště...

+4/−1
18.11.2014 10:40
Foto

V13á67c56l72a20v 58N93ý33v48l37t

Zpracováni je na vysoké úrovni, vnímání vzhledu je individuální.

0/0
18.11.2014 13:14

P98e18t48r 33S17t86r20a57k25a 9177307405723

Asi mame kazdy jinou predstavu o "vysoke urovni". Je dobre, ze se nekdo v CR snazi delat repro, ale takto se to delalo pred 20ti lety. Nekdo zaspal dobu...

+1/−4
18.11.2014 13:34

P60e25t67r 98V27e51s42e87l31ý 2249848953366

Málo cool?

+1/0
18.11.2014 13:40
Foto

V80á60c22l72a88v 48N41ý23v51l63t

Vaše tvrzení ze nezakládá na zkušenosti a znalosti, pouze na potřebě kritizovat. Nemaťte tím ale prosím čtenáře.

+2/0
18.11.2014 13:59

P27e60t63r 83S23t38r45a24k19a 9727947955563

Mact ctenare tim, ze reknu, ze takto se repro v dnesni dobe nedela, krom opravdu levnych zalezitosti, kterou by tato bedynka mela byt? Na te reprosoustave neni opravdu nic svetoborneho. Pasivni bedynka z poskladanych komponent z tech nejlevnejsich materialu. Vyskac - ca 3 USD v pripade pouziteho neodymioveho magnetu (ferrite o ca 30% levnejsi), stredobas ca 5-6 USD (opet pokud je pouzity neod.). Bedynka ca 3-5 USD. Neco malo za zadni panel (1-2 USD) a vyhybku 2-5 USD. Srouby, porty, a tlumeni snad ani nema cenu uvazovat. V jejich pripade to je par korun. Takze jsme na 20 USD. Rekneme, ze vam dam 100% chybu vypoctu, takze uvazujme 40 USD. Bezny rozumny profit 100% pri maloseriove vyrobe, 30% distributor,  50% prodejce. Takze na kramu nejake 3000,- Kc. Ten zbytek asi bude stat ta krabice ve ktere to bylo mozna i zabalene. Pokud mi neverite, rad vam budu stejne vypadajici a stejne znejici vyrobek za 3000 prodavat a budu maximalne spokojen.

+1/0
18.11.2014 16:37

D51a58n75i80e15l 49K76o92č62i36c79a 4155598446512

Odkud berete ty měniče za 75 resp 150,- Kč/kus jestli to není tajné. To mi přijde dost neuvěřitelné.

0/0
18.11.2014 21:04

L28u81d97ě58k 18N61o50v48ý 2631679293581

Jakože teď se dělají bedny plastové? Nebo v čem to zaspalo dobu?

+2/0
18.11.2014 14:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.