Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tohle vám při žádné exkurzi neukáží. Všechna zákoutí obřího Airbusu A380

Takto zevrubnou prohlídku jednoho z největších dopravních letadel současnosti jste patrně ještě nikdy neviděli. Jak vypadá stroj v místech, kam se jinak nepodíváte?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P83e10t24r 44H40l87a87v50á56č66e45k 7329694785316

A kdo neletel Tuckem nevi o cem mluvi ;-D

0/0
19.11.2014 14:04
Foto

S64t70a67n83i88s89l53a97v 97T65e61s28a93ř 9857134662634

to je ta hlučná nenažraná ruská lítací trubka? ;-D

+2/0
19.11.2014 17:57

E75m48i70l 74P10r97c10h78a97l 5940440418864

Letel jsem business s Emirates, subjektivne mi pripadala pohodlnejsi B 777

+1/0
19.11.2014 13:35


V89í76t79ě89z34s40l12a26v 77Č77a68c92k64ý 4522980804558

Hezký, akorát ten kameraman mohl čumět tam, kam on ukazoval.

+1/0
19.11.2014 12:42

P64e27t34r 15H93l71a63v48á64č94e78k 7189844845196

Tak určitě je to další posun v letectví. Už vzhledem k tomu že to je druhé nejtěžší letadlo na světě ale určitě i 747 je hodně zajímavý stroj. viz články třeba tady: http://www.czechairliners.net/index.php/archiv-clanku-1.html

0/0
19.11.2014 12:33
Foto

M36a77r53t55i39n 14Č23é60p32e 3185489330558

Letěl jsem všemi třídami... neskutečné letadlo. Nejbizarnější je sprcha v první třídě... Neletěl jsem lepším letadlem. I v ekonomické třídě si připadáte velice dobře a je pohodlná. Když můžu, volím vždy let 380.;-)

+2/0
19.11.2014 12:31

A69d11a73m 75P80u25r72k13r21t 5986812138268

Chválím solidní překlad u videa R^

+3/0
18.11.2014 20:58

M61a60r43e39k 87F83l30e67k57a12č 1987862640801

Krasavec!

+1/0
18.11.2014 20:52

Z51d66e11n96ě54k 48V17a77n62i31c12k37ý 1696211152249

Aaaaach, tím se tak jednou proletět...(zasněný smajlík) :-)

+1/0
18.11.2014 19:57
Foto

M78a70r52t22i51n 61P26i92p29e63k 4125878211981

Letěl jsem dvakrát - Frankfurt - Singapour s Lufthansou a naprosto parádní zážitek. Když vzlétá tak nevěříte, že se to má šanci dostat nahoru, prostě super let :-)

+2/0
18.11.2014 19:50

V74i88t 25K44r31a46j19i12c36e64k 2181824962223

Poměrně trapné. A380 je poměrně nepovedené letadlo (kdo s ním letěl a zařil přistání, tak potvrdí) a pokud si můžu vybrat, tak Jumbo (dokonce i staré) je rozhodně je rozhodně lepší volba a dávám mu jednoznačně přednost.

0/−13
18.11.2014 19:04

J36i60ř24í 19K61u42l33í37k 3446517380887

Tomu říkám "poměrně profesionální" komentář. Přistání je obvykle kombinací povětrnostních podmínek a zkušeností pilota. Letěl jsem oběma stroji a moje preference jsou přesně opačné :-) V A380 má pasažér víc prostoru, sedačky při stejné konfiguraci 3+4+3 jsou zhruba o palec širší. V galley je dost prostoru na protažení a kabina je tlakovaná na nižší nadmořskou výšku, což dál snižuje únavu při dlouhých letech. Hluk od motorů je v A380 mnohem víc utlumený oproti 747-400 (nevím jak je na tom 747-8 s GEnx motory). Takže moje volba jednoznačně A380. Mám 747 rád a v době svého uvedení na přelomu 60. a 70. let to byl určitě v mnoha ohledech revoluční stroj, ale zkrátka dnešní křižník nebes má jméno A380. Doufejme, že se za pár let objeví i A380neo, A380-900 apod.

+9/−1
18.11.2014 20:03

V45i29t 65K63r55a23j21i35c88e68k 2141764432863

Zato Váše odpověď je profesionální ;-D Na obou strojích mám více než 20 přistání a rozdíl je nebetyčný. Prostor pro nohy je daný preferencemi společnosti. Ano, bar či sprcha u Emirates, nebo First Suite u Singapore Airlines je boži, ale to není vlastnost letadla! Hluk je v A380 opravdu nižší, ale to mi zase až tak nevadí. A380 je prostě přerostlý, ale lehce nepovedený  hroch, B747 je pořád sexy letadlo a B747-8 je pro pohodlí mnohonásobě lepší. Miluju tuhle Airbus masáž, ale kdo opravdu lítá, tak ví své... :-P

0/−8
18.11.2014 20:17

J13a68n 64M13o65h68y48l92a 6352789749461

To je zajímavé, že když se člověk poptá lidí, kteří "vědí", tak to vidí spíše opačně. Asi toho vědí více než vy.;-D

0/0
18.11.2014 21:48

K53r72y16š42t95o11f 34H44l29a88v26á42č 9662229488882

"B747 je pořád sexy letadlo" jo, to se hned pozná profesionál ;-D

+2/0
19.11.2014 4:34

J29i92ř37i56n92a 57M48i68k34l46a51s18o52v51á 7923861872198

Letěla jsem A380 i Jumbo a rozdíl žádný. Ale když jsem viděla co do těch letadel nakládají, tak se nechce věřit, že se vznese.No a nahoru nás nenechali ani nakouknout :-)

0/−1
18.11.2014 20:06

P69a48v28e56l 72V13e51t98e66š24n51í31k 7465538305587

Nesouhlasím.

S A380 jsem zažil (a věřte mi i přežil) několik vzletů a přistání a jako cestující jsem naprosto spokojený.

(1) Tiché (2) ve vzduchu nesmírně stabilní (3) lépe natlakované - takže po delším letu není člověk tak unavený.

A to to srovnávám s B747. Nebudu se tu zmiňovat o sedačkách nebo zábavním systému - to si dělá každá společnost podle sebe.

Nevím co konkrétně se Vám na A380 nelíbí, protože jste nic nenapsal. Jestli se vám nelíbí vnější vzhled tak budiž - ale jako cestujícího vás to snad tak trápit nemusí.

Ale já bych neřekl, že je nějak méně "sexy" než B747. Když jste třeba ve Frankfurtu a přesedáte z letadla na letištní autobus a A380 projíždí o kousek dál, tak dělá rozhodně dobrý dojem.

Podle mě dost povedené letadlo. Však je to vyprodané na léta dopředu!

+1/0
19.11.2014 12:35

M73i42r50e28k 52T94u34r46e17č59e58k 4263912770942

R^ Paráda ! Úžasné !

+1/0
18.11.2014 18:05

S38t53a57n52i10s69l71a30v 34V14a93v90ř34i26n13k98a 5976867921772

To je mostrum!!! 8-oR^:-)

+1/0
18.11.2014 17:26

R60a46d69e65k 73T23r81n 2482226534347

Dost dobrý - 575 tun max. vzletová hmotnost a 500 km kabelů R^

+1/0
18.11.2014 17:18

J16a87n 28M22o76h88y11l30a 6882119219261

U standardního je to těch 300, ale i tak je to dost. Nakonec i v autech už jsou kilometry kabelů, jen v jednotkách.

0/0
18.11.2014 18:32

M23a57r14t10i29n 14O59p60l39e98t10a43l 8910830902777

Exkurzy. WOW8-o

0/−1
18.11.2014 16:06

J53a86n 33P42i56n60d68l58i41k 5344794101589

prosím opravit "exkurzy" na "exkurzi". děkuji.

+4/0
18.11.2014 15:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.