Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tohle vám při žádné exkurzi neukáží. Všechna zákoutí obřího Airbusu A380

Takto zevrubnou prohlídku jednoho z největších dopravních letadel současnosti jste patrně ještě nikdy neviděli. Jak vypadá stroj v místech, kam se jinak nepodíváte?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P61e89t45r 84H12l82a36v82á79č44e73k 7359494445976

A kdo neletel Tuckem nevi o cem mluvi ;-D

0/0
19.11.2014 14:04
Foto

S13t78a35n65i35s88l50a48v 64T55e41s42a39ř 9927394412174

to je ta hlučná nenažraná ruská lítací trubka? ;-D

+2/0
19.11.2014 17:57

E97m83i72l 49P96r29c56h50a92l 5530860148424

Letel jsem business s Emirates, subjektivne mi pripadala pohodlnejsi B 777

+1/0
19.11.2014 13:35

V28í93t11ě74z73s47l35a72v 43Č92a97c46k24ý 4982790764408

Hezký, akorát ten kameraman mohl čumět tam, kam on ukazoval.

+1/0
19.11.2014 12:42

P50e91t76r 46H38l44a48v65á89č13e72k 7449544585576

Tak určitě je to další posun v letectví. Už vzhledem k tomu že to je druhé nejtěžší letadlo na světě ale určitě i 747 je hodně zajímavý stroj. viz články třeba tady: http://www.czechairliners.net/index.php/archiv-clanku-1.html

0/0
19.11.2014 12:33
Foto

M62a51r28t46i13n 50Č71é88p31e 3905359490788

Letěl jsem všemi třídami... neskutečné letadlo. Nejbizarnější je sprcha v první třídě... Neletěl jsem lepším letadlem. I v ekonomické třídě si připadáte velice dobře a je pohodlná. Když můžu, volím vždy let 380.;-)

+2/0
19.11.2014 12:31

A51d59a15m 56P70u25r22k45r21t 5646802658668

Chválím solidní překlad u videa R^

+3/0
18.11.2014 20:58

M36a18r56e32k 98F97l47e48k88a60č 1577602400371

Krasavec!

+1/0
18.11.2014 20:52

Z98d30e87n25ě47k 18V97a85n48i52c66k86ý 1836421442279

Aaaaach, tím se tak jednou proletět...(zasněný smajlík) :-)

+1/0
18.11.2014 19:57
Foto

M39a63r65t47i82n 44P80i73p68e35k 4505418121701

Letěl jsem dvakrát - Frankfurt - Singapour s Lufthansou a naprosto parádní zážitek. Když vzlétá tak nevěříte, že se to má šanci dostat nahoru, prostě super let :-)

+2/0
18.11.2014 19:50

V54i98t 19K84r84a46j89i75c65e27k 2581374312183

Poměrně trapné. A380 je poměrně nepovedené letadlo (kdo s ním letěl a zařil přistání, tak potvrdí) a pokud si můžu vybrat, tak Jumbo (dokonce i staré) je rozhodně je rozhodně lepší volba a dávám mu jednoznačně přednost.

0/−13
18.11.2014 19:04

J78i42ř21í 63K15u53l43í27k 3956747880267

Tomu říkám "poměrně profesionální" komentář. Přistání je obvykle kombinací povětrnostních podmínek a zkušeností pilota. Letěl jsem oběma stroji a moje preference jsou přesně opačné :-) V A380 má pasažér víc prostoru, sedačky při stejné konfiguraci 3+4+3 jsou zhruba o palec širší. V galley je dost prostoru na protažení a kabina je tlakovaná na nižší nadmořskou výšku, což dál snižuje únavu při dlouhých letech. Hluk od motorů je v A380 mnohem víc utlumený oproti 747-400 (nevím jak je na tom 747-8 s GEnx motory). Takže moje volba jednoznačně A380. Mám 747 rád a v době svého uvedení na přelomu 60. a 70. let to byl určitě v mnoha ohledech revoluční stroj, ale zkrátka dnešní křižník nebes má jméno A380. Doufejme, že se za pár let objeví i A380neo, A380-900 apod.

+9/−1
18.11.2014 20:03

V84i16t 50K78r82a57j54i45c81e22k 2871744572593

Zato Váše odpověď je profesionální ;-D Na obou strojích mám více než 20 přistání a rozdíl je nebetyčný. Prostor pro nohy je daný preferencemi společnosti. Ano, bar či sprcha u Emirates, nebo First Suite u Singapore Airlines je boži, ale to není vlastnost letadla! Hluk je v A380 opravdu nižší, ale to mi zase až tak nevadí. A380 je prostě přerostlý, ale lehce nepovedený  hroch, B747 je pořád sexy letadlo a B747-8 je pro pohodlí mnohonásobě lepší. Miluju tuhle Airbus masáž, ale kdo opravdu lítá, tak ví své... :-P

0/−8
18.11.2014 20:17

J79a49n 86M10o30h34y17l59a 6652889929391

To je zajímavé, že když se člověk poptá lidí, kteří "vědí", tak to vidí spíše opačně. Asi toho vědí více než vy.;-D

0/0
18.11.2014 21:48

K77r96y26š20t80o22f 20H94l29a14v69á24č 9482749798752

"B747 je pořád sexy letadlo" jo, to se hned pozná profesionál ;-D

+2/0
19.11.2014 4:34

J71i95ř29i32n87a 57M92i62k77l19a73s68o90v77á 7553841882898

Letěla jsem A380 i Jumbo a rozdíl žádný. Ale když jsem viděla co do těch letadel nakládají, tak se nechce věřit, že se vznese.No a nahoru nás nenechali ani nakouknout :-)

0/−1
18.11.2014 20:06

P27a76v48e65l 11V17e61t46e64š60n44í27k 7845818585377

Nesouhlasím.

S A380 jsem zažil (a věřte mi i přežil) několik vzletů a přistání a jako cestující jsem naprosto spokojený.

(1) Tiché (2) ve vzduchu nesmírně stabilní (3) lépe natlakované - takže po delším letu není člověk tak unavený.

A to to srovnávám s B747. Nebudu se tu zmiňovat o sedačkách nebo zábavním systému - to si dělá každá společnost podle sebe.

Nevím co konkrétně se Vám na A380 nelíbí, protože jste nic nenapsal. Jestli se vám nelíbí vnější vzhled tak budiž - ale jako cestujícího vás to snad tak trápit nemusí.

Ale já bych neřekl, že je nějak méně "sexy" než B747. Když jste třeba ve Frankfurtu a přesedáte z letadla na letištní autobus a A380 projíždí o kousek dál, tak dělá rozhodně dobrý dojem.

Podle mě dost povedené letadlo. Však je to vyprodané na léta dopředu!

+1/0
19.11.2014 12:35

M83i92r92e72k 17T88u48r32e57č13e13k 4453352380362

R^ Paráda ! Úžasné !

+1/0
18.11.2014 18:05

S23t39a58n84i61s97l33a40v 27V24a36v21ř38i12n42k90a 5886867411492

To je mostrum!!! 8-oR^:-)

+1/0
18.11.2014 17:26

R71a90d95e26k 19T87r98n 2422536144587

Dost dobrý - 575 tun max. vzletová hmotnost a 500 km kabelů R^

+1/0
18.11.2014 17:18

J10a38n 31M18o13h55y32l73a 6742849689611

U standardního je to těch 300, ale i tak je to dost. Nakonec i v autech už jsou kilometry kabelů, jen v jednotkách.

0/0
18.11.2014 18:32

M54a92r61t37i93n 55O69p21l56e47t95a85l 8510470612687

Exkurzy. WOW8-o

0/−1
18.11.2014 16:06

J52a20n 33P97i73n20d76l20i98k 5794344871429

prosím opravit "exkurzy" na "exkurzi". děkuji.

+4/0
18.11.2014 15:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.