Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tohle vám při žádné exkurzi neukáží. Všechna zákoutí obřího Airbusu A380

Takto zevrubnou prohlídku jednoho z největších dopravních letadel současnosti jste patrně ještě nikdy neviděli. Jak vypadá stroj v místech, kam se jinak nepodíváte?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P84e30t29r 50H21l15a43v11á54č70e78k 7859604475336

A kdo neletel Tuckem nevi o cem mluvi ;-D

0/0
19.11.2014 14:04
Foto

S50t72a84n76i77s51l43a27v 30T77e11s40a52ř 9527854452814

to je ta hlučná nenažraná ruská lítací trubka? ;-D

+2/0
19.11.2014 17:57

E77m30i64l 33P51r59c61h75a83l 5310390688724

Letel jsem business s Emirates, subjektivne mi pripadala pohodlnejsi B 777

+1/0
19.11.2014 13:35

V94í13t49ě35z96s14l88a46v 27Č26a64c52k27ý 4202670624578

Hezký, akorát ten kameraman mohl čumět tam, kam on ukazoval.

+1/0
19.11.2014 12:42

P64e72t91r 58H30l37a94v72á87č95e10k 7549474815696

Tak určitě je to další posun v letectví. Už vzhledem k tomu že to je druhé nejtěžší letadlo na světě ale určitě i 747 je hodně zajímavý stroj. viz články třeba tady: http://www.czechairliners.net/index.php/archiv-clanku-1.html

0/0
19.11.2014 12:33
Foto

M32a26r37t75i43n 47Č63é48p28e 3645239770468

Letěl jsem všemi třídami... neskutečné letadlo. Nejbizarnější je sprcha v první třídě... Neletěl jsem lepším letadlem. I v ekonomické třídě si připadáte velice dobře a je pohodlná. Když můžu, volím vždy let 380.;-)

+2/0
19.11.2014 12:31

A22d83a96m 14P21u21r38k80r48t 5456982408618

Chválím solidní překlad u videa R^

+3/0
18.11.2014 20:58

M38a95r59e50k 63F56l93e47k24a51č 1767292980181

Krasavec!

+1/0
18.11.2014 20:52

Z46d17e78n79ě82k 24V21a74n83i84c88k26ý 1666421342339

Aaaaach, tím se tak jednou proletět...(zasněný smajlík) :-)

+1/0
18.11.2014 19:57
Foto

M85a75r46t46i87n 22P83i71p70e74k 4625938451631

Letěl jsem dvakrát - Frankfurt - Singapour s Lufthansou a naprosto parádní zážitek. Když vzlétá tak nevěříte, že se to má šanci dostat nahoru, prostě super let :-)

+2/0
18.11.2014 19:50

V97i94t 74K14r58a10j64i31c86e64k 2771534162423

Poměrně trapné. A380 je poměrně nepovedené letadlo (kdo s ním letěl a zařil přistání, tak potvrdí) a pokud si můžu vybrat, tak Jumbo (dokonce i staré) je rozhodně je rozhodně lepší volba a dávám mu jednoznačně přednost.

0/−13
18.11.2014 19:04

J83i31ř32í 70K60u48l15í39k 3416857330747

Tomu říkám "poměrně profesionální" komentář. Přistání je obvykle kombinací povětrnostních podmínek a zkušeností pilota. Letěl jsem oběma stroji a moje preference jsou přesně opačné :-) V A380 má pasažér víc prostoru, sedačky při stejné konfiguraci 3+4+3 jsou zhruba o palec širší. V galley je dost prostoru na protažení a kabina je tlakovaná na nižší nadmořskou výšku, což dál snižuje únavu při dlouhých letech. Hluk od motorů je v A380 mnohem víc utlumený oproti 747-400 (nevím jak je na tom 747-8 s GEnx motory). Takže moje volba jednoznačně A380. Mám 747 rád a v době svého uvedení na přelomu 60. a 70. let to byl určitě v mnoha ohledech revoluční stroj, ale zkrátka dnešní křižník nebes má jméno A380. Doufejme, že se za pár let objeví i A380neo, A380-900 apod.

+9/−1
18.11.2014 20:03

V46i14t 26K87r77a57j76i87c20e84k 2671654772123

Zato Váše odpověď je profesionální ;-D Na obou strojích mám více než 20 přistání a rozdíl je nebetyčný. Prostor pro nohy je daný preferencemi společnosti. Ano, bar či sprcha u Emirates, nebo First Suite u Singapore Airlines je boži, ale to není vlastnost letadla! Hluk je v A380 opravdu nižší, ale to mi zase až tak nevadí. A380 je prostě přerostlý, ale lehce nepovedený  hroch, B747 je pořád sexy letadlo a B747-8 je pro pohodlí mnohonásobě lepší. Miluju tuhle Airbus masáž, ale kdo opravdu lítá, tak ví své... :-P

0/−8
18.11.2014 20:17

J45a31n 97M92o39h55y38l62a 6482989239241

To je zajímavé, že když se člověk poptá lidí, kteří "vědí", tak to vidí spíše opačně. Asi toho vědí více než vy.;-D

0/0
18.11.2014 21:48

K88r16y31š22t70o10f 66H54l83a75v52á39č 9872889438312

"B747 je pořád sexy letadlo" jo, to se hned pozná profesionál ;-D

+2/0
19.11.2014 4:34

J73i27ř53i29n35a 39M49i22k98l84a57s70o35v46á 7893121982718

Letěla jsem A380 i Jumbo a rozdíl žádný. Ale když jsem viděla co do těch letadel nakládají, tak se nechce věřit, že se vznese.No a nahoru nás nenechali ani nakouknout :-)

0/−1
18.11.2014 20:06

P35a63v26e19l 27V23e81t11e59š16n43í18k 7585188805207

Nesouhlasím.

S A380 jsem zažil (a věřte mi i přežil) několik vzletů a přistání a jako cestující jsem naprosto spokojený.

(1) Tiché (2) ve vzduchu nesmírně stabilní (3) lépe natlakované - takže po delším letu není člověk tak unavený.

A to to srovnávám s B747. Nebudu se tu zmiňovat o sedačkách nebo zábavním systému - to si dělá každá společnost podle sebe.

Nevím co konkrétně se Vám na A380 nelíbí, protože jste nic nenapsal. Jestli se vám nelíbí vnější vzhled tak budiž - ale jako cestujícího vás to snad tak trápit nemusí.

Ale já bych neřekl, že je nějak méně "sexy" než B747. Když jste třeba ve Frankfurtu a přesedáte z letadla na letištní autobus a A380 projíždí o kousek dál, tak dělá rozhodně dobrý dojem.

Podle mě dost povedené letadlo. Však je to vyprodané na léta dopředu!

+1/0
19.11.2014 12:35

M29i73r83e74k 75T17u46r63e10č73e29k 4633812760802

R^ Paráda ! Úžasné !

+1/0
18.11.2014 18:05

S13t33a72n33i14s60l45a51v 68V28a95v40ř62i89n14k47a 5606157711162

To je mostrum!!! 8-oR^:-)

+1/0
18.11.2014 17:26

R36a32d64e88k 10T26r44n 2962586104337

Dost dobrý - 575 tun max. vzletová hmotnost a 500 km kabelů R^

+1/0
18.11.2014 17:18

J78a12n 19M45o35h14y29l73a 6662599549861

U standardního je to těch 300, ale i tak je to dost. Nakonec i v autech už jsou kilometry kabelů, jen v jednotkách.

0/0
18.11.2014 18:32

M43a23r26t41i26n 48O68p56l56e54t53a25l 8230330552877

Exkurzy. WOW8-o

0/−1
18.11.2014 16:06

J16a11n 45P28i89n26d85l94i36k 5854834721929

prosím opravit "exkurzy" na "exkurzi". děkuji.

+4/0
18.11.2014 15:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.