Diskuze

Bezkřídlý zázrak i létající rakev. Jak vznikal legendární letoun F-104

Blížil se konec roku 1951 a běžné stíhací letouny zavedené do služby létaly kolem rychlosti zvuku, spíš méně. Nadzvukové rychlosti dosahovaly většinou jen ve střemhlavém letu, nebo zcela bez výzbroje. Ale piloti chtěli rychlejší stroje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám doma knihu , která se snad jmenuje :Rozpoznávání letadel . Snad z padesátých let.A na přebalu je F 104.Když jsem F 104 viděl poprvé , tak .... .

0 0
možnosti

Tak jste ji rozpoznal?

0 0
možnosti

Hezke dobove instruktazni video udrzby a predletove pripravy F-104 G ve vyzbroji Luftwaffe:   https://www.youtube.com/watch?v=aKv9lsdln7E

1 0
možnosti

Věta "Lockheed marketingové aktivity rozhodně nepodcenil" je moc hezky diplomaticky řečená, ale pravda je taková, že Lockheed nešetřil na úplatcích (celkem asi 22 mil. $). Např. v německu Strauss dostal 10 mil. dolarů pro svoji stranu za to, že pořídil 900 kusů F-104G. A podobně v ostatních státech (v Holandsku, Japonsku). Vyvrcholilo to až k tomu, že USA v roce 1977 museli přijmout zákon o korupčních praktikách v zahraničí.

7 0
možnosti

Progresivní marketing :)

2 0
možnosti

Diky za clanek. Jen mala drobnost: Ta italska strela se nejmenuje "Apside", ale "Aspide". Viz http://en.wikipedia.org/wiki/Aspide .

0 0
možnosti

Jaký je vážně rozdíl mezi raketou a letadlem?

0 0
možnosti

Já bych řekl že křídla.

0 0
možnosti

Chvalit Technet je jako nosit drivi do lesa. Ale zas na druhou stranu chvaly neni nikdy dost, takze chvalim..... proste super clanek....

10 0
možnosti

Skvělý článek, díky. Pouze bych poprosil o vysvětlení onoho "Lightning II" u výčtu konkurentů. Nikdy jsem o takovém typu neslyšel (tedy v souvislosti s přelomem 50. a 60. let). Díky.

1 0
možnosti

R^

super zpracované téma

víc takových

0 0
možnosti

Prosím opravte si odkaz na F-106, odkazuje na Váš OWA :)

2 0
možnosti

Ukazuje tam většina odkazů v článku :-P

1 0
možnosti