Diskuze

Ušetříte za opravu auta, ale servisy zapláčou. Novinky CES 2015

Porouchalo se vám auto? Už nebudete muset do servisu, aby vám za několik tisíc řekli, že máte vadnou součástku za pětikorunu. Přicházejí nové služby, nové technologie a nové způsoby podnikání. Přichází International CES 2015.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kupte si krabičku za pár éček , najděte si na webu nejlevnější díl , a opravte si to sami.Autoservisy se budou smát , až se budou za měšce popadat.

0 0
možnosti

Vadný senzor vyměnit za 5 min.? ukažte jak?

0 0
možnosti

J17a67n 95H64u48r14k28a

3. 12. 2014 18:38

vše je neuvěřitelně předražené... u Fordu Focus jsem chtěl aktualizovat počítač o okamžitou spotřebu mám jen průměr /100 nejenže firma Ford nedokázala odpovědět zda je to možné (2006) a co by to obnášelo ale po třech měsících přišel email se strohou a nic neříkajicí větou 17000.-...proboha za co? poslední model hráčského počítače? asistentku?

0 0
možnosti

M78i34r57e45k 98H23r49o86c51h

3. 12. 2014 14:39

Já myslím, že hlavní problém není v tom, že by si lidé měli závady opravovat sami. Spíše jde o neúměrně předraženou diagnostiku ve značkových servisech. Vlastní zkušenost - diagnostika motoru v servisu Fiat 1690 Kč  - následná výměna lambda sondy v neznačkovém servisu 2000 Kč. Auto jezdí dodnes a bez chyb (cca 40 tis km) Stejně tak by podobné zařízení pomohlo vyhodnotit, zda při poruše, kdy svítí kontrolka motoru, můžu dojet do nejbližšího servisu po ose, nebo zda je bezpečnější pro mě i pro auto zavolat odtahovku. Já vím, že to jde i nyní, ale uživatelsky přístupnější zařízení + soft by mohlo být pro mě docela zajímavé.

0 0
možnosti

J29a17n 11T30a34r97a17b59a

3. 12. 2014 9:31

Diagnostika stojí 2000Kč tak maximálně u BMW. Všichni ostatní si za ni účtují zlomek této ceny, někde v rozmezí 200-500kč, což je vzhledem k nutnosti platit myslícího mechanika a investovat do diagnostiky, přiměřená částka.

1 0
možnosti

Otázka kolik v ČR a kolik v USA. A taky záleží kde - už jsem viděla faktury na diagnostiku u počítačů někde kolem 1500 (pouze diagnostika a nějaká základní práce, kde jim ale již bylo řečeno, že nic dělat nemají) a dokonce při žádosti o výměnu vadné součástky motorové pily chtěli 500 za diagnostiku, kterou dělat vůbec nemuseli, protože ta byla udělána už doma (takže výsledek byl koupit pilu novou od jiného výrobce, protože s cenou součástky se to již nevyplatilo, toto byl jediný servis a součátku neprodali).

Obecně i v ČR je snaha odrbávat lidi, kteří tomu nerozumí a pokud tomu někdo náhodou rozumí, tak nejlépe taky, jen tam dotyčný jde raději jinam.

0 0
možnosti

zakousněte se do měkké sádry - to je něco jako ta diagnostika to auta. Až to ztvrdne, tak se koukněte, který zub se vám nelíbí a ten vyrvěte sikovkami. Pak stačí do vykousnutého otvoru v sádře odlít nový z epoxidu. A když nemáte epoxid, tak tam vražte modurit. Nasaďte vzniklou protézu a máte zuby jako nové.

0 0
možnosti

Pokud se jedná o auto narvané elektronikou a problém je v elektronice a je na to diagnostický přístroj, tak proč si ho nepořídit, pokud bude přístroj stát přiměřeně vůči ceně v servisu. Spíše tedy u nás si podobný přístroj pořídí pár zkušenějších a nabídnou tu diagnostiku za zlomek ceny. Prostě když mě zubař nechá kousnout do měkké sádry, podívá se na odlitek a pak za to inkasuje 5000, že mi řekne, že se mi jeden zub zlomil a musí ho vytrhnout, bude dost lidí, kteří raději tu měkkou sádru zkusí doma a teprve když zjistí, že to není na trhání (výměnu pojistky u auta), ale na něco složitějšího, vyrazí k zubaři (automechanikovi).

My máme starší auto ještě elektronikou nenarvané, takže věci jako pojistka nebo nesvítící žárovka si můžeme zkontrolovat sami podobně jako vyměnit kolo při defektu, dolití kapalin a další triviality. A když to nejede a nevíme proč, jedeme do servisu.

1 0
možnosti

No ale vždyť to není žádná novinka! Kabel do OBD II si můžete koupit už dávno a dostat tak informace z auta mladšího roku 2000 - neb od té doby, pokud se nepletu, OBD II musí mít každé auto (možná evropské, nevím). Na netu je parta programů i zadarmo, takže za nějakých pár stovek dostanete informaci. Třeba "chyba 0505 - porucha systému volnoběhu" - jenže to je všechno. řídící jednotka se možná nemůže spojit s krokovým motorkem, možná jsou špatné kabely, možná ten motorek, možná jeho konektor. Možná je ale problém ve šktící klapce. Možná v řídící jednotce. A pak nezbývá než hledat. A nebo to všechno vyměnit, ale to je kravina, že jo. Mě teda taky štve že při každý návštěvě servisu se tam rovnou prdne položka diagnostika (u mě to teda bývalo 600-900,-) a snažím se teď, když už tam musím, alespoň nějak závadu identifikovat. Jenže pak to stejně chce vědět jak věci fungujou, mít nějaký prostor, ideálně garáž, správný nářadí, čas a odhodlání. A já teda myslím, že většina lidí se na to vyprdne a auto dá do servisu. Už vidím nějakýho manažírka ( a že manažírek nebo konzultant je dneska každej druhej) jak před barákem na chodníku rozhazuje převodovku. Ono spravit třeba pračku taky není žádná věda a netřeba mít ani moc nástrojů, ale dělá to stejně jjen pár vášnivejch kutilů. Ti ostatní se spokojí s tolik omílaným tvrzením, že "dneska už se věci nevyplatí opravovat" a vyhodí věc i když stačí jen drobnost. 

Takže jo, DIY je, bude a vždycky bylo a budou to porád je ti kutilové, bastlíři, hobíci, kterým ale nejde až tak o ušetřený peníze, ale je to vášeň, jako pro někoho rybaření nebo hokej. Vím o čem mluvím. Servisy se bát fakt nemusí

0 0
možnosti

nene, dá se ušetřit.!!

Například originál turbo do ford mondeo stojí 52.000,- Kč.

Náhražka 25.000,-

Oprava vadného kondenzátoru v řídící elektronice turba ve specializovaném servisu stojí 5000,-

Vadný kondenzátor stojí 20Kč.

0 0
možnosti

takže jako zákazník máte velký výběr opravy ve velkém rozsahu. :-P

0 0
možnosti

Servis aut a elektroniky není o krabičce za pár korun, ale o součástce za dvacku, za kterou si obchodník účtuje tisice. Tomu žádná krabička nepomůže.

0 0
možnosti

Taktak.

Neznalý laik to vždy vidí všetko jednoducho... :)

A brzdový snímač pre auto nestojí 50Kč ale povedzme 1000Kč. A s tým nič nespravíte. Ušetríte len prácu tchnika. Povedzme 400kč/h. Lenže vy pod tým budete ležať hodín 5..... :)

NAčo chodiť k zubárovi keď vrtačku a kliešte doma mám a sekundové lepidlo tiez...

3 0
možnosti