Diskuze

Letoun, s kterým Baťa překonával kontinenty, měl tropické chladiče

Hned dva letouny Spartan Cruiser II si pořídil továrník Baťa a plánoval jejich využití především na dlouhých obchodních cestách. Osvědčily se a později potvrdily svoji provozní spolehlivost i ve svízelných podmínkách odlehlých letišť od Afriky až po Indii.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J51i15ř41í 10B39r37o39ž

22. 2. 2015 19:21

Technet nezklamal, další ze série skvělých článků. Děkuji! R^

0 0
možnosti

No jo, 3 motory, žádná elektronika... to bylo možná spolehlivější než dnešní letadla :-)

0 0
možnosti

Na fotkách z Otrokovic nejsou na kolech ty aerodynamické kryty kol.

0 0
možnosti

Super článek, zabity nadpisem....

3 0
možnosti

Článek je to zajímavý, ale titulek je těžce zavádějící. Kliknul jsem v naději, že se dozvím něco o těch tropických chladičích, ale v textu je pouze 2x lakonicky zmíněno, že "je měl".

Změňte titulek na "Letoun, se kterým Baťa překonával kontinenty" a pak bude odpovídat tomu, co je ve skutečnosti ve článku obsaženo.

15 1
možnosti

"Z Anglie létala do Jižní Afriky pouze společnosti Imperial Airways a cesta samozřejmě podle počasí trvala déle než týden." bylo by zajímavé vědět, jak dlouho trvala cesta lodí.

0 0
možnosti

Jo, jo Československo bylo kdysi průmyslová země. [>-]

3 1
možnosti

Průmyslová je i dnes, ale průmyslnící už tu nejsou.

7 1
možnosti

Jinými slovy se dá říci, že jsme v té době nekupovali ze zahraničí nijak skvělá letadla. Jako třeba francouzské Blochy, které jsme pak dokonce vyráběli v licenci.

0 0
možnosti