- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Technet nezklamal, další ze série skvělých článků. Děkuji!
No jo, 3 motory, žádná elektronika... to bylo možná spolehlivější než dnešní letadla :-)
Na fotkách z Otrokovic nejsou na kolech ty aerodynamické kryty kol.
Článek je to zajímavý, ale titulek je těžce zavádějící. Kliknul jsem v naději, že se dozvím něco o těch tropických chladičích, ale v textu je pouze 2x lakonicky zmíněno, že "je měl".
Změňte titulek na "Letoun, se kterým Baťa překonával kontinenty" a pak bude odpovídat tomu, co je ve skutečnosti ve článku obsaženo.
"Z Anglie létala do Jižní Afriky pouze společnosti Imperial Airways a cesta samozřejmě podle počasí trvala déle než týden." bylo by zajímavé vědět, jak dlouho trvala cesta lodí.
Jo, jo Československo bylo kdysi průmyslová země.
Průmyslová je i dnes, ale průmyslnící už tu nejsou.
Jinými slovy se dá říci, že jsme v té době nekupovali ze zahraničí nijak skvělá letadla. Jako třeba francouzské Blochy, které jsme pak dokonce vyráběli v licenci.