- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Aj v prípade kontajnerov sa ukázalo, že vojna je veľkým katalyzátorom technického pokroku a vývoja. Aspoň na niečo sú tie vojny dobré...
Tady někdo chodí na jiný armádní portál, kde uveřejnili tenhle článek z 80% podobný před čtyřmi dny :D
Vážený pane Kazdero,
to bude asi tím, že autor článku Jan Grohmann je na portálu Armádní noviny šéfredaktorem.
Absolutní vodorovnost není nutná, povrch přibližně srovná bagr za několik vteřin a kontejner se vypodloží. Ps: Ano, jako most ve Studénce, ale kontejner je lehčí a nejezdí pod ním vlaky. Ale jak tu správně někdo poznamenal: ČR (údajně) nemá přepadat jiné státy.
Waw, koho jsme napadli ? Konečně snad budeme mít nějakou exotickou kolonii hurá
Nejlepší by bylo do cizích států vůbec nejezdit válčit. .Vždyť operace v Afghánistánu a podobných zemí stejně nic nevyresila. .
Na druhou stranu tam naši vojáci získávají neocenitelné zkušenosti. Samozřejmě doufám, že je v praxi při obraně ČR potřebovat nikdy nebudou.
Leccos bych pochopil. Ale nepochopím, proč armáda koupila Casy se kterými bylo tolik patálií, a přitom se do nich nevejde ani kontejner, a přitom všichni co se na tom obchodu podíleli, tak zůstali dobří.
Nepotřebujete někdo služby paní Parkanové? Ona by vám k tomu i zazpívala!
A co podle vás měla armáda koupit? Raketoplán Atlantis, nebo Concorde?
Máte přehozené palce a stopy a rozměrů kontejnerů. Uvozovky totiž značí palec (inch) a apostrof stopu (foot). Jinak by ten kontejner byl docela malý ;-)
To opravdu máme, díky, hned opravím.
A teď si představte loď jako je tato:
http://www.ericstone.com/uploaded_images/ChinaShipping2-772536.jpg
a zkuste si pronásobit X*Y*Z kolik je tam těch kontejnerů.. Když jsem byl v Hamburku kde se paralelně vykládá dejmetomu 10 takových lodí a jedna se vyloží mám dojem asi za hodinu. To je čínských hadříků a hraček co k nám proudí do Evropy.
Tak ono se v těch kontejnerech dneska přepravuje všechno. Třeba v chladících i maso, ovoce a zelenina. Vlastně je to velice praktické, protože se překládá pouze ten kontejner a ty výrobky uvnitř jsou od začátku až do konce v původním chráněném prostředí. Třeba ty chlaďáky mají izolaci a baterie, takže v době překládky to v nich nijak nerozmrzá a nemění se teplota jinak než ve stanovaném rozsahu. Stejně tak existují i kontejnery cisternové. Zkrátka dneska lze v kontejneru přepravit skoro jakékoli zboží.
Představme si zjednodušenou situaci: je třeba dopravit stanici první pomoci do Afghánistánu,...........................................................tam nemáme co dělat,je potřeba se starat o evropské zájmy,třeba jak zabránit emigraci
Spíš jste myslel imigraci, ne? Jinak buďte rád, že jsme v Afghánistánu a tudíž je fronta na které se brání evropské zájmy až tam. Jinak by mohla být o dost blíž.
detail, jihokorejsky pristav je Busan ne Pusan