Diskuze

Letenka levnější než párek v rohlíku. I takto vypadá souboj o zákazníka

Poletíte low costem, nebo tradiční aerolinkou? Nepohodlné, ale levné sedačky, omezená kapacita letišť, rozdílné ceny paliva, kvalita servisu, to jsou všechno faktory, které hrají v bitvě o létajícího zákazníka zásadní roli. Máme pro vás první díl seriálu Lesk a bída současné letecké dopravy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

Evropské lowcosty jsou pořád kvalitnější, než kdejaká indická, či jihovýchodoasijská letekcá společnost.. na druhou stranu je těch společností tolik, že se holt musí smířit s nižšími výdělky a externí vlivy k tomu také dost míchají kartami ;-)

0 0
možnosti

Co si autor představuje pod pojmem "hrozné odbavení a mizerná nabídka služeb na palubě" při hodinovém letu? Proč neletí např. s nějakým soukromým "Jetem", tam je zřejmě pohodlí a servis ještě lepší. Článek je opravdu reklamou pro velké společnosti.

3 0
možnosti
JD

letel som viackrat ako s Ryanairom aj s velkymi spolocnostami (british airways, csa, austrian airlines) a v odbaveni a pristupu personalu som nezaznamenal ziadny rozdiel

0 0
možnosti
JH

J44o81s75e40f 39H46á42b

12. 4. 2015 21:15

do 2 hodin letu se dá o low cost opravdu uvažovat, ale dál ne.

0 0
možnosti
TB

Každý by chtěl všechno co nejlevnější.

ALE běda, když pak někomu zaměstnavatel sáhne na plat a také jej sníží ...

0 0
možnosti
ZB

populisticky PR clanek velkych leteckych spolecnosti zneuzivajici padu lowcostu Germanwings.

Ja teda vzdycky budu volit pri letani po Evrope lowcost. Ne ze bych nemel na drazsi letenku, ale z principu. Nepotrebuju si priplacet za extra servis, ktery nepotrebuju. V Anglii jsem za 2 hodiny a to preziju bez jidla a piti.

Pan O'Leary to vystihl dokonale:

youtube.com/watch?v=hZrEIvUnm-o

1 0
možnosti
LT

L57u46k46á80š 64T90ó62t48h

10. 4. 2015 11:46

"...společnost Ryanair rozzlobila řadu klientů tím, že u objednaných nových sedaček už ani není systém pro polohování."

Ja osobne to ocenujem. Nemoze sa stat, ze si niekto predo mnou sklopi sedadlo a uberie mi polovicu uz aj tak minimalneho priestoru.

10 1
možnosti
ZB

ty mista na stani mely byt vzadu v letadle, s vasim mistem by to nemelo nic spolecneho.

0 4
možnosti
PK

zabudli ste dodat, ze vela beznych dopravcoc znizuju naklady , a na europskych letoch nedostanete ani vodu, ani batozinu zdarma, podobne ako u lowcostov. napr. Iberia, Brussel airlines atd. jednoducho lacnejsia letenka- mensi servis. co je na tom divneho. vcera vecer som si kupil VIE-DXB s UIA. tak som na ukraincov zvedavy, aj ked toho vela necakam

0 1
možnosti
JH

tak UIA asi nejhorsi, co jsem kdy letel, Aeroflot je proti nim premiova spolecnost s milym personalem na palube a to je co rict

2 0
možnosti
JC

Hezké čtení . Dobře napsaný článek -díkyR^

9 0
možnosti
OM

V zásadě se mi idea lowcostů líbí a nic proti nim nemám. Jako studentovi mi umožňovali cestovat značně levně, spartánské podmínky se na 1,5 - 2,5 hodiny dají vydržet (Po Evropě stejně člověk déle neletí) a spousta z nich má i relativně kvalitní servis. Aerolinku kterou ovšem nemůžu vystát je RyanAir. Kde můžou udělaj problém, s člověkem zacházej jako s dobytkem a jejich systém účtování všech možných poplatků.... No a pak jejich majitel O Learey. Nesedí mi to. Radši dám o pár stovek víc a vím, že poletím v klidu.

3 0
možnosti
JL

J88a17n 46L46a46k85o61m75ý

9. 4. 2015 10:40

To není jen o Ryanairu, ale i o těch jejich zaměstnancích. Třeba v Itálii toho projde tolik, že byste se nestačil divit :-)

1 0
možnosti
PV

P55e39t84r 32V84a84n80ě71k

9. 4. 2015 9:11

Ta doba je opravdu pryč, kdy se lítalo z Brno do Londýna  nebo Barcelony za 300 zpatecny let. A s Air Asia letenky po cele Asii do 1500 Kč. Z Kuala Lumpur do Brisbane a zpět Melbourne za 2000. Ale kdo hledá, najde !!!!!!

1 1
možnosti