- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takové obracéné toho co bylo za komančů. Tehdy se vše hlavně vychvalovalo do nebe. A dnes se hlavně kritizuje. Ani jedno ani druhé není dobře!
Bohužel český kapitalismus ukazuje, že modlou jsou jen prachy. Na místo aby se projektanti a investoři poučili z chyb již provozovaného metra, tak se vytvářejí nové paskvily. Taková společnost si nic jiného než právě takové metro nezaslouží.
Stanice jsou opravdu velice krásný. Oproti té Dejvické nebe a dudy. Co je mi velice líto, je fakt, že dnes, po bezmála 40 letech, necháváme nebe špinavý chátrat a vedle stavíme laciný dudy.
Alespoň novináři by se mohli konečně naučit, že slova díky a kvůli nejsou ekvivalentní...
Začíná mě tohle novinářské hnidopišství pěkně sr*t.
Dělá se jako by metrem jezdili hlavně invalidé a jakoby vozíčkář musel mít naprosto identické možnosti přístupu jako zdravý člověk a skandál je, kdy to je k výtahu dál než ke schodům. Bezbariérovost snad znamená, že se tam postižený dokáže bez pomoci dostat. Nikoliv že se tam dostane nejpohodlněji ze všech.
.
Petřiny - "...Přestupní vzdálenost na tramvaje demotivuje z používání MHD..."
Jejej to je tragédie! Tramvajová zastávka je vzdálena od vstupu do metra 50 m a tramvaj z ní jede jedním směrem na Hradčanskou kudy projíždí i to metro a druhým směrem je to jedna stanice na konečnou. Kampak ti nebozí cestující přestupují?
Tohle neni hnidopisstvi - tohle je ukazka stavby typu Pejsek s kocickou varili dort. Potkavaji se zde 3 typy kolejove dopravy, ale neni mezi nimi zadna vyraznejsi vazba.
Troufnu si rict, ze desetilete dite by ty prestupy mezi dokazalo vyresit chytreji
Co to jako je, ten betonovej monolit
Krasne stanice. Chudak Dejvicka najednou vypada dost usmudlane.
Působí to dost lacině na kolik to vše přišlo
No to je teda krása. Přímo hodná nějaké světové ceny za architekturu
lidi se v dnešní době hned rozmočí a nic neuzvednou.