Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Adolf Hitler chtěl, aby nacistické Německo odešlo s ním

Před sedmdesáti lety si vzal život Adolf Hitler, jedna z nejodpornějších zrůd 20. století. Uprostřed hrůz ruskými děly ničeného Berlína zemřel politik, jehož vláda začala „bojem proti terorismu“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J40a38r84o12s56l55a16v 69C75h58u86d61á87č94e93k 7544955786265

Pěkný článek. Díky za něj.

0/0
2.5.2015 19:36
Foto

P77e90t46r 61W14a46t77z62k86e 7474205909696

Adolf Hitler chtěl, aby nacistické Německo odešlo s ním

To zní jako kdyby na to přišli až 70 let po válce ;-D .

0/0
2.5.2015 3:19
Foto

P86e52t37r 14W96a38t76z41k66e 7524615199246

"Adolf Hitler chtěl, aby nacistické Německo odešlo s ním"

To zní jako kdyby na to přišli až 70 let po válce ;-D .

0/0
2.5.2015 3:17


S73a97m46u23e45l 16R15a49z15i43m 4933760790641

AH byl velký člověk velkého ducha, který měl ohromnou možnost změnit svět k lepšímu. Bohužel se rozhodl špatně,nebo přepadl na špatnou stranu, ale to nic nemění na faktu, že bez vody polévku neuvaříš, bez mouky knedlíky nebudou a bez příčiny by fašismus nevznikl a nezvrhl by se. Sám fašismus ve své teoretické podobě hlásá kapitalismus regulovaný státem ve prospěch nácie. To že nám dnes hlásají a omlacují o hlavy různé věci jako holocaust je sice pravda, ovšem fašismus to neměl v programu. To že se to pak dostalo do systému je ta samá zvrhlost,jako vymýtit lékaře v čr, postavit národy na Ukrajině proti sobě, rozbít Jugoslávii, nebo udělat arabské jaro.Pro nás z toho všeho plyne jedno poučení: Ožebrač souseda a získáš nejen nepřítele,ale i garanta své smrti. Pro odpůrce: Nejsem fašistsa, ani demokrat a dějiny třetí říše studuji 32 let v několika jazycích. Dříve než budete komentovat,zkuste si článek přečíst ještě jednou.

+3/−1
1.5.2015 17:35

S78t91a29n32i64s66l27a73v 44S66e89d56l66á11k 1835209487

Na to, jak dlouho to studujete si příliš pletete fašismus a nacismus. Hitler realizoval svůj Main kampf a v něm antisemitismus byl. Stejně tak byl nacismus levičáckým extrémem a ne krajní pravicí.

+1/0
2.5.2015 7:42

V84l51a89d72i78m26í72r 11S13v85o30b81o18d43a 5366277734968

Politologové představují názorové politikum jako kruh. Kruh z levé strany uzavírají levicoví rídikálové kteří se na styku kruhu dotýkají s radikály pravicovými a nacismus stál v prvé řadě na čistokrevné germánské rase. Ne na sociálních vymoženostech. Ty vyplynuly se záměru uchválit moc nejen v Německu a Evropě a z počátku utajeném  zbrojení a budování infrastruktury země. Tu moc nebylo možno získat demokratickými prostředky ale válkou!!!

Tedy kapitalistická krize byla prvotním impulsem k válce.

Jen, aby se situace po 80ti létech neopakovala. Tisknutí dolarů nemůže trvat do nekonečna.

+2/0
2.5.2015 16:22

D49a47v30i95d 51O96d98l62e78r 8332872493137

Pokud dějiny Třetí říše studujete 32 let a plácáte takovéhle hovadiny, tak mi nezbývá konstatovat nic jiného, než že jste drobátko retardovaný. Holocaust například Hitler nastínil už ve svém díle Mein Kampf z roku 1922. Stejně tak například válku se SSSR a Francií. Rozdíl mezi nacismem a fašismem tu rozebírat nebudeme.

+1/0
2.5.2015 16:37

D94a18v35i89d 91O10d74l55e30r 8612802953917

Autor článku píše, že "k socialismu měl Hitler daleko". Jenže Hitler, potažmo jeho NSDAP BYLI silně socialističtí - s komunisty si de facto konkurovali. Výběr z politického programu NSDAP: 

7) Žádáme, aby se stát zavázal ... zajistit možnosti výdělku a životní perspektivy státních občanů.

13) Požadujeme zestátnění všech (dosud) vzniklých trustů (podniků).

14) Požadujeme rozdělení zisků velkopodniků.

15) Požadujeme vytvoření velkorysého systému péče o staré občany.

16) Požadujeme ... okamžité zespolečenštění velkých obchodních domů. 

17) Požadujeme ... vytvoření zákona o vyvlastnění půdy pro veřejně prospěšné účely bez náhrady. 

Celý program NSDAP:  http://cs.wikipedia.org/wiki/Program_NSDAP

+1/−1
30.4.2015 20:53

V33l62a39d92i13m44í71r 27S87v98o91b73o25d47a 5496227624828

Co bylo za Hitlera zestátněno? Snad Krupp?

0/0
2.5.2015 16:27

D64a86v22i34d 11O36d80l96e73r 8912982433707

I Krupp musel platit své lidi podle celostátně platných mzdových tabulek a místo peněz musel od státu přijímat bezcenné MeFo dluhopisy. Například.

0/0
2.5.2015 16:40

V10l16a36d54i69m58í56r 98S30v32o76b30o35d97a 5276837374158

Konečný účet za válku byl pro Německo a nejen pro Německo tragický. Rozvrácená Evropa. Ale v době nástupu Hitlera k moci vidina zisků něměckému kapitálu vyhovovala.  To, že za války byly peníze bezcenné je jen její důsledek.l

Mnoho zadlužených firem bylo během války v tuzemsku oddluženo!

0/0
3.5.2015 15:10

L17u97k96á41š 15N23o97s60e12k 9210167697

Vážně je to náhoda, že u článku o Hitlerovi mi vyskočí reklama na PLYN od ČEZu? Trochu morbidní ne? ... No lepší než kdyby vyskočila přímo u článku o holokaustu.

0/0
30.4.2015 19:12

M79a28r53e37k 90H66l88á91v78k63a 7165822440637

Od války uplynuly ? dva roky, byl listopad 1922 ?

+1/0
30.4.2015 13:28

V45o14j74t38ě63c22h 46Š85e91f45l73e68r 2103227564181

Ono to je vlastně správně. 11.11.1918 bylo pouze vyhlášeno příměří a I.S.V. formálně skončila až posledním dnem Pařížské mírové konference tj. 21.1.1920.

Vzato do důsledku, je ten samý den faktickým začátkem II.S.V.. Pohádky o odporných zrůdách se možná dobře čtou a zapadají do konceptu vítězů, ale realita je přeci jen jiná. Německu prostě výsledky "mírové" konference v Paříži a především požadavky Francie a Británie nedávali jiné šance. Dopadlo by to více méně stejně i kdyby žádný Hitler nebyl.

+1/0
30.4.2015 17:46

J56a45r92o60s52l58a75v 97S16k59r93i44v35a53n91e24k 6955510

to si meli nemcouri rozmyslet, kdyz v r. 1914 zautocili na belgii, francii etc., ze to muze mit jiste dusledky kdyz tu valku projedou :-P

0/0
30.4.2015 19:09

D77a93v84i73d 57O92d32l92e35r 8182632313667

Jasně, reparace jsou pochopitelné, jenže Francie s Británií to trochu přepískly: řekli si o takovou výši válečných náhrad, že podle odhadů by je Němci spláceli až někdy do 80. let. (Proto se od toho také distancovaly USA.) Navíc vítězné mocnosti označily Německo za JEDINÉHO viníka 1. světové války, třebaže ji začalo Rakousko-Uhersko, následně Rusko a teprve později se připojilo Německo.

+3/0
30.4.2015 20:59
Foto

J75a45r70o16s70l89a82v 21C85h38u76d31á13č28e11k 7594475526585

R^R^R^

+1/0
2.5.2015 19:40

O71t58a 44J61e32l81í87n98e37k 8581328660435

Zajímavý článek, je poučný paradox, že Hitlera a jeho teror vynesl k moci i jeho "boj proti terorismu" Rv

+2/0
30.4.2015 10:40

L84u92k28á98š 64N46o30s33e22k 9390917657

Něco k zamyšlení? Doufám, že moc ne

0/0
30.4.2015 19:13

E18d52u53a74r30d 42B87l64a14z58e17k 1413820475345

pane autire clenku Pefnere , nenalepkujte nesudte! Zaver a soudy co byl Hitler nechte laskave na usudku ctenare. Vy pouze peofesiobaone tedy nezaujate!!! suse konstatujte fakta - co tento muz spachal nebo naridil spachat! Bylli zruda nebo masovy vrah ci nebezpecny nacionalista jako casto i nekteri jovinari pisi nebezpecne nacionalne!..., nechte laskave na mem usudku a nepodsouveutemi nejako zrudu a pod. nalepky... (jasem pritom antifasista i antikomunista ale anti neprofesional, antidemagog!)

+2/−15
30.4.2015 10:17

D82a90v55i62d 62Z70a42h46r19a98d12n94í11č32e35k 3597287516951

a taky jste antigramatik....

+17/−1
30.4.2015 10:26

T24o39m43a34s 16C25e44n11e39k 6357854850253

ale hlavně vůl

0/−2
30.4.2015 17:03
Foto

P88a86v32e94l 48D66o49l46e27z69a12l 6213333231852

dtto kolega výš...

0/0
30.4.2015 18:31
Foto

P76a87v83e92l 91D51o23l12e48z33a98l 6583873761572

A jaký vliv má na vlastní názor Vaše diagnoza "antigramatik", vole?

0/0
30.4.2015 18:31

P67e60t35r 96L95u38k93e27š 7977757270400

Pane Pacnere, trochu úcty k nebožtíkovi.

Jakápak zrůda? Hitler jenom chtěl ochránit vlastní národ před cizími vlivy, a logicky má tak první místo v germánské Valhale. Vy nečtete Peroutku?

+1/−17
30.4.2015 10:12
Foto

J34a72n 93K19u60ž41n69í97k

Vy nečtete Peroutku, pane Lukeši.

+7/0
30.4.2015 10:17

E81d13u39a40r40d 15B75l63a35z89e15k 1273710305645

jde i o princip  nezaujatosti pisalka kdy nalepky by si mel dosadit ctenar a nemel by mu je podsouvat pisatel clanku... Leda by to byl blog, komentar. Jinak je to neprofesionalita! novinare...  Nezavisly nezaujaty a o jektivni!!! novinar by mel pouze suse konstatovat fakta - tedy popsat zrudne! ciny!!! Hitlera a usudek cim byl (zrudou masivym vrahem a pod.) at laskave necha na me!;-O;-O

+1/0
30.4.2015 10:32

P93e14t92r 31L91u57k61e92š 7937647270850

Na to už je pozdě. Historii píší vítězové.

0/0
30.4.2015 10:35

P72e98t21r 42L33u91k91e47š 7977497300960

A vy nečtete mne.

+1/0
30.4.2015 10:33

T72o55m46á89š 25K75r28á85l 3898278347549

dejiny pisi vitezove :-) kdyby dolfy vyhral, tak se tu nejspis pise o velkem vudci .......

0/0
30.4.2015 10:56

D88a68v15i67d 30O20d44l74e23r 8282122633237

Vy jste placený kremlobot...? Pokud ne a děláte tohle zdarma, tak byste si s tím měl někam zajít...

0/0
30.4.2015 21:00

P57e80t34r 79B81o66k54v83a94j 3586460212706

další jelito....

0/0
1.5.2015 12:38

D28a46v40i95d 54Č73e65r52n63ý 8854339271860

někde jsem četl, že jak je v článku zmíněno to sanatorium, kde se Hitler léčil z oslepnutí, tak ho tam dostal na starost nějakej doktor, kterej ho léčil ve stylu víra tvá tě uzdraví a že on v něm probudil ty myšlenky, že si ho vybrala prozřetelnost atd. I v tomhle článku je uvedeno, že tam si leccos uvědomil. Hitler toho doktora později nechal zabít. Ale bohužel už nevim kde jsem to četl, docela by mě to zajímalo

0/0
30.4.2015 9:55

H15a54n83a 53K52r81i75v67a93n92e15k 2171605792703

To byl lazaret v Pasewalk, googlujte.

0/0
30.4.2015 10:21

M93i20r68o56s58l42a25v 38S81u31c57h89y 5570149260480

Ona ta slepota také byla pouhým psychickým blokem. Hitler dostal šok z chemického útoku.

0/0
30.4.2015 12:07

P56e64t78r 48V38r21c14h93o38v93s19k33ý 1522357876932

Koketování Nacionálního socialismu (nacismu) s internacionálním socialismem (komunisty), jak se v článku píše, má svou logiku. Neexistovala mezi nimi žádná hranice. Už Hayek ve své Cestě do otroctví popisuje jak často nacionální socialisté (nacisté) a internacionální socialisté (komunisté) přebíhali z jednoho tábora do druhého. Oba typy socialismu mají své kořeny v Marxovi, kterým i Hitler byl v počátcích budování své zrůdné ideologie okouzlen. Rozdíl byl pouze v definování nepřátel, které je nutné jakýmikoli prostředky zničit - zatímco Hitler označil za svůj cíl vraždění židy, Stalin (a předtím Lenin) likvidoval "kapitalisty"). Do roku 1940 Hitler i Stalin spolu úzce spolupracovali.

Bohužel, dnes chápeme nacionální socialismus jako protipól internacionálního socialismu (shrnuto do slov extrémní levice, extrémní pravice). Málokdo tuší že nacionální socialismus (nacismus) je pouze jiná tvář internacionálního socialismu (komunismu) a naopak.

Jinak všem, kdo to ještě nezhlédli, vřele doporučuji kouknout na dokument The Soviet Story-Příběhy rudého zla, který lze na internetu v pohodě nalézt (např. youtube). Tam je podobnost (či lépe identičnost)  nacismu a komunismu naprosto detailně a zřetelně zdokumentována.

+19/−1
30.4.2015 9:39

J93a93n 58K52o27c76i67á54n 9880251117312

Jenže to co vy popisujete jako důkaz podobnosti (likvidace opozice atd..) dělají všechny totalitní ideologie, včetně náboženských (např vyvražďování protestantů katolíky) to prostě není důkaz ideologické podobnosti, ale toho že jsou to totality. NSDAP byla sociální jen podle jména - mocensky se opírala o majitete průmyslu. Jeji voličksý elektorát byl složen většinou z drobných živnostníků (zatímco komunisty volili dělníci dále až do zakázání voleb).  To že spolu v jednu chvíli takticky spolupracovali také nic neznamená - demorraciii a Stalin spolu také spolupracovali proti třetí straně a nikdo neříká že jsou podobné. Spolupráce Stalina a HItlera v roce 1940 je logická z toho důvodu, že obě země byli do určité míry mezinárodní vyyděděnci a nikdo jiný jim nezbýval.

+3/0
30.4.2015 9:46

P94e91t28r 62V77r54c58h52o80v40s41k81ý 1162747276632

Ano, likvidace opozice je znakem všech totalitních sil, včetně náboženských. Nacionální i internacionální socialismus jsou totalitní a likvidace opozice (v případě získání plné moci) je jim vlastní.

S tím mocenským opíráním o majitele průmyslu bych byl opatrný. Už jsem na to odpovídal níže, u příspěvku p. Bryknara. Takže jen krátce: Hitler považoval znárodňování za škodlivé pro socialismus. Měl přesné informace o neblahých důsledcích znárodňování ze Sovětského svazu, kdy zemřely a trpěly milióny lidí a průmysl šel hodně dolů. Nechtěl tu chybu opakovat. Ale stačilo mu, že se majitelé firem plně podřídili diktátu centrální socialistické moci.

A že byli Německo i SSSR v roce 1940 vyděděnci? Ano, díky úzké vzájemné spolupráci, kdy si mocensky rozdělili Evropu. SSSR následně bez vyhlašování válek postupně napadlo Estonsko, Lotyšsko, Litvu, Finsko a Polsko. Po brutálním bombardování Helsinek byl Sovětský svaz vyloučen ze Společnosti národů (či Ligy národů). Takže hodnocení, že to byli "vyděděnci a nikdo jiný jim nezbýval" je dosti zjednodušující....

0/−1
30.4.2015 10:29

T32o91m84á56š 42B63r95y62k54n72a31r 1785957333582

Dovolil bych si s Vámi nesouhlasit, ale o socialismus opravdu nešlo. Ten název byl jen lákadlem pro voliče ve 30.letech, i když původně se jako 2.fáze revoluce o socialismu přemýšlelo. Jenže v r.1934 se Hitler spojil se špičkami armády,  hlavně pruskými junkery a otočil a Rohma, který byl  hlavním obhájcem socialismu, nechal popravit. Hitler byl hlavně podporován bohatými průmyslníky a majiteli bank, takže ti by socialistovi jen asi stěží pomohli k moci...

+3/0
30.4.2015 11:21

P22e19t81r 97V46r75c56h55o97v75s45k22ý 1622617756462

V tom se asi neshodneme. Neumím si představit, že to byli junkeři, průmyslníci, špičky armády,  kteří by Hitlerovi diktovali svou vůli. Spíše naopak - kdo Hitlera neposlechl, skončil na popravišti, v koncentráku či na východní frontě.

Osobně nevím, co je nelogického na tom, že Hitler jako socialista odmítal  znárodnění jako něco, co myšlence socialismu nepomáhá a ekonomii škodí. Vždyť i sám Lenin vyhlášením NEPu de facto připustil, že totální znárodnění v Rusku nebylo úplně tou nejlepší cestou. A byl snad díky tomu menší komunista (internacionální socialista)?  Můžeme vzít jiný příklad: Vietnam, Čínu či Kubu. Po mnoha desetiletích tyto země také pochopily, že totální znárodnění nebylo šťastné a pomalu připouštějí soukromé podnikání. Jsou snad tyto země méně komunistické? A co současní významní evropští socialisté. Jen málokterý z nich volá po znárodňování. Spíše volají po větší regulaci, kontrole, ovládání státem. Tito socialisté velmi dobře vědí, že pokud si zlikvidují podnikatelské prostředí socialistickými experimenty, nezbyde jim dostatek financí na budování "lepších socialistických zítřků". Jsou kvůli tomu menší socialisté ? Či to jsou dokonce kapitalisté?

Hitler byl v tomto nadčasový. Pochopil, že při budování své Říše si nemůže zlikvidovat podnikatelské prostředí (tedy něco, co chápou až současní socialističtí a komunističtí vůdci). A rozhodně nesouhlasím, že Hitler kvůli neprosazování myšlenky znárodňování ve stylu Sovětského svazu, není socialista. Naopak, byl to socialista tělem i duší... A plně to koresponduje s názvem článku, kde diskutujeme: Adolf Hitler chtěl, aby nacistické (tedy nacionálně socialistické) Německo odešlo sním. Tedy žádné kapitalistické Německo.

+2/0
30.4.2015 13:00

V51l58a13d32i96m39í54r 87S41v94o64b17o14d32a 5786557574818

Jenže ta válka započala jako kapitalistická. Protože atributy kapitalismu  Hitler zachovával. Polsko Francie Anglie nebyly státy kapitalistické?

0/0
3.5.2015 15:24

P28e72t33r 75V80r87c75h45o86v79s96k50ý 1432107786362

Kapitalistická válka? Co to je? Když jsem si to vygoogloval, tak je to nějaký nesmyslný termín používaný komunisty a anarchisty. Ti nikdy nepřipustí, že Hitler byl socialista...

0/0
4.5.2015 21:59

V78l30a92d11i60m82í64r 92S66v50o21b48o50d74a 5966897634798

Socialista s ideou čistokrevné rasy?

Kdyby ta protihitlerovská koalice nevyhrála válku tak by zde Slovani nenapsalí ani řádku! Neboť by skončili ve společných hrobech nebo jako laciná pracovní síla pro německé kapitalisty. Ono to tak vlastně  mimo masové hroby stejně skončilo.

Globální kapitalismus je jen vyšší forma kolonialismu.

Jiný společenský řad než kapitalismus v Evropě vč. Ruska a USA  není. Či se mýlím?

0/0
4.5.2015 23:00

J42a13r23o75s77l25a56v 61F52r73a90n89t61i63š38e77k 52B58r62ü55m30m45e18r 1391186393760

Hitler použil průmyslníky, aby se dostal k moci, ale jakmile se dostal, tak dosadil do fabrik nacistické odbory a ty fabrice vládli! Žádný majitel neměl pak právo rozhodovat o svém podniku, buď to přijal, a za to dostával tedy zisk, anebo ne, a byl zlikvidován.

0/0
30.4.2015 15:48

D36a94v21i82d 17O85d62l66e74r 8232132513767

Hitler se mocensky opíral o ulici, nikoli o průmyslníky - jejich finanční dary byly jen zlomkem částky, kterou platili řadoví členové, což byli nejčastěji dělníci. Na vrchol moci jej taktéž dostali dělníci svými hlasy a primitivní SA svými obušky. (Před klíčovými hlasováními v Reichstagu jim například nedělalo potíže zablokovat poslancům jiných stran vstup na jednání a zabránit jim tak hlasovat, například v případě tzv. zmocňovacího zákona, kterým Hitler urval definitivně moc.)

0/0
30.4.2015 21:14

J54a98n 39K89o12c76i88á56n 9190721317472

Tady někdo se ptal kde se u A. H. vzal ten antisemitismus. Existuje teorie, která tvrdí, že to bylo n azákladě faktu, že Hitlerova babička dělala posluhovačku u jedné velké židovské rodiny a jako svobodné se jí narodilo dítě (otec A. H.)  u kterého nebyl znám otec. Logicky padlo podezdření na židovského zaměstnavatele babičky. De facto by byl s 1/4 žid. MOžná došlo k stejnému efektu jako dochází u například latentních homosexuálů, kteří jsou největšími homofoby. Tuto teorii potvrzuje i to, že po anšlusu Rakouska byla celá vesnice přesídlena a záznamy zničeny. Navíc v Rakousku byl antisemitismus vždy trochu silnější než v Německu kde přeci jen byl mezi vládní elitou rozšířen původně pruský racionální a nenáboženský přístup.

+1/0
30.4.2015 9:37

D36a18v59i95d 94O82d66l48e48r 8292652403907

Tak oni Židé byli "vděčnými hromosvody" už tisíce let, takže možná jen sáhl po osvědčených nepřátelích.

0/0
30.4.2015 21:15

T21o15m20á32š 97F56o52l24d48y92n33a 1704822784388

Nese civilizace, by si ve svem vlastnim zajmu, mely uzakonit pravidlo, ze jim nemuze vladnout nikdo s vyskou pod 180 cm, snad jen rackujici zrzci by mohli mit vyjimku.

0/0
30.4.2015 9:05

M95i38l51a81n 57C46o67u46f57a39l 8293447523

Tak jsem se dozvěděl, že Hitler vlastně za nic nemůže, že to všechno byl jen boj proti terorizmu! Autor článku zdejší především dětské čtenáře mate, ale v  jednom má pravdu! Německo potřebovalo zastavit propad ekonomiky a jen porobení a drancování cizích zemí spojené s válečnou agresí mohlo pomoci! Navíc Hitler byl  jedinec, kterého tehdy jejich společnost potřebovala, takže svádět skutečně vše na Hitlera je nesmysl! Prusko, Německo, dějiny jsou neúprosné. Pár let od 2. sv. války uplynulo a ejhle jejich představitelka Merkelová už zase chce rozdávat  " rozumy "!

0/−10
30.4.2015 8:56

J75a61n 32S55m81í50t90k95o 8444532884605

Na textu je vidět, že to je zkrácená kapitola z knihy, třeba viz "Ke svým proslovům se vůdce opět vznášel z oblak" - přitom se dřív nic o leteckých přesunech Hitlera nepíše. (A je to zajímavé: http://www.fronta.cz/hitlerova-letadla-letka-fliegerstaffel-fuhrer-baur)

Faktických chyb se tam taky najde, přitom člověk s přehledem pana Pacnera by je měl být schopen zachytit. Třeba požadavek na křeslo ministra letectví ve von Papenově vládě je nesmyslný, za Výmarské republiky RLM neexistovalo (letectví spadalo pod ministerstvo dopravy).

Polemizovat by se dalo s tvrzením, že NSDAP byla socialistická jen podle názvu - třeba rekreace jako by z oka vypadla ROH. A sám autor to později sám popírá: "Nacisty opouštěla střední třída, která se obávala jejich silných socialistických cílů."

Škoda jinak pěkného shrnujícího článku.

+5/0
30.4.2015 8:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.