Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Podívejte se, čím budeme jezdit. Jak zevnitř vypadá nový InterPanter

Mohli jsme podrobně nahlédnout do nových nízkopodlažních rychlíkových souprav pro České dráhy. Elektrické jednotky nazvané InterPanter jsou odvozeny od dnešních vlaků pro příměstskou dopravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J63a30n 53L21a95k87o59m71ý 7901965765414

A to se někdo smál Leošovi, že má gramvaj. A co je todle, jak 1. tak 2. třída jsou ještě tragičtější a to to má jezdit dálkovku. A to mi ten interier ani nepřijde, že by měl vydržet alespoň 12 let...

0/−4
1.6.2015 0:48

R11o26m24a11n 16S45t64o39n72e86k 1609663949551

leo expres je určitě pohodlnější než tyhle vlaky

0/−7
1.6.2015 6:02
Foto

B22r79o66n39i44s48l95a80v 46G73a77b85r83y58š 2502959951

Jak to můžete vědět, když v tom zatím nikdo neseděl?? ;-D Z obrázku to těžko poznáte.

+8/0
1.6.2015 9:20

R15a95d64e38k 36J26a31n88a42t49a 9235526954902

Tohle ale není určeno pro dálkovou dopravu a ani to na dálkových vlacích jezdit nebude. Bude to nasazeno na "rychlících", které mají zastávky co 20 km.

Na Západě se takovým vlakům říká "RegionalExpres", "InterRegio" a podobně (a financují je kraje)]. U nás se to neprávně řadí pod dálkovou dopravu, protože opravdovou dálkovou dopravu (zastávky od sebe 50-100 km) máme kvůli zastaralé infrastruktuře jen na cca 4 tratích.

+6/−1
1.6.2015 8:14
Foto

B18r71o10n16i23s96l23a21v 92G81a59b30r27y94š 2192799361

To jsou kousci..., už se těším, až se svezu. :-) I když jsem něco podobného psal už asi před měsícem.

+6/0
31.5.2015 22:47

P13a56v65e71l 34K54r42e69j82č75í30ř 2712481883666

Vždyť je to starej panťák, akorát se jinak jmenuje :-)

0/−9
31.5.2015 22:11

K49r60y66š92t11o97f 30L77a11n94í26k 1389350795595

všechno se zkracuje.

0/0
31.5.2015 23:02

M58a63t87ú17š 52B68e30n69a46k 9338214492723

Presne mesiac stará informácia...

0/0
31.5.2015 18:54

J45a56r27e90k 82K39a52l26i98v92o51d11a 7336953161176

Třikrát sláva velkoprostoru. R^

+14/−1
31.5.2015 17:50

J45a46n 88L11u62k15á82š 5476363494927

No to je sterilní hnus. Koukám, že i na dlouhé tratě přijemným kupátkům odzvonilo.

+3/−18
31.5.2015 17:48

D13a14v48i11d 27H68e77l61l11e12r 6736363110826

„Příjemné kupátko“ platí možná v poloprázdném vlaku, ale mačkat se tam ve špičce opravdu nikomu nepřeju.

+18/−1
31.5.2015 20:00

T53o50m28á51š 28R51ů15ž24i86č98k95a 5718553698414

Pěkný, ale konečně by mohli koupit (a hlavně nasadit) něco na lokální tratě místo Žlutého Moru... (zvracející smajlík)

+3/−1
31.5.2015 17:41

R17a25d72e24k 61J90a24n96a29t24a 9985496524642

Dieselových RegioSharků (PESA Link II) bylo koupeno 31 ks, RegioSpiderů (Regio-Shuttle RS1) 33 ks.

Ono těžko nastartovat nějakou masivnější obnovu, když ceny nových vozidel jsou stejné jako na Západě, ale kraje v dotacích i cestující v jízdném platí mnohem méně než na Západě, a provoz na našich lokálkách je navíc kvůli nízké traťové rychlosti neefektivní. Na stejný jízdní řád pak potřebujete těch souprav klidně dvojnásobek, než by bylo normální.

+7/0
31.5.2015 18:09

P88a93v28e46l 94K48e28l83n50a64r 7939330700

ještě bych tě doplnil o regiopantery asi 14ks, ale ty jsi myslel asi jen diesly

+1/0
31.5.2015 18:43

J95o32s38e13f 16T85l46a13m81s58a 8375613409879

Hezké, ale přesto mi v interiéru chybí více přírodního materiálu, jako je koženka a chemlon.

+1/0
31.5.2015 17:38

S61e33n32a80d 56K66o95l13á57ř 9404771314973

A na jakých trasách že by to mělo jezdit? Nějak jsem to nepochytil, jen že jsou odvozené z příměstských.

+2/0
31.5.2015 15:54

M45i83r86e69k 17Z74á54v21o24d69n86ý 7472187630138

Olomouc - Břeclav - Brno ... zbytek se zatím neví (asi Praha - Pardubice - Brno, ale to není jisté).

+2/0
31.5.2015 17:32

S65e70n47a89d 38K52o25l35á19ř 9864711344353

Zajímá mě právě ta Praha - Pardubice - Brno ... Protože to je obsazené Railjety ne? Pardon když tak, neorientuji se tolik :)

0/0
31.5.2015 18:16

J21a45n 68K94o41b41ě34r87s21k70ý 1880526761843

Jde o rychlíky, Praha-Pardubice-Brno. Ty staví všude od Přelouče po Blansko.  Člověk, který jede do Brna jede přímo Railjetem, který staví jen v Pardubicích, Třebové. Ty rychlíky slouží hlavně pro místní frekvenci, normální člověk s němi do Brna nejede ;-D

+4/0
31.5.2015 18:29

S94e61n84a89d 27K23o79l76á48ř 9534151954713

Tak to pak jo :-)

+1/0
31.5.2015 19:24

O33n48d27r73e75j 42K29o32d13a98d 8971933411777

Takže na trase do ČB budou koženky už asi navždy. :'((

0/−3
1.6.2015 0:06

M17a13t85ě56j 71V24o71n47d86ř65i81č74k62a 4124720278946

Už dnes jezdí co Budějovic vozy po kvalitních modernizacích s klimatizací, čalouněnými sedadly a zásuvkami 230 V. Další vozy přijdou brzy - v současnosti probíhá modernizace starších vozů, které budou nasazeny na trať Praha - Budapest, vozy, které dnes jezdí tam (opět s klimatizací, zásuvkami...), budou nasazeny na trať do Budějc R^:-)

+1/0
1.6.2015 18:30

M29i97r22o12s84l22a72v 94J21a97n77o91u75š37e27k 9134511417

Prijde mi ze CD maji po divokych nakupech poslednich deseti let prehnane mnozstvi ruznych typu vlaku. Nechapu proc nemaji na regionalni trate jeden-dva typy. To same na inter city a eurocity. Plus elefanty na primestske. Mohly by pak vyjednat lepsi podminky nakupu i servisu.

0/0
31.5.2015 14:45

P89a81v71e40l 43K69e60l30n32a53r 7769300260

a já si myslel, že interpanter a regiopanter je to samé jen (+- vůz  a jinné uspořádání)

+6/0
31.5.2015 15:40

J46a89r36e13k 82K42a10l24i37v57o39d68a 7726393571146

Oddělené nástupní-výstupní prostory, menší počet dveří, lepší sedačky atd....

+1/0
31.5.2015 17:52

R93a50d40e91k 51J51a94n51a52t77a 9945646934852

Pokud myslíte _nové_ vlaky, tak těch zase tolik různých typů není.

regio dieslové: RegioSpider, RegioShark

regio elektrické: RegioPanter

interregio (u nás nazývané "rychlík"): InterPanter (vetšina dílů totéž co RegioPanter)

dálkové: Railjet

Ostatní jsou rekonstrukce a rekonstruovat můžete jen to, co máte. A CityElefant a Pendolíno nejsou nové vlaky, to jsou 15 let staré modely, které už se nevyrábí.

+3/0
31.5.2015 18:22

M69a21t77ú97š 62B64e27n97a57k 9408214832843

City Elefanty, teda ich modernejšie verzie, sa stále vyrábajú, akurát už nie pre ČD

+1/0
31.5.2015 18:52

M87a30r98t51i28n 18K34u80b11á97t 7341618527

Mám pocit, že k nám už nemohou kvůli nějakým normám, nebo něco takového... A zrovna sloni jsou celkem fajn. Pár by jich to ještě chtělo na příměstskou, ale naštěstí ne už moc.

0/0
2.6.2015 12:36

J14a65n 90K14r44b46e59c 8195597804387

Ja chci kupecka ;-(

+3/−17
31.5.2015 14:06

J60i55ř71í 26K73o51c88u73r42e27k 6245494535538

A já páru:

https://www.youtube.com/watch?v=h5h27M1zJKE

https://www.youtube.com/watch?v=_zyhwg6LLlk

A double stack - u nás to jede po dálnici...

https://www.youtube.com/watch?v=XhgHrDbN4EU

+5/0
31.5.2015 14:37

V43o22j88t29ě78c17h 43H60u13b55k67a 6268295788658

ať ty vlaky mají sedačky naproti sobě! nase tolik místa to snad nezabere :-)

+1/−7
31.5.2015 13:45

M21i68r24e78k 20Z76á84v89o20d40n56ý 7542907490628

K čemu by to bylo dobré? :)

+1/0
31.5.2015 17:34

A84n86t82o69n82í43n 14Z50e43l61e58n93ý 2434133111936

Mariáš.

+4/0
31.5.2015 23:52

J41a21k88u52b 17Š83a92f97a61n92d58a 7145417941461

To už raději otáčecí.

0/0
1.6.2015 8:20

P60e26t97r 14P34o63l69á83k 1317185676298

Krasny vlak! :-)

+14/−1
31.5.2015 13:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.