Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Podívejte se, čím budeme jezdit. Jak zevnitř vypadá nový InterPanter

Mohli jsme podrobně nahlédnout do nových nízkopodlažních rychlíkových souprav pro České dráhy. Elektrické jednotky nazvané InterPanter jsou odvozeny od dnešních vlaků pro příměstskou dopravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J25a55n 95L16a12k67o86m57ý 7281685365664

A to se někdo smál Leošovi, že má gramvaj. A co je todle, jak 1. tak 2. třída jsou ještě tragičtější a to to má jezdit dálkovku. A to mi ten interier ani nepřijde, že by měl vydržet alespoň 12 let...

0/−4
1.6.2015 0:48

R93o36m91a31n 71S86t40o19n65e89k 1639133449451

leo expres je určitě pohodlnější než tyhle vlaky

0/−7
1.6.2015 6:02
Foto

B76r56o12n30i53s56l44a67v 29G43a86b50r14y41š 2432329861

Jak to můžete vědět, když v tom zatím nikdo neseděl?? ;-D Z obrázku to těžko poznáte.

+8/0
1.6.2015 9:20

R61a85d94e91k 59J14a69n34a72t20a 9555926344902

Tohle ale není určeno pro dálkovou dopravu a ani to na dálkových vlacích jezdit nebude. Bude to nasazeno na "rychlících", které mají zastávky co 20 km.

Na Západě se takovým vlakům říká "RegionalExpres", "InterRegio" a podobně (a financují je kraje)]. U nás se to neprávně řadí pod dálkovou dopravu, protože opravdovou dálkovou dopravu (zastávky od sebe 50-100 km) máme kvůli zastaralé infrastruktuře jen na cca 4 tratích.

+6/−1
1.6.2015 8:14
Foto

B92r71o66n90i40s54l97a25v 79G32a35b17r57y44š 2312819971

To jsou kousci..., už se těším, až se svezu. :-) I když jsem něco podobného psal už asi před měsícem.

+6/0
31.5.2015 22:47

P74a42v13e11l 26K48r52e27j51č42í94ř 2802461873746

Vždyť je to starej panťák, akorát se jinak jmenuje :-)

0/−9
31.5.2015 22:11

K93r51y93š78t47o50f 13L77a87n46í16k 1729660525555

všechno se zkracuje.

0/0
31.5.2015 23:02

M35a13t89ú21š 80B59e30n89a75k 9328234732873

Presne mesiac stará informácia...

0/0
31.5.2015 18:54

J22a12r43e43k 43K59a22l15i49v51o44d57a 7716643241636

Třikrát sláva velkoprostoru. R^

+14/−1
31.5.2015 17:50

J20a74n 85L73u94k16á91š 5896343174257

No to je sterilní hnus. Koukám, že i na dlouhé tratě přijemným kupátkům odzvonilo.

+3/−18
31.5.2015 17:48

D72a61v28i55d 34H75e24l64l84e12r 6716393160396

„Příjemné kupátko“ platí možná v poloprázdném vlaku, ale mačkat se tam ve špičce opravdu nikomu nepřeju.

+18/−1
31.5.2015 20:00

T50o84m60á55š 63R18ů93ž16i35č64k56a 5368983918164

Pěkný, ale konečně by mohli koupit (a hlavně nasadit) něco na lokální tratě místo Žlutého Moru... (zvracející smajlík)

+3/−1
31.5.2015 17:41

R20a53d19e36k 44J48a52n31a94t19a 9805566104392

Dieselových RegioSharků (PESA Link II) bylo koupeno 31 ks, RegioSpiderů (Regio-Shuttle RS1) 33 ks.

Ono těžko nastartovat nějakou masivnější obnovu, když ceny nových vozidel jsou stejné jako na Západě, ale kraje v dotacích i cestující v jízdném platí mnohem méně než na Západě, a provoz na našich lokálkách je navíc kvůli nízké traťové rychlosti neefektivní. Na stejný jízdní řád pak potřebujete těch souprav klidně dvojnásobek, než by bylo normální.

+7/0
31.5.2015 18:09

P61a47v45e79l 43K54e30l41n44a70r 7989310660

ještě bych tě doplnil o regiopantery asi 14ks, ale ty jsi myslel asi jen diesly

+1/0
31.5.2015 18:43

J36o62s98e96f 76T32l57a74m58s62a 8135713909969

Hezké, ale přesto mi v interiéru chybí více přírodního materiálu, jako je koženka a chemlon.

+1/0
31.5.2015 17:38

S63e64n45a82d 60K92o75l73á26ř 9204561644473

A na jakých trasách že by to mělo jezdit? Nějak jsem to nepochytil, jen že jsou odvozené z příměstských.

+2/0
31.5.2015 15:54

M84i77r18e47k 36Z22á80v26o67d95n21ý 7132347510648

Olomouc - Břeclav - Brno ... zbytek se zatím neví (asi Praha - Pardubice - Brno, ale to není jisté).

+2/0
31.5.2015 17:32

S12e84n42a17d 52K57o65l76á98ř 9864471374903

Zajímá mě právě ta Praha - Pardubice - Brno ... Protože to je obsazené Railjety ne? Pardon když tak, neorientuji se tolik :)

0/0
31.5.2015 18:16

J62a45n 87K50o22b84ě71r95s50k24ý 1750586191793

Jde o rychlíky, Praha-Pardubice-Brno. Ty staví všude od Přelouče po Blansko.  Člověk, který jede do Brna jede přímo Railjetem, který staví jen v Pardubicích, Třebové. Ty rychlíky slouží hlavně pro místní frekvenci, normální člověk s němi do Brna nejede ;-D

+4/0
31.5.2015 18:29

S94e67n33a78d 35K50o21l70á41ř 9774481214883

Tak to pak jo :-)

+1/0
31.5.2015 19:24

O28n11d18r59e88j 84K89o62d32a17d 8701903491787

Takže na trase do ČB budou koženky už asi navždy. :'((

0/−3
1.6.2015 0:06

M67a60t69ě66j 58V42o76n70d18ř74i18č21k85a 4784900148206

Už dnes jezdí co Budějovic vozy po kvalitních modernizacích s klimatizací, čalouněnými sedadly a zásuvkami 230 V. Další vozy přijdou brzy - v současnosti probíhá modernizace starších vozů, které budou nasazeny na trať Praha - Budapest, vozy, které dnes jezdí tam (opět s klimatizací, zásuvkami...), budou nasazeny na trať do Budějc R^:-)

+1/0
1.6.2015 18:30

M11i10r94o52s94l41a63v 85J73a29n27o72u60š62e86k 9854701537

Prijde mi ze CD maji po divokych nakupech poslednich deseti let prehnane mnozstvi ruznych typu vlaku. Nechapu proc nemaji na regionalni trate jeden-dva typy. To same na inter city a eurocity. Plus elefanty na primestske. Mohly by pak vyjednat lepsi podminky nakupu i servisu.

0/0
31.5.2015 14:45

P20a71v20e89l 78K22e57l91n43a51r 7769980210

a já si myslel, že interpanter a regiopanter je to samé jen (+- vůz  a jinné uspořádání)

+6/0
31.5.2015 15:40

J71a27r95e68k 90K53a36l71i29v15o79d84a 7236593971576

Oddělené nástupní-výstupní prostory, menší počet dveří, lepší sedačky atd....

+1/0
31.5.2015 17:52

R21a30d35e24k 35J80a41n10a21t30a 9825946134962

Pokud myslíte _nové_ vlaky, tak těch zase tolik různých typů není.

regio dieslové: RegioSpider, RegioShark

regio elektrické: RegioPanter

interregio (u nás nazývané "rychlík"): InterPanter (vetšina dílů totéž co RegioPanter)

dálkové: Railjet

Ostatní jsou rekonstrukce a rekonstruovat můžete jen to, co máte. A CityElefant a Pendolíno nejsou nové vlaky, to jsou 15 let staré modely, které už se nevyrábí.

+3/0
31.5.2015 18:22

M22a19t74ú18š 55B54e63n93a95k 9418444812903

City Elefanty, teda ich modernejšie verzie, sa stále vyrábajú, akurát už nie pre ČD

+1/0
31.5.2015 18:52

M65a39r14t64i61n 59K44u32b30á50t 7831848897

Mám pocit, že k nám už nemohou kvůli nějakým normám, nebo něco takového... A zrovna sloni jsou celkem fajn. Pár by jich to ještě chtělo na příměstskou, ale naštěstí ne už moc.

0/0
2.6.2015 12:36

J85a95n 57K69r70b40e68c 8315917704207

Ja chci kupecka ;-(

+3/−17
31.5.2015 14:06

J15i14ř52í 93K27o34c93u78r53e89k 6755694165658

A já páru:

https://www.youtube.com/watch?v=h5h27M1zJKE

https://www.youtube.com/watch?v=_zyhwg6LLlk

A double stack - u nás to jede po dálnici...

https://www.youtube.com/watch?v=XhgHrDbN4EU

+5/0
31.5.2015 14:37

V30o45j68t74ě91c67h 89H32u64b68k66a 6468355698148

ať ty vlaky mají sedačky naproti sobě! nase tolik místa to snad nezabere :-)

+1/−7
31.5.2015 13:45

M22i68r72e68k 93Z59á57v16o49d14n94ý 7562147410108

K čemu by to bylo dobré? :)

+1/0
31.5.2015 17:34

A20n36t50o14n49í94n 10Z55e10l12e29n82ý 2484833361806

Mariáš.

+4/0
31.5.2015 23:52

J98a33k74u40b 30Š12a10f21a16n72d38a 7285707951211

To už raději otáčecí.

0/0
1.6.2015 8:20

P84e89t63r 58P39o94l31á30k 1187225236728

Krasny vlak! :-)

+14/−1
31.5.2015 13:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.