Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podívejte se, čím budeme jezdit. Jak zevnitř vypadá nový InterPanter

Mohli jsme podrobně nahlédnout do nových nízkopodlažních rychlíkových souprav pro České dráhy. Elektrické jednotky nazvané InterPanter jsou odvozeny od dnešních vlaků pro příměstskou dopravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J27a55n 79L69a19k23o51m69ý 7751235765674

A to se někdo smál Leošovi, že má gramvaj. A co je todle, jak 1. tak 2. třída jsou ještě tragičtější a to to má jezdit dálkovku. A to mi ten interier ani nepřijde, že by měl vydržet alespoň 12 let...

0/−4
1.6.2015 0:48

R66o95m21a86n 32S59t51o10n67e62k 1779703859171

leo expres je určitě pohodlnější než tyhle vlaky

0/−7
1.6.2015 6:02

B66r77o35n70i67s23l51a55v 70G80a67b94r75y54š 6655254540

Jak to můžete vědět, když v tom zatím nikdo neseděl?? ;-D Z obrázku to těžko poznáte.

+8/0
1.6.2015 9:20


R18a33d47e42k 43J47a47n38a64t76a 9195836124562

Tohle ale není určeno pro dálkovou dopravu a ani to na dálkových vlacích jezdit nebude. Bude to nasazeno na "rychlících", které mají zastávky co 20 km.

Na Západě se takovým vlakům říká "RegionalExpres", "InterRegio" a podobně (a financují je kraje)]. U nás se to neprávně řadí pod dálkovou dopravu, protože opravdovou dálkovou dopravu (zastávky od sebe 50-100 km) máme kvůli zastaralé infrastruktuře jen na cca 4 tratích.

+6/−1
1.6.2015 8:14

B44r15o55n62i26s21l35a39v 29G37a83b95r43y51š 6185574970

To jsou kousci..., už se těším, až se svezu. :-) I když jsem něco podobného psal už asi před měsícem.

+6/0
31.5.2015 22:47

P29a97v57e53l 86K37r33e75j14č26í16ř 2142581203726

Vždyť je to starej panťák, akorát se jinak jmenuje :-)

0/−9
31.5.2015 22:11

K97r91y80š49t73o18f 49L96a82n93í28k 1159590505135

všechno se zkracuje.

0/0
31.5.2015 23:02

M86a55t29ú20š 63B14e97n29a56k 9768324862213

Presne mesiac stará informácia...

0/0
31.5.2015 18:54

J93a28r35e70k 26K21a97l51i70v68o82d88a 7796103731596

Třikrát sláva velkoprostoru. R^

+14/−1
31.5.2015 17:50

J68a32n 73L35u10k39á59š 5836473564687

No to je sterilní hnus. Koukám, že i na dlouhé tratě přijemným kupátkům odzvonilo.

+3/−18
31.5.2015 17:48

D98a71v33i72d 51H31e37l13l63e67r 6576873480526

„Příjemné kupátko“ platí možná v poloprázdném vlaku, ale mačkat se tam ve špičce opravdu nikomu nepřeju.

+18/−1
31.5.2015 20:00

T61o25m86á46š 31R82ů13ž33i69č87k53a 5578613208644

Pěkný, ale konečně by mohli koupit (a hlavně nasadit) něco na lokální tratě místo Žlutého Moru... (zvracející smajlík)

+3/−1
31.5.2015 17:41

R68a51d32e69k 51J97a78n46a95t40a 9675526964192

Dieselových RegioSharků (PESA Link II) bylo koupeno 31 ks, RegioSpiderů (Regio-Shuttle RS1) 33 ks.

Ono těžko nastartovat nějakou masivnější obnovu, když ceny nových vozidel jsou stejné jako na Západě, ale kraje v dotacích i cestující v jízdném platí mnohem méně než na Západě, a provoz na našich lokálkách je navíc kvůli nízké traťové rychlosti neefektivní. Na stejný jízdní řád pak potřebujete těch souprav klidně dvojnásobek, než by bylo normální.

+7/0
31.5.2015 18:09

P90a21v43e35l 81K48e23l72n47a25r 7729640740

ještě bych tě doplnil o regiopantery asi 14ks, ale ty jsi myslel asi jen diesly

+1/0
31.5.2015 18:43

J11o45s28e92f 69T26l48a94m26s34a 8285953539819

Hezké, ale přesto mi v interiéru chybí více přírodního materiálu, jako je koženka a chemlon.

+1/0
31.5.2015 17:38
Foto

S78e90n15a63d 40K16o24l78á76ř 9194321784713

A na jakých trasách že by to mělo jezdit? Nějak jsem to nepochytil, jen že jsou odvozené z příměstských.

+2/0
31.5.2015 15:54

M50i94r13e17k 95Z85á32v76o11d76n46ý 7972357580238

Olomouc - Břeclav - Brno ... zbytek se zatím neví (asi Praha - Pardubice - Brno, ale to není jisté).

+2/0
31.5.2015 17:32
Foto

S73e85n25a38d 37K65o44l81á41ř 9614421584603

Zajímá mě právě ta Praha - Pardubice - Brno ... Protože to je obsazené Railjety ne? Pardon když tak, neorientuji se tolik :)

0/0
31.5.2015 18:16

J31a68n 18K70o89b54ě96r10s23k27ý 1310196311153

Jde o rychlíky, Praha-Pardubice-Brno. Ty staví všude od Přelouče po Blansko.  Člověk, který jede do Brna jede přímo Railjetem, který staví jen v Pardubicích, Třebové. Ty rychlíky slouží hlavně pro místní frekvenci, normální člověk s němi do Brna nejede ;-D

+4/0
31.5.2015 18:29
Foto

S76e23n67a64d 15K57o10l15á89ř 9934921504153

Tak to pak jo :-)

+1/0
31.5.2015 19:24

O15n23d71r54e63j 37K70o54d42a67d 1756173798

Takže na trase do ČB budou koženky už asi navždy. :'((

0/−3
1.6.2015 0:06

M60a23t60ě68j 92V29o16n60d66ř67i72č96k36a 4114600268776

Už dnes jezdí co Budějovic vozy po kvalitních modernizacích s klimatizací, čalouněnými sedadly a zásuvkami 230 V. Další vozy přijdou brzy - v současnosti probíhá modernizace starších vozů, které budou nasazeny na trať Praha - Budapest, vozy, které dnes jezdí tam (opět s klimatizací, zásuvkami...), budou nasazeny na trať do Budějc R^:-)

+1/0
1.6.2015 18:30

M24i76r48o49s91l86a50v 72J67a81n59o59u44š54e91k 9574341957

Prijde mi ze CD maji po divokych nakupech poslednich deseti let prehnane mnozstvi ruznych typu vlaku. Nechapu proc nemaji na regionalni trate jeden-dva typy. To same na inter city a eurocity. Plus elefanty na primestske. Mohly by pak vyjednat lepsi podminky nakupu i servisu.

0/0
31.5.2015 14:45

P86a54v31e10l 73K44e53l48n54a97r 7579360360

a já si myslel, že interpanter a regiopanter je to samé jen (+- vůz  a jinné uspořádání)

+6/0
31.5.2015 15:40

J20a38r63e53k 98K68a40l68i36v19o95d34a 7476553111326

Oddělené nástupní-výstupní prostory, menší počet dveří, lepší sedačky atd....

+1/0
31.5.2015 17:52

R22a80d48e11k 14J73a70n56a23t12a 9135956534412

Pokud myslíte _nové_ vlaky, tak těch zase tolik různých typů není.

regio dieslové: RegioSpider, RegioShark

regio elektrické: RegioPanter

interregio (u nás nazývané "rychlík"): InterPanter (vetšina dílů totéž co RegioPanter)

dálkové: Railjet

Ostatní jsou rekonstrukce a rekonstruovat můžete jen to, co máte. A CityElefant a Pendolíno nejsou nové vlaky, to jsou 15 let staré modely, které už se nevyrábí.

+3/0
31.5.2015 18:22

M51a25t40ú55š 49B30e79n11a91k 9878934372603

City Elefanty, teda ich modernejšie verzie, sa stále vyrábajú, akurát už nie pre ČD

+1/0
31.5.2015 18:52

M45a34r74t36i88n 51K25u41b26á18t 7341318467

Mám pocit, že k nám už nemohou kvůli nějakým normám, nebo něco takového... A zrovna sloni jsou celkem fajn. Pár by jich to ještě chtělo na příměstskou, ale naštěstí ne už moc.

0/0
2.6.2015 12:36

J67a17n 40K95r64b44e25c 8935667804927

Ja chci kupecka ;-(

+3/−17
31.5.2015 14:06

J90i16ř80í 51K21o87c59u17r75e22k 6355314475758

A já páru:

https://www.youtube.com/watch?v=h5h27M1zJKE

https://www.youtube.com/watch?v=_zyhwg6LLlk

A double stack - u nás to jede po dálnici...

https://www.youtube.com/watch?v=XhgHrDbN4EU

+5/0
31.5.2015 14:37

V24o53j37t98ě34c16h 16H33u12b62k72a 6708955338598

ať ty vlaky mají sedačky naproti sobě! nase tolik místa to snad nezabere :-)

+1/−7
31.5.2015 13:45

M22i65r77e53k 81Z44á82v70o73d29n38ý 7572277550338

K čemu by to bylo dobré? :)

+1/0
31.5.2015 17:34

A41n84t91o29n50í89n 86Z93e41l73e86n67ý 2134283781506

Mariáš.

+4/0
31.5.2015 23:52

J90a36k56u62b 56Š56a77f65a40n41d81a 7635787951581

To už raději otáčecí.

0/0
1.6.2015 8:20

P87e77t78r 30P86o77l76á81k 1687345706468

Krasny vlak! :-)

+14/−1
31.5.2015 13:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.