- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kamera s větší ohniskovou vzdáleností je jakákoliv kamera v jakémkoliv mobilním telefonu.
No tak to je fakt zázrak, že letadlo, které je dimenzováno na +-250 lidí a jejich zavazadla má dost výkonu. Už jste někdo na dálnici potkal samotný tahač co to valí 150km/h?
...tahače mají omezovač rychlosti, ale jinak by to, díky jejich výkonu, rozhodně problém nebyl...
ale na stejne efektni kolme pristani si frajer asi netrouf..., srab
víte že v rose 1955 dělal řízek roll barrels se 707? tomu se říká akrobacie
nevim jestli tohle ještě někdo dokázal najdete to na you tube
"V praxi uvedený manévr probíhá asi takto: motory na plný vzletový výkon, po nezbytných úkonech uvolnění brzd,"
nevim jake ukony ma autor na mysli, ale zde se neprovadi zadne nezbytne ukony, pouze check hodnot motoru; pro dalsi ukony s full forward tahem na brzdach neni prostor, postup je TAKEOFF -- THRUST SET -- CHECK a uvolneni brzd
Jen tak pro zajímavost, jaké povolení je potřeba aby se dalo za letu natáčet na palubě? Jsou nějaké testy na bezdrátové mikrofony a kamery, že neovlivní palubní přístroje?
Palubní přístroje jsou dneska tak zabezpečené a odstíněné proti běžnému komerčnímu šumu, že si klidně můžete zapnout svou vlastní mikrovlnku.
Asi tak, hlavni vec na tom videu je jak je natocene. Nicmene, je to opravdu pekne a to manevrovani mi dalo pripomenout, ze jsou to opravdu letadla, ktera umi manevrovat a ne autobusy, jak to posledni dobou vypada.
Ok, takže strmý start je dílem správně umístěné kamery a vzdušná akrobacie spočívá v "kývání" letadla ze strany na stranu... Ale klikl jsem na to, takže titulek účel splnil