- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já jsem jen obyčejný konzument letecké dopravy z donucení. Můj zadek se zatím vždycky cítil pohodlněji v Boeingu než Airbusu. Asi v něm jsou větší možnosti nacpat 1kg cestujícího na 1cm^3 - tedy v Airbusu.
B777 má maximální hmotnost 300-350 t, A350XWB pak 250-308 t - není to tedy přímý konkurent, i když do zelí si lezou. Výroba B787 a A350XWB vytížila produkci uhlíkových kompozitů ve firmách po celém světě.
Je to A350 XWB, ne A350, ne A350X ...
XWB je typ letadla ne motorů RR Trent. Doslova to znamená eXtra Wide Body = rozšířený trup.
Zdravím, máte pravdu s označením letadla, nicméně často se to zkracuje jen na A350. K těm motorům - Rolls Royce na stránkách uvádí XWB jako jeden z typů motorů a stejně tak nám to i bylo prezentováno zástupkyní RR... http://www.rolls-royce.com/customers/civil-aerospace/products/civil-large-engines/trent-xwb.aspx
Děsím se, co s těma sedačkama udělá takový Travelservice...
Poprosil bych redakci, aby pojem "výkon motoru" změnili na "tah motoru", protože KN není jednotka výkonu, ale síly.
Příďový podvozek se zatahuje do prostoru umístěného právě ve spodní části nosu letadla.
A u jiných strojů trčí ven.
Ne. U jiných letadel se zatahuje do těla trupu a zmenšuje tak zavazadlový prostor.
Je az neuveritelne jak v tomto pripade ta zapadoevropska kooperace funguje a co dokaze! Po tom, co tady v Cesku neustale slychame, jak jsou ti Evropane neschopni a neprakticky, a jak se ten jejich spolek co nevidet rozpadne a jak potom bude vsem dobre. Tak napr. tento posledni projekt A350 vyvinuli v polovicnim case co Americani s tim jejich B787! Skvela organizace! Vychodni EU (Vysehrad) by se na neco vubec nezmohla!
Az na to, ze jak Airbus tak Boeing provazi rada problemu a skandalu od technickych az po dotace. Asi jste prave precetl o Airbusu vas prvni clanek v zivote.
Průměr kabiny a průměr trupu jsou dve rozdílné hodnoty.
A proto se do kabiny 350 vejde skoro trup 330, jak píšou v článku, že?
Jiz jsem se v A350 proletel s Qatar Airways, pekny stroj. Naopak nejnovejsi z Boeingu, Dreamliner, se mi moc nelibi
Take jsem s nimi letel, asi pred dvema mesici v business. Letadlo super, ale servis QR to kazi. A zabavni system maji naprosto hrozny.
Lehký nedostatek v zeměpisu... Finsko nepatří do Skandinávie, FinnAir není skandinávská společnost. Skandinávie = Norsko + Švédsko + Dánsko.
Vidíte, a nás učívali, že do Skandinávie patří i Finsko. Tak jsem zapátrala a zjistila, že je několik možných vymezení; to Vaše je jedno z nich. Dík za rozšíření obzorů. :)