Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Microsoft zrychluje, připravil dvě verze Windows 10 ve dvou dnech

Jak se blíží uvedení nových Windows, Microsoft přidává jedno nové sestavení za druhým. V pondělí si tak mohli uživatelé vyzkoušet verzi Windows 10 s označením 10158 a v úterý si již mohli stáhnout sestavení 10159.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M86i66r93o91s31l43a64v 58H20e94r95a18n 6248447971

Win 10 tam ma bejt DirectX 12 coz je hlavni tahoun proc je budou chtet hraci :-)

0/0
7.7.2015 10:16

P79a22v12e46l 26Š54e16v74č56í97k 6580505139750

Je to bazmek, zrovna dělám na starší mašině se sedmičkami která mi nabíhá rychleji než jiná výkonnější s desítkami.  A marně hledám nějaké zásadnější vylepšení. Jen blbosti které považuje MS za úžasné inovace, Edge, Cortana, Spartan a možná nějaké spolupráce s hrací konzoli. Co jsem tedy s povděkem kvitoval, byla možnost přihlašování krátkým pinem. To teď zmizelo a musím se přihlašovat nesmyslným heslem které mne systém nutil generovat. Jako bych se chtěl dostat do raketového sila. Jsem rád, je je ve founech převálcoval Android, teď jen doufám, že třeba Číňané udělají svůj vlastní OS, mám od nich pošťáka a antivivir a nemají chybičku.

+6/−2
2.7.2015 8:26

J37i54ř54í 62K93l70e73j15n69a 2207358766247

Tak Vám držím. palce ať to dopadne vse podle vašich predstav. Hezký den.

+2/0
2.7.2015 10:22

O26n91d53r68a 47S24o70u31k90e13n75í19k 8669800902469

jojo, kdyby Mrkvosoft¹ "vyhrál" i na mobilech(myslím, že google už jentak něco nesesadí a kdyby M$² vyhrál tak by převálcoval veškerou konkurenci a každou další platformu ), tak by jsem M$ viděl za pár let i na ledničce, autě, okně, dlažkách na silnici(nechápu proč zatím ještě Metro nepřejmenovali na Road;-D), televizní programy,... prostě (super)monopol=(globální katastrofa^n)*π²=fakt špatný konec nebo si jen dělám srandu a Mrkvosoft by nás obíral jak by mohl:-P nebo jsem jen odpůrce Mrkvosoftu a nic si ze mě nedělejte;-)

¹Mrkvosoft=počeštěný název pro Microsoft a moc se mi líbí

²M$=zkratka používaná odpůrci a těmi co prozřeli a použili konkurenční OS a poznali, že Windows jsou, tak tak super...nanic a zvláště pak nezaměňovat s MS-A vidíte ten dollar se tam hodí lépe!!

Doufám že vás toto pobavilo a ty rejpaly(příznivce to...toho Microsoftu nebo co, ať si zkusí být měsíc na jiném OS(Mac, Linux(pro "laiky"(ono aji ti co zkoumají a hrabají se ve widlích zjistí, že o systémech toho vědí pramálo) doporučuji Mint nebo Ubuntu, samozdřejmě ve stabilních verzích) a jsem si jist, že se nevrátí k widlím(možná kvůli pár programům, které nejdou ani ve WINE, což jsou 64bit MS Office od verze 2007 a další programy od MS a některé aplikace stavěné na Javě a neportované do Linuxu(pár programů) někdy taky kvůli nepotporovaným zařízením-např. mixážní pulty nekompatibilní s Mixxxem(dost pokročilý program pro DJe a někdo kdo nemá trpělivost zkoušet konfigurace pultu, které jsou časově a i náročností dost těžké) nebo dálkové IR ovladače(tady to není, až tak časově náročné, ale na znalosti dost))

nejlepší je si to napsat v sublime textu, kde vidím tu struktůru závorek(dopo

0/−1
2.7.2015 13:46

J92i72ř91í 60K82l81e49j50n54a 2297728336737

"Mrkvosoft, nepotporovaným " ? to nic to budou komplexy jo a hlavně si to nezapomeňte pochválit. Držím Vám palce ať se z toho co nejdřív dostanete-

vlastně držím palce celé komunitě, zkrátka aby váš boj nebyl marný, neboť bojujete za správnou/svatou/ věc-ubožáci

0/0
2.7.2015 19:00

A52l91e20š 48L40i88s81o13v38s21k36ý 9419538462512

"...a úderem jedenácté se do ticha noci náhle z hospody vyvalilo celé hejno odborníků na operační systémy!"

+13/0
1.7.2015 23:35

P78a53v37e89l 82Š68e75v47č43í26k 6410445529120

Kromě jablkového jsem používal všechny OS, počínaje Dosem včetně občasného zkoušení Linuxu. Dodnes bych byl schopen žít s W95 kdyby na nich fungovaly programy co potřebuji. Ostatně, na jedné mašině co mi vydělává peníze mám W98. A jednoznačně nejodpornější mi přišly osmičky. Na notebooku mojí paní jsem strávil více času odstrańováním balastu které sebou přitáhly, než kdybych nově instaloval nově starší systém.

0/−1
2.7.2015 8:33

M24a27r50t47i57n 47P20r64o70s36t90ý 9180433640619

OS/2 jste mel taky? :-) a BeOS?

+2/0
2.7.2015 8:53

M64a28r38t44i97n 71P10r91o82s50t14ý 9760533760329

Za chvili to bude vypadat uplne jako Linux :-) Skoda, ze s tim prijsou az tak pozde po nem... A ty screenshoty jsou predevsim o libivych fotkach na pozadi :-)

+1/−4
1.7.2015 22:41

P97e53t39r 10M23o92t85y93č95k97a 5403234827109

Stojí za to, mluvit o něčem, co vyzkoušíte osobně.

A ne, jako Linux to asi vypadat nebude, to by museli nejdříve vrátit rendering fontů do dob tak 10 let zpět a pak zajistit minimálně deset různých window managerů a tři až pět desktopových prostředí, aby se měly na smrt znepřátelené skupiny aktivistů (často podobných partyzánským bojůvkám, či sektám) o čem hádat. Všech zhruba 1,7% uživatelů, co používají Linux na desktopech... ;-)

Mír. Tyhle války dnes vážně nemají smysl.

+6/0
1.7.2015 23:26

M97a73r34t20i85n 78P96r13o10s54t39ý 9230353660969

Ja nevalcim, jen konstatuju. Mate pravdu v tom, ze Linux ma vetsi moznost vyberu. Nemate pravdu s temy fonty. To bylo tak pred temy deseti lety a uz vubec nemate pravdu s bojuvkama uzivatelu. Nebo aspon o zadnych bojuvkach nevim a to sam pouzivam na vsech svych pocitacich Linux.

Pokud chcete valcit, musite si najit nekoho, s kym budete valcit. To je jako vyzvat ve Fabii ridice Ferrari, aby spolu meli zavod. Fabii je pochopitelne vic, nez tech Ferrari, ale to na veci nic nemeni, ze Ferrari je rychlejsi :-) I kdyz ridic Fabie najde 1000+1 duvod, proc je Fabie lepsi.

+2/−2
1.7.2015 23:32
Foto

V52l70a66s87t47i37m46i77l 42Č50e67r77n34ý 3427453665

Hezký pokus, ale dost Vám to přirovnání kulhá, protože pro bežného majitele Fabie je Ferrari nedostupné, takže ho nevlastní i když by možná chtěl, ale pro uživatele Windows je Linux naopak zdarma a přesto ho nechce... ;-)

+2/0
2.7.2015 8:07

M58a26r90t83i75n 79P65r67o97s35t94ý 9530843690989

Tam nejde o penize, ale o to, ze lide jsou lini se ucit neco noveho. Proto nemuzou mit to Ferrari. Neni to v otazce penez, ale urcite odvahy neco zkusit a zjistit, ze ty Fabie nejsou vsechno. Ale v tom si asi nebudeme rozumet. Ja jen konstatoval, ze Windows se pomalu vzhledem priblizuji k Linuxovym distribucim.. Nikoho se nesnazim zacit jezdit ve Ferrari, kdyz mu bohate staci Fabia.

0/−1
2.7.2015 8:31
Foto

V66l28a96s52t37i73m34i44l 72Č60e95r90n68ý 3277103715

Stále stejná písnička o tom, jak to ti líní a hloupí uživatelé nechápou, ale smiřte se s tím, že Linux není Ferrari, a to ani náhodou, a že je to na desktopech totalní fail... ;-)

+3/−1
2.7.2015 8:36

M69a63r86t80i96n 44P81r30o72s14t97ý 9890223410929

Vas nazor. Ja Vam ho neberu. Diky Bohu znam realitu a proto se mohu pouze usmivat.

0/−1
2.7.2015 8:38
Foto

V91l71a50s11t59i36m88i18l 92Č33e80r27n33ý 3797873965

Ale ne, to není můj názor, to jsou fakta. Po čtvrt století jeho existence se penetrace Linuxu na desktopech pohybuje něco málo nad jedno procento. Jak jinak byste to chtěl nazvat? Jako obrovský úspěch? ;-)

+2/0
2.7.2015 8:44

M49a96r62t34i89n 97P88r12o31s45t76ý 9790323740449

Pokud se divate pouze na procenta, pak je to jiste fail. Ale pokud srovnate ty dva systemy vedle sebe, pokud k tomu srovnani pouzijete nestranne testery (napriklad deti, kterym na stejne pocitace nainstalujete Windows a Linux), pak teprve zjistite, co je Ferrari a co Fabia. Linux vyjde z testu jako mnohem rychlejsi, uzivatelsky privetivejsi a i graficky hezci, kdyz uz o tom clovek premysli.. Navic je mnohem bezpecnejsi, nez Windows a to nejen proto, ze se na nej nepisou viry, ale diky celkove stavbe systemu a jeho vnitrnosti.

Ano, Linux postrada rozsireni na desktopech. je to dano hlavne tim, ze za Windows stoji nejbohatsi firma, ktera svym marketingem ma potencial zmenit becne smysleni jedincu, ale v posledni dobe Microsoft ztraci. Nechci Vam kazit radost, ale dost mozna mate uz i Vy dnes Linux (nebo unix) na desktopu, pokud pouzivate smart phone s Androidem (nebo iPhone)... To bych rekl, ze je neskutecne silny rozmach Linuxu - Android je jen hodne upravena, ale stale jen distribuce Linuxu, podobne jako RedHat, Suse, Debian, Gentoo, (?)ubuntu a dalsi.. je jich, jako much. To, ze rikate, ze Linux je na 1.8% desktopu proste byla pravda pred x lety a mozna se tim dosud ohani marketingove oddeleni Microsoftu, ale proc myslite, ze jsou Windows 10 zadarmo jako upgrade a ne za tezke penize? :D

+1/−1
2.7.2015 8:52
Foto

V32l40a67s13t28i28m25i50l 44Č80e54r93n57ý 3257263585

No jo no, jen to ti líní a hloupí uživatelé nechápou, že? ;-D

+1/−1
2.7.2015 8:57

M50a83r17t58i91n 59P17r13o93s82t47ý 9790233590199

hmm.. mne je jedno, zda to chapu a nebo nechapou. Chapete? At si klidne jedou na DOSu.. vzdyt 640 kB pameti by melo stacit kazdemu. Ja tadeji nasednu do Ferrari. Byt je vetsine (treba z lenosti nebo neochote neco zkusit) nedostupne. Nenutim Vas, abyste si do nej sedl taky. Vse, co rikam je, ze posledni verze Wondowsu, ktere Microsoft vyda bude graficka nadstavba  "Windows" na Linux. A clovek si bude moct zvolit mezi KDE, Gnome, Xfce a Windows....

+1/−1
2.7.2015 9:01
Foto

V85l27a88s58t86i64m75i68l 78Č34e56r27n53ý 3447143415

Hmmm, škoda že se toho nedožijeme... tímhle tempem to vychází zhruba na 2500 let... ;-D

0/0
2.7.2015 9:14

M86a14r86t36i94n 24P26r51o71s33t64ý 9190453790459

Zijte blaze ve svem preludu.. Myslim, ze zazijeme konec ery Windows.. a to jiz velice brzy. Uz ted ho zazivame. Android Windows vytlaci proste proto, ze lide prestanou desktopy pouzivat a bude to..

0/−1
2.7.2015 9:15
Foto

V36l84a70s68t75i67m65i39l 92Č73e25r38n33ý 3457413625

To víte že jo. Kolik Vám je let? Viděl jste někdy nějakou organizaci s tisíci počítači, kde je třeba pracovat, a ne si umatlat displej mastnými prsty při hraní her? Třeba nemocnici? Evidentně ne. Hezký den... ;-)

+1/0
2.7.2015 9:24

M67a89r51t60i74n 36P33r24o70s11t47ý 9850633100669

prave, ze je treba pracovat a ne si hrat, proto je na to lepsi pouzivat OS a ne hracku, co zbytecne vykonove zatezuje procesor a pamet animacemi... A to, co jste rekl treba zrovna nemocnice, to je idealni pripad pro specificky software, ktery muze bezet zrovna v Linuxu..

Hezky den ;-D A nezapomente si koupit novy, vkonejsi pocitac "Designed for Windows 10"

0/−1
2.7.2015 9:39
Foto

V33l97a87s30t42i82m75i37l 72Č30e74r92n61ý 3787853915

No je vidět, že o nemocnicích a jejich SW nemáte ani potuchy. :)

+1/0
2.7.2015 9:55

M15a40r69t95i29n 92P28r69o10s60t56ý 9960733290789

tak hlavne, ze je mate vy. :-)

0/−1
2.7.2015 10:07
Foto

V74l91a17s91t39i45m25i98l 79Č90e61r77n39ý 3987433715

No jo, na rozdíl od Vás opravdu mám. ;-)

0/0
2.7.2015 20:07

M44a83r19t41i55n 92P14r46o39s79t27ý 9290803360779

Je pekne, ze presne vite, kolik mi je let a jake mam zkusenosti. To se, pane Cerny, skutecne ceni. Myslim, ze byste mohl jit zkusit stesti o 1 020 000 Kc do klubu Sisyfos a dokazat jim, jak nadprirozene schopnosti mate.

Mate na to skutecne talent.

A nebo jste uplne mimo. ;-D

0/−1
3.7.2015 7:52

P62e52t50r 98S10u54c86h55ý 1568899404896

a právě proto, že potřebuji pracovat používám Windows. Nepotřebuji mít nekonečné možnosti přizpůsobení, a vlastně čehokoliv. Potřebuji hlavně plně funkční Autocad a Archicad - tím plně funkční myslím i to, že to musí fungovat bez problému, včetně podpory hardwarové akcelerace grafické karty (bez toho je autocad na větší výkresy nepoužitelný), s podporou více než 4GB RAM, podpora síťové licence, tisk přes LAN na velkoformátovém plotru atd.. OS může být dobrý jakkoli, ale pokud to pošlu někomu kdo má Windows a bude s tím mít problémy, tak je takový OS v praxi k ničemu (tedy pokud se v tom nebude pořád někdo hrabat aby to fungovalo)

 Čekám tedy na vaše řešení, jak bych mohl používat linux k práci (naopak na hraní si s nesmyslama je výborný).

+1/0
2.7.2015 10:21

M14a67r25t87i69n 65P88r21o22s64t86ý 9330803870699

No zrovna prace s velkou pameti, sitove veci, sdileni tiskaren a podobne, to je prave domenou Linuxu a Unixu obecne, s tim mely ze zacatku Windows velke problemy a tezce se to resilo a podpora byla dlouhou dobu neefektivni. S tim, ze pracujete s programy, ktere jsou napsane pouze pro Windows se neda nic delat a jste tedy vyrobcem techto programu odsouzen pouzivat Windows i nadale. Obcas Vam to sice muze spadnout, obcas se to zpomali, obcas to vyzaduje restart a jednou za par mesicu je lepsi provezt "profylaxi", takze se to nejlepe zazalohuje a reinstaluje, protoze se registry zanesou sajrajtem a cely system se zpomaly. Disky se muzi neustale defragmentovat, porotze se zpomaluji tim, ze se pouzivaji atd atd.. Ale Bohuzel, dokud si vyrobci softwaru nevsimnou, ze existuje alternativa k Widlim, budete je muset pouzivat. To je jasne.

0/0
2.7.2015 10:28

P61e59t27r 94S28u53c22h97ý 1348879104426

No podle toho, co výrobci považují za alternativu. Třeba na systém od Applu ( teď nevím jak se přesně jmenuje) autocad funguje taky.

Věřím vám, že linux může být pro někoho lepší, ale takových lidí je tak 2%. Pro zbytek lidí by linux nenabídl nic navíc, co by potřebovali, akorát by se vyskytly problémy s kompatibilitou. Jinými slovy - proč něco měnit, když to funguje a je to zavedené.

0/0
2.7.2015 10:38

M26a56r38t62i51n 25P13r98o78s24t90ý 9560623900249

pokud to existuje pro Mac, je jen otazka casu a bude to existovat i pro Linux. Je to zalozene oboje na stejnem zakladu.

A Vas druhy odstavec je smesny - kdyby se takhle chovali vsichni, tak zijeme v jeskyni a honime zvirata s klackem, protoze, proc menit neco, co funguje, ze?

0/−1
2.7.2015 10:42

P65e97t65r 27S28u21c83h35ý 1958399934216

Na Mac to funguje minimálně 5 let.

Ta jeskyně s tím nemá nic společného - tam si přechodem na lepší domy pomohli. V čem si ale lidé pomůžou přechodem na Linux? Prostě v ničem, akorát budou mít další problémy. Ještě jsem od nikoho kdo hájí linux neslyšel důvod, v čem je pro "normální" lidi lepší ("normální" mám na mysli běžné uživatele, kteří potřebují aby to fungovalo, ale nezajímá je proč to tak funguje - stejně jako programátora zajímá aby auto jezdilo ale nepotřebuje vědět do detailu proč to tak funguje).

0/0
2.7.2015 12:09

O46n91d68r89a 98S69o33u71k63e83n12í44k 8179770882909

zkoušel jste Gnome? Gnome je to nejlepší prostředí pro multitásking, kteý je na widlích peklo doslova a do písmene. Zkuste pracovat se čtyřiceti okny na widlích a potom v Gnome(hlavně využívat virtuální plochy, protože jinak to nemá cenu srovnávat)

a pokud budete říkat, že Gnome je horší, tak zkuste s ním pracovat měsíc, půl roku...zvyknete si, prostě síla zvyku-to je stejné, jako by vás M$ používat win8(10) s tím šíleným metrem, až na to, že na metro si nezvyknete

0/0
2.7.2015 13:59

J47i67ř69í 41K37l38e56j10n68a 2707818306427

Mám 8.1 nainstalované 2 roky a žádný náznak něčeho negativního porad jako nové. Priste než něco napíšete - vycházejte z vlastních zkušeností. Problémy o kterých píšete ty jsem měl u 95-98. Příčinou častých restartů může být vysoká teplota komponent, je dobré udržovat vnitřek skříně v čistotě, je vhodné používat kvalitní komponenty nejlépe čip sada Intel.

Pak mohu směle osočovat mrkvosoft.

No a jinak příjemnou a plodnou diskusi

pani akademici.

0/0
3.7.2015 12:53

M31a41r33t57i14n 65P17r20o33s90t86ý 9390283590809

No, bohužel v práci jsem nucen mít na počítači 7 a jsou to stroje od HP, jeden jako druhý. Na to, jaký je v tom počítači procesor, tak je to neskutečně líné. Každá druhá aktualizace vyžaduje restart. Ale lidé kolem jsou v pohodě - tak to prostě je, berou to jako že se tak dělo vždy a bude se dit i dál... Ale ono to tak být nemusí. Nicméně to vyžaduje ochotu něco změnit. Lidé jsou ale líní...

0/−1
3.7.2015 13:26

J94i30ř20í 49K32l92e86j38n68a 2627838176447

RvVR^

0/0
4.7.2015 7:14

L68u31d38v87í13k 39G42a52j78d86o13š21í81k 2795233754822

Pane Černý, je to celé o vyspělosti uživatelů. Právě takové velké organizace mají možná na uživatelských stanicích Windows, celou infrastrukturu ale řídí ve většině případů Linux.

Podstatné je, kdo co obsluhuje a jaké má IT znalosti.

Zároveň je celkem pochopitelné, že když máte podnik s 1000 počítači s Windows a k tomu máte 5 serverů s Linuxem bez kterých to nemá šanci fungovat, tak máte poměr 1000 : 5 ve prospěch Widlí. Akorát ten Linux je v pozici královny a Widle jsou jen trubci. To už ovšem zapomínáte dodat.

+1/0
2.7.2015 12:35

J12i18ř77í 75K14o48c60u41r97e48k 6435134635948

Njn. VMware na pěti fyzických mašinách. Na každé z nich běží ESX což je klon Linuxu. Na těch pěti fyzických mašinách je cca 150 virtuláních mašin s Windows a 50 s Linuxem.

Z Březové nas Svitavou vede do Brna vodovodní potrubí. To také není vidět, takže se také nepočítá, a Brno přece bere vodu z Príglu.

0/0
2.7.2015 17:03

J29i58ř71í 50K12l62e97j36n88a 2277388266427

hele widláku wyjadřuj se slušně, stejně to vaše uplakané linuxové blábolení nemá hlavu ani patu- jsou to jen komplexy

0/−2
2.7.2015 19:19

R16a37d49e22k 73H61o85r60a74k 4387687646815

Kdyz mate 1000 pocitacu s windows urcite nepotrebujete k behu linuxovy server. Takhle velkou infrastrukturu musite ridit zase windowsama. Zkuste si treba udelat domenovy trust na linuxovem dns. Zazitek na cely den. Takovy outlook bude vzdy lepe fungovat s exchangem nez s postfixem.

0/0
6.7.2015 3:39

J77i56ř15í 89K97l49e25j91n82a 2627198396207

Velký vizionáři svěřím vám sladké tajemství tuhle jsem na procházce potkal vílu nikomu to neříkej šoupli by nás oba do blázince hezky den.

0/0
2.7.2015 10:39

M23a83r74t29i60n 47P86r15o53s14t57ý 9360693500769

Nevim, proc se mi sverujete, ale asi mate velkou potrebu vypadat vtipne. Prosim, pokracujte v tom.

0/−1
2.7.2015 10:43

J43a54r29o13s85l29a84v 51P31o97l29e88n11s49k33y 5736394829

Nevim proc porad argumentujete uzivateli, kteri v podstate nemaji na vyber. Pokud chci system ktery bude podporovat to co potrebuje devadesat devet  procent uzivatelu (Office a Gamesy) tak neni z ceho vybirat.

0/0
2.7.2015 21:29

J62i47ř11í 84K55l77e31j76n75a 2337518566637

Tak se usmívejte

0/0
2.7.2015 10:30

M37a97r47t57i38n 43P16r52o90s38t42ý 9530313400589

:-)

0/−1
2.7.2015 10:36

P85a65v30e39l 27K53r17e12j74č58í98ř 2502811193536

Nechápu, co je špatného na tom, mít volbu. Aha, moc komplikované, že?

+1/0
2.7.2015 8:37

L61i98b73o44r 91Ž89á62k 4906940397333

V něčem máte pravdu. Ale linux není windows. Komu stačí na užívání počítače Linux, tomu stačí i Android a tedy vlastně by mu stačil tablet s klávesnicí, nebo netbook a podobně. Prohlížeč a přehrávání multimedii už dneska umí i lednička. Kdo potřebuje používat profesionální software, tomu Linux nikdy stačit nebude, pokud nezačnou výrobci tohoto software dělat linuxové distribuce, nebo někdo nevymyslí nějaký bridge, aby šly pouštět na Linuxu a přitom to nesežralo 80% výkonu procesoru. Proti Linuxu nic nemám, jen to co ho brzdilo kdysi, brzdí ho stále.

+1/0
2.7.2015 10:52

M39a71r19t68i41n 34P47r72o89s20t12ý 9220393190299

Drive ho brzdila hlavne absence driveru na spoustu hardware.. Ted to uz je mnohem lepsi. Linux se da pouzivat uz celkem plnohodnotne. Treba ja jako programator mohu na Linuxu zcela v pohode vyvijet programy, vetsina vybornych IDE uz ted jede na Linuxu dokonce lepe, nez na Windows. Delat programy pro Android je na Linuxu dokonce lepsi, nez na Windows atd atd.. Ale chapu Vas komentar. Chybi motivace vyrobcu software delat klony svych programu pro Linux. Az se tak stane, Windows vymrou...

0/−1
2.7.2015 10:55

M94i72c98h38a92e34l 43F46l75e43n78d85r 1478672323735

Na Linux chybí jedno podstatné IDE. Visual Studio. Ale pokud jste Javař (ne programátor, tak se Javař nazývat nemůže), tak Vám to stačí, to je fakt.

0/0
2.7.2015 11:16

M35a98r92t23i45n 91P16r27o74s12t19ý 9280423580869

;-D;-D;-D;-D Hezka snaha o urazku.  Tady neuspejete..

+3/0
2.7.2015 11:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.