- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
no...tyhle lety nepovažuju za lety do vesmíru...prostě pokud nedosáhnou oběžné dráhy jsou to prostě suborbitální lety
Když se v této branži něco stane, vždy je to něčí chyba. U soukromých společností bych nevěřil pilotům. Tuším, že nemají tak náročný výcvik.
Byl to prototyp a piloti byli testovací. U těch se nehody stávají běžně.
V komerčním provozu by tohle ale mělo být dostatečně ošetřeno, aby takovou botu udělat nemohl.
No nic, co se dá dělat, raději nepoletím...
Takž brzdy to zavinily. Zřejmě kotouče byly špatně chlazené. A co tak použít horskou vzpěru?
Super, takze vysledek vysetrovani je apriori spatne, protoze to je chyba pilota. Tady je ale odborniku. Z NTSB se urcite ozvou s naborovou kampani. Tam na to pracuji na miste a maji to spatne. Ale Cesi od klavesnice vi, ze to bylo podmaznute. Super.
Ale není to jen výmysl poslední doby. Nedá se říct, že by za tuto vlastnost mohl třeba až internet, protože se o ní zmiňuje například už i Werich ve své forbíně s Horníčkem, takže prostě nezbývá, než si v těch chvílích prozpěvovat a nevnímat, protože to byste jinak musel každého druhého všeuměla zabít :-)
NTSB je ta poslední, co by házela na někoho vinu. Jenže protože ten motor fungoval i poté, co se loď rozpadla, bylo od začátku jasné, že tragédii způsobilo něco jiného. Chyba při řízení dost často vede ke katastrofě, tady ale bude třeba lepší konstrukční řešení, které při opakování chyby zabrání katastrofě - dobře to píše d-fens o Studénce.
Zvláštní, první let po tom co změnili palivo z gumy na plastik a přidání nádrží s metanem a heliem. Po roce za to nakonec může pilot nebo ko-pilot? V článku se to střídá.
Teda čoudí jim ta raketa hrozně. EURO 5 to asi nesplní
Poučte mě prosím, jak vypadají brzdy na vesmírné lodi???
Vpředu kotouče, vzadu bubny. U GLX lodě jsou kotouče i vzadu - za příplatek.