- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stejně nechápu, proč po Praze nejezdí VŮBEC Trolebusy. Stačí natáhnout dráty (stejně jako pro tramvaj) a není potřeba čutat koleje, které se stejně furt opravují...
Jistě, jsou místa, kde má tramvaj svoje výhody, ale jinak je lepší trolejbus. Nedělá kravál, umí se vhnout překážce...
Jenže k těm drátům ještě potřebujete trakční měnírnu a k trakční měnírně přivést VN 22 kV ... a pak taky technické zázemí, tj. vozovnu a vytvořit "ucelenou" trolejbusovou síť. Přitom ty trolejbusy by našly své uplatnění zejména na rozsáhlých sídlištích v návaznosti na Metro nebo TRAM.
No, takže pěkně od podlahy. Myslím si, že brousící tramvaj v majetku Dopravního podniku Ostrava, má lukrativnější minulost. Už jen proto, že konstruktér si vlastní rukou sáhl na život. Použil francouzské technologie takovým způsobem, že se ani nezajiskřilo. Jinak článek za půl roku podruhé, je vážně na lupu.
1) Mohli jste víc napsat o tom mazivu, na jaké bázi je, jak to udělali, že nepředstavuje významné zhoršení brždění...
2) Mohli jste napsat pod obr. 3 jméno té šťabajzny.
Že nejkrásnější pohled je ze hřbetu koně může tvrdit jen někdo, kdo nikdy neležel v posteli. :) :p
Konečně je tady i odborně vypadající článek.
Do úplné odbornosti mu schází ještě několik fotek nebo obrázků, které by nám daly nějakou představu o tom, co se v článku píše. třeba mazací trysky, nebo co si máme představit pod pojmem "temeno hlavy kolejnice" apod.
Jinak dobrý.
Zajímalo by mně, kolik těch mazacích prostředků se vsákne do země pod kolejemi a tím znečistí třeba i spodní vody. Říká se,že milion litrů vody zničí 1 litr oleje.A ty tramvajové kolejnice (a výhybky) se mastí o 106.
Myslíš ty biologicky odbouratelné mazací prostředky ?
Nechápu, proč je tady každý týden nový článek o této tramvaji. Ano je to unikát, ale nemusí se o tom psát pořád.
pane bože to je fakt český unikát dát kameru proti směru jízdy