Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O66n62d96ř24e71j 54V30a81r46o86š32č87á61k 3384797533

Co by byl nas zivot bez mazaci tramvaje. Kdyby ta tramvaj alespon ty koleje mazala, ale ona jen namazava :-(

+1/0
26.9.2015 13:47

M22a84r41t59i60n 90N95e33r48m10u37t 9817727518489

Já tu hysterii kolem mazací tramvaje docela chápu. Dřív jezdily otevřené plošiny, stihl jsem ještě v Londýně doubledeckery, do kterých šlo naskakovat přímo za jízdy. Dnes je všechno zašpérovaný, v nových vlacích nejde ani stáhnout okno a vystrčit hlavu, ruší se páternostery. Ještě tak si koupit kabriolet nebo stát se popelářem. Jsme totiž banda nesvéprávných děcek, kteří strkají pracky kam nemají a když o ně přijdou, žalují provozovatele. Pak stačí jedna šalina uříznutá flexou a atrakce je na světě..

0/0
26.9.2015 12:14

P48a66v95e42l 35K73r96e39j32č19í48ř 2342261553416

Doufám, že pachatelé tohoto nestoudného činu budou co nejdříve dopadeni a v přímém přenosu z mazací tramvaje náležitě zlynčováni ;-D

0/0
25.9.2015 23:17


P86a79t57r44i26k 85P44í16c66h69a10l 4322686157

Tolik "článků" o jedné tramvaji je už opravdu na zamyšlení.

+2/0
25.9.2015 20:40

T38o78m71á20š 74K53n56a44i91f76l 6533800767180

To je dekadentní.... Článek o majáku :D

+1/0
25.9.2015 20:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.