- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
konečně budou moct řidiči nerušeně telefonovat a nebude je při tom rozptylovat otravné sledování okolí....
Samotný SW autopilot snad nestačí.Musí tam být také potřebná serva atd.
Dovolím si poznámku, že pokud se týče užitných vlastností ujíždí elektrika spalovákům o několik délek. Cena je sice také někde jinde, ale pokud bude chtít někdo auto s vysokou užitnou hodnotou a cena ho až tak nebolí, bude uvažovat i o elektrickém pohonu.
Na éru autopilotů se těším a doufám, že se jí dožiju. Jen mě děsí ono dilema pravděpodobnosti. Dostanou-li se do kolize dvě auta řízená autopilotem a nebude možný srážce předejít, jak se zachovají? Budou se obě snažit zachránit svýho pasažéra a tím ohrozí např. někoho dalšího v okolí, případně zabijou pasažéra druhýho auta? Nebo vypočítají šanci na přežití všech a zvolí "menší zlo"?
Proč by se měly dostat do kolize, když se budou chovat tak, aby k ní nikdy nedošlo? SW těchto aut není udělán tak, aby vůbec riskoval (na rozdíl od mnohých současných řidičů).
Kde se da sehnat kit autopilota pro treba trabanta?
teď aktualizace pro auto a potom aktualizace aktualizací opravující různé bugy
Pane Snopku, a co vás na tom překvapuje?
Každý z nás se kdysi narodil a používal pouze vrozenou základní sadu "instinktů" (dýchání, polykání potravy, vyměšování…).
Postupem času jsme se učili novým a novým věcem a upravovali neustále doposud získané zkušenostmi a poznatky novými a přepisovali si tak v hlavě "firmwér".
Takže vlastně dochází, stejně jako u Tesly, neustále k aktualizacím. :-)
Mrzuté je, že až se to všechno naučíme a vypilujeme do relativní dokonalosti – chcípneme.
docela me desi predstava, ze si proste auto samo stahne aktualizaci a jeste k tomu takhle zasadni jako je autopilot
Prostě přibyde možnost aktivovat autopilota. To je vše.
Nabourá-li auto řízené autopilotem, kdo za to bude odpovědný?