Diskuze

OBRAZEM: Oprava tramvajové trati na Petřiny vrátila na zastávky koše

Velmi zdařilou rekonstrukci tramvajové trati Střešovická – Na Petřinách provedl DP Praha. Letošní nejdelší modernizace o délce 3,423 km navrátila na zastávkové označníky koše na odpadky. Zároveň byla zřízena společná zastávka povrchové dopravy přímo před vestibulem metra.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ty zatravněné koleje jsou hezké, jenže už na jaře v nich bude plevel ( za provozu to asi nepůde vyplejt, a co třeba vertikutace ?) A pokud se to nebude zalejvat tak z toho bude stejně udusaná hlína , semtam tráva sem tam pampeliška nebo plevel

0 0
možnosti

Trochu plevele se tam možná dostane, jinak ale nevidím důvod, proč by měla trať vypadat výrazně hůře než ostatní stejného typu v Praze.

0 0
možnosti

Oprava tramvajové trati na Petřiny trvající 3 měsíce s výlukou a náhradní autobsovou dopravou skončila 31.10.

1.11. začala oprava tramvajového svršku u vozovny Střešovice napánovaná na dalších 20 dní s tím, že tramvaje výluku 10 minut objíždějí. Takže naposto všichni kdo tudy jezdí jsou spíše nas..ní než aby měli z nové, zelené trati radost. Nikdo moc nechápe, proč se oprava nemohla dělat zároveň. Magistrát má evidentně potřeby a zájmy občanů své městské části posazeny v žebříčku svých priorit né zrovna vysoko. ;-€

Jinak je to uděláno celkem pěkně. Má to ovšem jeden drobný háček. Silnice podél trati, která dostala fungl nový asfaltový povrch někdy před rokem je po rekonstrukci tramvajové tratě téměř v celé délce opět na opravu.

0 3
možnosti
Foto

Bohužel, oprava svršku u vozovny Střešovice je naplánována ne na 20 dní, ale na měsíc a 20 dní. Ono letos nebylo moc možností, jak výluky poskládat přes sebe. Výluk bylo tolik, že pracovníci interní i externí nemohli být najednou na všech místech. Navíc se během roku vyloženě rozpadly dvě tratě v centru, Revoluční a Hlávkův most, kde se čeká na větší rekonstrukce (ulice, mostu), takže bylo nutné rychle tratě opravit jen provizorně, ale i to zabralo vždy 2-3 týdny. Současně je u vozovny Střešovice muzeum a vozovna pro smluvní jízdy, které se musí přestěhovat. Kromě toho byly oslavy 140 MHD, kdy jako každých 10 let vyjíždějí všechny muzejní vozy do ulic. Do 17.10. byla nedostupná vozovna Motol a její vozy rozstrkané po dalších vozovnách, takže smluvní jízdy nebylo kam šoupnout. Dále byly uzavírka u voz. Střešovice a její termín závislé na otevření a prvním měsíci zkušebního provozu komplexu Blanka. 

Prosím věřte, že nejen magistrát, ale i DPP vždy hledají možnosti, jak věci vyřešit co nejlépe. Letos je ale možné naposledy čerpat finanční prostředky v rámci evropských peněz na tramvajové tratě, takže se z hlediska rekonstrukcí jede celý rok úplně na maximum. Příští rok bude naopak z hlediska oprav podstatně klidnější s možností vhodnější koordinace.

11 0
možnosti

Technet by si mohl nějaké přešlapy odpustit. Ta červená čára je tzv. kontrastní pás a slouží zrakově postiženým. Rozhodně nikomu neomezuje pohyb. I když k černé se hodí spíše žlutá. A točna je to, na čem si Hujer četl noviny.

4 0
možnosti

Děkuji za upozornění, opraveno

1 0
možnosti

Velmi zdařilá rekonstrukce? To je hodně silné tvrzení,prostě provedl rekonstrukci a místy dost kontroverzní. Na zastávky se vrátilytradiční označníky zastávek namísto inteligentních z displejem, které jsounapříklad na tratích na Barrandov a Řepy. Všechny zastávky jsou zkrácené nadélku jedné soupravy krom zastávky Petřiny. Například u vojenské nemocnice budezastavovat autobus a tramvaj v jedné stanici, tj. přímý přestup nebudemožný. Ovšem to nejvíce bijící do očí je zatravněný úsek mezi zastávkami Vojenskánemocnice – Baterie, v okolí nulová zástavba a pohyb chodců. V Praze jerozhodně spousta míst, kde jsou koleje pouze ve štěrku, i když v okolí jezástavba…

3 0
možnosti

Ano, tu trávu v lese jsem také nepochopil. Elektronické označníky by byly fajn, ale mám obavu, že jsou s nimi obrovské náklady z hlediska poskytování dat. Vojenská nemocnice je jediná zastávka (kromě Petřin), kde by trochu delší nástupiště dávalo smysl, právě kvůli autobusům. Ty zde ale jezdí jen jednou za půl hodiny. Je to prkotina vedle toho, co vzniklo nedávno na Vítězném náměstí - nástupiště pro 1,5 vlaku v zastávce, která patří mezi 3 nejzatíženější na Praze 6. A zlý je řidič, který neotevře a cestující nenechá přestoupit do tramvaje vepředu. Jak by se teď hodila klasická délka, aby mohly autobusy ve Svatovítské jezdit po kolejích.

4 0
možnosti

J78i50ř20í 55J29o95z53a

1. 11. 2015 5:10

Nevi nahodou nekdo proc Praha nema t resp. nevyuziva tzv. inteligentni zastavky? Krom tech par na Barrandove. Kdyz uz se tato trat renovovala mohli se tyto zastavky nainstalovat zaroven teto renovace. Kdyz to jde v Brne, Olomouci, Plzni a Ceskych Budejovich (Budejcich je maji jak v centru mesta, tak na okraji)... tak proc ne v Praze?

3 0
možnosti

Důvod jsou finance...

0 0
možnosti

Ne, ale opět trochu ubylo parkovacích míst. Už tak to tam je od dokončení metra kritické...

1 0
možnosti

(reakce na pana Šubrta)

0 0
možnosti

Škoda, že po postavení metra tam jezdí tramvaje skoro prázdné...

0 0
možnosti

Foto č. 11 "zábradlíoland" je dost děsivý, když frekvence počtu chodců za hodinu je asi 5 a to ve špičce...

0 0
možnosti

To zabradli je tam kvuli bezpecnosti a podle me je to vyborna vec. Ale nemel jsem moznost to vyzkouset, protoze jsem tam jezdil pred mnoha lety.

0 0
možnosti

ze dvou pruhů na jeden, co je na tom zdařilého v době kdy každým dnem houstne provoz?;-)

0 0
možnosti
Foto

? V ulicích Střešovické a Na Petřinách se vždy jezdilo jedním pruhem, k žádnému úbytku pruhů nedošlo.

7 0
možnosti