- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli od toho dala ruce pryc FAA, tak nejspis nedostanou ani certifikaci EASA, takze to nebude smet ani do Ameriky ani do Evropy.
Co se tyka LAA, ta ma na starosti pouze ultralighty, takze tam si to klidne muzou s Cinou vzajemne uznavat. Pro UCL, ktery ma na starosti velka letadla, je zavazna certifikace EASA.
Sotva vyjelo z hangáru? A to si nikdo neráčil všimnout, že bylo taženo? Což je ovšem při vjezdu či z výjezdu do hangáru nebo ven jev zcela normální a logický vzhledem k tomu, že je dost těžko představitelné, že s dopravním letadlem prostě odjedete z "garáže" stejně jako se škodovkou?
Čína vyslala do vesmíru už několik raketoplánů s lidskou posádkou, ale letadlo vám není dost dobré? S těmito zkušenostmi mohli pracovat na vývoji maximálně bezpečného letadla.
Proč je tady zřetelný ukazatel na to, že co je čínské by měl být aušus?
Nesouhlasím se servilním tulením s k Číně, jak to dělají naši politici s panem prezidentem v čele, ani s popíráním lidských práv prostřednictvím Komunistické strany Číny.
Ale nevím, proč bych měla na základě zavádějícího nadpisu článku usoudit, že Číňané nedokážou sestrojit kvalitní stroj.
Zejména když autor tohoto článku a dalších 90% přispívajících mají nejspíše na svých počítačích a noteboocích napsáno Made in China.
Podle makety hádám, že se bude startovat klikou a vztlak obstarají balonky s héliem.
Je to stejný problém jako u většiny afrických zemí. Složitá věc, jako auto, letadlo, musí mít všechno to velké množství součástek v pořádku, jinak nepojede, nepoletí, bude nespolehlivé a lidé si ho nekoupí, nepoletí s ním. A právě udržet kvalitu úplně všeho některé země nedokáží a i jedna součástka jim výrobek pokazí. A dovoz vše nevyřeší a třeba USA má na některé věci embargo.
Jak se dá nadpisem dopředu evokovat dojem čínského šmejdu ... co byste si, pane redaktore, představoval, že to letadlo mělo udělat ?? Přímo z toho hangáru odstartovat ?? Co takhle třeba namísto slova "sotva" dát slova "zatím jen". Ono totiž, ať se vám to líbí nebo ne, díky ekonomické situaci na světě a díky finančnímu a průmyslovému potenciálu Číny v těchto letadlech budou do 10 let lítat miliony lidí po celém světě ...
Co byste od tendencniho zpravodajstvi chtel? Jak jednoduse si lze plivnout... Je dobre, ze se Cina snazi stavet letadla. Doufam, ze dalsi konkurence Boeingu a Airbusu treba zlepsi i jejich letadla.
No já nevím. Já bych se bál té vadné elektronky z katody Olomóc
Kdybyste si přečetl článek celý, zjistil byste z rámečku toto: Motory 2x CFM International LEAP 1C (USA, FRA).
No čínský letadlo jako kopie Superjetu a s ruskými motory, to bude spolehlivě lítat tak nejdřív za deset, patnáct let.
USA a Francie jsou součástí Ruska? V tom případě se obávám, že o tom ještě nevědí
Dejte tomu dvacet, třicet let a pak uvidíme, jestli to za něco bude stát.
Pobavila ta číselná řada... 919, 929, 939, vůbec to není paralela na Boeing...