- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejradsi mam skladaci elektrickej Apache, tahat se ale moc bez nalozeni do auta moc neda, preci jenom baterka neco vazi a el. Motor take. Nicmene vzhledem k pohonu nemam potrebu to vlacet do MHD, kopce s tim vyjedu s prstem v nose.
Podle mě to může být super, jednou jsem s tím viděla pána ve vlaku, zcela pohodlně složeno, nikomu s tím nepřekážel, vylezl v Poděbradech na perón, udělal rukou "lup šup" něco přitáhl a odjel na kole .
Manželka má Dahona, který nemá tolik fičur a asi není tak dobrý, ale do práce na 15 min jízdy bomba. Navíc ji vyzvednu z práce autem a kolo mi do Forestera vleze úplně krásně.Což se o mojí typu Eska říct nedá Tyhle miniskladačky jsou skvělé na kratší trasy. Navíc mi krásně vleze i do lodi a pojíždění po městech za nákupy je k nezaplacení. Jen ta cena, toho Dahona koupila, skoro nového, na Ebay za 150€.
Výhoda Dahona je ze ma celkem standardni komponenty, diky tomu pak nejen polovicni az tretinovou cenu proti Bromikovi, ale i jednodussi a levnejsi moznosti jejich vymeny pri opravach. Dahonu (zejmena levnejsim variantam) se sice neodstava stylovosti Bromku, technicky jsou ale taky na urovni :)
Brompton asi bude super, ale ta c ena je naprosto brutální, takže by mě zajímal důvod, proč bych si měl koupit Bromptna a ne třeba Foldy za třetinovou cenu...
Foldy jsem nezkoušel, ale zkoušel jsem třeba Dahon. Zásadním důvodem, proč jsem zvolil Brompton je výška řídítek. Není to asi úplně správné, ale rád jezdím na kole v pozici "paní radová kolem rybníka", tedy při minimálním ohnutí zad a Brompton mi nabídl nejvyšší řídítka - ve variantě H. Takto vysoká řídítka jsem u žádné jiné skládačky neviděl, kromě nějaké rumunské značky, dokonce jen za nějakých 6 tisíc, ale bohužel to kolo bylo hodně těžké.
Další výhodou je velikost složeného kola - vejde se mi třeba pod nákupní košík v super-hyper, případně do držáku na nápojové basy před držadlem. I u přenášení nebo přepravy ve vlaku (měl jsem ho normálně v přihrádce na kufry ve vlaku).
Ale je pravda, že ta cena je brutální, a celkem blbě se smlouvá o slevě. Já si ukecal 10 %, ale dalo to dost běhání, nikdo nechtěl dát slevu :)
Tak jsem z toho volaaký zmetený. Je to spolehlivé ale brzo se mu to rozsypalo. Nepotřebuje údržbu, jen výměna zadní duše je porod - proč to tedy nemá bezdušovky? Má to skvělé převody, 2x3, když dnes jsou běžně 2x11. Je lehké ale váží o víc jak 5 kilo než to, co mám doma. Má úžasné jízdní vlastnosti s těma malýma kolama, kdy se dnes prosazují kola 29 palců - kvůli lepším jízdním vlastnostem? Může mít unikátní košík - na rozdíl od jiných kol, kde jsou košíky zakázány? Cena je astronomická a neodpovídá kvalitě. Horko těžko se dvě kola vejdou do kufru? Jejda.
Skládačka ano - jako kompromisní řešení. Ale jásat nad tímhle je úlet.
2x11 u skládačky? 29 palců u skládačky? Navíc píšou, že se dvě vejdou bez problémů, ne horko těžko...
,
Nesrovnáváte náhodou skládací bicykl, který můžete vzít pod paží do autobusu nebo na dovolenou letadlem, s plnohodnotným kolem, že ne?
Je mi líto ale vysoká cena rozhodně může být považována za mínus vždy... JInak se může něco takového hodit na dovolenou, či na chalupu, ale váží to stejně jako normální kolo a jízdní vlastnosti to nikdy nemůže mít stejné, ty malá kolečka fungují podobně jen na silnici a i tam budou mít větší valivý odpor a větší problémy s nerovnostmi.
Ale jako reklama to jde.
Není to na žádné trhání rekordů, ale Praha-Prčice jsem na tom ujel :)
Mame je s zenou oba a jsou to naprosto skvela kola a nova black edition vypada naprosto skvele.
Tak je to Bromton nebo Brompton? To druhé, tak si to pisálku všude oprav, asi 50x.
Pisálek se šel raději oběsit. :-( Opraveno.