Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Monstrózní jeřáb se v noci vyšplhal na Petřín. Mráz mu nevadil, naopak

Jeden z největších mobilních jeřábů o hmotnosti 96 tun vyjel v noci na úterý na pražský Petřín, kde bude stavět most na Nebozízku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K32a78r93e46l 23H20o42r80á66k 2608199203983

Kolik řidič nadýchal a jakou dostal pokutu za jízdu po chodníku??

+1/−5
20.1.2016 19:20

O41n42d55ř16e67j 88Č28a26p95k75a 6571571333454

S nadměrným nákladem můžete i na dálnici do protisměru, když je potřeba a ta trasa je schválená a zabezpečená. Natož na nějaký chodník.

+2/0
20.1.2016 20:11

J21a16n 62Č22e36k14a45l 7229155814244

Pan Horák si, předpokládám, dělal legraci...

0/0
22.1.2016 12:16
Foto

M92a66r84e74k 10C14e28r27n43y 5738396977

Vzheledm k tomu, ze minusuje kde muze muze, tak asi nedelal:-/

0/0
25.1.2016 8:49

J76a67n 95K81o16h16l 4813287881644

Nechci ani vidět, jak budou vypadat cesty a chodníky po průjezdu takovýho 165t monstra..

0/0
20.1.2016 16:09

J85a96r68o60s96l96a83v 93P94r29u49s33a 9522950602414

Bezbariérově ;-D

+7/−1
20.1.2016 20:45

J31i74ř52í 39K15o12c47u75r63e45k 6675184635158

Dobrá práce. Takovéhle "hovado" protáhnout městem a vyjet na kopec? Smekám, viděl jsem na vlastní oči podobný typ jeřábu a s takovým mastodontem prijíždět městem? Klobouk dolů!

+6/−1
20.1.2016 12:55

Z98d98e95n14ě11k 97D77u40f53e30k 2304584788

Klobouk dolu celému týmu. Takovéhoto několik desítek tun vážícího drobečka dostat na místo je výkon. Tak tam hlavně rychle dejte ten most, Ať ten jeřáb dostanete dolu dřív než začne tát a oteplí se.

+2/−1
20.1.2016 11:19

L44a78d36a 43N53o85v55a74k 4602523457

to je tedy frajeřinka s takovou krávou potmě.., do toho ještě ty otravný oranžový majáky... Já bych se tam někde v polovině zašprcnul, že by to nešlo ani nahoru, ani dolu a šel bych se dolu na újezd vožrat...

+5/0
20.1.2016 0:18

M34i80c94h31a83l 43S60e26v85e41r24s50k34ý 4550908589429

Tam to asi nebude 500 kaček za motohodinu, jako když jsem si objednal bagr na výkop ;-D Ale jinak krása, krása, krása:-)

+1/0
20.1.2016 0:14

S52t43e98p18a84n 52T68o41t84h 8188339645778

Když tím jeho "větším" bratříčkem přesouvali u nás v Ústí gotický portál z podzemí, psalo se někde, že hodina vyjde na 10.000. 3 Dny ho stavěli, jeden den dělal, a tři zase rozmontovávali. Jen dvojí stěhování vyšlo na cca 8.000.000,-. (Rozřezání diamantovým řetězem trvalo týden)

Celková suma tehdá kolem 18.000.000,-

Jenom vyvažovací závaží vozili dva dny :-)

http://www.archiweb.cz/news.php?action=show&type=1&id=2999

+1/0
20.1.2016 6:34

T59o34m48á52š 67V76a27v81e19r68k85a 7681420922124

A který je ten první největší?

0/0
19.1.2016 22:01

O64n85d19ř96e93j 95Č41a17p18k45a 6251951523614

Tenhle je největší, co se dovede poskládat sám. Pak měl Hanyš ještě jeden s příhradovým ramenem na 550 tun, případně na to šel dát teleskop na 800 tun (obojí se ale vozí samostatně a musí to montovat další jeřáb).

+1/0
19.1.2016 22:23

J52i58ř52í 91K30o63c63u26r84e12k 6335814255698

Ještě existuje LTM 11200 :)

0/0
20.1.2016 12:40

O33n40d32ř25e19j 75Č38a30p32k23a 6671821633914

Taky AC 1000 od Terexu (přímá konkurence, taky 1200t/3m), ale ani jeden z nich u nás AFAIK není.

0/0
20.1.2016 12:52

M40a44r32t60i30n 39U57l26e37h26l49a 4711484108

Pekna masinka R^R^R^

+3/0
19.1.2016 19:46

M69a33r93t70i23n 25K46ř83í15ž 9923792420857

Mám rád precizní práci velkých strojů.

0/0
19.1.2016 19:28

A23l38e29š 78M62e79t98l33i54c67k10ý 4312944404759

Jsem zvědavý, zda ukážete i video,až pojede pryč :-) Jinak dobrá práce,je vidět,že řidič umí :-)

+3/0
19.1.2016 17:39

P23a93v97e68l 13R89a29t62h89o73u22s50k75ý 6920599261

Mráz mu nevadil, naopak.

Vadil.

+12/−1
19.1.2016 17:00

J66i49ř96í 70T13i98n95t70ě19r67a 6110459783350

Vážený pane Rathouský,

můžete svoje tvrzení podložit nějakým hodnověrným odkazem?

0/0
19.1.2016 19:54

P69a90v30e16l 17R91a98t81h73o82u33s18k66ý 6870879671

Opak nevadil je vadil. Takový vtípek, to byste nepochopil. Nechte to být.

+6/0
20.1.2016 8:54

J57i56ř61í 18T83i64n54t43ě15r20a 6940119963920

Pane Rathouský,

děkuji za vaši stručnou odpověď, kterou jste objasnil svoji poznámku.

0/0
20.1.2016 12:15

P31a27v27e20l 47R52a59t55h85o51u34s66k67ý 6330879781

Nemáte zač. Rád pomohu, když je třeba.

0/0
20.1.2016 12:24

J89i39ř81í 30E10r52b87e26n 1263854356757

Nevadí, dostane čaj.

(Pokud oba narážíme na stejný televizní pořad.)

:-)

0/0
20.1.2016 12:38

R72a12d80e14k 79N75o88v12a90k 9494773509250

Neruším? Naopak!

0/0
21.1.2016 14:40

J97i11ř74í 66P58r96a85ž20á27k 9400142711252

Zajímalo by mě, zda je součástí stavby také oprava cestiček, zničených těžkou technikou.

Proč se nepoužije jiná technologie, která by nevyžadovala těžkou techniku?

Naši pradědové lanovku i rozhlednu postavili za pár měsíců s jednoduchými nástroji.

+7/−9
19.1.2016 16:13
Foto

T71o30m74á38š 93S30v65o33b78o23d48a 7530621875564

Plně souhlasím.

+1/−7
19.1.2016 17:32

J97i76ř98í 89B14a79c84h53t85í50k 3596362378892

můžete nastoupit chlapci

+11/−2
19.1.2016 20:07

J62i84ř50í 98K18o59c27u80r25e20k 6825294585748

Jistě. Můžete tam nahnat 100-500 chlapů, aby to vzali na ramena. A nebo ten most udělat do bednění a vozit beton v kolečkách. A nebo ho můžete udělat kamenný a vozit kámen v kolečkách. Otázkou je, kolik to bude stát.

0/−1
20.1.2016 12:42

J32i61ř27í 15P44r97a62ž28á63k 9150802201902

Použitá technologie určitě není nejlevnější. Což kdyby projektant a prováděcí firma zapnuli mozek a zvážili variantu ocel místo beton? Prvky by byly řádově lehčí, daly by se spojovat na místě.

0/−2
20.1.2016 14:40

V45á30c52l52a70v 38K94a88r59a63s 1137621796961

Koukám, nejmíň atomovej YnžYnýr ...

0/−1
20.1.2016 22:45

J80i95ř82í 79P31r60a36ž77á63k 9880422311922

Pěkných pár let jsem to studoval a dělal v oboru.....

0/0
20.1.2016 23:15

R91a10d65e85k 93N36o49v35a45k 9934673409580

Pořízení možná levnější, ale co životnost a údržba?

Ty t-bloky budou prakticky bezúdržbové...

0/0
21.1.2016 15:05

J29i79ř43í 11P62r12a80ž27á65k 9470662311112

Trať lanovky nebude solena jako silnice. Extrémní koroze nehrozí (Cca 5 mikrometrů z každého povrchu za rok, kdyby nebylo vůbec natřeno ani pozinkováno). Dnes je standard žárově pozinkovaná konstrukce, kde nehrozí koroze dlouhá desetiletí. A i ocelový Čechův most v Praze slouží už cca100 let....

0/0
21.1.2016 16:21
Foto

M88a40r19e51k 88C62e37r17n12y 5968596967

Tak panove, tohle je remiza...;-)

0/0
25.1.2016 8:52

D26a68v52i56d 55D60o88b21e89š 3125162977

Pěkné :-) Docela by mě zajímala celková rozvaha a ekonomika zvoleného řešení. Pronájem takové mašiny, desítky lidí celkem okolo (bez novinářů), navíc další záložní tahače. Musí vyrobit a na místo dopravit (asi z duhé strany od Nebozízku?) prefabrikáty. Nevyplatilo by se bednění a napumpovat to tam (z větší dálky)? I když, zase tam dostat automixy, čerpadlo... Potom jsou další dílčí kritéria (rychlost a co nejmenší obtěžování Malé Strany při stavbě apod.).

+1/−1
19.1.2016 13:54

J29o86s78e29f 21P73o44č28t29a 2713351599937

Věřte že toto je nejlevnější a nejrychlejší řešení. Ten "záložní tahač" jen přivezl protizávaží pro tohodle drobka. Bednění se musí po celé délce podepřít, armovací železo tam také nepřijde samo a domíchávačů by tam během lití projelo tolik že by lidé na chodnících nestačily uskakovat.

+2/0
19.1.2016 15:27

J35i51ř78í 76B30a22c76h45t50í65k 3846222748182

přesně tak. ty ideje o tom, jak by se to dalo postavit na místě a bez použití techniky mají pouze idealisti, kteří v životě podobnou činnost nedělali

+2/0
19.1.2016 20:08

J91i16ř42í 88K97o37c12u53r68e74k 6575864905338

Asi podle nich stačí 300 kg betonu, který napadá z nebe. :-P

0/0
20.1.2016 12:43

M25i78l96a95n 26M95a60j34e46r42č23í80k 1920310824466

O něčem jako je nejnižší venkovní/okolní teplota, při níž tuhne dostatečně (dle potřeb a rezervy / nad dimenzovanosti dle norem) pevný beton, která jistě není výrazně pod nulou, VÁM NIC NEŘÍKÁ?

Uvědomte si dělá se to schválně přes zimu, aby se výluka lanovky nedotkla ani jedné letní turistické sezóny, které jsou "atraktivnější" než zbytek roku!!

Kéž by si to jen DPP a HLAVNĚ OBJEDNAVATEL MHD - MAGISTRÁT (JÍM K TOMU ZŘÍZENÝ DOSUD ROPID, V BRZKÉ BUDOUCNOSTI VE SPOLUPRÁCI SE STŘEDOČESKÝM KRAJEM JINÁ JEHO NÁSTUPNICKÁ ORGANIZACE) A PŘESTALO PRÁZDNINOVÉ PRODLUŽOVÁNÍ INTERVALŮ MHD V PRAZE s odůvodněním, že z ní odjeli studenti i velká část obyvatel.

0/−2
20.1.2016 5:11

R23e43n98é 97Š35r35ů22t39e45k 8618665336978

Frajer(ři) Já mám kolikrát problé zacouvat s vozejkem do dvora. ;-D

+28/−1
19.1.2016 13:32
Foto

L19a11d71i35s85l22a35v 86S87t25r57n21a41d 7814941564848

To jsme už dva ;-D

+1/0
19.1.2016 15:19

V55o18j31t84ě38c44h 52P90r34a88i52s 3837665795441

Tři.

+1/0
19.1.2016 17:19

K92a11r47e32l 21V19e67d44r70a20l 4368542822493

Já myslím, že bychom se nedopočítali.;-D

+2/0
20.1.2016 15:49

S24t93a39n43d88a 75C20h24v75o34s71t 1362818

Tak to je pekna frajerinka se tim slalomem vymotat s takovym hov.adem R^

0/0
19.1.2016 13:11

M93a87r45t43i14n 58Š76t76ě47p80á56n33e72k 3467503863241

Krasa.

+1/0
19.1.2016 11:41

J28o18s96e18f 84K74a58r53f32í90k 7672825856710

Pěkný macek ;-DR^

0/0
19.1.2016 11:09

J96i49r81k85a 50S81v73e91j50k34o71v47s55k58ý 2859646131723

A to jste ještě neviděl LTM 11200. 1200kg/100m (188m s výložníkem).

+3/0
19.1.2016 14:42

O73n88d20ř53e28j 83Č85a12p70k84a 6591351853184

Dělal už něco u nás, nebo jsou jen v Německu ? Tam se jich prodalo docela dost kvůli větrným elektrárnám (100m teleskop dost zrychlí práci), ale tady vím jen o tom 800t u Hanyše.

+1/0
19.1.2016 15:10

J64o93s84e35f 33V64o64s46i41c53k26y 4563837226363

Hanys nebo Svestka, to jsou podnikatele, ktere jsem vzdy obdivoval. Nebali se stamilionovych investic a rizika s tim spojeneho! Bez nich by se nase stavebnictvi rozvijelo jen zvolna a porad bychom museli volat Nemce.

+39/−1
19.1.2016 10:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.