Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Monstrózní jeřáb se v noci vyšplhal na Petřín. Mráz mu nevadil, naopak

Jeden z největších mobilních jeřábů o hmotnosti 96 tun vyjel v noci na úterý na pražský Petřín, kde bude stavět most na Nebozízku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K19a47r76e69l 71H54o58r35á88k 2768539733613

Kolik řidič nadýchal a jakou dostal pokutu za jízdu po chodníku??

+1/−5
20.1.2016 19:20

O48n80d74ř39e61j 13Č72a87p91k13a 6401801103114

S nadměrným nákladem můžete i na dálnici do protisměru, když je potřeba a ta trasa je schválená a zabezpečená. Natož na nějaký chodník.

+2/0
20.1.2016 20:11

J71a37n 83Č20e17k46a75l 7159485474924

Pan Horák si, předpokládám, dělal legraci...

0/0
22.1.2016 12:16


Foto

M61a81r91e16k 49C27e27r40n76y 5578916417

Vzheledm k tomu, ze minusuje kde muze muze, tak asi nedelal:-/

0/0
25.1.2016 8:49

J23a97n 29K67o27h43l 4453877711524

Nechci ani vidět, jak budou vypadat cesty a chodníky po průjezdu takovýho 165t monstra..

0/0
20.1.2016 16:09

J81a62r60o91s42l65a25v 71P74r35u91s67a 9512900942854

Bezbariérově ;-D

+7/−1
20.1.2016 20:45

J63i23ř63í 69K34o28c78u95r70e22k 6865784585708

Dobrá práce. Takovéhle "hovado" protáhnout městem a vyjet na kopec? Smekám, viděl jsem na vlastní oči podobný typ jeřábu a s takovým mastodontem prijíždět městem? Klobouk dolů!

+6/−1
20.1.2016 12:55

Z12d58e31n18ě10k 39D54u56f83e60k 2244144818

Klobouk dolu celému týmu. Takovéhoto několik desítek tun vážícího drobečka dostat na místo je výkon. Tak tam hlavně rychle dejte ten most, Ať ten jeřáb dostanete dolu dřív než začne tát a oteplí se.

+2/−1
20.1.2016 11:19

L66a48d54a 56N38o72v40a79k 4322343117

to je tedy frajeřinka s takovou krávou potmě.., do toho ještě ty otravný oranžový majáky... Já bych se tam někde v polovině zašprcnul, že by to nešlo ani nahoru, ani dolu a šel bych se dolu na újezd vožrat...

+5/0
20.1.2016 0:18

M28i62c82h64a30l 29S78e46v23e14r33s43k45ý 4420908659419

Tam to asi nebude 500 kaček za motohodinu, jako když jsem si objednal bagr na výkop ;-D Ale jinak krása, krása, krása:-)

+1/0
20.1.2016 0:14

S16t38e13p54a29n 46T22o57t25h 8658589155278

Když tím jeho "větším" bratříčkem přesouvali u nás v Ústí gotický portál z podzemí, psalo se někde, že hodina vyjde na 10.000. 3 Dny ho stavěli, jeden den dělal, a tři zase rozmontovávali. Jen dvojí stěhování vyšlo na cca 8.000.000,-. (Rozřezání diamantovým řetězem trvalo týden)

Celková suma tehdá kolem 18.000.000,-

Jenom vyvažovací závaží vozili dva dny :-)

http://www.archiweb.cz/news.php?action=show&type=1&id=2999

+1/0
20.1.2016 6:34

T90o78m34á30š 88V46a55v88e35r64k81a 7771900772424

A který je ten první největší?

0/0
19.1.2016 22:01

O14n19d23ř47e17j 98Č72a93p30k55a 6981261703174

Tenhle je největší, co se dovede poskládat sám. Pak měl Hanyš ještě jeden s příhradovým ramenem na 550 tun, případně na to šel dát teleskop na 800 tun (obojí se ale vozí samostatně a musí to montovat další jeřáb).

+1/0
19.1.2016 22:23

J14i62ř30í 40K94o23c53u19r25e52k 6545194515808

Ještě existuje LTM 11200 :)

0/0
20.1.2016 12:40

O73n31d76ř37e68j 78Č52a16p52k21a 6971271273844

Taky AC 1000 od Terexu (přímá konkurence, taky 1200t/3m), ale ani jeden z nich u nás AFAIK není.

0/0
20.1.2016 12:52

M13a73r89t29i83n 81U30l11e61h47l94a 4631884938

Pekna masinka R^R^R^

+3/0
19.1.2016 19:46

M93a69r91t96i57n 91K29ř98í78ž 9703572910637

Mám rád precizní práci velkých strojů.

0/0
19.1.2016 19:28

A97l20e18š 41M77e94t67l16i50c61k34ý 4352694594719

Jsem zvědavý, zda ukážete i video,až pojede pryč :-) Jinak dobrá práce,je vidět,že řidič umí :-)

+3/0
19.1.2016 17:39

P14a88v57e21l 81R28a11t69h35o64u13s94k29ý 6700919271

Mráz mu nevadil, naopak.

Vadil.

+12/−1
19.1.2016 17:00

J31i90ř52í 15T27i68n30t87ě53r17a 6670719873410

Vážený pane Rathouský,

můžete svoje tvrzení podložit nějakým hodnověrným odkazem?

0/0
19.1.2016 19:54

P57a39v49e37l 53R12a15t86h37o89u40s18k69ý 6120139551

Opak nevadil je vadil. Takový vtípek, to byste nepochopil. Nechte to být.

+6/0
20.1.2016 8:54

J42i62ř42í 51T37i79n27t33ě25r45a 6680699673740

Pane Rathouský,

děkuji za vaši stručnou odpověď, kterou jste objasnil svoji poznámku.

0/0
20.1.2016 12:15

P59a39v80e92l 17R72a54t91h27o89u21s44k63ý 6610749191

Nemáte zač. Rád pomohu, když je třeba.

0/0
20.1.2016 12:24

J97i27ř83í 97E74r14b38e45n 1143764226267

Nevadí, dostane čaj.

(Pokud oba narážíme na stejný televizní pořad.)

:-)

0/0
20.1.2016 12:38

R22a18d42e45k 28N61o39v10a36k 9754943399100

Neruším? Naopak!

0/0
21.1.2016 14:40

J50i45ř52í 40P91r26a64ž57á16k 9460502841692

Zajímalo by mě, zda je součástí stavby také oprava cestiček, zničených těžkou technikou.

Proč se nepoužije jiná technologie, která by nevyžadovala těžkou techniku?

Naši pradědové lanovku i rozhlednu postavili za pár měsíců s jednoduchými nástroji.

+7/−9
19.1.2016 16:13
Foto

T98o55m10á44š 88S39v60o37b78o19d56a 7750261115314

Plně souhlasím.

+1/−7
19.1.2016 17:32

J73i81ř32í 32B54a96c34h68t85í15k 3216602568682

můžete nastoupit chlapci

+11/−2
19.1.2016 20:07

J16i70ř91í 59K58o61c83u10r90e86k 6645774715708

Jistě. Můžete tam nahnat 100-500 chlapů, aby to vzali na ramena. A nebo ten most udělat do bednění a vozit beton v kolečkách. A nebo ho můžete udělat kamenný a vozit kámen v kolečkách. Otázkou je, kolik to bude stát.

0/−1
20.1.2016 12:42

J35i94ř63í 75P24r43a82ž33á24k 9270402711742

Použitá technologie určitě není nejlevnější. Což kdyby projektant a prováděcí firma zapnuli mozek a zvážili variantu ocel místo beton? Prvky by byly řádově lehčí, daly by se spojovat na místě.

0/−2
20.1.2016 14:40

V86á23c38l76a78v 13K68a72r47a63s 1257661486471

Koukám, nejmíň atomovej YnžYnýr ...

0/−1
20.1.2016 22:45

J73i89ř44í 67P75r34a62ž42á90k 9510452461222

Pěkných pár let jsem to studoval a dělal v oboru.....

0/0
20.1.2016 23:15

R84a81d56e73k 29N86o86v95a85k 9624193849730

Pořízení možná levnější, ale co životnost a údržba?

Ty t-bloky budou prakticky bezúdržbové...

0/0
21.1.2016 15:05

J13i96ř86í 40P47r18a74ž95á19k 9420782591632

Trať lanovky nebude solena jako silnice. Extrémní koroze nehrozí (Cca 5 mikrometrů z každého povrchu za rok, kdyby nebylo vůbec natřeno ani pozinkováno). Dnes je standard žárově pozinkovaná konstrukce, kde nehrozí koroze dlouhá desetiletí. A i ocelový Čechův most v Praze slouží už cca100 let....

0/0
21.1.2016 16:21
Foto

M46a22r54e32k 86C41e41r90n83y 5908896887

Tak panove, tohle je remiza...;-)

0/0
25.1.2016 8:52

D95a79v61i50d 86D37o34b81e11š 3315642547

Pěkné :-) Docela by mě zajímala celková rozvaha a ekonomika zvoleného řešení. Pronájem takové mašiny, desítky lidí celkem okolo (bez novinářů), navíc další záložní tahače. Musí vyrobit a na místo dopravit (asi z duhé strany od Nebozízku?) prefabrikáty. Nevyplatilo by se bednění a napumpovat to tam (z větší dálky)? I když, zase tam dostat automixy, čerpadlo... Potom jsou další dílčí kritéria (rychlost a co nejmenší obtěžování Malé Strany při stavbě apod.).

+1/−1
19.1.2016 13:54

J59o13s36e71f 26P74o48č77t24a 2643491739517

Věřte že toto je nejlevnější a nejrychlejší řešení. Ten "záložní tahač" jen přivezl protizávaží pro tohodle drobka. Bednění se musí po celé délce podepřít, armovací železo tam také nepřijde samo a domíchávačů by tam během lití projelo tolik že by lidé na chodnících nestačily uskakovat.

+2/0
19.1.2016 15:27

J63i74ř77í 53B82a29c16h96t50í50k 3386222548322

přesně tak. ty ideje o tom, jak by se to dalo postavit na místě a bez použití techniky mají pouze idealisti, kteří v životě podobnou činnost nedělali

+2/0
19.1.2016 20:08

J15i53ř76í 61K25o56c98u72r82e15k 6695734185518

Asi podle nich stačí 300 kg betonu, který napadá z nebe. :-P

0/0
20.1.2016 12:43

M22i74l41a39n 86M97a33j61e56r38č27í12k 1570570184616

O něčem jako je nejnižší venkovní/okolní teplota, při níž tuhne dostatečně (dle potřeb a rezervy / nad dimenzovanosti dle norem) pevný beton, která jistě není výrazně pod nulou, VÁM NIC NEŘÍKÁ?

Uvědomte si dělá se to schválně přes zimu, aby se výluka lanovky nedotkla ani jedné letní turistické sezóny, které jsou "atraktivnější" než zbytek roku!!

Kéž by si to jen DPP a HLAVNĚ OBJEDNAVATEL MHD - MAGISTRÁT (JÍM K TOMU ZŘÍZENÝ DOSUD ROPID, V BRZKÉ BUDOUCNOSTI VE SPOLUPRÁCI SE STŘEDOČESKÝM KRAJEM JINÁ JEHO NÁSTUPNICKÁ ORGANIZACE) A PŘESTALO PRÁZDNINOVÉ PRODLUŽOVÁNÍ INTERVALŮ MHD V PRAZE s odůvodněním, že z ní odjeli studenti i velká část obyvatel.

0/−2
20.1.2016 5:11

R96e58n70é 52Š43r34ů47t12e34k 8278515906908

Frajer(ři) Já mám kolikrát problé zacouvat s vozejkem do dvora. ;-D

+28/−1
19.1.2016 13:32
Foto

L71a82d19i20s64l83a75v 19S97t35r56n98a52d 7954481444228

To jsme už dva ;-D

+1/0
19.1.2016 15:19

V97o51j63t31ě17c21h 12P64r18a87i36s 3387155695551

Tři.

+1/0
19.1.2016 17:19

K41a69r83e55l 18V90e92d72r42a52l 4978332242533

Já myslím, že bychom se nedopočítali.;-D

+2/0
20.1.2016 15:49

S89t37a98n67d21a 28C10h37v69o64s70t 1162548

Tak to je pekna frajerinka se tim slalomem vymotat s takovym hov.adem R^

0/0
19.1.2016 13:11

M55a95r48t79i91n 64Š10t66ě81p22á91n35e30k 3147773303771

Krasa.

+1/0
19.1.2016 11:41

J18o87s87e21f 28K60a37r70f93í50k 7552145986290

Pěkný macek ;-DR^

0/0
19.1.2016 11:09

J83i11r46k47a 75S92v71e15j67k24o86v17s24k16ý 2419896241313

A to jste ještě neviděl LTM 11200. 1200kg/100m (188m s výložníkem).

+3/0
19.1.2016 14:42

O16n90d55ř82e28j 43Č36a45p21k19a 6971241533614

Dělal už něco u nás, nebo jsou jen v Německu ? Tam se jich prodalo docela dost kvůli větrným elektrárnám (100m teleskop dost zrychlí práci), ale tady vím jen o tom 800t u Hanyše.

+1/0
19.1.2016 15:10

J82o91s18e34f 83V65o12s37i16c12k30y 4723347216453

Hanys nebo Svestka, to jsou podnikatele, ktere jsem vzdy obdivoval. Nebali se stamilionovych investic a rizika s tim spojeneho! Bez nich by se nase stavebnictvi rozvijelo jen zvolna a porad bychom museli volat Nemce.

+39/−1
19.1.2016 10:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.