Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Monstrózní jeřáb se v noci vyšplhal na Petřín. Mráz mu nevadil, naopak

Jeden z největších mobilních jeřábů o hmotnosti 96 tun vyjel v noci na úterý na pražský Petřín, kde bude stavět most na Nebozízku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K54a98r80e76l 61H53o42r32á75k 2228829263593

Kolik řidič nadýchal a jakou dostal pokutu za jízdu po chodníku??

+1/−5
20.1.2016 19:20

O74n69d60ř41e31j 40Č71a52p76k46a 6631341783204

S nadměrným nákladem můžete i na dálnici do protisměru, když je potřeba a ta trasa je schválená a zabezpečená. Natož na nějaký chodník.

+2/0
20.1.2016 20:11

J29a29n 75Č64e58k95a13l 7729915424784

Pan Horák si, předpokládám, dělal legraci...

0/0
22.1.2016 12:16
Foto

M79a22r43e11k 12C59e87r14n18y 5968456677

Vzheledm k tomu, ze minusuje kde muze muze, tak asi nedelal:-/

0/0
25.1.2016 8:49

J71a45n 17K92o23h76l 4613267521814

Nechci ani vidět, jak budou vypadat cesty a chodníky po průjezdu takovýho 165t monstra..

0/0
20.1.2016 16:09

J43a22r13o98s57l33a30v 55P11r76u27s61a 9512270382504

Bezbariérově ;-D

+7/−1
20.1.2016 20:45

J86i75ř29í 69K22o82c60u14r28e50k 6125884955398

Dobrá práce. Takovéhle "hovado" protáhnout městem a vyjet na kopec? Smekám, viděl jsem na vlastní oči podobný typ jeřábu a s takovým mastodontem prijíždět městem? Klobouk dolů!

+6/−1
20.1.2016 12:55

Z25d36e96n78ě30k 96D12u12f63e83k 2614944678

Klobouk dolu celému týmu. Takovéhoto několik desítek tun vážícího drobečka dostat na místo je výkon. Tak tam hlavně rychle dejte ten most, Ať ten jeřáb dostanete dolu dřív než začne tát a oteplí se.

+2/−1
20.1.2016 11:19

L49a19d93a 89N64o72v11a74k 4502333227

to je tedy frajeřinka s takovou krávou potmě.., do toho ještě ty otravný oranžový majáky... Já bych se tam někde v polovině zašprcnul, že by to nešlo ani nahoru, ani dolu a šel bych se dolu na újezd vožrat...

+5/0
20.1.2016 0:18

M30i39c52h94a38l 81S28e65v15e47r12s35k54ý 4470178529719

Tam to asi nebude 500 kaček za motohodinu, jako když jsem si objednal bagr na výkop ;-D Ale jinak krása, krása, krása:-)

+1/0
20.1.2016 0:14

S84t22e45p17a26n 25T20o93t34h 8608469265938

Když tím jeho "větším" bratříčkem přesouvali u nás v Ústí gotický portál z podzemí, psalo se někde, že hodina vyjde na 10.000. 3 Dny ho stavěli, jeden den dělal, a tři zase rozmontovávali. Jen dvojí stěhování vyšlo na cca 8.000.000,-. (Rozřezání diamantovým řetězem trvalo týden)

Celková suma tehdá kolem 18.000.000,-

Jenom vyvažovací závaží vozili dva dny :-)

http://www.archiweb.cz/news.php?action=show&type=1&id=2999

+1/0
20.1.2016 6:34

T63o74m13á83š 57V90a54v17e72r80k65a 7951890302474

A který je ten první největší?

0/0
19.1.2016 22:01

O82n48d51ř56e29j 39Č89a37p87k14a 6131231413104

Tenhle je největší, co se dovede poskládat sám. Pak měl Hanyš ještě jeden s příhradovým ramenem na 550 tun, případně na to šel dát teleskop na 800 tun (obojí se ale vozí samostatně a musí to montovat další jeřáb).

+1/0
19.1.2016 22:23

J14i31ř80í 48K21o82c36u32r69e89k 6265974645218

Ještě existuje LTM 11200 :)

0/0
20.1.2016 12:40

O40n78d21ř36e93j 72Č20a84p19k88a 6961631733464

Taky AC 1000 od Terexu (přímá konkurence, taky 1200t/3m), ale ani jeden z nich u nás AFAIK není.

0/0
20.1.2016 12:52

M25a79r53t76i23n 17U67l59e83h56l77a 4461214608

Pekna masinka R^R^R^

+3/0
19.1.2016 19:46

M78a61r40t31i74n 77K96ř18í91ž 9763282670887

Mám rád precizní práci velkých strojů.

0/0
19.1.2016 19:28

A29l22e91š 51M56e18t88l17i88c45k49ý 4832564534809

Jsem zvědavý, zda ukážete i video,až pojede pryč :-) Jinak dobrá práce,je vidět,že řidič umí :-)

+3/0
19.1.2016 17:39

P94a64v58e57l 61R59a15t56h58o75u88s95k49ý 6160869761

Mráz mu nevadil, naopak.

Vadil.

+12/−1
19.1.2016 17:00

J57i54ř27í 48T46i91n15t30ě38r31a 6530889253890

Vážený pane Rathouský,

můžete svoje tvrzení podložit nějakým hodnověrným odkazem?

0/0
19.1.2016 19:54

P27a34v25e22l 37R27a70t16h39o23u64s43k74ý 6670219481

Opak nevadil je vadil. Takový vtípek, to byste nepochopil. Nechte to být.

+6/0
20.1.2016 8:54

J10i12ř67í 91T38i38n14t43ě12r58a 6370289393160

Pane Rathouský,

děkuji za vaši stručnou odpověď, kterou jste objasnil svoji poznámku.

0/0
20.1.2016 12:15

P26a41v67e38l 71R71a34t93h59o59u85s48k87ý 6340819581

Nemáte zač. Rád pomohu, když je třeba.

0/0
20.1.2016 12:24

J39i62ř26í 82E52r86b57e97n 1183874296807

Nevadí, dostane čaj.

(Pokud oba narážíme na stejný televizní pořad.)

:-)

0/0
20.1.2016 12:38

R20a77d88e52k 76N32o96v33a74k 9454943499240

Neruším? Naopak!

0/0
21.1.2016 14:40

J16i51ř18í 15P89r49a79ž61á53k 9290742121562

Zajímalo by mě, zda je součástí stavby také oprava cestiček, zničených těžkou technikou.

Proč se nepoužije jiná technologie, která by nevyžadovala těžkou techniku?

Naši pradědové lanovku i rozhlednu postavili za pár měsíců s jednoduchými nástroji.

+7/−9
19.1.2016 16:13
Foto

T62o38m83á68š 30S82v51o52b83o80d69a 7430711655364

Plně souhlasím.

+1/−7
19.1.2016 17:32

J58i82ř92í 66B76a68c46h44t48í91k 3276472488282

můžete nastoupit chlapci

+11/−2
19.1.2016 20:07

J65i58ř24í 50K29o69c67u49r15e24k 6225964705328

Jistě. Můžete tam nahnat 100-500 chlapů, aby to vzali na ramena. A nebo ten most udělat do bednění a vozit beton v kolečkách. A nebo ho můžete udělat kamenný a vozit kámen v kolečkách. Otázkou je, kolik to bude stát.

0/−1
20.1.2016 12:42

J70i47ř71í 27P83r53a13ž69á35k 9170342871262

Použitá technologie určitě není nejlevnější. Což kdyby projektant a prováděcí firma zapnuli mozek a zvážili variantu ocel místo beton? Prvky by byly řádově lehčí, daly by se spojovat na místě.

0/−2
20.1.2016 14:40

V93á44c76l12a44v 13K34a27r32a55s 1927511956671

Koukám, nejmíň atomovej YnžYnýr ...

0/−1
20.1.2016 22:45

J19i77ř77í 54P78r96a24ž73á10k 9290102621942

Pěkných pár let jsem to studoval a dělal v oboru.....

0/0
20.1.2016 23:15

R25a94d32e16k 25N41o53v73a14k 9384223769930

Pořízení možná levnější, ale co životnost a údržba?

Ty t-bloky budou prakticky bezúdržbové...

0/0
21.1.2016 15:05

J45i14ř47í 91P78r74a87ž84á93k 9910562611552

Trať lanovky nebude solena jako silnice. Extrémní koroze nehrozí (Cca 5 mikrometrů z každého povrchu za rok, kdyby nebylo vůbec natřeno ani pozinkováno). Dnes je standard žárově pozinkovaná konstrukce, kde nehrozí koroze dlouhá desetiletí. A i ocelový Čechův most v Praze slouží už cca100 let....

0/0
21.1.2016 16:21
Foto

M89a11r30e44k 56C12e81r17n19y 5318986487

Tak panove, tohle je remiza...;-)

0/0
25.1.2016 8:52

D77a20v51i92d 14D49o65b77e84š 3605192357

Pěkné :-) Docela by mě zajímala celková rozvaha a ekonomika zvoleného řešení. Pronájem takové mašiny, desítky lidí celkem okolo (bez novinářů), navíc další záložní tahače. Musí vyrobit a na místo dopravit (asi z duhé strany od Nebozízku?) prefabrikáty. Nevyplatilo by se bednění a napumpovat to tam (z větší dálky)? I když, zase tam dostat automixy, čerpadlo... Potom jsou další dílčí kritéria (rychlost a co nejmenší obtěžování Malé Strany při stavbě apod.).

+1/−1
19.1.2016 13:54

J17o50s34e74f 20P30o13č74t54a 2683511519537

Věřte že toto je nejlevnější a nejrychlejší řešení. Ten "záložní tahač" jen přivezl protizávaží pro tohodle drobka. Bednění se musí po celé délce podepřít, armovací železo tam také nepřijde samo a domíchávačů by tam během lití projelo tolik že by lidé na chodnících nestačily uskakovat.

+2/0
19.1.2016 15:27

J69i80ř19í 94B86a36c81h48t53í11k 3646452908892

přesně tak. ty ideje o tom, jak by se to dalo postavit na místě a bez použití techniky mají pouze idealisti, kteří v životě podobnou činnost nedělali

+2/0
19.1.2016 20:08

J52i90ř83í 69K38o90c93u36r16e77k 6165964875288

Asi podle nich stačí 300 kg betonu, který napadá z nebe. :-P

0/0
20.1.2016 12:43

M33i93l18a67n 10M49a44j67e56r82č97í34k 1370850634486

O něčem jako je nejnižší venkovní/okolní teplota, při níž tuhne dostatečně (dle potřeb a rezervy / nad dimenzovanosti dle norem) pevný beton, která jistě není výrazně pod nulou, VÁM NIC NEŘÍKÁ?

Uvědomte si dělá se to schválně přes zimu, aby se výluka lanovky nedotkla ani jedné letní turistické sezóny, které jsou "atraktivnější" než zbytek roku!!

Kéž by si to jen DPP a HLAVNĚ OBJEDNAVATEL MHD - MAGISTRÁT (JÍM K TOMU ZŘÍZENÝ DOSUD ROPID, V BRZKÉ BUDOUCNOSTI VE SPOLUPRÁCI SE STŘEDOČESKÝM KRAJEM JINÁ JEHO NÁSTUPNICKÁ ORGANIZACE) A PŘESTALO PRÁZDNINOVÉ PRODLUŽOVÁNÍ INTERVALŮ MHD V PRAZE s odůvodněním, že z ní odjeli studenti i velká část obyvatel.

0/−2
20.1.2016 5:11

R68e38n28é 40Š59r83ů69t98e22k 8598585436738

Frajer(ři) Já mám kolikrát problé zacouvat s vozejkem do dvora. ;-D

+28/−1
19.1.2016 13:32
Foto

L41a87d88i48s63l24a58v 92S96t45r51n54a83d 7444101714148

To jsme už dva ;-D

+1/0
19.1.2016 15:19

V63o17j71t67ě18c77h 77P57r67a49i33s 3197555495891

Tři.

+1/0
19.1.2016 17:19

K11a93r24e94l 18V85e72d71r14a55l 4718922762843

Já myslím, že bychom se nedopočítali.;-D

+2/0
20.1.2016 15:49

S75t49a69n37d18a 95C50h70v16o32s19t 1212898

Tak to je pekna frajerinka se tim slalomem vymotat s takovym hov.adem R^

0/0
19.1.2016 13:11

M94a73r35t83i50n 94Š60t53ě89p29á15n62e28k 3897453673221

Krasa.

+1/0
19.1.2016 11:41

J46o84s11e71f 91K98a62r81f46í53k 7492405866900

Pěkný macek ;-DR^

0/0
19.1.2016 11:09

J84i95r94k77a 96S78v70e30j96k26o41v84s29k64ý 2739896151153

A to jste ještě neviděl LTM 11200. 1200kg/100m (188m s výložníkem).

+3/0
19.1.2016 14:42

O13n93d85ř34e20j 28Č12a73p71k12a 6141511213234

Dělal už něco u nás, nebo jsou jen v Německu ? Tam se jich prodalo docela dost kvůli větrným elektrárnám (100m teleskop dost zrychlí práci), ale tady vím jen o tom 800t u Hanyše.

+1/0
19.1.2016 15:10

J13o37s29e65f 33V22o47s88i50c25k86y 4843407176793

Hanys nebo Svestka, to jsou podnikatele, ktere jsem vzdy obdivoval. Nebali se stamilionovych investic a rizika s tim spojeneho! Bez nich by se nase stavebnictvi rozvijelo jen zvolna a porad bychom museli volat Nemce.

+39/−1
19.1.2016 10:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.