- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle mně internet nebyl stvořen k vydělávání peněz. Tudíž reklamy v jakékoli podobě tam nemají co dělat!!!!
"Společným cílem všech lidí využívajících internet je bezproblémová komunikace (výměna dat)." citace vikipedie
Tomu kdo používá již přes 20 let LYNX tedy mimo pracovní stanice z které píšu na XP je šťasný člověk.... Mimo jiné LYNX je perfektní na odladění SEO
Nejhorší reklamy jsou ty na idnes.cz - umístěné nad webem. Teď na mě skáče v panelu, který je velký jako kráva reklama na hubnutí a na potenci. Po stranách bych to snesl, ale při refreshi nebo při přepínání kategorií vždy čekat, než se reklama zobrazí, protože jinak se stane, že na ní omylem kliknu ve snaze přeskočit na webu jinam. A nějaký stupidní prohlížet by tam tý reklamy cpal ještě víc, a že mi za to bude platit a kdo asi tak tu reklamu dneska platí? Pokud někdo nevymyslel nějaký perpetum mobile, tak jsou to jen a pouze uživatelé v ceně zboží a služeb.
Člověče, mluvíš mi z duše.. Musel jsem doinstalovat fo Firefoxu plugin JavaScript On-Off a otravná reklama je fuč.
Absurdni, problem je jen a jen cena. Nazorne to je videt na hrach. Vetsina lidi se nebude namahat se stahovanim a instalaci piratske kopie, pokud hra stoji 300,- Kc.
.
Clovek by nemel problem platit rozumnou cenu za stranky bez inzerce... Jenomze problem je, ze i zakoupene tistene noviny obsahuji 30% reklam a nekdy i vice....
Problém je ovšem právě v tom, co to je „rozumná cena“.
Z pohledu provozovatele je to cena, která pokryje provozní náklady a vygeneruje nějaký zisk.
Z pohledu uživatele je to cena, kterou je ještě ochoten zaplatit bez pocitu, že je to drahé. A to se ještě liší uživatel od uživatele.
V naprosté většině případů se tyto dvě představy nesejdou.
autorovi nového prehliadača ide predovšetkým o prachy a ako ich rýchlo získať, skryť to za rýchly prehliadač je naivné....
Mi nevadí reklamy, ale jejich styl. Kdysi vám k pohodlnému prohlížení webu stačil pomalý počítač, nějaké to jednojádro co nemělo ani 500MHz a pár mega RAM. Dneska kolikrát nestačí ani několik jader a několik giga RAM a nejvíc za to můžou všechny ty Flash bannery a podobné blbosti co se musí všemožně hýbat a vyskakovat.
ANO, problém je ve stupiditě reklamy:
- kdysi začala na reklamních proužcích (zpravidla GIF formát, dnes téměř celoplošně vyskakující okna s "filmy" přes celý monitor (a dnes už mám né 14 palců, ale 22 palců)
- impotentní obsah a idiotismus (jak může být zubní kartáček každé 3 měsíce revolučně kvalitnější po 30 let?)
- Kde zmizel proklamovaný záměr s cílenou reklamou?
V článku je nedostatek - lze nainstalovat i na jinou linuxovou distribuci než Android.
"The Brave browser is able to be installed on Windows, OS X, Linux, iOS, and Android."
http://www.zdnet.com/article/brave-new-browser-eich-returns-with-chromium-browser-that-replaces-ads/
Problem je jen a pouze v reklamach. Vyskakujici okna, okna prekryvajici obsah, blikajici hnusy a vrchol vseho - akusticka reklama. Cim vic jsou vlezlejsi, tim vic blokuju.
A plati to i naopak. Pokud se mi na strance objevuje nevtirava textova reklama, at uz ve sloupci vedle obsahu ci citlive vlozena mezi odstavce, tak mi to nevadi a pokud snad nahodou neco hledam, tak obcas i kliknu.
Kazdy sveho stesti strujce...
Jo pravda. Dokonce jsem Technetu necha zobrazenoul tuhle: Rozpalte vášeň. - Silná potence již za 17 minut. Prodlužuje styk dokonce o 46 minut.
Aspon neblika a neotravuje. At se tam nahore klidne stydi v koute, nekdo ji mozna potrebuje.