Diskuze

Podívejte se, jak obří autobus místo lidí vozí sudy s vodou

Tento týden Dopravní podnik hlavního města Prahy poprvé testuje obří autobus s vodou v kontejnerech. Získává tím údaje o skutečné spotřebě či chování autobusu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jízda "S" letiště... editore pleskni si...;-D;-D

1 0
možnosti

J95a91n 19D68l39o88u25h39ý

16. 2. 2016 10:10

Jem jedinej, komu se jevi ten autobus sice velkej, ale o moc vice lidi "v sede" se tam teda nevejde.... Ale tak mozna se pletu...

1 0
možnosti

myslite ze dopravce pocita jen s lidma co sedi a zbytek busu bude prazdnej? Naopak, nejradsi by vsechny sedacky vyhazel a pekne postaru, jako dobytek na zeleznici ...

0 0
možnosti

Když se cestující dobře poskládají, vejde se jich 10 - 15 do krychlového metru.

2 0
možnosti

R79a59d48i49m 97Z31e76h56e56r

12. 2. 2016 12:44

No jo, ale na letiště a zpět budou mít lidi kufry a jiná velká zavazadla, když si sednou na čtverku proti sobě tak ty kufry dají kam? Do uličky?

0 0
možnosti

Jak už tu několikrát bylo - tohle je předváděcí kus, nejspíš půjde se slevou k nějakému německému zákazníkovi a tam linku na letiště jezdit nebude. Proto jsou sedačky takhle. Když by se DP rozhodnul tyhle autobusy koupit, může si rozmístění a počet sedaček změnit podle potřeby, jediné, co tam je pevně dané, jsou dveře a kryty nad kolama.

0 0
možnosti

J82i45ř65í 59Ř74e42h74o68ř

12. 2. 2016 11:36

odvětrávání by mohli otestovat, kdyby na každou nádrž s vodou posadili ještě jednoho bezdomovce. Stejně se chtějí povozit a jeden dokáže otestovat vzduchu za dvacet cestujících.

4 0
možnosti

To by testovat nemuseli, jeden bezdomovec to zamoří celé a odvětrat to už taky nepůjde :-).

0 0
možnosti

A nestačilo bývalo postavit na letiště metro? Mluvilo se o tom, jak je metro kapacitně nadhodnocené :-)

1 2
možnosti

Jestli ten bus odveze necelých 200 lidí, tak je to pořád méně, než vagon metra (tam je kapacita kolem 300 lidí). A metro bude jezdit častěji.

0 0
možnosti

klidne by stacily klasicke autobusy hlavni co to chce je jizda bez zastavek do prkvancic uz!

z nadrazi veleslavin aby to jelo na terminal 1 a 2 a na nadrazi a zadne nesmysly zastavovat po cestach. do lokalit jezdi hromada jinych prostredku a obtezuje to lidi co nekam daleko cestuji

2 0
možnosti

Jak bez zastávek? Ripod plánuje, že po zavedení busů se zlepší obslužnost, takže bude moct ubrat spoje n vístech, kde tahle housenka bude jezdit;-)

1 0
možnosti

Té vody tam mají KRUTĚ málo. Asi neví, jak natřískané ty busy z letiště jezdí:-P

btw - maximálnípočet cestujících se dá vypočítat podle vzorce X+1 přičemž X je libovolně velké;-)

1 0
možnosti

J59a54n 98K74o12h74l

12. 2. 2016 9:49

Asi by mi přišlo rozumnější dát ty dva autobusy za sebe. Magoři ať se nacpou do prvního a já budu mít ve druhém aspoň dost místa :-) A hlavně tam konečně postavit tu rychlodráhu.. to odlehčí autobusům asi nejvíc.

1 0
možnosti

Neblbněte z rychlodráhou, nejprve je třeba se napakovat na provozích za autobusy... A taky taxikáři jistě něco přihodí, aby nebylo spojení vlakem nebo metrem.;-)

No a když už by to vypadalo, že to teda klapne, tak městské části kudy by měla trať vést budou jistě proti:-P

Takže zahájení nějaké výstavby metra, vlaku či rychlodráhy bych čekal někdy 2030 spíš později.

1 0
možnosti

Shrnuto tedy:

uvažované monstrum má kapacitu o 18% větší než stávající kloubový bus (191/161). Stačilo by tedy interval stávajících busů zkrátit o 18% a přepravní kapacita by byla stejná (tedy cca z 10 min. na 8 min, což by bylo i přívětivější pro pasažery). Uvažované monstrum bude pomalejší, takže jeho užitná přepravní kapacita přepočtená na hodinový výkon bude stejná jako u současného.

Problémy s nutným prodloužením zálivů v zastávkách, nutnost úpravy v dílnách, dražší servis , držet náhradní díly pro pár busů,...).

Možná jediné, co vychází po někoho pozitivně, je tedy provize za nákup....

14 0
možnosti

Že jde o prachy až v první řadě je jasné snad každému ne?;-)

4 0
možnosti