- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pěkná blbost, sebrat lidem v regionech práci!!! A nádraží bez výpravčích ztratí svoje kouzlo. No umíme pěkně utrácet prachy!
Tak tak, již v předminulém století ničili dělníci stroje, které jim kradly práci!
Jen až se budou množit situace, kdy vlak jede s vykolejeným podvozkem 20 km, protože po cestě není žádný živý železničář, který by si toho všimnul :-/
Nebojte nebude. Na kolejích je spousta čidel která to odhalí dřív než to někdo uvidí.
V každé středně velké stanici bude aspoň přes den tzv. dozorčí stanice s právem převzít řízení dopravy v případě poruchy dálkového spojení.
Což technicky znamená, že se mohlo udělat více regionálních pracovišť a nestavět nový megabarák.
A ja blahove myslel, ze tohle se uz dlouho deje.. a ono ne.. :-(
Mně by zajímalo, odkud bude toto centrum brát za pár let lidi, kdy budou "dotěženi" současní výpravčí ze sítě. V Praze není takový problém sehnat práci za podobný plat s nesouměřitelně nižší odpovědností a psychickou zátěží.
A kde se berou teď normální výpravčí v Praze a okolí?
No z I.P. Pavlova, Kačerova, Hostivaře, Zličína a možná i z Hradčanské se dá sledovat provoz metra a ze všech vozoven Vokovice, Motol, Pankrác, Strašnice, Hostivař, Hloubětín, Kobylisy provoz tramvají.
V Praze se probudili.Morava je řízena z Přerova už 2 roky.Akorát se o tom klasicky nepsalo.Nešlo o hkavní město.......
V Praze s nikdo neprobudil, prostě se stavělo později ...
Aby to nedopaldo jako v Chomutově! Minimalizované náklady, velké problémy do budoucna!
Jej... a to se bude dobře háčkovat....
Bohumín byl proti tomu slabý odvar...
V Bohumíně shořela zabezpečovačka. Ne její řídící pracoviště.