- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak schválně, za jak dlouho vznikne "originální" čínská tramvaj, která je jen naprostou náhodou do posledního šroubku stejná, jako ta škodovácká?
Připadá mi taková....futuristická :) Do moderního města asi super, do Prahy bych spíš něco trochu konzervativnějšího, aby to v starobylých uličkách nebylo jak pěst na oko :)
Akorát mi tedy přijde, že řidič má dost omezený výhled do stran. Sice ho asi nepotřebuje tolik, jako v autě, ale i tak.
"Pražské tramvaje" původem z Plzeňské firmy...?
Naprosto souhlasím, také jsem si této přinejmenším podezřelé informace všiml a hned jsme provedli test, více než čtyři normálně vzrostlí evropané se na 1m2 nevlezou a to nemluvím o tom, že jsme si byli až nepříjemně blízko...
padla i varianta vzít sparingpartnera na ramena, což by pak bylo teoreticky možné vezmeme-li v potaz průměrný vzrůst čínského obyvatelstva.
Sakryš patřilo to pod příspěvek
Hana Antonová 67944
8 osob na metr čtverečný mi přijde poměrně hodně.
teda tak hezkdy design!! to neni mozne ze neco tak hezkeho vyrobila skoda
a proc v praze jezdi tak hnusne zrudy???
Mě se ten design nelíbí. A zajímalo by mě, jaký je ve skutečnosti výhled řidiče. Protože ty sloupky jsou fakt šílený. Výhled jak z tunelu. Toto bych akceptoval někde u vlaku, ne u tramvaje.
8 osob na metr čtverečný mi přijde poměrně hodně.
Když tehdy na Palačáku při majálesu dělali rekord, tak se do busu vecpalo 237 lidí. Poděleno půdorysnou plochou to zhruby vychází. Anebo je to zatížení, které musí rám vozidla vydržet bez poškození. V provozu je to ale totální hausnumero naprosto k ničemu.
Mohu se zeptat někoho znalého , ty boční kryty kol jsou kvůli omezení hluku ?
Spíš bych vsadil na estetiku + na to, aby se nedalo k/pod ně dostat, třeba nohou atp. Jak je zepředu radlice, tak určitě je něco takového vhodné i u kol... :) A taky to tu mechaniku chrání.
Proč si lidi dávají u aut puklice? :)