Diskuze

První „Pražské tramvaje“ vyjely do ulic čínského města Qingdao

Nové tramvaje 27T, které se velmi podobají pražským 15T ForCity Alfa, zahájily běžný provoz s cestujícími na první tramvajové lince v čínském městě Qingdao. V provozu je jich celkem sedm. Pro čínský trh je z typu 15T vyvinuly společně plzeňská Škoda Transportation a čínská společnost CRRC Qingdao Sifang.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J30a61n 51Č69e10k56a66l

23. 3. 2016 14:34

Tak schválně, za jak dlouho vznikne "originální" čínská tramvaj, která je jen naprostou náhodou do posledního šroubku stejná, jako ta škodovácká? ;-D

2 0
možnosti

Dávám jim rok, nanejvýš dva.

0 0
možnosti

Připadá mi taková....futuristická :) Do moderního města asi super, do Prahy bych spíš něco trochu konzervativnějšího, aby to v starobylých uličkách nebylo jak pěst na oko :)

2 0
možnosti

Akorát mi tedy přijde, že řidič má dost omezený výhled do stran. Sice ho asi nepotřebuje tolik, jako v autě, ale i tak.

0 0
možnosti
Foto

"Pražské tramvaje" původem z Plzeňské firmy...? :-/

0 0
možnosti

Naprosto souhlasím, také jsem si této přinejmenším podezřelé informace všiml a hned jsme provedli test, více než čtyři normálně vzrostlí evropané se na 1m2 nevlezou a to nemluvím o tom, že jsme si byli až nepříjemně blízko...

padla i varianta vzít sparingpartnera na ramena, což by pak bylo teoreticky možné vezmeme-li v potaz průměrný vzrůst čínského obyvatelstva.

0 0
možnosti

Sakryš patřilo to pod příspěvek

Hana Antonová 67944

8 osob na metr čtverečný mi přijde poměrně hodně.

1 0
možnosti

teda tak hezkdy design!! to neni mozne ze neco tak hezkeho vyrobila skoda

a proc v praze jezdi tak hnusne zrudy???

0 4
možnosti

Mě se ten design nelíbí. A zajímalo by mě, jaký je ve skutečnosti výhled řidiče. Protože ty sloupky jsou fakt šílený. Výhled jak z tunelu. Toto bych akceptoval někde u vlaku, ne u tramvaje.

0 0
možnosti
Foto

8 osob na metr čtverečný mi přijde poměrně hodně.

1 0
možnosti

Když tehdy na Palačáku při majálesu dělali rekord, tak se do busu vecpalo 237 lidí. Poděleno půdorysnou plochou to zhruby vychází. Anebo je to zatížení, které musí rám vozidla vydržet bez poškození. V provozu je to ale totální hausnumero naprosto k ničemu.

0 0
možnosti

Mohu se zeptat někoho znalého , ty boční kryty kol jsou kvůli omezení hluku ?

0 0
možnosti

Spíš bych vsadil na estetiku + na to, aby se nedalo k/pod ně dostat, třeba nohou atp. Jak je zepředu radlice, tak určitě je něco takového vhodné i u kol... :) A taky to tu mechaniku chrání.

Proč si lidi dávají u aut puklice? :)

0 0
možnosti
Foto

Pýcha Plzně v Číně

0 0
možnosti