Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Imigranti založili polovinu megaúspěšných startupů v USA, ukázala studie

Jaký vliv na ekonomiku mají imigranti? Namísto kompexního pohledu se jedna studie úmyslně zaměřila na největší startupy světa. Ukázalo se, že imigranti se podíleli na založení většiny z těch miliardových, například Uber nebo SpaceX

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J48a71n 20P36o32s29p57í46š26i88l 4661974767567

Lidem je treba ukazat, ze otazka uprchliku neni tak jednoducha, jak predklada Zeman

0/0
31.3.2016 12:47

L96i66b74o66r 64P51i12c51h18l16e22r 3818535189123

Az na to, ze Zeman se bavi (nehlede na to ze zkresluje podle potreby) o aktualne prichozich (prevazne) muslimskych migrantech v EU a clanek je o nejlepsich z nejlepsich v USA ....

+1/0
31.3.2016 15:36

J70a42n 71P18o17s44p87í23š38i31l 4731204117177

Ale to vubec nemeni nic na tom, co sem psal. Pokud nejsi apriori proti muslimum, coz by ale znamenalo byt xenofobni.

0/0
31.3.2016 17:32


L10i70b90o59r 93P22i59c89h71l27e49r 3718965639143

...pouze jsem te doplnil, protoze srovnavat evropskou migracni krizi (resp. vyjadrovani politika o ni) s tabulkou nejlepsich migrantu USA neni uplne koser. ... kdyz uz tak bys mohl srovnat Zeman vs Trump, ale i to by bylo pochybne.

Vis a me je uplne jedno kdo me jak na diskuzi oznaci ... uz jsem byl bolsevik, fasista, ekomagor, kapitalista ...a buh vi co jeste a zily mi to nevytrhalo. ;-)

Xenofob je pry dle definice ten kdo se boji neznameho... o muslimech a islamu je toho znamo uz dost, takze tva dedukce je mimo a pro priste radeji tohle slovo nepouzivej (obvzlast kdyz v meho prispevku nic "xenofobniho" neni ...mimochodem pouzil jsi argumentacni klam "straw man" ).

Ale dobra, mam kecavou....

Jsem proti nabozenstvi (nikoliv proti vire) a islam obecne je to nejhorsi z vyznamnych verouk (nejtvrdsi indoktrinace, nejtvrdsi postihy pro ty co se neridi kdejakym vykladem ci dokonce viru opusti - o neexistenci sekularizmu ani nemluve). V kombinaci s nizkym vzdelanim lidi pochazejicich z muslimskych zemi a jejich prirozenym temperamentem je to riskantni koktejl, ktery moc pozitiv nema. Bavim se v obecne rovine, o vyjimkach vim (i z vlasni zkusenosti) a ty bych i podporil.

0/0
31.3.2016 19:21

L23i50b75o49r 44P55i56c94h89l68e22r 3198535459453

O tom, ze USA pritahuje spicky z celeho sveta nemusi byt zadna diskuze. Me by spise zajimala sirsi seriozni analyza migrantu prichazejicich aktualne do EU.

0/0
30.3.2016 9:44
Foto

P90a41v11e43l 18K44a31s31í58k94, 51T79e69c53h67n45e46t33.18c24z

Kvalitních aktuálních čísel je ale málo. On je obecně problém získat aktuální čísla k tomu, jak se něco projeví v budoucnu. Maximálně získáte statistiky týkající se genderu příchozích, ale cokoli jiného můžete zpochybnit na úrovni metodiky. Věk, vyznání, dosažené vzdělání, minulé povolání, úmysly, o tom všem se dá říct, že si to lidé mohli vymyslet. A s čísly z minulosti - tedy studie o konkrétních dopadech migrace z minulých let - zase mohou být odmítnuty s tím, že "tentokrát je to něco jiného", což samozřejmě nelze potvrdit dopředu, ale až zpětně.

+1/0
30.3.2016 11:48

L79i96b70o66r 61P52i75c11h89l81e12r 3168535369363

Diky za reakci. Mate pravdu, bohuzel. Clanku nemam co vycist, jen to, ze jeho nacasovani vzhledem k situaci v EU muze vyvolavat emoce (to jste jiste vedel a diskuze to potvrzuje).

0/0
30.3.2016 12:10

J18a69n 63P54o68s91p28í26š53i91l 4741864517317

Myslim, ze umysl je jasny. Jen tak dal, muzeme byt radi, ze zatim zijeme ve spolecnosti, kde je prostor pro vic nazoru

0/0
31.3.2016 12:48

L32i74b85o44r 30P64i92c69h44l81e64r 3688295419753

Jelikoz se jedna o kriticky web (myslim technet nikoliv cele idnes) snazici se informace podavat co nejobjektivneji, tak bych (treba naivne) neocekaval snahu o manipulaci ... umysl mi tedy jasny neni.

0/0
31.3.2016 15:45

J92a44n 35P42o27s58p75í82š77i48l 4321614807267

Nazor je manipulace? Jak to myslis?

0/0
31.3.2016 16:20

L73i85b65o34r 79P66i17c26h71l33e71r 3428485359813

Nazor? Tady nejde o nazor, clanek ani o nazoru neni, ten je o faktech. Me jde o nacasovani samotneho clanku... je bud nahodne (a v to doufam) , a nebo tema superprinosnych migrantu ma nejaky ucel (a tam bych uz manipulaci videl).

0/0
31.3.2016 18:10

J89i10r72k86a 50H60o56n49c53ů 2334714561918

Nojo, ale imigrace v USA je něco jiného, než to, co se valí do EU. A pochybuji, že se tam ti lidé dostali bez dokladů přes vyvrácený plot. :-)

+4/0
29.3.2016 22:44
Foto

P17a94v97e13l 22K52a69s94í97k44, 49T73e68c75h72n12e69t84.20c49z

Imigrace do USA je přibližně milion lidí ročně legálně a půl milionu ročně ilegálně (odhad z roku 2005).

+1/−1
30.3.2016 0:58

M11a87r48e58k 73H39r65u26b46y 6217102171198

Za tech 11 let se ale dost zmenilo - mmj ochrana hranic na Jihu. Taky dost pritvrdily imigrantske zakony. A predevsim vedomi _nutnosti_ ochrany hranic.

Proto je USA s EU nesrovnatelne.

0/0
30.3.2016 13:53
Foto

P24a18v75e34l 68K29a94s65í85k90, 65T33e22c80h83n83e46t83.48c61z

Dáte mi zdroje svých statistik? Zajímalo by mne to. Díky.

+2/0
31.3.2016 5:04

M16a89r29t56i48n 38S81e86d52l58á85č44e41k 9639538661962

Když vezmu v úvahu, že celé USA vlastně založili imigranti, tak...

+1/−1
29.3.2016 21:49

J76a11r64o24s83l24a95v 82K35r60á57l 6800425987378

Žádný Eritrejec, Somálec, Maročan, dokonce ani kosovský Albánec žádný? Ale to je divné...

+5/0
29.3.2016 21:12
Foto

P60a55v12e34l 88K29a84s40í46k18, 22T37e15c31h91n57e37t26.86c68z

A taky žádný Čech nebo Slovák. Je to doslova špička ledovce.

+2/0
29.3.2016 21:46

K82r83i46s32t75ý33n72a 23F76o33j15t20l58o58v82á 4848607294771

Neni imigrant jako imigrant, neni nahoda, ze muslimove ziskali celkove 3! vedecke nobelovky a to jich jsou snad 2 miliardy..

+8/0
29.3.2016 19:14

Z76b91y69n27ě15k 71Š86a90f61a43r12č30í63k 5557398545764

Ta rasistická švédská akademie by se měla stydět!!;-OX

+3/0
29.3.2016 19:44

M19a79r57e64k 55H71r62u23b13y 6117772561478

a) Imigranti nejspis muzou za _vsechny_ uspesne startupy v USA. Indiana nevidim ani jednoho.:-P

b) Jestli se tim clanek snazil naznacit neco k soucasne situaci u nas, tak Syran tam neni taky ani jeden ;-)

+3/0
29.3.2016 15:52
Foto

P16a96v17e47l 19K76a22s66í40k59, 88T41e21c79h73n12e50t64.28c13z

1) Imigrant je člověk, který do země přicestuje. Jeho děti narozené v nové zemi už imigranti nejsou, alespoň podle amerických zákonů, které jsou v tomto případě ty relevantní.

2) "Indiána tam nevidím ani jednoho" - tabulka ukazuje přehled imigrantů ve startupech, nikoli Američanů ve startupech.

+2/0
29.3.2016 16:07

M15a75r80e71k 22H31r30u17b14y 6127692181448

Samozrejme, zalezi na definicich. V tomto vyznamu mate pravdu.

A jinak muj prispevek nebyl myslen nijak vazne ;-)

0/0
29.3.2016 16:16

J23a36k15u23b 25B45o62h42o20n77ě29k 5680335430902

Já se jenom divím, že Technet pořád jde do článků, kde se používá slovo imigrant. To už se mohli poučit, že se lidi nedostanou ani za nadpis a cokoliv se napíše bude označeno za propagandu.

Neplánujete náhodou nějakou lišáckou studii na téma kognitivních omylů na internetu a neděláte si z nás pokusné králíky? ;-)

+2/−2
29.3.2016 13:58

J88o20s61e46f 58M52i41k40i26n 5453354875564

Koukám na tabulku a marně hledám nějakou národnost či zemi která se cpe do Evropy

+4/0
29.3.2016 13:05

M14a62r38t89i79n 96B97i52t67t88n34e29r 4652706946965

Irák.

0/0
31.3.2016 7:32

P60a12v88e86l 38H28a92l49b33i58c90h 6809952886779

Pane Kasíku, mrzí mne, že si musíte kazit krásný dojem z Technetu touhle ubohostí, abyste splnil firemní kvótu sluníčkového odpadu. Ale vězte, že pokud by ti takzvaní "imigranti", kteří se nelegálně pohybují na území suverénních států EU, byli tak dobří, jako ti, o nichž píšete v článku, tak bychom se o ně s němcema i poprali.

Bohužel, místo slibovaných doktorů a inženýrů zde povětšinou přichází pouze negramotná netáhla (dle německých statistik) a takové zde opravdu ani Vy, ani my nechceme.

+15/0
29.3.2016 11:05

B89o56h15u37m56i49l 39M87i35c45h48a30l 3305364275921

No, ona tam je tabulka a ta je dost výmluvná:

Indie 14, Kanada 8, UK 8, Izrael 7, Německo 4, Čína 3, Francie 3, Irsko 2 a zbytek jedna.

Celý arabský svět je zastoupen Egypt (1) a Irák (1).

+2/0
29.3.2016 11:17

B81o46h42u64m42i45l 11M28i85c68h87a65l 3315164265551

A když tu tabulku přepočítáte podle počtu obyvatel původních zemí...

+4/0
29.3.2016 11:39

M78a21r44e71k 59H42r47u57b30y 6237632511888

..tak vyhraje Izrael, kteremu momentalne EU snazive hazi klacky pod nohy..:-P

+6/0
29.3.2016 15:53
Foto

P96a72v22e16l 65K19a44s63í33k44, 54T55e86c50h87n61e72t66.29c28z

Nevím, co v tom článku vidíte. Ale je to asi něco jiného, než co tam skutečně je. A co je na něm "sluníčkového" taky nevím, ale to je asi proto, že neznám definici "sluníčka". Poučte mne :-)

+1/−5
29.3.2016 16:10

P91a51v19e91l 54H42a48l97b83i43c29h 6809592386879

Moje odpověď bude poněkud korespondovat i s odpovědí na Vaši odpověď k příspěvku p. Humla. Hlavní zpravodajství iDnesu bohužel píše články za pomoci hyperkorrektního newspeaku. Tedy že každý, kdo přijde na území EU je uprchlík (přitom je z vícero zdrojů jasné, že velká část (podle mého názoru dokonce až většina) jsou pouzí ekonomičtí migranti), mladíkem je povětšinou cikán, podnikatelem pak mafián apod.

A celkové vyznění takového zpravodajství je takové, že ta horda lidí, která právě okupuje evropu (omlouvám se za tak expresivní slova, ale podle mého vkusu se uprchlíci chovají s pokorou a ne jak vidíme na různých záběrech kolujících nejen po internetu, ale i mainstreamovým prostorem) je vlastně naše spása či co a málem bychom jim měli být vděční a líbat jim nohy, že k nám dorazili.

A pak zde na Technetu uvedete článek, který je sám o sobě pouze podání faktů, ale v kombinaci s používanou "terminologií" na jiných částech iDnesu vyznívá v podobném propagandistickém duchu (asi jako "S ruskem na věčné časy a nikdy jinak"), tak se to zdejším čtenářům (včetně mě) nelíbí.

Add sluníčka - já definuji "sluníčko" jako člověka, který (ať již svojí nevzdělaností,či třeba i ignorací nebo nedostatkem hlubšího studia daného tématu) zastává takový názor, že je ve sporu s pozorovanými fakty, ale (a to je nejhorší) zabedněně si tento názor obhajuje a nechce se podívat na problém očima oponenta.

Takže tu jsou "redaktoři-sluníčka" typu Palata, jehož články byly za poslední dobu vždy plné polopravd, kde vychvaluje "imigranty", vedle toho si postavte Váš článek o imigrantech a všem je jasné, v čem je problém a proč se Vaši čtenáři dnes u tohoto článku tak rozčílili.

+8/0
29.3.2016 18:48

M94a74t59o64u95š 81L91á54z76ň88o25v72s90k59ý95, 56T56e44c32h95n55e63t29.60c33z

Kolega Kasík je na dovolené a v jiném časovém pásmu , tak dovolte, aby zareagoval já.

Nemá smysl se příliš s Vámi debatovat, protože se vkusem se debatovat nemá a jiné argumenty vlastně neuvádíte (pro příklad: podle Vás píše iDnes "hyperkorktním newspeakem", podle mého třeba nepíše se naše zpravodajství - a to se někdy stalo i mě - nedokáže oprostit od zbytečně expresivních výrazů)

Ovšem pokud byste chtěl vážně debatovat, nešlo by začít tím, že své názorové protivníky přestanete označovat evidentně zesměšňujícím výrazem a ignoranty, nevzdělanci a (vlastně už potřetí) nevzdělanci?

A možná trochu zbytečně bych dodal, že Vy možná dokážete na základě televizních záběrů (či nějakého krátkého rozhovoru v případě reportérů na místě) poznat, kdo s přišel s jakým záměrem, ale věřte, že to je zcela ojedinělá vlastnost, a u nás v redakci jí nikdo nedisponuje (alespoň pokud je mi známo).

+2/0
29.3.2016 23:40

M69a46t78o89u25š 72L95á58z62ň91o85v23s11k32ý45, 10T96e41c13h39n68e56t48.87c86z

...za ignoranty, nevzdělance a (vlastně už potřetí) nevzdělance... ;-D

0/0
30.3.2016 0:01

P71a46v36e41l 42H41a54l97b41i36c45h 6229642616269

Takhle - doplním svůj předchozí příspěvek tím, že ikdyž si někoho zařadím mezi sluníčka, tak nemám problém daného člověka poslouchat, vyslechnout si jeho názory a konfrontovat je s mými. (Pokud neplácá úplné blbosti, tolik volného času zase nemám). A rozhodně si nemyslím, že by ti lidé museli být nevzdělanci jako takový, spíše takovým lidem chybí komplexní vhled do problematiky a přemýšlení nad důsledky.

Když to řeknu hodně hnusně - sluníčka jsou pro mě lidi, kteří jsou pro absolutní přijímání do naší společnosti kohokoliv, kdo se označí za válečného uprchlíka. Někdo, kdo omlouvá jejich agresivní chování, panovačnost a další praktiky, které lze pozorovat z různých zdrojů. Někdo, kdo si myslí, že pomůže světové chudobě tím, že vezmeme milión lidí a budeme je tu živit a šatit a dávat jim prachy na výlety.

Nechápejte mě špatně - já jsem všemi deseti pro pomoc lidem, kteří to potřebují (a chtějí), ale ta pomoc musí být s rozmyslem a jen těm, kteří jsou za takovou pomoc vděčni. A nemělo by to vést k sebedestrukci, jak vidíme třeba ve Francii, Británii, Německu.

Chápu, že toto téma je hodně těžké na porozumění (sám se snažím mít co největší přehled, ale jeden to prostě nemůže zvládnout) a je hodně emotivní - ad absurdum jde o naše vlastní přežití. Takže diskuse na toto téma by zabrala mnoho a mnoho hodin a kdo ví, kam bychom se pak dostali.

Add poznání záměru - sice to nedokážu určit u jedince, ale jsem toho názoru, že současná vlna, která probíhá už několik let má za cíl jediné - narušit stabilitu Evropy či zde vyvolat další válku. A tento záměr podle mého vychází z dlouhodobého vývoje na blízkém a středním východě. To, že se mezi opravdové uprchlíky vmísí určité procento islámských fundamentalistů, kteří si mohou píchnout do EU svými útoky, dále další desítky procent lidí, kteří se chtějí svést na vlně evropské solidarity a jenom tvrdí, že jsou váleční uprchlíci (ikdyž mohou být klidně až z Afriky), dál nečinnost EU - to je jak Balkánský sud střelného prachu.

+1/−1
30.3.2016 12:14
Foto

P29a24v38e66l 19K43a54s21í86k95, 58T31e26c31h63n22e96t90.13c52z

Pamatujete si na poslední článek, který jste napsal na svůj blog? http://pavelhalbich.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=414218

Je to trochu ironie osudu, uznávám (rozklikl jsem jen proto, že vás neznám), a taky nefér vytahovat na vás něco, co jste napsal skoro před dvěma roky, ale pojďme se na to přesto podívat: Z kamínku, který letí na zpomaleném záběru evidentně před raketou, nikoli po obloze za ní, tam děláte UFO. A to i když vás na to lidé v diskuzi upozornili. Takže definice "člověka, který (ať již svojí nevzdělaností,či třeba i ignorací nebo nedostatkem hlubšího studia daného tématu) zastává takový názor, že je ve sporu s pozorovanými fakty, ale (a to je nejhorší) zabedněně si tento názor obhajuje a nechce se podívat na problém očima oponenta" tam vyhovuje zcela přesně ;-D

Tím chci říci, že vaše definice "sluníčkáře" je ve skutečnosti jen definice špatného diskutéra a člověka přesvědčeného o své pravdě. Doporučuji tedy najít jinou definici, a nebo ještě lépe nesnažit se lidem dávat nálepky a místo toho se řídit vlastní radou a aplikovat kritické myšlení všemi směry.

+4/0
30.3.2016 1:10

P35a69v26e30l 60H41a25l69b95i10c87h 6429792866209

Máte pravdu, ten blog není úplně něco, na co bych mohl být hrdý. V té době jsem toho o diskusi a argumentaci moc netušil (netvrdím, že dnes je to nutně lepší, ale snažím se na sobě pracovat), takže jsem to nechal ladem. A uznávám, že diskutující tam právem zmiňují prostorové nesrovnalosti, což jsem onehdá s malým rozlišením moc neviděl. Nicméně nesouhlasím, že bych kdekoliv zabedněně tvrdil, že to je nutně UFO. (Ikdyž si vnitřně přeji, aby někde jiné inteligentní bytosti existovaly a my se od nich mohli učit matematiku, fyziku a technologie obecně).

A jak jsem psal Vašemu kolegovi p. Lázňovskému - sice si vnitřně "onálepkuji" člověka jako sluníčko, ale i tak se s takovým člověkem bavím a diskutuji.

Ale souhlasím, že moje definice nejspíše nebyla úplně nejšťastněji formulovaná a že by šla vylepšit. Třeba mě časem napadne něco lepšího.

A ještě mám na srdci jednu věc - díky za Vaše příspěvky pod články. Vidím to převážně jen na Technetu a je to super mít možnost diskutovat pod článkem s autorem.

+3/−1
30.3.2016 12:28
Foto

P54a28v80e77l 52K27a35s49í45k82, 20T38e75c77h23n47e31t61.19c89z

Přesně tak, člověk se má učit ze svých nedokonalostí. Proto na Technetu razíme opravování chyb v článcích a jasné uvedení do článku, že jsme chybu opravili (http://goo.gl/6kYB4S). I když to někdy je pro naše ego těžké :-) Děkuji za vaši reakci i za pochvalu.

Jinak nálepky jako "sluníčko", "pravdoláskař" nebo "správnočech" a "islamofob" jsou nešťastné proto, že nepomáhají ničemu jinému, než polarizaci skupin. Podle mého jsou si lidé názorově mnohem blíže, než se z vyhrocených diskuzí zdá (jsou na to i zajímavé studie (viz třeba klasícká http://dx.doi.org/10.1037/0022-3514.37.11.2098). Dobrá definice, když už tedy chceme definovat "sluníčkáře", by tedy měla znít tak, aby se s ní mohli identifikovat "sluníčkáři" i ne-"sluníčkáři". Stejně jako třeba nesouhlasím s astrologem nebo homeopatem, ale moje definice astrologa (člověk, který se na základě data narození snaží předpovědět budoucnost či povahu respondenta) nebo homeopata (člověk, který se snaží léčit lidi mnohonásobně ředěným roztokem látky vybrané na základě podobnosti účinků) bude taková, aby s ní astrolog nebo homeopat souhlasil. (ty definice jsem hodně zjednodušil, šlo mi o princip)

+1/0
31.3.2016 5:23

P58a96v18e15l 77H27a84l24b85i18c26h 6509392216189

Je zde krásně vidět, že se živíte psaním, lépe bych to nenapsal :D (Teda já se sice taky živím psaním, ale počítačových programů a to je úplně něco jiného)

0/0
31.3.2016 19:10

M93i25c22h59a34l 10K30r80e46j50č13í 1486900821613

Jsou si snad všichni imigranti rovni?

+3/0
29.3.2016 10:44

J66i80ř70í 95Z60ý56k19a 9759103351420

pokud se na to díváte z hlediska provozovatele zpravodajského webu, tak ano. Oba dva provozovateli webu vydělají stejné peníze za zobrazení reklamy.

+2/0
29.3.2016 10:57

M20a62r37t66i68n 97B63i68t28t31n18e11r 4832896386265

Za předpokladu, že všichni imigranti jsou lidé a že všichni lidé jsou sobě rovní v důstojnosti i právech, tak všichni imigranti jsou sobě rovní v důstojnosti i právech. :-)

0/0
29.3.2016 10:58

J70o64s74e77f 92V41o34m50á45č79k42a 5603614833494

Jenže lidé si rovni v důstojnosti ani v právech nejsou. Důstojnost je věc subjektivní, co jednomu připadá nedůstojné, může být pro druhého zcela v pořádku (např. práce uklízeče/uklízečky, pobírání dávek, práce pro stát atp.). A práva? To je relativní záležitost. Například na můj majetek mají právo pouze mé děti a žena, na důchod pouze ti, kteří byli nějakou dobu přispěvateli do důchodového letadla a mají dostatečný věk, atp.

+5/0
29.3.2016 13:10

M22a33r91e88k 66H53r79u80b14y 6837322631398

..a to se porad bavime jenom o pravech - bylo by vhodne se taky zacit bavit o povinnostech ;-)

0/0
29.3.2016 15:54
Foto

P57a78v85e16l 31K39a48s20í34k56, 49T77e38c85h31n87e65t13.17c43z

Ano, ale existuje něco jako Úmluva o lidských právech (celým názvem "Úmluva o ochraně lidských práv a základních svobod"), která vyjmenovává práva nezcizitelná. To, co říkáte vy (soukromý majetek, důchod), to jsou práva individuální nebo získaná, případně plnění dohod. Ale například právo na spravedlivé řízení a spravedlivý soudní proces není právo podmíněné, ale nezcizitelné. Prostě to, co píšete, zní očividně, ale je to jako říct "počítače nepracují jen s jedničkami a nulami, podívejte, já na něm píšu taky písmenka". Jeden mluví o lidských právech (jedničkách a nulách) a druhý o individuálních a získaných právech (písmenkách).

+1/0
30.3.2016 11:55

K81a95r77e91l 10C70h72a90r83v70á93t 3696767930

Jsem zvědavej, jaké startupy nám v Evropě založí pasáčci koz z Afghánistánu, dětští vojáci z různých afrických zemí a podobní.

+6/0
29.3.2016 10:33

P92a65v92e35l 38V31a45l39e86n76t51a 7201381667573

Do Ameriky jde spousta vzdělaných a talentovaných imigrantů za americkým snem. Tedy vydělat díky těmto schopnostem a práci balík peněz.

Do Evropy teď jde spousta nevzdělaných migrantů za evropským snem. Tedy dostat balík peněz bez práce.

Obojí se nazývá migranti, ale jinak jde o naprosto odlišné skupiny lidí.

+20/0
29.3.2016 10:28

J91i48ř80í 25E30u57l61e10r 5938169606666

Autor článku už pomíjí skutečnost, že USA díky své imigrační politice nepustí legálně do země jen tak někoho. Kdo projde přísnou vstupní lustrací je do značné míry zárukou, že bude Americe opravdu prospěšný. Drtivě tedy převažují lidé vzdělaní a z těch resp. jejich potomků se nepochybně rekrutovali i ti, kteří zakládali zmíněné startupy. Jak je to v tomto ohledu v Evropě???

+7/0
29.3.2016 10:17

A56l36e63š 62J78a11v43ů92r64e94k 2392749840970

no, na druhou starnu amnestovali statisíce nelegálních migrantů, za Obamy

0/0
29.3.2016 10:19

D51a19n10i50e88l 42K16r42o90n31e22r 7544564466417

To byli lide, kteri v USA jiz dlouhodobe zili...tudiz mezi nimi nemohl byt ani nikdo, kdo by tam prijel napriklad zneuzivat socialni system. Proste to byli lide, kteri tam prijeli, makali nekde na stavbach, restaurtacich apod... a zili tam jinak bezproblemove nekolik let...jedna se vetsinou o Mexicany...

+1/0
29.3.2016 10:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.