- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Me to pripada, ze Apple se snazi dohnat konkurenci a viti to jako jediny mozny zpusob jak zachovat rust = s inovaci to uz nebude tak jak byvalo, tak rozsirujeme portfolio, jelikoz mame dostatecnou a velkou zakladnu fanousku kteri si nase nove produkty kopupi jelikoz je radi otestuji a pripadne se jimi pochlubi pratelum. na jedne strane je to zuper napad. Vice mene zadara dalsi penize, na druhe strane je to pomala, ale jista cesta do pekel.
Tak Apple už delší dobu úspěšně využívá strategii dojné krávy. Cesta do pekel (k bídným psům) je s iPad/iPhonama čeká za dlouho, takže mají slušnou šanci tu bárku zas ještě něčím vyzdvihnout. Díky jejich jménu stačí, aby to bylo alespoň trochu ok a jsou v pohodě (viz hodinky - horší než konkurence a stejně mají marketshare jak cyp).
Děkujeme za "kvalitní" příspěvek do diskuze