Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dívejte se, česká loď veze zrní do Hamburku

Lodní kolos, nejprve zaplněný železným šrotem, vyplul ve středu 6.4. ráno z Děčína na několikadenní cestu do Hamburku. Celou jeho cestu můžete živě sledovat na Slow TV na portálu Playtvak.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J54o98s51e20f 89P58o92t94r 6730781557859

Pro redaktory TECHNETU:

O češtině se říká, že je to dost přesná řeč, pro každou událost se najde přesný výraz, což ovšem asi redaktoři TECHNETU nerespektují nebo neznají protože "zrní" se sype slepicím. Když loď, nebo jiný přepravce veze tuto komoditu mluví se o "obilí".

0/0
12.4.2016 18:44
Foto

V29a40c95l65a86v 69V88a82v73r79a 3287914665777

Kam se hrabete na komunisty za totálu...

Ti měli hromadu zaoceánských lodí co brázdily oceány celého světa a vydělávaly státu "balíky". Vždy o Novém roce šly k jejich posádkám pozdravy z domova. Námořní plvba vznikla v Československu v r.

Lodě rozkradeny, všechno zničeno. Ostatně jako CELÝ průmysl od těžkého po spotřební. Jen trosky zůstaly. Opuštěné budovy a bývalá sláva československých výrobků po celém světě. Pak přišla univerzální výmluva, že to všechno zničila asijská konkurence. Ani malé dítě tomu nevěří a jednou se o tom bude u učit. Zatím se svět jen směje nad neschopností české ekonomiky která žije jen na menších platech (nákladech).

Plavba "labsko-oderská" byla chudá příbuzná toho, co byla plavba námořní s 45 plavidly a trvalým vysokým ziskem.

Rozkradeno hned v první privatizační vlně. Dnes nemá stát z toho všeho nic než tuhle labskou "chloubu"..

Námořní plavba vznikla v r. 1959 a bylo o ní dobře postaráno.

0/−7
11.4.2016 17:18

K19a83r33e94l 96N96o34v61ý 4509269913849

divím se,proč jsi to nevzal do svých rukou.mohll jsi být bohatý jak onassis.v opačném případě jsi pouhý tlučhuba.

+5/0
11.4.2016 18:47

V95i62k59t29o64r 51K42o73š44k85a 4892820347389

On ma pravdu, za zlikvidovani namorni plavby CSR muzem dekovat Kozenimu...

0/−1
11.4.2016 19:14

F45r44a44n73t80i58š53e21k 49M19a71t77ě80j58č61e66k 7893792733111

Bohužel jsi nevyvrátil jedinou jeho myšlenku. Pro tebe i mnohé další je skutečně zajímavé stránky, které pojednávají o naší bývalé, bohužel rozkradené flotile námořních lodí.

http://www.namorniplavba.cz/cnp/35316.html

+1/−2
11.4.2016 23:45

J73i35ř33í 54K24o75c59u91r43e32k 6925504705678

A byly to vysoce moderní lodě, takže nehrozilo, že jim EPA zakáže vstup do US přístavů?

0/0
12.4.2016 13:54

J61i88ř27í 75K44o42c41u83r22e49k 6565864695828

Měli jich 12!! Dvanáct! Pro srovnání: Maersk jich má 1000 (tisíc), MSC a CMA přes čtyři stovky.

+1/0
12.4.2016 13:53

H22o76n94z20a 19Z33e64m19a21n 6898588152985

:-) o jaké české slávě to mluvíte? Myslíte ten zoufale zaostalý, nemoderní těžký průmysl z osmdesátých let? A nebo některý z těch nových, technologicky vyspělých, konkurence schopných podniků co jich je teď několi kolem každého města?

0/0
12.4.2016 15:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.