Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dívejte se, česká loď veze zrní do Hamburku

Lodní kolos, nejprve zaplněný železným šrotem, vyplul ve středu 6.4. ráno z Děčína na několikadenní cestu do Hamburku. Celou jeho cestu můžete živě sledovat na Slow TV na portálu Playtvak.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J28o12s94e12f 38P24o21t48r 6360381147629

Pro redaktory TECHNETU:

O češtině se říká, že je to dost přesná řeč, pro každou událost se najde přesný výraz, což ovšem asi redaktoři TECHNETU nerespektují nebo neznají protože "zrní" se sype slepicím. Když loď, nebo jiný přepravce veze tuto komoditu mluví se o "obilí".

0/0
12.4.2016 18:44

V44a85c30l44a52v 38V14a23v39r63a 3577494795567

Kam se hrabete na komunisty za totálu...

Ti měli hromadu zaoceánských lodí co brázdily oceány celého světa a vydělávaly státu "balíky". Vždy o Novém roce šly k jejich posádkám pozdravy z domova. Námořní plvba vznikla v Československu v r.

Lodě rozkradeny, všechno zničeno. Ostatně jako CELÝ průmysl od těžkého po spotřební. Jen trosky zůstaly. Opuštěné budovy a bývalá sláva československých výrobků po celém světě. Pak přišla univerzální výmluva, že to všechno zničila asijská konkurence. Ani malé dítě tomu nevěří a jednou se o tom bude u učit. Zatím se svět jen směje nad neschopností české ekonomiky která žije jen na menších platech (nákladech).

Plavba "labsko-oderská" byla chudá příbuzná toho, co byla plavba námořní s 45 plavidly a trvalým vysokým ziskem.

Rozkradeno hned v první privatizační vlně. Dnes nemá stát z toho všeho nic než tuhle labskou "chloubu"..

Námořní plavba vznikla v r. 1959 a bylo o ní dobře postaráno.

0/−7
11.4.2016 17:18

K18a41r35e44l 14N78o84v50ý 4819229223419

divím se,proč jsi to nevzal do svých rukou.mohll jsi být bohatý jak onassis.v opačném případě jsi pouhý tlučhuba.

+5/0
11.4.2016 18:47


V78i38k67t18o86r 23K64o53š82k83a 4222710887779

On ma pravdu, za zlikvidovani namorni plavby CSR muzem dekovat Kozenimu...

0/−1
11.4.2016 19:14

F57r10a71n24t87i65š48e80k 74M40a91t27ě95j77č27e39k 7163452923691

Bohužel jsi nevyvrátil jedinou jeho myšlenku. Pro tebe i mnohé další je skutečně zajímavé stránky, které pojednávají o naší bývalé, bohužel rozkradené flotile námořních lodí.

http://www.namorniplavba.cz/cnp/35316.html

+1/−2
11.4.2016 23:45

J26i90ř80í 59K34o88c41u91r42e52k 6865524605908

A byly to vysoce moderní lodě, takže nehrozilo, že jim EPA zakáže vstup do US přístavů?

0/0
12.4.2016 13:54

J17i95ř72í 33K22o50c27u89r71e29k 6365224825728

Měli jich 12!! Dvanáct! Pro srovnání: Maersk jich má 1000 (tisíc), MSC a CMA přes čtyři stovky.

+1/0
12.4.2016 13:53

H36o85n16z93a 41Z81e42m64a39n 6558338162165

:-) o jaké české slávě to mluvíte? Myslíte ten zoufale zaostalý, nemoderní těžký průmysl z osmdesátých let? A nebo některý z těch nových, technologicky vyspělých, konkurence schopných podniků co jich je teď několi kolem každého města?

0/0
12.4.2016 15:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.