Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dívejte se, česká loď veze zrní do Hamburku

Lodní kolos, nejprve zaplněný železným šrotem, vyplul ve středu 6.4. ráno z Děčína na několikadenní cestu do Hamburku. Celou jeho cestu můžete živě sledovat na Slow TV na portálu Playtvak.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J60o60s63e12f 38P68o84t35r 6140601707439

Pro redaktory TECHNETU:

O češtině se říká, že je to dost přesná řeč, pro každou událost se najde přesný výraz, což ovšem asi redaktoři TECHNETU nerespektují nebo neznají protože "zrní" se sype slepicím. Když loď, nebo jiný přepravce veze tuto komoditu mluví se o "obilí".

0/0
12.4.2016 18:44

V69a93c64l80a62v 67V21a67v83r45a 3297314755347

Kam se hrabete na komunisty za totálu...

Ti měli hromadu zaoceánských lodí co brázdily oceány celého světa a vydělávaly státu "balíky". Vždy o Novém roce šly k jejich posádkám pozdravy z domova. Námořní plvba vznikla v Československu v r.

Lodě rozkradeny, všechno zničeno. Ostatně jako CELÝ průmysl od těžkého po spotřební. Jen trosky zůstaly. Opuštěné budovy a bývalá sláva československých výrobků po celém světě. Pak přišla univerzální výmluva, že to všechno zničila asijská konkurence. Ani malé dítě tomu nevěří a jednou se o tom bude u učit. Zatím se svět jen směje nad neschopností české ekonomiky která žije jen na menších platech (nákladech).

Plavba "labsko-oderská" byla chudá příbuzná toho, co byla plavba námořní s 45 plavidly a trvalým vysokým ziskem.

Rozkradeno hned v první privatizační vlně. Dnes nemá stát z toho všeho nic než tuhle labskou "chloubu"..

Námořní plavba vznikla v r. 1959 a bylo o ní dobře postaráno.

0/−7
11.4.2016 17:18

K36a96r26e65l 83N37o72v69ý 4109829563869

divím se,proč jsi to nevzal do svých rukou.mohll jsi být bohatý jak onassis.v opačném případě jsi pouhý tlučhuba.

+5/0
11.4.2016 18:47

V95i20k80t27o87r 42K53o30š13k39a 4772750567739

On ma pravdu, za zlikvidovani namorni plavby CSR muzem dekovat Kozenimu...

0/−1
11.4.2016 19:14

F30r80a52n24t41i42š36e14k 41M86a19t47ě76j42č69e10k 7933812343751

Bohužel jsi nevyvrátil jedinou jeho myšlenku. Pro tebe i mnohé další je skutečně zajímavé stránky, které pojednávají o naší bývalé, bohužel rozkradené flotile námořních lodí.

http://www.namorniplavba.cz/cnp/35316.html

+1/−2
11.4.2016 23:45

J71i10ř86í 65K57o85c76u54r31e96k 6285494195198

A byly to vysoce moderní lodě, takže nehrozilo, že jim EPA zakáže vstup do US přístavů?

0/0
12.4.2016 13:54

J17i90ř27í 84K50o24c59u91r77e92k 6185494645208

Měli jich 12!! Dvanáct! Pro srovnání: Maersk jich má 1000 (tisíc), MSC a CMA přes čtyři stovky.

+1/0
12.4.2016 13:53

H59o12n44z95a 51Z80e12m29a92n 6858668542645

:-) o jaké české slávě to mluvíte? Myslíte ten zoufale zaostalý, nemoderní těžký průmysl z osmdesátých let? A nebo některý z těch nových, technologicky vyspělých, konkurence schopných podniků co jich je teď několi kolem každého města?

0/0
12.4.2016 15:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.