- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ta 2% úspora paliva je pouze za ideálních podmínek. Při silném boční větru nebo nižší výšce letu, než je výška optimální, mohou winglety spotřebu paliva naopak zvyšovat. Ale z dlouhodobého hlediska se při standardním vytížení letadla samozřejmě vyplatí.
Úžasná reportáž. Do těchto míst se běžný člověk nedostane. A jak je vidět, není klempíř jako klempíř. Ohromně šikovní odborníci.
Stejné , nerozebíratelné , spoje se používají třeba pro montáž spínacích skříněk u automobilů . Nejsou nerozebiratelné .
nerozebiratelný spoj se NESMÍ rozebírat - rozebrat je můžeš, ale to je tvůj boj. B737-800 - není Oktavia 2!!!!
D-ABKI B737-86J lítal u Air Berlin
D-ASUN B 737-8BK lítal u SunExpress /Antalya
Nový majitel Tuifly /Hannover, už vlastní livery.
Parádní fotky, článek, do hangáru se každý zrovna nepodívá... Díky
a jak se pak rozebírají nerozebiratelné spoje...?
Technet opět potvrdil, že je nejkvalitnější rubrika těchto stránek
Mně úspora 2% paliva zanedbatelná nepřijde.
V tom objemu to je zajímavá hodnota. Dneska se v letectví nahání každé procento. Třeba i tím, že při pojíždění je letadlo poháněno elektromotorem v předním podvozku. Ten jede na APU, zatímco hlavní motory neběží.
Něco bych i napsal, ale to nebude mit zadny ucinek...
kam si to mam namontovat na octavii? 2% uspory bych bral